Terminstråd - alle er velkomne :)

Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12189

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf achillaxedprune » 1. aug 2016, 06:22

Bøtte skrev:En Ford S-max. Det er en hel balsal sammenlignet med den mini-stationcar, som vi havde før :-D

Dejligt du har det så godt :gogo: og dejligt med et lille kig indtil ham :lun:

Håber de tre uger til barsel går hurtigt :kys:


Vi kiggede også nogle Ford'er, da vi skulle kæbe stationcar... Det er også nogle dejlige biler. :)

Og tak! Det håber jeg også... Jeg sidder nu og drikker morgenkaffe og skal til at gå ud af døren... Gider ikke. :-p
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12189

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf achillaxedprune » 1. aug 2016, 06:29

Kolderudolf skrev:Ach: Det er sejt, at du holder dig igang! Er nu også af den overbevisning, at det både er godt for mor og barn. Jeg knokler også for det og forsøger i hvert fald at gå 12.000 skridt om dagen og få svømmet osv.


Det var også på tide, jeg kom igang... Jeg brækkede min fod nytårsaften, så lå de næste små 2 måneder helt stille. Jeg måtte overhovedet ikke støtte på foden, så jeg tøffede rundt i kørestol. Det gjorde ikke ligefrem noget godt for min vægt eller min muskelmasse. Herefter stod den på almindelig genoptræning af fod og ben, så det er faktisk først indenfor de sidste par måneder, at jeg har måtte gå mere end 3 kilometer.

Så NU skal jeg se, om jeg ikke kan få bare en smule muskelmasse opbygget, så jeg ikke er så forbandet slap og tung! Og det er ovverraskende rart, at komme i gang. Og det gode ved at være kommet i så dårlig form er, at det går helt vildt hurtigt med fremskridtene. :lol:

Nå, men nu vil jeg daffe på arbejde... Rigtig god dag til jer alle!
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 1. aug 2016, 07:10

achillaxedprune skrev:
Bøtte skrev:En Ford S-max. Det er en hel balsal sammenlignet med den mini-stationcar, som vi havde før :-D

Dejligt du har det så godt :gogo: og dejligt med et lille kig indtil ham :lun:

Håber de tre uger til barsel går hurtigt :kys:


Vi kiggede også nogle Ford'er, da vi skulle kæbe stationcar... Det er også nogle dejlige biler. :)

Og tak! Det håber jeg også... Jeg sidder nu og drikker morgenkaffe og skal til at gå ud af døren... Gider ikke. :-p


Vi kiggede rundt mellem nogle forskellige biler i samme størrelse, og ventede på den rette til den rette pris dukkede op, det var så denne.
Vi har ikke købt en sprit ny, den har nogle år på bagen, men vores gamle var 16 år til sidst, så alt er jo bedre :lol: Den trængte virkelig til en udskiftning :genert:

Min mand er uddannet mekaniker (men arbejder ikke som det), så vi har prioriteret ikke at bruge så mange penge på biler, (fordi han selv kan fikse det meste), mens jeg har været på SU/sygemeldt/arbejdsløs/barsel, men nu skulle det være :)

God arbejdslyst :kys:
0
Lilleluftballon
Indlæg: 824
Tilmeldt: 4. jan 2016, 17:02
Kort karma: 30
Likede indlæg: 665

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Lilleluftballon » 1. aug 2016, 07:51

Vi fik også en ny Ford sidste uge;) dog kun c-max, men vi tænker også at det her er sidste barn...

Jeg er 37+0 idag er har dermed færdigbagt baby i maven. Synes dog stadig en uge eller to ville være godt for os alle, men det nærmer sig. Har lovet manden at jeg pakker en taske til sønnen og en "hvis-nu" taske til mig og baby i dag.

De fleste praktiske opgaver er også ordnet nu, så de næste dage skal gå med afslapning, lidt motion og lidt hygge med søde mennesker. Dejligt.
2
primle
Indlæg: 1172
Tilmeldt: 16. aug 2015, 13:51
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2235

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf primle » 1. aug 2016, 08:11

Vi købte ny bil i april - en Skoda fabia combi. Jeg elsker den, men den er virkelig ikke praktisk, hvis lysten skulle komme til et tredje barn :blush: Så smarte er vi :lol:
0
Brugeravatar
Snowdrop
Indlæg: 469
Tilmeldt: 8. feb 2016, 08:02
Kort karma: 81
Likede indlæg: 344

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Snowdrop » 1. aug 2016, 08:22

Lilleluftballon skrev:Vi fik også en ny Ford sidste uge;) dog kun c-max, men vi tænker også at det her er sidste barn...

