Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 30. jul 2016, 18:26

Dirtylittledevil skrev:
JessicaD skrev:
ManicNinja skrev:Dem dér "det var så lidt"-mændene, du fortæller om. Enlighten me! Hvad er det, det går ud på? Oprigtigt ment, jeg fatter det ikke. Det er meningen, jeg skal svare 'tak', så langt er jeg med. Så har de set, jeg gider svare, og så kan de fortsætte snakken ved at smide et eller andet reelt emne på bordet - eller? Hvis de så ikke gør det - øh, hvorfor så indlede med komplimenten in the first place?


Jeg tænker, at de nok søger noget underholdning eller måske en, der skriver "åh du er også bare sååå flot!" :D Jeg har også lagt mærke til, at det ofte er sådan, at hvis man selv skriver en hel masse, så læner de sig mere tilbage og lader sig underholde. Det bliver bare en lidt kedelig samtale for mig så, så jeg prøver at holde lidt igen med det, så det bliver mere ligeværdigt.


Jeg tror også at de nok selv mener det er ret snedigt at de sådan lige helt ubemærket får sneget ind at de er meget ærlige, og regner med at det er "et plus i bogen" (Den lille sorte datingrengskabsbog som alle singlekvinder jo fører).


Så langt er jeg med. Men er det ikke lige meget, om jeg ved, han er ærlig og synes, jeg ser godt ud, hvis han alligevel ikke har tænkt sig at sparke en samtale i gang? :gruble: Det er det, der undrer mig.

Og ja, det er rigtigt - man skal IKKE være den, der får samtalen til at glide. Og om jeg så må sige (I undskylder forhåbentlig) udfylder alle huller.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 30. jul 2016, 18:34

JessicaD skrev:
ManicNinja skrev:Så langt er jeg med. Men er det ikke lige meget, om jeg ved, han er ærlig og synes, jeg ser godt ud, hvis han alligevel ikke har tænkt sig at sparke en samtale i gang? :gruble: Det er det, der undrer mig.

Og ja, det er rigtigt - man skal IKKE være den, der får samtalen til at glide. Og om jeg så må sige (I undskylder forhåbentlig) udfylder alle huller.


Altså jeg har nu ikke noget imod at skrive en masse og være sød og hyggelig at skrive med, men jeg gider bare ikke, hvis de ikke selv giver det samme igen. Altså - jeg er ikke et underholdnings show, man bare lige kan tænde for og så læne sig tilbage og nyde det. :D Jeg har dog lagt mærke til med fx. ham den sidste, jeg skrev med her, at hvis jeg lige selv slapper lidt af og ikke bare skriver en masse og udfylder alle huller :fløjt: og lige venter lidt, så svarer han jo altid efter nogle minutter og stiller selv nye spørgsmål osv. Så man skal bare være lidt mere tålmodig nogen gange. Siger verdens mest tålmodige kvinde, der snart ikke har mere tålmodighed. :tie: :rulle:


Fuldstændigt enig! :)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 30. jul 2016, 18:40

ManicNinja skrev:
FrøkenM skrev:
Dirtylittledevil skrev:De plejer at skrive "Var da så lidt, jeg er jo bare ærlig ;) ;) ;)"

Lige præcis. Sådan en har jeg lige afvist idag. Det tog han knapt så pænt :lol:


Så han skrev: "Hvor er du pæn".
Du svarede: "Tak".
Han skrev: "Jeg er jo bare ærlig"

Hvordan lød din afvisning? Hvis man må spørge om det?

Jeg skrev bare pænt tilbage hvad han var ude efter, for hvis det kun handlede om fysisk tiltrækning, så var jeg ikke interesseret. Det reagerede han så sjovt nok ikke på ;)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 30. jul 2016, 18:43

FrøkenM skrev:
ManicNinja skrev:
FrøkenM skrev:
Dirtylittledevil skrev:De plejer at skrive "Var da så lidt, jeg er jo bare ærlig ;) ;) ;)"

Lige præcis. Sådan en har jeg lige afvist idag. Det tog han knapt så pænt :lol:


Så han skrev: "Hvor er du pæn".
Du svarede: "Tak".
Han skrev: "Jeg er jo bare ærlig"

Hvordan lød din afvisning? Hvis man må spørge om det?

Jeg skrev bare pænt tilbage hvad han var ude efter, for hvis det kun handlede om fysisk tiltrækning, så var jeg ikke interesseret. Det reagerede han så sjovt nok ikke på ;)


Listigt. :) Den må jeg låne.

Man ser det i øvrigt for sig. Enten har han siddet og tænkt:
"Kan man nu ikke engang gi' en kompliment for udseende uden at skulle mistros?" eller
"Og hvad så hvis jeg var?" eller
"Er det SÅ tydeligt?"

*Fniii-hiiz*
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 30. jul 2016, 18:45

ManicNinja skrev:
FrøkenM skrev:
ManicNinja skrev:
FrøkenM skrev:
Dirtylittledevil skrev:De plejer at skrive "Var da så lidt, jeg er jo bare ærlig ;) ;) ;)"

Lige præcis. Sådan en har jeg lige afvist idag. Det tog han knapt så pænt :lol:


Så han skrev: "Hvor er du pæn".
Du svarede: "Tak".
Han skrev: "Jeg er jo bare ærlig"

Hvordan lød din afvisning? Hvis man må spørge om det?

