September ´15 - fællestråd

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf Ally » 24. sep 2015, 17:47

Planen var, at jeg skulle træne her til aften, men jeg er træt, doven og mens er begyndt. Jeg smutter dog i fitnesscentret i morgen tidlig, når jeg har afleveret pigerne i hhv. skole og børnehave.
I aften skal jeg bare slappe af. Pigerne sover og manden er ikke hjemme. Har cravet kage og slik i dag, men ikke spist noget. Til gengæld har jeg nødder og Pepsi Max - og Beverly Hills 90210-afsnit på computeren. Does it get any better?! :D
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf FruKuk » 24. sep 2015, 17:56

Kan man multiqoute herinde? Jeg kan ikke huske en disse :blush:

Men nogle havde tabt sig, andre trænet for vildt og Bøtte havde ondt (god bedring :ae:).

Mit nye korsbånd driller lidt i disse dage, hvilket gør, at jeg halter. Og så bliver jeg øm i dit andet ben - plat :sur: Men det skal kun motivere mig til at træne musklerne endnu mere, så der er noget til at holde det på plads.

Mht. Vægt/vejning så ejer jeg ikke nogen vægt. Jeg bliver vejet af min træner 1 gang om ugen. En vejning der også viser fordelingen af fedt, muskler og væske. Og fortæller ens fedtprocent. Det er en god måde for mig at holde motivationen på, når kiloerne ryger lidt langsomt, at der sker en masse med fordelingen af fedt/muskler i stedet.
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 24. sep 2015, 19:45

FruKuk skrev:Kan man multiqoute herinde? Jeg kan ikke huske en disse :blush:

Men nogle havde tabt sig, andre trænet for vildt og Bøtte havde ondt (god bedring :ae:).

Mit nye korsbånd driller lidt i disse dage, hvilket gør, at jeg halter. Og så bliver jeg øm i dit andet ben - plat :sur: Men det skal kun motivere mig til at træne musklerne endnu mere, så der er noget til at holde det på plads.

Mht. Vægt/vejning så ejer jeg ikke nogen vægt. Jeg bliver vejet af min træner 1 gang om ugen. En vejning der også viser fordelingen af fedt, muskler og væske. Og fortæller ens fedtprocent. Det er en god måde for mig at holde motivationen på, når kiloerne ryger lidt langsomt, at der sker en masse med fordelingen af fedt/muskler i stedet.


God bedring med benet! Lyder som noget af en omgang. :(

Total misundelig på jer, der har træner.. Sådan en vil jeg også have! Koster det ikke en bondegård? :genert:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 24. sep 2015, 19:48

Jeg har spist som en gris til aften. Har længe cravet pasta, og så serverede svigerinden lasagne :ivrig: Det var mere end jeg kunne stå for... Og der var kage :lun:

Fortryder intet - straffer mig selv lidt ekstra til træning lørdag i stedet..
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf FruKuk » 24. sep 2015, 20:59

MyGirl skrev:
FruKuk skrev:Kan man multiqoute herinde? Jeg kan ikke huske en disse :blush:

Men nogle havde tabt sig, andre trænet for vildt og Bøtte havde ondt (god bedring :ae:).

Mit nye korsbånd driller lidt i disse dage, hvilket gør, at jeg halter. Og så bliver jeg øm i dit andet ben - plat :sur: Men det skal kun motivere mig til at træne musklerne endnu mere, så der er noget til at holde det på plads.

Mht. Vægt/vejning så ejer jeg ikke nogen vægt. Jeg bliver vejet af min træner 1 gang om ugen. En vejning der også viser fordelingen af fedt, muskler og væske. Og fortæller ens fedtprocent. Det er en god måde for mig at holde motivationen på, når kiloerne ryger lidt langsomt, at der sker en masse med fordelingen af fedt/muskler i stedet.


God bedring med benet! Lyder som noget af en omgang. :(

Total misundelig på jer, der har træner.. Sådan en vil jeg også have! Koster det ikke en bondegård? :genert:


Altså min træner burde nok stå i citationstegn. Der er tale om en tidligere medarbejder, der nu er daglig leder i et træningscenter, der har sagt ja til at hjælpe mig med at smide 10 kilo og få mig i bedre form.

Og tak - det tager desværre rigtigt lang tid at komme sig ovenpå en korsbåndsskade, og jeg er ikke det mest tålmodige menneske.
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf FruKuk » 24. sep 2015, 21:00

MyGirl skrev:Jeg har spist som en gris til aften. Har længe cravet pasta, og så serverede svigerinden lasagne :ivrig: Det var mere end jeg kunne stå for... Og der var kage :lun:

Fortryder intet - straffer mig selv lidt ekstra til træning lørdag i stedet..


Lyder også lækkert :savl:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf Bøtte » 25. sep 2015, 06:06

Det hjælper absolut ikke på tætheden og smerterne at ens barn, synes man skal være vågen fra 3.-5.30 :sur:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12654
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 25. sep 2015, 06:36

Bøtte skrev:Det hjælper absolut ikke på tætheden og smerterne at ens barn, synes man skal være vågen fra 3.-5.30 :sur:


Det er også tarveligt! :ae:

@FruKuk - God bedring med knæet! :ae:

__

Shit, jeg er træt! Jeg kan godt mærke, jeg er helt ude af rutinen med at aflevere børn, og i dag skulle jeg så, fordi manden skulle til øjenlæge mhp. mulig operation. Oven i kan jeg så forvente, en forælder sidder med i min undervisning i dag, og selvom det er okay (jeg ved, jeg har styr på dagens stof), så bliver jeg alligevel lidt...nervøs og pirret. Jeg ved, hun har gjort det samme i sin søns klasse og skabt sig over deres opførsel og lydniveauet (til børnene selv, vel at mærke), og min klasse kan godt have dage, hvor de hænger lidt i gardinerne - men det accepterer jeg i nogen grad, da der bare ER lukket pga. ombygning i sådan en flok 13-14-åriges hjerner, og den ene time, hun vil sidde med i, er understøttende undervisning, som vi bruger til lektier/afkobling, så her kan lydniveauet godt være lidt højt. Men så får hun klar besked, gør hun! Hrmpf!