Jeg er 37+0 idag er har dermed færdigbagt baby i maven. Synes dog stadig en uge eller to ville være godt for os alle, men det nærmer sig. Har lovet manden at jeg pakker en taske til sønnen og en "hvis-nu" taske til mig og baby i dag.

De fleste praktiske opgaver er også ordnet nu, så de næste dage skal gå med afslapning, lidt motion og lidt hygge med søde mennesker. Dejligt.


Uhhhh, spændende! :D Krydser fingre for at der sker noget i det øjeblik du føler at nu må det gerne blive!

Jeg er også begyndt på "hvad-nu-hvis" tasken, selvom jeg virkelig føler mig fjollet ved at pakke den. Men altså de siger jo at 33% af førstegangsfødende der vælger at føde hjemme, faktisk ender på sygehuset så pakkes skal den jo.
0
Brugeravatar
Snowdrop
Indlæg: 469
Tilmeldt: 8. feb 2016, 08:02
Kort karma: 81
Likede indlæg: 344

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Snowdrop » 1. aug 2016, 08:24

Too much information ahead...

Hvordan ser slim-props-slim ud? Tror nemlig jeg er begyndt at "miste" dele af min. Den re-genererer jo sig selv indtil kroppen ikke længere skal bruge den, så er ikke bekymret for det eller noget, men er nysgerrig alligevel... Det udflåd jeg får på toiletpapiret i øjeblikket ligner den slags snot man kan hoste op når man er lige ved at være ovre en forkølelse. Er det mon dele af slimproppen?
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 1. aug 2016, 08:29

Lilleluftballon skrev:Vi fik også en ny Ford sidste uge;) dog kun c-max, men vi tænker også at det her er sidste barn...

Jeg er 37+0 idag er har dermed færdigbagt baby i maven. Synes dog stadig en uge eller to ville være godt for os alle, men det nærmer sig. Har lovet manden at jeg pakker en taske til sønnen og en "hvis-nu" taske til mig og baby i dag.

De fleste praktiske opgaver er også ordnet nu, så de næste dage skal gå med afslapning, lidt motion og lidt hygge med søde mennesker. Dejligt.


Jeg ville allerhelst have haft en C-max grand. Men de var over vores budget. Jeg synes bare skydedørene er geniale :-D

Dejligt med færdigbagte baby :lun:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 1. aug 2016, 08:30

primle skrev:Vi købte ny bil i april - en Skoda fabia combi. Jeg elsker den, men den er virkelig ikke praktisk, hvis lysten skulle komme til et tredje barn :blush: Så smarte er vi :lol:


Til gengæld takker vi jer for at vi ikke lavede samme fejl :lol:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 1. aug 2016, 08:32

Snowdrop skrev:Too much information ahead...

Hvordan ser slim-props-slim ud? Tror nemlig jeg er begyndt at "miste" dele af min. Den re-genererer jo sig selv indtil kroppen ikke længere skal bruge den, så er ikke bekymret for det eller noget, men er nysgerrig alligevel... Det udflåd jeg får på toiletpapiret i øjeblikket ligner den slags snot man kan hoste op når man er lige ved at være ovre en forkølelse. Er det mon dele af slimproppen?


Det lyder sådan.
Altså jeg så ikke min, men mange beskriver den som snot.

Læste igår at hvis der er blod i den, og man er meget for tidligt på den skal man kontakte fg, da det kan være tegn på fødslen er tæt på, men tænker ikke det gør sig gældende for dig :)
0
Brugeravatar
Snowdrop
Indlæg: 469
Tilmeldt: 8. feb 2016, 08:02
Kort karma: 81
Likede indlæg: 344

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Snowdrop » 1. aug 2016, 08:34

Bøtte skrev:
Snowdrop skrev:Too much information ahead...

Hvordan ser slim-props-slim ud? Tror nemlig jeg er begyndt at "miste" dele af min. Den re-genererer jo sig selv indtil kroppen ikke længere skal bruge den, så er ikke bekymret for det eller noget, men er nysgerrig alligevel... Det udflåd jeg får på toiletpapiret i øjeblikket ligner den slags snot man kan hoste op når man er lige ved at være ovre en forkølelse. Er det mon dele af slimproppen?


Det lyder sådan.
Altså jeg så ikke min, men mange beskriver den som snot.

