Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sangius » 30. jul 2016, 17:28

dgd2007 skrev:
Sangius skrev:Jeg undrer mig over, hvordan babyer ved, at de skal lægge sig med hovedet ned ad når man kommer tættere på fødslen. Gad vide hvad der motiverer dem til at gøre det... :gruble:

De er nok fjernstyrede via den der ledning, måske? :gruble:


Af hvem? Hvis jeg kan fjernstyre via den, så ville mit højre ribben virkelig sætte pris på det lige nu :P
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 30. jul 2016, 17:31

Sangius skrev:Af hvem? Hvis jeg kan fjernstyre via den, så ville mit højre ribben virkelig sætte pris på det lige nu :P

Det kan være, det er et autonomt system :)
0
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Lulu » 30. jul 2016, 17:39

Sangius skrev:Jeg undrer mig over, hvordan babyer ved, at de skal lægge sig med hovedet ned ad når man kommer tættere på fødslen. Gad vide hvad der motiverer dem til at gøre det... :gruble:


Frisk luft? :gruble:
1
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25613

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 30. jul 2016, 17:47

Sangius skrev:Jeg undrer mig over, hvordan babyer ved, at de skal lægge sig med hovedet ned ad når man kommer tættere på fødslen. Gad vide hvad der motiverer dem til at gøre det... :gruble:


Det er vist noget med, at der er bedst plads til baby, når den ligger sådan, når pladsen efterhånden bliver lidt trang, og så bliver den nederste del af livmoderen også mere blød og eftergivende, og der er igen bedre plads til et rundt hoved, fremfor en numse med et par bøjede ben, der også sparker fra.
0
14 11 14
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23207

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Mani » 30. jul 2016, 18:24

Dirtylittledevil skrev:Ofte hører man tvillinger sige Jeg er to minutter yngre/ældre end den min søster/bror, som om det er en vigtig del af den de er. Måske er det bare en tilfældighed eller noget jeg har set mig blind på, men jeg synes næsten altid det lige skal nævnes. Det kan også være det bare bliver en vane, fordi der altid er nogen som spørger om det hvis de ikke selv siger det.

Jeg bliver i al fald ofte spurgt når nogen hører, at vi har tvillinger :)
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. jul 2016, 18:53

Mani skrev:
Dirtylittledevil skrev:Ofte hører man tvillinger sige Jeg er to minutter yngre/ældre end den min søster/bror, som om det er en vigtig del af den de er. Måske er det bare en tilfældighed eller noget jeg har set mig blind på, men jeg synes næsten altid det lige skal nævnes. Det kan også være det bare bliver en vane, fordi der altid er nogen som spørger om det hvis de ikke selv siger det.

Jeg bliver i al fald ofte spurgt når nogen hører, at vi har tvillinger :)


Så er det nok derfor :) Det er nu en pudsig ting at spørge om.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. jul 2016, 18:53

Og nu undrer jeg mig over en hårbalsam der indeholder kaviar.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sangius » 30. jul 2016, 18:57

Jeg nåede at undre mig i adskillige sekunder, da jeg så en lille bøtte med 'kattemælk' i Føtex. Er kommet frem til, at det må være mælk TIL katte. Ellers er det sgu for mærkeligt. :D
3
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 30. jul 2016, 19:05

Hvorfor folk der sælger noget ikke bare kan tage stilling til hvad de gerne vil have for deres ting.. Hvorfor SKAL folk byde, som om det var en eller anden gætte leg. Værst er det at folk så oven i købet bliver bitre og synes at folk skam-byder hvis de synes buddet er godt nok.
Det er meget nemmere hvis sælger gider informerer om hvilket prisleje vi befinder os i! Jeg gider ikke.
5
...
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf landsbytossen » 30. jul 2016, 19:10

Folketingsårets længde.

I folketingets sommerferie kan tingets tv-kanal nå at genudsende alle tingets møder. Jeg tror, de når at genudsende alle møder 2 gange i ferien. Hvor mange arbejdspladser kan præstere det, at et års arbejde er færre timer end sommerferien.

Jeg ved godt, at politikerne også har udvalgsmøder og andet
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf DetSorteCirkus » 30. jul 2016, 23:32

Dette fra sagen om Kristian Tørnings vs. Özlem Cekic:

- Jeg har tilbudt ham, ligesom jeg tilbyder alle andre, der sender hademails til mig, som starter med perker, luder og terrorist, at jeg kan komme forbi til en kop dialogkaffe.

Vil det sige, at KT, udover at kæde ÖC sammen med IS, også direkte har kaldt hende "perker", "luder" eller "terrorist"...
0
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Thestral » 31. jul 2016, 08:44

Hvor min ferie er blevet af
4
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf DetSorteCirkus » 31. jul 2016, 09:16

ShuruQ skrev:Mon ikke det er indirekte ved sammenkoblingen med ISIL.

Jeg undrer mig over at nogle tror at alle muslimer er som ISIL, hvis det var tilfældet ville krigen være meget større end den allerede er. Og heldigvis er den almindelige muslim ligeså træt af ISIL som alle andre, mindst, og dem er der altså flere af. HELDIGVIS.


Det kan det bare ikke rigtig være, for han fyrede først sit mundlort af, da hun havde inviteret ham til dialogkaffe.
Det er det, han hentyder til, da han skriver, at "det kunne han ikke drømme om", hvorefter han lige topper op med ramadan = IS.
Hvor uforskammet har man lov til at være? Heldigvis er han vist også blevet indkaldt til kammeratlig samtale i partiet.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 31. jul 2016, 09:48

Daine skrev:Denne kvinde skulle - ifølge artiklen - have en giga numse. Giga ligefrem? :gruble:
Mon ikke snarer reaktionerne kommer af, at hendes shorts er kort og stramme? Ikke at det bliver spor bedre af det :tie:

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/kv ... er/6208736


Jeg synes altså, den ER giga. :genert: Men passer meget godt til kvinden. Og er pænt formet. Det, de kigger efter, er dog nok mest, at røven i de shorts dér jo nærmest er halvt afklædt :D
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daine » 31. jul 2016, 10:00

ManicNinja skrev:
Daine skrev:Denne kvinde skulle - ifølge artiklen - have en giga numse. Giga ligefrem? :gruble:
Mon ikke snarer reaktionerne kommer af, at hendes shorts er kort og stramme? Ikke at det bliver spor bedre af det :tie:

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/kv ... er/6208736


Jeg synes altså, den ER giga. :genert: Men passer meget godt til kvinden. Og er pænt formet. Det, de kigger efter, er dog nok mest, at røven i de shorts dér jo nærmest er halvt afklædt :D

Seriøst, synes du virkelig den er giga? Jeg kan gå med til at den er lidt til den store side, men da de skrev giga regnede jeg med at se en af kardashianske proportioner, det synes jeg da slet ikke den er.
Men enig med dig i, at det var påklædningen der skabte reaktionerne :D
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"