Nu har jeg trænet hver anden dag den sidste uges tid, og jeg godt mærke, jeg er lidt rastløs og træt af, jeg ikke får mulighed for det i dag. Tænk, at jeg er nået dertil. Alle andre medlemskaber af fitnesscentre er blevet ophævet efter 3 måneder, nu kører jeg på snart 9.måned! :8: :banan:
2
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf FitBrideToBE » 25. sep 2015, 06:59

FruKuk skrev:Kan man multiqoute herinde? Jeg kan ikke huske en disse :blush:

Men nogle havde tabt sig, andre trænet for vildt og Bøtte havde ondt (god bedring :ae:).

Mit nye korsbånd driller lidt i disse dage, hvilket gør, at jeg halter. Og så bliver jeg øm i dit andet ben - plat :sur: Men det skal kun motivere mig til at træne musklerne endnu mere, så der er noget til at holde det på plads.

Mht. Vægt/vejning så ejer jeg ikke nogen vægt. Jeg bliver vejet af min træner 1 gang om ugen. En vejning der også viser fordelingen af fedt, muskler og væske. Og fortæller ens fedtprocent. Det er en god måde for mig at holde motivationen på, når kiloerne ryger lidt langsomt, at der sker en masse med fordelingen af fedt/muskler i stedet.


God bedring med korsbåndet :kram:


@Guilded_Lily :banan: :banan: For medlemskabet !!!
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12654
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 25. sep 2015, 08:17

Jeg bliver lige nødt til at blære mig lidt mere :ninja:

Jeg købte et par nye jeans i går - i str. 38! Og de kan lukkes så nemt, at bæltet kan spændes i sidste hul uden problemer :dance:
4
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 25. sep 2015, 08:31

@Guilded_Lily Hvor er det fedt at høre med træningen! Godt gået.

@Bøtte Håber du får lidt tid til at slappe af i dag :( Lyder som en hård nat.

Ihhh... Blev lige stoppet i kopirummet af en af vores søde studiner, der kom og sagde: Du ser bare helt vildt slank ud i dag MyGirl! Man kan virkelig se, der sker noget!

:lun: Hun skulle have lønforhøjelse skulle hun.
4
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 25. sep 2015, 08:32

Guilded_Lily skrev:Jeg bliver lige nødt til at blære mig lidt mere :ninja:

Jeg købte et par nye jeans i går - i str. 38! Og de kan lukkes så nemt, at bæltet kan spændes i sidste hul uden problemer :dance:


Fantastisk! :klap:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12654
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 25. sep 2015, 08:36

MyGirl skrev:@Guilded_Lily Hvor er det fedt at høre med træningen! Godt gået.

@Bøtte Håber du får lidt tid til at slappe af i dag :( Lyder som en hård nat.

Ihhh... Blev lige stoppet i kopirummet af en af vores søde studiner, der kom og sagde: Du ser bare helt vildt slank ud i dag MyGirl! Man kan virkelig se, der sker noget!

:lun: Hun skulle have lønforhøjelse skulle hun.


Det er så FEDT at få den slags komplimenter!

Den "instruktør", der optog mig i centeret, var der i onsdags, og hun spurgte, om ikke jeg havde tabt mig? Æh, jo, en smule (siden den dag i februar, altså - der er kun tale om 5-6 kg, men jeg kan jo selv se forskellen). Hun har ikke set mig siden maj.
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 25. sep 2015, 09:11

Guilded_Lily skrev:
MyGirl skrev:@Guilded_Lily Hvor er det fedt at høre med træningen! Godt gået.

@Bøtte Håber du får lidt tid til at slappe af i dag :( Lyder som en hård nat.

Ihhh... Blev lige stoppet i kopirummet af en af vores søde studiner, der kom og sagde: Du ser bare helt vildt slank ud i dag MyGirl! Man kan virkelig se, der sker noget!

:lun: Hun skulle have lønforhøjelse skulle hun.


Det er så FEDT at få den slags komplimenter!

Den "instruktør", der optog mig i centeret, var der i onsdags, og hun spurgte, om ikke jeg havde tabt mig? Æh, jo, en smule (siden den dag i februar, altså - der er kun tale om 5-6 kg, men jeg kan jo selv se forskellen). Hun har ikke set mig siden maj.


Ja, det er helt fantastisk, og giver et kæmpe boost til motivationen :D

5-6 kg. er da også en del, når du nu er nået ned i "den svære ende af skalaen" :gogo:

Er stadig virkelig spændt på vægten i næste uge... Prøver at lade være med at tænke over det, så jeg ikke begynder at opbygge en eller anden forventning, der kan "gå i stykker".
0
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf FitBrideToBE » 25. sep 2015, 09:50

MyGirl skrev:@Guilded_Lily Hvor er det fedt at høre med træningen! Godt gået.

@Bøtte Håber du får lidt tid til at slappe af i dag :( Lyder som en hård nat.

Ihhh... Blev lige stoppet i kopirummet af en af vores søde studiner, der kom og sagde: Du ser bare helt vildt slank ud i dag MyGirl! Man kan virkelig se, der sker noget!

:lun: Hun skulle have lønforhøjelse skulle hun.


Nogle mennesker er altså bare super gode til at give andre komplimenter.. Og hvor er det da skønt! - og kudos til dig for, at det ser ud til at virke alt fasteriet :) :gogo:
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"