Læste igår at hvis der er blod i den, og man er meget for tidligt på den skal man kontakte fg, da det kan være tegn på fødslen er tæt på, men tænker ikke det gør sig gældende for dig :)


Nope, ingen blod overhovedet og heller ikke andre symptomer på at noget sådan skulle være under opsejling :)
0
Lilleluftballon
Indlæg: 824
Tilmeldt: 4. jan 2016, 17:02
Kort karma: 30
Likede indlæg: 665

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Lilleluftballon » 1. aug 2016, 08:58

Snowdrop skrev:Too much information ahead...

Hvordan ser slim-props-slim ud? Tror nemlig jeg er begyndt at "miste" dele af min. Den re-genererer jo sig selv indtil kroppen ikke længere skal bruge den, så er ikke bekymret for det eller noget, men er nysgerrig alligevel... Det udflåd jeg får på toiletpapiret i øjeblikket ligner den slags snot man kan hoste op når man er lige ved at være ovre en forkølelse. Er det mon dele af slimproppen?


Det lyder sådan. Sidst kom min 4 dage før vandet gik, da var jeg 36+2, og tænkte som dig...;) Men det er jo intet pålideligt fødselstegn på nogen måde. Hvor langt er det du er?
0
Brugeravatar
Snowdrop
Indlæg: 469
Tilmeldt: 8. feb 2016, 08:02
Kort karma: 81
Likede indlæg: 344

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Snowdrop » 1. aug 2016, 09:05

Lilleluftballon skrev:
Snowdrop skrev:Too much information ahead...

Hvordan ser slim-props-slim ud? Tror nemlig jeg er begyndt at "miste" dele af min. Den re-genererer jo sig selv indtil kroppen ikke længere skal bruge den, så er ikke bekymret for det eller noget, men er nysgerrig alligevel... Det udflåd jeg får på toiletpapiret i øjeblikket ligner den slags snot man kan hoste op når man er lige ved at være ovre en forkølelse. Er det mon dele af slimproppen?


Det lyder sådan. Sidst kom min 4 dage før vandet gik, da var jeg 36+2, og tænkte som dig...;) Men det er jo intet pålideligt fødselstegn på nogen måde. Hvor langt er det du er?


Kun 33+6, så regner stærkt med at den bare re-genererer sig selv indtil det er tid :gruble: Det er heldigvis små mængder.
0
Lilleluftballon
Indlæg: 824
Tilmeldt: 4. jan 2016, 17:02
Kort karma: 30
Likede indlæg: 665

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Lilleluftballon » 1. aug 2016, 09:16

Snowdrop skrev:
Lilleluftballon skrev:
Snowdrop skrev:Too much information ahead...

Hvordan ser slim-props-slim ud? Tror nemlig jeg er begyndt at "miste" dele af min. Den re-genererer jo sig selv indtil kroppen ikke længere skal bruge den, så er ikke bekymret for det eller noget, men er nysgerrig alligevel... Det udflåd jeg får på toiletpapiret i øjeblikket ligner den slags snot man kan hoste op når man er lige ved at være ovre en forkølelse. Er det mon dele af slimproppen?


Det lyder sådan. Sidst kom min 4 dage før vandet gik, da var jeg 36+2, og tænkte som dig...;) Men det er jo intet pålideligt fødselstegn på nogen måde. Hvor langt er det du er?


Kun 33+6, så regner stærkt med at den bare re-genererer sig selv indtil det er tid :gruble: Det er heldigvis små mængder.


Ja, det lyder bestemt sandsynligt. så længe der ikke er andre tegn er det vist ikke noget at gruble over;)
0
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf godtnavn » 1. aug 2016, 17:21

Jeg er lidt træt af at være gravid :genert: Jeg elsker at vi skal have et barn, men jeg hader at have det skidt. Når jeg ligger og slapper af har jeg det fint, men skal jeg det mindste får jeg slem kvalme. En tur i Netto, som ligge 100 m væk resulterede i 2 gange opkastning, og har siden turen haft det skidt. Jeg var nødt til at holde pause da jeg lavede aftensmad fordi jeg fik det skidt. Jeg føler mig så inaktiv og har dårlig samvittighed når nu der står alle steder at det er vigtigt at være fysisk aktiv når man er gravid, men tænker det også er vigtigt at holde maden i maven og have det godt. Men nørj hvor jeg glæder mig til at kunne leve igen!

Tilgengæld har jeg ikke nær så meget madlede og både i dag og i går har jeg spist "rigtig mad", og jeg har det også godt når jeg slapper af, så det går frem af jeg synes bare det går langsomt. Min baby har bare at blive awesome efter det her :lol:
0

Tilbage til "Graviditet"