fødselsdag ender i bryllup

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Wife2be
Indlæg: 15
Tilmeldt: 2. aug 2016, 05:58
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Re: fødselsdag ender i bryllup

Indlægaf Wife2be » 2. aug 2016, 08:13

Du har ret. Men det er min kæreste der vil have det anonymt i starten, hvilket jeg godt kan se det sjove i.

Vi vil ikke have polterabend mv da opmærksomhed ikke er os. Vi vil blot holde en sjov fest med dem vi kan lide :-)
0
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: fødselsdag ender i bryllup

Indlægaf Akehurst2 » 2. aug 2016, 08:15

Wife2be skrev:Godt navn jeg tror du har misforstået, de får den anonyme først og så en rigtig ca to uger efter og i god tid inden festen. Selvfølgelig ved de hvem de skal til fest til, bare ikke de første dage efter modtagelsen af indbydelse nummer 1.


Hvis det bare er et par uger før som en sjov gimmick, så er det da en fin ide :)

I risikerer selvfølgelig stadig at blive overhalet, men det gør man jo nærmest altid, medmindre man inviterer i afsindig god tid.
2
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: fødselsdag ender i bryllup

Indlægaf godtnavn » 2. aug 2016, 08:16

Wife2be skrev:Du har ret. Men det er min kæreste der vil have det anonymt i starten, hvilket jeg godt kan se det sjove i.

Vi vil ikke have polterabend mv da opmærksomhed ikke er os. Vi vil blot holde en sjov fest med dem vi kan lide :-)


Men det kan I vel bare melde ud? Jeres venner respekterer vel jeres ønsker? Jeg har været til bryllup hvor brudeparret ikke var i centrum fordi de ikke ønskede det, der var så polterabend, men det var igen noget de gerne ville, og lavet i deres ånd og ikke noget udstillende eller vildt men stille og rolig hygge.
2
Wife2be
Indlæg: 15
Tilmeldt: 2. aug 2016, 05:58
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Re: fødselsdag ender i bryllup

Indlægaf Wife2be » 2. aug 2016, 08:17

Jeg læste på nettet at flere havde gjort sådan inden deres bryllup og gæsterne havde fundet det underholdende at de i starten ikke vidste hvem der ville holde noget. Og kunne lide ideen :-)


Vi prøver på en anden måde. Har i nogle forslag til hvad vi så kunne gøre? :-)
0
Wife2be
Indlæg: 15
Tilmeldt: 2. aug 2016, 05:58
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Re: fødselsdag ender i bryllup

Indlægaf Wife2be » 2. aug 2016, 08:19

Ja du siger noget. Så skal jeg bare have overtalt min kæreste om at de godt må vide det, men vores ønsker skal respekteres.

Så tror jeg heller ikke der bliver noget problem med ham vennen, da han til bryllupper plejer at opføre sig ordentligt :-)
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: fødselsdag ender i bryllup

Indlægaf StripesAddict » 2. aug 2016, 08:20

Jeg tror, at hvis I inviterer i tilpas god tid til at folk ikke får lavet andre planer på dagen, så lurer de, at det er mere end en fødselsdag. Hvis I inviterer sent nok til at de ikke gætter det, så risikerer I nok, at de har lavet andre planer, desværre.

Jeg ved mine forældre gjorde det på nogenlunde samme måde ifm. min mors fødselsdag, men jeg ved faktisk ikke, hvordan de kom omkring ovenstående.
1
Wife2be
Indlæg: 15
Tilmeldt: 2. aug 2016, 05:58
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Re: fødselsdag ender i bryllup

Indlægaf Wife2be » 2. aug 2016, 08:20

Akehurst2 skrev:
Wife2be skrev:Godt navn jeg tror du har misforstået, de får den anonyme først og så en rigtig ca to uger efter og i god tid inden festen. Selvfølgelig ved de hvem de skal til fest til, bare ikke de første dage efter modtagelsen af indbydelse nummer 1.


Hvis det bare er et par uger før som en sjov gimmick, så er det da en fin ide :)

I risikerer selvfølgelig stadig at blive overhalet, men det gør man jo nærmest altid, medmindre man inviterer i afsindig god tid.