Jeg skrev bare pænt tilbage hvad han var ude efter, for hvis det kun handlede om fysisk tiltrækning, så var jeg ikke interesseret. Det reagerede han så sjovt nok ikke på ;)


Listigt. :) Den må jeg låne.

Man ser det i øvrigt for sig. Enten har han siddet og tænkt:
"Kan man nu ikke engang gi' en kompliment for udseende uden at skulle mistros?" eller
"Og hvad så hvis jeg var?" eller
"Er det SÅ tydeligt?"

*Fniii-hiiz*

Jeg ved godt at det reelt kunne være en kompliment, men vedkommende skinnede af "Hende der ser godt ud og skal have en standard kompliment."

Det gad jeg ikke lige bruge tid på idag ;)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 30. jul 2016, 19:09

JessicaD skrev:Man burde egentlig svare, om de da plejer at lyve, siden de har brug for at pensle ud, at de er ærlige? :D Men det kommer der nok ikke noget godt ud af. Haha. Men det er da hvad, jeg tænker, når de siger sådan noget crap.

:lol:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3215

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 31. jul 2016, 07:12

ManicNinja skrev:...
Det er ligesom, når vildfremmede mænd på gaden siger hej til mig og smiler.Jeg ved godt, at Klumphen (og mange andre) vist nok synes, man har primadonnanykker, hvis man ikke hilser igen. (Sorry, Klumph, jeg husker bare en ret sjov ordveksling herinde mellem dig og en eller anden om dét at matche på Tinder og så ikke sige 'hej', du blev vist nok ret oprørt over, at man kunne undlade det).
Anyway. JEG siger ikke engang hej til fremmede, som hilser uopfordret "ude i virkeligheden". Jeg synes, det virker komplet åndssvagt, at de står dér og kigger og smiler og ... Jeg står altid og bryder min hjerne og forsøger at finde ud af, om jeg har mødt dem før (jeg er ret ansigtsblind). Og finder derudover situationen mere end almindeligt tåbelig og akavet. Og svær at slippe ud af (hvilket jeg bare rigtigt gerne vil).
...

Don't mention the war! :D
2
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3215

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 31. jul 2016, 07:17

FrøkenM skrev:
Dirtylittledevil skrev:De plejer at skrive "Var da så lidt, jeg er jo bare ærlig ;) ;) ;)"

Lige præcis. Sådan en har jeg lige afvist idag. Det tog han knapt så pænt :lol:

Han var måske også bare ærlig da du afviste ham :lol2:
2
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 31. jul 2016, 07:43

klumphen skrev:
FrøkenM skrev:
Dirtylittledevil skrev:De plejer at skrive "Var da så lidt, jeg er jo bare ærlig ;) ;) ;)"

Lige præcis. Sådan en har jeg lige afvist idag. Det tog han knapt så pænt :lol:

Han var måske også bare ærlig da du afviste ham :lol2:

Det er selvfølgelig en mulighed. Det erkender jeg gerne, men det må så ryge på tabskontoen :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Ubiquitous
Indlæg: 362
Tilmeldt: 23. apr 2016, 10:58
Kort karma: 12
Likede indlæg: 460

Re: Singletråden

Indlægaf Ubiquitous » 31. jul 2016, 08:07

Damn, I er nogle primadonnaer ;)
0
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 31. jul 2016, 08:58

Jeg svarer altid, også selvom der bare bliver skrevet 'hej'. Jeg skriver også gerne selv først...
Jeg forstår så ikke rigtig dem, som har swiper til højre, der er et match, hvorefter de nærmest samme sekund sletter matchet. Hvorfor så ikke bare swipe til venstre?
2
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 31. jul 2016, 09:01

Jeg har her til formiddag brudt mit eget moralske regelsæt og swiper til højre på en semikendt mand, udelukkende af nysgerrighed over, hvilke typer han mon swiper til højre på. Der var så et match :genert: Det er nu gået op for mig, at han muligvis nok swiper til højre på alt med en puls!
2
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 31. jul 2016, 10:08

Jeg havde sgu min første (lille) tudetur i aftes efter godt 2 måneder som single, og derpå en ret interessant aha-oplevelse :)

I går var en exceptionelt god dag. Jeg havde et, for mig, ret stort fotoshoot med en masse ting som skulle jongleres og gå op, og alting flaskede sig bare helt perfekt! Vi arbejde i 6 timer og hvor jeg normalt er ret smadret efter bare 2 timers shoot var jeg i går helt fuld af ro på en måde jeg sjældent oplever. Ikke engang tankemylder på 1. etage :D

Jeg kørte forbi en kammerat på vej hjem, fik en kop kaffe og en sludder om shoot og oplevelse, og roen sad stadig i kroppen da jeg kørte derfra.

