Terminstråd - alle er velkomne :)

Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Fru Sunshine » 29. jul 2016, 14:26

primle skrev:
xxx---xxx skrev:
primle skrev:
xxx---xxx skrev:Godtnavn jeg er sikker på baby får lige hvad den skal bruge. Man skal ret langt ud med oplast før de fx indlægge en og giver drop fx.
Og baby tager hvad den skal bruge. Dermed ikke sagt at man skal stoppe med at spise.

Lulu fedt at i har det hele. Det har vi næsten også. Det er sku praktisk at det er samme årstid og køn :lol:
Det bliver vildt billigt denne gang!

Er jeg den eneste hvor siden herinde pludselig ændre sig til sådan noget "hey du har vundet en hel ny iPhone "


Nej du er ikke den eneste, hvor siden ændrer sig. Det gør den også ved mig, men det er ved stort set alle sider. Min mand har forsøgt at fikse det. Indtil videre er løsningen Google Chrome og 3G i stedet for wifi.


Jeg er "glad" for det ikke kun er hos mig.

Hov kan se jeg ikke er kommet op forsiden. Har du overset mig :D


Jeg har efterlyst en ny trådholder for et stykke tid siden, da jeg ikke lige har overskuddet til at holde forsiden opdateret. Desuden rykker jeg jo snart videre. Alfe har meldt sig og jeg har kontaktet Patrick. Men har intet hørt endnu.

Så skulle det være ordnet, så alfe står som trådstarter
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf alfe » 29. jul 2016, 15:09

Så skyder I bare løs med opdateringer til forsiden :)
2
godtnavn
Indlæg: 11158
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf godtnavn » 29. jul 2016, 16:05

Så vil jeg da også på forsiden :)

Navn: Godtnavn
Alder: 28
Beskæftigelse: Studerende
Mands alder: 38
Bor: København
Fødested: Hjemme eller Rigshospitalet
Prøvet siden: Marts 2015 (dog med en mislykket graviditet i '15)
Testet positiv: 01.06.16
Termin: 12. Marts
Andre børn: Nope
Vide kønnet: Ja!
NF-dato: 31. august
MD-dato:
Første lægebesøg: 12. august
Første jm-konsultation:
1
Lisen82
Indlæg: 79
Tilmeldt: 27. jun 2016, 14:08
Kort karma: 13
Likede indlæg: 38

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Lisen82 » 29. jul 2016, 17:26

Jeg vil også gerne på forsiden! Tak! :)

Her er lidt info om mig:
Navn: Lisen82
Alder: 34
Beskæftigelse: Salgsassistent
Mands alder: 32
Bor: Aarhus
Fødested: Skejby
Prøvet siden: Sep/oktober 2015
Testet positiv: 2. januar
Termin: 7. september
Andre børn: Pige A fra juni '13
Vide kønnet: Det er en dreng :lun:
NF-dato: Kan jeg ikke huske
MD-dato: Kan jeg ikke huske
Første lægebesøg: Kan jeg ikke huske
Første jm-konsultation: Var en gang i april mener jeg
Andre scanninger: Blev scannet i uge 28 og skal igen i uge 34 for vægtskøn.
Blev jeg også ned min datter.
Under første graviditet fik jeg svangerskabsforgiftning lige op til min termin,
så de holder ekstra øje med mig.
1
Lisen82
Indlæg: 79
Tilmeldt: 27. jun 2016, 14:08
Kort karma: 13
Likede indlæg: 38

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Lisen82 » 29. jul 2016, 17:35

Sorenspige skrev:Tillykke Mittemis :kys:.

Forholdene på Skejby lyder virkelig ikke gode. Utroligt, at man ikke kan få saft og skal føde i sit eget tøj!

Efter kejsersnittet fik både min mand og jeg lidt mad og saftevand, selvom det var midt om natten. På barselsgangen er der desuden fri afbenyttelse af saft og sveskejuice under hele indlæggelsen, ligesom der også er lidt færdigsmurte sandwiches.


Jeg synes også det er ret ringe forhold det lyder til de har på Skejby! Sidst fødte jeg på Hvidovre,der var der alt hvad der skulle være. Også drikke og tøj! Men håber personalet så i det mindste er søde og imødekommende :)

Jeg har så ondt i min ryg/lænd i dag :mellow: Har forsøgt at ligge lidt ned og slappe af,heldigvis havde kæresten tidligt fri så han kunne lege lidt med A når nu jeg ikke kan så meget..
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sangius » 30. jul 2016, 09:09

Jeg har en plan om at tage til mod KBH og omegn mandag morgen, for at finde mig en kjole til et bryllup. Kender I damer nogle gode butikker, der sælger ventetøj? :)
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Kolderudolf
Indlæg: 224
Tilmeldt: 4. maj 2016, 00:14
Kort karma: 53
Likede indlæg: 265

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Kolderudolf » 30. jul 2016, 10:13

Jeg kender ingen fysiske butikker, men jeg har lige fundet en kjole til bryllup på siden purløg og persille. De har nogle virkelig fine :)
0
Brugeravatar
Snowdrop
Indlæg: 469
Tilmeldt: 8. feb 2016, 08:02
Kort karma: 81
Likede indlæg: 344