De får indbydelserne omkring nytår, måske lidt før og brylluppet skal nok holdes i foråret. Så håber da det er tids nok :-)
0
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: fødselsdag ender i bryllup

Indlægaf Akehurst2 » 2. aug 2016, 08:25

Wife2be skrev:
Akehurst2 skrev:
Wife2be skrev:Godt navn jeg tror du har misforstået, de får den anonyme først og så en rigtig ca to uger efter og i god tid inden festen. Selvfølgelig ved de hvem de skal til fest til, bare ikke de første dage efter modtagelsen af indbydelse nummer 1.


Hvis det bare er et par uger før som en sjov gimmick, så er det da en fin ide :)

I risikerer selvfølgelig stadig at blive overhalet, men det gør man jo nærmest altid, medmindre man inviterer i afsindig god tid.



De får indbydelserne omkring nytår, måske lidt før og brylluppet skal nok holdes i foråret. Så håber da det er tids nok :-)


Det er jo så tre måneder eller mere før - det bør være tidsnok. Foråret er som regler ikke så travlt på bryllupsfronten, så I skal bare holde jer fra konfirmationerne, så skal det nok gå :)
1
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: fødselsdag ender i bryllup

Indlægaf Akehurst2 » 2. aug 2016, 08:26

Wife2be skrev:Jeg læste på nettet at flere havde gjort sådan inden deres bryllup og gæsterne havde fundet det underholdende at de i starten ikke vidste hvem der ville holde noget. Og kunne lide ideen :-)


Vi prøver på en anden måde. Har i nogle forslag til hvad vi så kunne gøre? :-)


I skal da ikke lade være fordi andre ikke lige falder for idéen, hvis det er det, I gerne vil. Som du har læst, så er der jo andre steder, hvor folk har kunnet lide idéen, så hold fast i det, hvis I synes det er sjovt.
2
Wife2be
Indlæg: 15
Tilmeldt: 2. aug 2016, 05:58
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Re: fødselsdag ender i bryllup

Indlægaf Wife2be » 2. aug 2016, 08:33

Ellers skulle man sende en anonym ud med at der bliver afholdt bryllup den og den dag. Hilsen xxx

Så ved de hvad der skal ske og hvornår. Bare ikke ved hvem :-D
0
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: fødselsdag ender i bryllup

Indlægaf Akehurst2 » 2. aug 2016, 08:36

Wife2be skrev:Ellers skulle man sende en anonym ud med at der bliver afholdt bryllup den og den dag. Hilsen xxx

Så ved de hvad der skal ske og hvornår. Bare ikke ved hvem :-D


Det vil i hvert fald få folk til at være interesserede :-D
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: fødselsdag ender i bryllup

Indlægaf godtnavn » 2. aug 2016, 08:43

Wife2be skrev:Ellers skulle man sende en anonym ud med at der bliver afholdt bryllup den og den dag. Hilsen xxx

Så ved de hvad der skal ske og hvornår. Bare ikke ved hvem :-D


Det synes jeg er en bedre idé, så kan I gætte med blandt familien om hvem det nu er? Dog er der venskaber mellem familie og venner vil de nok opdage at det er alle jeres venner og hele jeres familie der er inviteret. Eller ligeledes venskaber mellem familie og svigerfamilie, I er nok de eneste der vil inviterer dem begge :) Men hvis I tror de ikke snakker sammen kan det sagtens gøres uden at blive gættet.
0
Wife2be
Indlæg: 15
Tilmeldt: 2. aug 2016, 05:58
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Re: fødselsdag ender i bryllup

Indlægaf Wife2be » 2. aug 2016, 08:52

Familien kan nok godt gætte det. Vennerne bliver værre. Så skulle de slå op på Facebook at de har fået sådan en, før der er chance for at de snakket sammen og gætter det :-) så mangler vi bare en dato :-D
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: fødselsdag ender i bryllup

Indlægaf godtnavn » 2. aug 2016, 08:57

Wife2be skrev:Familien kan nok godt gætte det. Vennerne bliver værre. Så skulle de slå op på Facebook at de har fået sådan en, før der er chance for at de snakket sammen og gætter det :-) så mangler vi bare en dato :-D


Hvis du ved familien vil gætte det hvad så med at indvie et par i familien i planerne? Og få dem til at virke mistænkelige? I fald der er nogen i jeres familie der ville have lyst til det :)
1
Wife2be
Indlæg: 15
Tilmeldt: 2. aug 2016, 05:58
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Re: fødselsdag ender i bryllup

Indlægaf Wife2be » 2. aug 2016, 09:03

Ja det var da en fantastisk ide :-) min stedmor vil nok rigtig gerne hjælpe med det. Tak!
0

Tilbage til "Fest og bryllup"