Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 31. jul 2016, 10:13

Daine skrev:
ManicNinja skrev:
Daine skrev:Denne kvinde skulle - ifølge artiklen - have en giga numse. Giga ligefrem? :gruble:
Mon ikke snarer reaktionerne kommer af, at hendes shorts er kort og stramme? Ikke at det bliver spor bedre af det :tie:

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/kv ... er/6208736


Jeg synes altså, den ER giga. :genert: Men passer meget godt til kvinden. Og er pænt formet. Det, de kigger efter, er dog nok mest, at røven i de shorts dér jo nærmest er halvt afklædt :D

Seriøst, synes du virkelig den er giga? Jeg kan gå med til at den er lidt til den store side, men da de skrev giga regnede jeg med at se en af kardashianske proportioner, det synes jeg da slet ikke den er.
Men enig med dig i, at det var påklædningen der skabte reaktionerne :D


Haha! Nu har jeg ikke lige en eller anden skala for numsestørrelser. Men jeg synes, hun har en rigtigt stor, flot numse. :D
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20470
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43935

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 31. jul 2016, 10:52

Billede

"Deus Ex, a game that was created in 2000, had the entire skyline of New York City. One of the designers, however accidentally left out the Twin Towers. To cover up his mistake, the game made up something about there being a terrorist attack in the game."

Billede

"Five months before 9/11 happened, the Johnny Bravo cartoon show aired a scene of a New York building on fire. "

:gruble: :ad!:
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12717
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12448

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Guilded_Lily » 31. jul 2016, 11:14

Thestral skrev:Hvor min ferie er blevet af


Samme her! Om jeg fatter, juli allerede er væk!
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fru Sunshine » 31. jul 2016, 11:44

Min er også bare forsvundet. 3 dage tilbage.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11292
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23341

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Mani » 31. jul 2016, 14:27

ShuruQ skrev:Jeg undrer mig over man fint kan være i mit selskab hvis jeg har en hættetrøje på med hætten oppe, men ikke med et tørklæde løsg over håret. Hvad er forskellen.

Hvis der ikke var forskel kunne du jo bare tage hættetrøje på. For mig er der forskel - f.eks synes jeg det ok at spise middag med tørklæde på, men synes det ville være uhøfligt at have hætte eller kasket på.
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11292
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23341

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Mani » 31. jul 2016, 15:05

ShuruQ skrev:
Mani skrev:
ShuruQ skrev:Jeg undrer mig over man fint kan være i mit selskab hvis jeg har en hættetrøje på med hætten oppe, men ikke med et tørklæde løsg over håret. Hvad er forskellen.

Hvis der ikke var forskel kunne du jo bare tage hættetrøje på. For mig er der forskel - f.eks synes jeg det ok at spise middag med tørklæde på, men synes det ville være uhøfligt at have hætte eller kasket på.


Udover det er voldsomt storhedsvanvidsagtigt at ville diktere hvad andre gør hjemme hos dem selv. Jeg bruger hættetrøjen for nemheds skyld indimellem herhjemme, men den er både grim og varm og så er der det i det, at jeg ikke vil dikteres hvad jeg skal og hvornår og slet ikke hjemme hos mig selv.
Det forstår jeg så rigeligt. Jeg kunne i øvrigt heller ikke drømme om at dikterer eller kommenterer hvis andre havde hættetrøje/kasket/etc på ved bordet hos mig selv eller i byen. Mine sønner undtaget - og det stopper også snart - de er ved at nå den alder, hvor det må være deres eget valg :)
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 31. jul 2016, 16:51

Jeg undrer mig over en bekendt som hvert år tager på camping - på en campingplads under 2 km fra hendes hus. Hvert evigt eneste år samme sted. Og det har stået på siden hun selv var barn, for forældrene lå også på den samme campingplads hvert år. Og nu er hun altså over 40 år. Hendes søskende og deres ægtefæller og børn gør for øvrigt det samme. Der er ikke så meget udvikling i den familie lader det til.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12717
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12448

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Guilded_Lily » 31. jul 2016, 17:38

Dirtylittledevil skrev:Jeg undrer mig over en bekendt som hvert år tager på camping - på en campingplads under 2 km fra hendes hus. Hvert evigt eneste år samme sted. Og det har stået på siden hun selv var barn, for forældrene lå også på den samme campingplads hvert år. Og nu er hun altså over 40 år. Hendes søskende og deres ægtefæller og børn gør for øvrigt det samme. Der er ikke så meget udvikling i den familie lader det til.


Det forstår jeg heller ikke. Der er rigtig mange i min venne/bekendtskabskreds, der begejstret skriver om deres fantastiske campingferie - på Als. Mens de samtidig bor på Als.

Ehm...der er to broer til fastlandet. De er ikke farlige at krydse!
1
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Lykke » 31. jul 2016, 17:42

Dirtylittledevil skrev:Jeg undrer mig over en bekendt som hvert år tager på camping - på en campingplads under 2 km fra hendes hus. Hvert evigt eneste år samme sted. Og det har stået på siden hun selv var barn, for forældrene lå også på den samme campingplads hvert år. Og nu er hun altså over 40 år. Hendes søskende og deres ægtefæller og børn gør for øvrigt det samme. Der er ikke så meget udvikling i den familie lader det til.