Da jeg kom helt hjem blev jeg til gengæld grebet af den vildeste rastløshed og derefter ramte ensomheden som en hammer (deraf tudeturen)

Og så gik det op for mig, at ensomheden for mig åbenbart er sværest når tingene er allerbedst. De trælse situationer er jeg vant til at klare selv, men at der ikke er én man kan krybe ind til og dele alle detaljerne i de rigtig gode oplevelser, det er dér jeg bliver ramt :genert:

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med det... summer nok lidt videre over det i dag men følte lige for at få det "ud af hovedet" :genert:

(ensomhed og rastløshed og hammer har forladt kroppen igen, jeg er ok :) )
8
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 31. jul 2016, 10:41

Dikus skrev:
KitKat skrev:Jeg havde sgu min første (lille) tudetur i aftes efter godt 2 måneder som single, og derpå en ret interessant aha-oplevelse :)

I går var en exceptionelt god dag. Jeg havde et, for mig, ret stort fotoshoot med en masse ting som skulle jongleres og gå op, og alting flaskede sig bare helt perfekt! Vi arbejde i 6 timer og hvor jeg normalt er ret smadret efter bare 2 timers shoot var jeg i går helt fuld af ro på en måde jeg sjældent oplever. Ikke engang tankemylder på 1. etage :D

Jeg kørte forbi en kammerat på vej hjem, fik en kop kaffe og en sludder om shoot og oplevelse, og roen sad stadig i kroppen da jeg kørte derfra.

Da jeg kom helt hjem blev jeg til gengæld grebet af den vildeste rastløshed og derefter ramte ensomheden som en hammer (deraf tudeturen)

Og så gik det op for mig, at ensomheden for mig åbenbart er sværest når tingene er allerbedst. De trælse situationer er jeg vant til at klare selv, men at der ikke er én man kan krybe ind til og dele alle detaljerne i de rigtig gode oplevelser, det er dér jeg bliver ramt :genert:

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med det... summer nok lidt videre over det i dag men følte lige for at få det "ud af hovedet" :genert:

(ensomhed og rastløshed og hammer har forladt kroppen igen, jeg er ok :) )


Det er da også der, det er aller bedst at have en kæreste. Selvfølgelig kan man klare sig selv, men en kæreste er netop fantastisk at dele livet med

Helt enig i ovenstående :gogo:
Jeg er ret god til at klare mig selv. Det har jeg gjort hele mit liv men nu hvor jeg faktisk har haft en kæreste at dele både de gode og de svære ting med, så savner jeg det ekstra meget.
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 31. jul 2016, 11:06

KitKat skrev:Jeg havde sgu min første (lille) tudetur i aftes efter godt 2 måneder som single, og derpå en ret interessant aha-oplevelse :)

I går var en exceptionelt god dag. Jeg havde et, for mig, ret stort fotoshoot med en masse ting som skulle jongleres og gå op, og alting flaskede sig bare helt perfekt! Vi arbejde i 6 timer og hvor jeg normalt er ret smadret efter bare 2 timers shoot var jeg i går helt fuld af ro på en måde jeg sjældent oplever. Ikke engang tankemylder på 1. etage :D

Jeg kørte forbi en kammerat på vej hjem, fik en kop kaffe og en sludder om shoot og oplevelse, og roen sad stadig i kroppen da jeg kørte derfra.

Da jeg kom helt hjem blev jeg til gengæld grebet af den vildeste rastløshed og derefter ramte ensomheden som en hammer (deraf tudeturen)

Og så gik det op for mig, at ensomheden for mig åbenbart er sværest når tingene er allerbedst. De trælse situationer er jeg vant til at klare selv, men at der ikke er én man kan krybe ind til og dele alle detaljerne i de rigtig gode oplevelser, det er dér jeg bliver ramt :genert:

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med det... summer nok lidt videre over det i dag men følte lige for at få det "ud af hovedet" :genert:

(ensomhed og rastløshed og hammer har forladt kroppen igen, jeg er ok :) )


Jeg har selv oplevet det samme nogle gange, Kitkat. Dog ikke hver gang med decideret tudetur. Men kender helt klart følelsen.

Tror du ikke, det også handler om kontrasten i det? En dag med fuld fart på og gang i den med mennesker omkring én hele tiden. Og bang! Pludselig er der bare stille, og man er alene. Somme tider er det en dejlig lettelse. Andre gange sætter det sgu lige singletilværelsen lidt i relief. Og det kan godt komme bag på én, når nu man egentlig suser rundt og i det daglige synes, man trives.

Hvis man anskuer det sådan, er min erfaring, at det bliver lidt nemmere at tackle. Og knap så overvældende.

Dermed være ikke sagt, at jeg ikke også kan savne én at dele de gode oplevelser/historier med. Dét er nok nærmest det eneste, jeg savner. Men dét savner jeg så også i dén grad! :genert:

EDIT: Wauw. Der ER faktisk noget ved kæresteliv, jeg savner. Det føltes helt ærligt både rart og uventet at skrive det.
Senest rettet af ManicNinja 31. jul 2016, 11:14, rettet i alt 2 gange.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"