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Snowdrop » 30. jul 2016, 10:16

%!&# hvor er jeg træt idag... Var vågen den halve nat pga. halsbrand der bare ikke ville fordufte uanset hvad dælen jeg så gjorde... Åd 3 balancid, prøvede med kakao, satte sengen op så jeg faktisk sad op... Nøj en led nat! :gab:
0
Lilleluftballon
Indlæg: 824
Tilmeldt: 4. jan 2016, 17:02
Kort karma: 30
Likede indlæg: 665

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Lilleluftballon » 30. jul 2016, 10:24

Sangius skrev:Jeg har en plan om at tage til mod KBH og omegn mandag morgen, for at finde mig en kjole til et bryllup. Kender I damer nogle gode butikker, der sælger ventetøj? :)


Strut på fælledvej;)
1
primle
Indlæg: 1172
Tilmeldt: 16. aug 2015, 13:51
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2235

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf primle » 30. jul 2016, 11:06

Sangius skrev:Jeg har en plan om at tage til mod KBH og omegn mandag morgen, for at finde mig en kjole til et bryllup. Kender I damer nogle gode butikker, der sælger ventetøj? :)


Jeg har købt en kjole på asos :) Synes de har mange fine til en ok pris :)
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sangius » 30. jul 2016, 11:09

primle skrev:
Sangius skrev:Jeg har en plan om at tage til mod KBH og omegn mandag morgen, for at finde mig en kjole til et bryllup. Kender I damer nogle gode butikker, der sælger ventetøj? :)


Jeg har købt en kjole på asos :) Synes de har mange fine til en ok pris :)


Jeg har bare svært ved at købe på nettet efterhånden. Jeg kender slet ikke den her hvalros-krop godt nok til at vide, hvad der er pænt på den. Synes jeg sender alt tøj tilbage jeg køber, så vil rigtig gerne ud og prøve en kjole i stedet nu. Desuden skal jeg til brylluppet d. 6., så ved ikke om de kan nå at sende det? Det tør jeg næsten ikke satse på :D
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
godtnavn
Indlæg: 11158
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf godtnavn » 30. jul 2016, 11:33

Jeg vågnede i morges og havde det godt!? Blev helt bekymret for barnet efter en uge hvor jeg har ahft det så skidt at jeg har sagt til kæresten at vores barn aldrig får søskende :lol: Har lige sovet til middag og har kvalme :banan: Vildt man kan blive glad over kvalmen er tilbage, omvendt så er kvalmen ikke slem, og dermed mere velkommen end de sidste dage hvor jeg intet har kunne og har kastet op.

Kiggede lige på Strut som en nævnte, gal nogle fine kjoler :love: Glæder mig lidt til jeg bliver meget gravid og skal købe mere tøj :genert:
1
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sangius » 30. jul 2016, 11:35

Så er jeg uge gået ind i uge 31 i dag. Er virkelig begyndt at glæde mig til at få hende nu.
Min mor tror jeg føder tidligt, da bebs ligger nede i bækkenet med hovedet, og mælken er begyndt at løbe lidt - nogle dage mere end andre. Men må i hvert fald få med ammeindlæg dagligt.

Men jeg tror nu ikke at disse ting kan forudsige en tidlig fødsel? Min jordmoder nævnte for mig, at hvis jeg 'bare' kan gå til uge 34, så gør det ikke noget med en eventuel tidlig fødsel. Nu går jeg og tænker på hvorfor hun mon sagde det, om hun også tror, at baby er på vej ud? :P :gruble:
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Lulu » 30. jul 2016, 12:13

Sangius skrev:Så er jeg uge gået ind i uge 31 i dag. Er virkelig begyndt at glæde mig til at få hende nu.
Min mor tror jeg føder tidligt, da bebs ligger nede i bækkenet med hovedet, og mælken er begyndt at løbe lidt - nogle dage mere end andre. Men må i hvert fald få med ammeindlæg dagligt.

Men jeg tror nu ikke at disse ting kan forudsige en tidlig fødsel? Min jordmoder nævnte for mig, at hvis jeg 'bare' kan gå til uge 34, så gør det ikke noget med en eventuel tidlig fødsel. Nu går jeg og tænker på hvorfor hun mon sagde det, om hun også tror, at baby er på vej ud? :P :gruble:


Keg har lækket fra Ca halvvejs i begge mine graviditeter. Med Emil stod han også tidligt fast og jeg gik stadig tre dage over tid. Så det er ikke ensbetydende med en tidlig fødsel. Den lille har ikke sat sig fast endnu men jeg er også kun 27+0 på mandag.
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 30. jul 2016, 13:35

Jeg har sovet 6 timer i streg uden at vågne :banan: ingen sovende fingre, ingen stoppet næse og ingen tissetrang - kan ikke huske hvornår det sidst er sket!

Og så har vi hentet vores nye bil, nu er der i den grad plads til lillesøster :-D
4

Tilbage til "Graviditet"