Altså personligt ville jeg da også tænke det var røvssygt. Men hvis folk nu bare synes det er hyggeligt, og den bedste ferieform for dem?
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 31. jul 2016, 17:54

Lykke skrev:Men hvis folk nu bare synes det er hyggeligt, og den bedste ferieform for dem?


Ja jeg går ud fra det netop er derfor de bliver ved :lol:
Jamen jeg ved ikke... jeg er af natur slet ikke særlig eventyrlysten, men selv jeg synes nu at det er en tand for skyklap-agtigt med dem... jeg forstår ikke hvordan de år efter år kan oppiske så meget glædesstemning fx på facebook over at NU skal de afsted... faktisk kører de nok forbi den campingplads hver eneste dag året rundt til og fra arbejde. Åh jeg synes det virker så trist. Men fedt for dem at verdens bedste sted ligger næsten i baghaven :P
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Lykke » 31. jul 2016, 18:05

Dirtylittledevil skrev:
Lykke skrev:Men hvis folk nu bare synes det er hyggeligt, og den bedste ferieform for dem?


Ja jeg går ud fra det netop er derfor de bliver ved :lol:
Jamen jeg ved ikke... jeg er af natur slet ikke særlig eventyrlysten, men selv jeg synes nu at det er en tand for skyklap-agtigt med dem... jeg forstår ikke hvordan de år efter år kan oppiske så meget glædesstemning fx på facebook over at NU skal de afsted... faktisk kører de nok forbi den campingplads hver eneste dag året rundt til og fra arbejde. Åh jeg synes det virker så trist. Men fedt for dem at verdens bedste sted ligger næsten i baghaven :P


Ja, men jeg tror for mange er det fællesskabet, og det at se frem til ferie på den måde.

Jeg ved det ikke, jeg tænker bare ikke det behøver at betyde at disse mennesker er kedelige eller mindre eventyrlystne end andre. Hvis noget er pisse hyggeligt, forstår jeg godt man gerne vil gøre det flere gange.

Jeg gad heller ikke charterferie, men derfor forstår jeg godt at nogen har lyst til det.
Du kan jo også rejse langt væk, og så stadig få dit rundstykke og din Carlsberg øl stadig.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 31. jul 2016, 18:15

Lykke skrev:
Jeg ved det ikke, jeg tænker bare ikke det behøver at betyde at disse mennesker er kedelige eller mindre eventyrlystne end andre.


Helt i orden. Men det bliver vi ikke enige om :lol2:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Lykke » 31. jul 2016, 18:23

Dirtylittledevil skrev:
Lykke skrev:
Jeg ved det ikke, jeg tænker bare ikke det behøver at betyde at disse mennesker er kedelige eller mindre eventyrlystne end andre.


Helt i orden. Men det bliver vi ikke enige om :lol2:


Det behøver vi jo heller ikke.

Det er bare som om at campingplads 5 km fra hvor man bor, er meget 'værre' end, køre til det samme sommerhus 150 km væk. Jeg har bare svært ved at se forskellen.
At tage på all inklusive rejse, til det samme sted, omend det så er udlandet. Er det så meget mere eksotisk end campingplads med pool? Jeg ser bare ikke den store forskel.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 31. jul 2016, 18:29

Lykke skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Lykke skrev:
Jeg ved det ikke, jeg tænker bare ikke det behøver at betyde at disse mennesker er kedelige eller mindre eventyrlystne end andre.


Helt i orden. Men det bliver vi ikke enige om :lol2:


Det behøver vi jo heller ikke.

Det er bare som om at campingplads 5 km fra hvor man bor, er meget 'værre' end, køre til det samme sommerhus 150 km væk. Jeg har bare svært ved at se forskellen.
At tage på all inklusive rejse, til det samme sted, omend det så er udlandet. Er det så meget mere eksotisk end campingplads med pool? Jeg ser bare ikke den store forskel.


:gogo:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12717
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12448

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Guilded_Lily » 31. jul 2016, 18:31

Lykke skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Lykke skrev:
Jeg ved det ikke, jeg tænker bare ikke det behøver at betyde at disse mennesker er kedelige eller mindre eventyrlystne end andre.


Helt i orden. Men det bliver vi ikke enige om :lol2:


Det behøver vi jo heller ikke.

Det er bare som om at campingplads 5 km fra hvor man bor, er meget 'værre' end, køre til det samme sommerhus 150 km væk. Jeg har bare svært ved at se forskellen.
At tage på all inklusive rejse, til det samme sted, omend det så er udlandet. Er det så meget mere eksotisk end campingplads med pool? Jeg ser bare ikke den store forskel.


Forskellen ligger for mig i, at jeg gerne vil væk hjemmefra, når jeg har ferie. En del venner og kolleger har sommerhuse her på øen max. 20 min. kørsel hjemmefra. De handler stadig i de samme dagligvareforretninger. Det er ikke ferie for mig.

Min store drøm er netop et sommerhus ovre på Vestkysten. Det er tilpas langt væk og samtidig tæt nok på til, at man lige kan pakke bilen inden job og tage derover en weekend.

Charterferier gider jeg slet ikke.
0

Tilbage til "Generelt"