Pokemon Go! Go!

Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf LadyFox » 1. aug 2016, 10:44

Jailbird skrev:Og mht. gyms. Hvis jeg nu sætter en pokemon til at forsvare et gym, skal jeg så hen og "hente" min pokemon igen på et tidspunkt? Kan jeg se hvordan det går med mit gym uden at gå derhen? Jeg tænker det er relevant at vide, da jeg var tæt på at forsvare et gym i Jylland, men det ville jo være lidt synd for min pokemon hvis den så bare blev efterladt :D

Den kommer tilbage til dig helt automatisk når nogen har vundet over den :) Så du kan roligt efterlade pokémon i Jylland.
1
...
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3064
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5795

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Tux » 1. aug 2016, 12:12

[quote="Panton']Det skulle vist blive sværere at fange dem som man kom op i level, det er ihvertfald også min oplevelse af det. Jeg har da også i mit stille sind tænkt pengemaskine, i og med man kan købe pokeballs for penge![/quote]

Sådan er det jo for snart sagt alle mobilspil, de er de ekstra ting i spillet man kan købe som de tjener penge på..
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10421

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf lillebjoern » 1. aug 2016, 12:23

Jailbird skrev:
LadyFox skrev:
Jailbird skrev:Og mht. gyms. Hvis jeg nu sætter en pokemon til at forsvare et gym, skal jeg så hen og "hente" min pokemon igen på et tidspunkt? Kan jeg se hvordan det går med mit gym uden at gå derhen? Jeg tænker det er relevant at vide, da jeg var tæt på at forsvare et gym i Jylland, men det ville jo være lidt synd for min pokemon hvis den så bare blev efterladt :D

Den kommer tilbage til dig helt automatisk når nogen har vundet over den :) Så du kan roligt efterlade pokémon i Jylland.

Super, så kan jeg fordele ydmygelsen lidt ud over landet :P

Jeg er lige blevet level 9, så jeg brugte mit Lucky egg og udviklede en håndfuld Pokemons, så nu er jeg level 11 :banan:

Jeg vil gerne udvikle min Eevee, men er det rigtig forstået at jeg skal fange i nærheden af 25 Eevees for at udvikle 1 Eevee? Jeg kan se det koster 25 candy og jeg ved godt man kan være heldig at de har candy på sig når man fanger dem, men ud af 300 pokemons har jeg kun set 4 Eeveer :sur:


Nej, du får 3 candy for hver Pokemon du fanger, hvilket betyder at du skal fange...... (tænkepause).... 9 Eevee'er, hvis du altså ikke har noget som helst candy i forvejen :)
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10421

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf lillebjoern » 1. aug 2016, 12:45

Jailbird skrev:
lillebjoern skrev:Nej, du får 3 candy for hver Pokemon du fanger, hvilket betyder at du skal fange...... (tænkepause).... 9 Eevee'er, hvis du altså ikke har noget som helst candy i forvejen :)

Der findes ikke 9 Eeveer i København :whine:


Jooo... :-D jeg har i hvert fald fanget nok til at udvikle til en Flareon og har nu fire Eevee's, tror jeg. Og de var allesammen i København. Så det kan godt lade sig gøre :pompom:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf JoyNips » 1. aug 2016, 12:56

Jeg synes altså, det kommer lidt i stimer. Forleden fangede jeg 3 eevee's på en dag. Siden har jeg ikke set nogen.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22961

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf POCKETKITTEN » 1. aug 2016, 17:03

Haters gonna hate, men jeg har gået fem km i dag, som jeg aldrig ville have gået uden den app.
7
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Pyjamas » 1. aug 2016, 17:27

Jeg gik 600 meter, mens jeg sad helt stille i bussen :-D Myldretiden er pludselig fedt!
6
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11296
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23356

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Mani » 1. aug 2016, 18:55

Jailbird skrev:
lillebjoern skrev:Nej, du får 3 candy for hver Pokemon du fanger, hvilket betyder at du skal fange...... (tænkepause).... 9 Eevee'er, hvis du altså ikke har noget som helst candy i forvejen :)

Der findes ikke 9 Eeveer i København :whine:

Er Eeveer specielle? Hvorfor? :genert:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3064
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5795

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Tux » 1. aug 2016, 18:59

Mani skrev:
Jailbird skrev:
lillebjoern skrev:Nej, du får 3 candy for hver Pokemon du fanger, hvilket betyder at du skal fange...... (tænkepause).... 9 Eevee'er, hvis du altså ikke har noget som helst candy i forvejen :)

Der findes ikke 9 Eeveer i København :whine:

Er Eeveer specielle? Hvorfor? :genert:


Nej Eeveer er ikke specielt særlig eller sjældne..
1
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11296
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23356

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Mani » 1. aug 2016, 19:18

Tak :-D
Jeg ved intet om Pokemon og downloadede spillet i går for at kunne snakke med mine drenge om det. Jeg har mange dumme spørgsmål :blush:

Hvad gør hindbær og hvordan bruger man dem? (Mine drenge er taget på overnatning hos svigermor og ladt mig alene med spillet :rulle: :lol: )
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. okt 2015, 11:14
Kort karma: 23
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 279

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Imahawaiigirl » 1. aug 2016, 20:20

Jeg udviklede en Eevee og fik en Jolteon - men hvordan får man de andre udviklinger af Eevee? Er det tilfældigt og så bare ærgerligt om man får den samme igen? Eller kan man selv 'vælge'?
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10421

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf lillebjoern » 1. aug 2016, 20:40

Imahawaiigirl skrev:Jeg udviklede en Eevee og fik en Jolteon - men hvordan får man de andre udviklinger af Eevee? Er det tilfældigt og så bare ærgerligt om man får den samme igen? Eller kan man selv 'vælge'?


Hvis du vil have Vaporeon (vandpokémon) skal du – inden du udvikler Eevee'n – kalde den "Rainer". Hvis du vil have en Flareon (ildpokemon) skal du kalde den Pyro. Hvis du vil have én til Jolteon (electric), skal du kalde den Sparky. :)
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. okt 2015, 11:14
Kort karma: 23
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 279

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Imahawaiigirl » 1. aug 2016, 20:45

lillebjoern skrev:
Imahawaiigirl skrev:Jeg udviklede en Eevee og fik en Jolteon - men hvordan får man de andre udviklinger af Eevee? Er det tilfældigt og så bare ærgerligt om man får den samme igen? Eller kan man selv 'vælge'?


Hvis du vil have Vaporeon (vandpokémon) skal du – inden du udvikler Eevee'n – kalde den "Rainer". Hvis du vil have en Flareon (ildpokemon) skal du kalde den Pyro. Hvis du vil have én til Jolteon (electric), skal du kalde den Sparky. :)


Skidegodt :D Tak! Jeg skal jo gerne ende med en af hver :P
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Fru Sunshine » 1. aug 2016, 22:26

Her i min lille by er der kun rotter, fugle og dumme orm!
Det er sgu lidt irriterende.

Min ene eevee fangede jeg ude i Store Vildmose, da vi kørte derude. Min mand var chauffør.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22961

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf POCKETKITTEN » 2. aug 2016, 16:59

Har fanget to Eeveer i dag og gået syv kilometer. Nu mangler jeg bare en Eevee for at kunne udvikle.
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.

Tilbage til "Computere, spil og internet"