Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Singletråden

Indlægaf Mocca » 2. aug 2016, 09:17

De Suspekte Bryster skrev:Mocca, man kan godt blive "afhængig" af at have det godt, ja :)

Jeg ville ikke være bange for bare at stornyde det lige nu. Når du er klar til mere og forhåbentlig også har fået mere afstand fra ham, der laver rod i dine følelser, så går du videre. Det er jeg slet ikke i tvivl om. Så nyd det her og nu :gogo:


Tak :kys:

Det lyder måske lidt corny. Men ham, der sørger så godt for mig lige nu, gør det bare SÅ godt, i en grad, jeg aldrig har oplevet før. Så det er jo med til at indsnævre feltet af dem, jeg vil finde interessante.
Som om det ikke er svært nok i forvejen... :wacko:
0
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Indlæg: 300
Tilmeldt: 13. feb 2016, 20:37
Kort karma: 91
Likede indlæg: 711

Re: Singletråden

Indlægaf De Suspekte Bryster » 2. aug 2016, 09:30

Mocca skrev:
De Suspekte Bryster skrev:Mocca, man kan godt blive "afhængig" af at have det godt, ja :)

Jeg ville ikke være bange for bare at stornyde det lige nu. Når du er klar til mere og forhåbentlig også har fået mere afstand fra ham, der laver rod i dine følelser, så går du videre. Det er jeg slet ikke i tvivl om. Så nyd det her og nu :gogo:


Tak :kys:

Det lyder måske lidt corny. Men ham, der sørger så godt for mig lige nu, gør det bare SÅ godt, i en grad, jeg aldrig har oplevet før. Så det er jo med til at indsnævre feltet af dem, jeg vil finde interessante.
Som om det ikke er svært nok i forvejen... :wacko:


Jeg kan sagtens se, hvad du mener, men det er jo egentlig ikke dårligt at indsnævre feltet lidt, når det handler om at være god ved dig.

Eller måske skal du hellere se på det sådan at du bliver mere klar over mulighederne i visse henseender. Vi ved jo at vi aldrig finder én, hvor alt er lige som vi vil have det; der skal gås på kompromis. Lige nu får du bare justeret lidt på skalaen :)

Og.. måske det ikke bliver ved med at være så fantastisk. Det er nyt og tingene kan pludselig ændre sig. Så lyt til en gammel kone og nyd det! :gammel:
2
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Indlæg: 300
Tilmeldt: 13. feb 2016, 20:37
Kort karma: 91
Likede indlæg: 711

Re: Singletråden

Indlægaf De Suspekte Bryster » 2. aug 2016, 09:31

Dikus skrev:Det skal du ikke tage dig af. Vi er flere, der er krævende :afro:

Et par af forældrene i min klasses datter (hvor min datter og deres søn ofte besøger hinanden privat) skal åbenbart skilles. Måske. Kan udelede, at det er så nyt, så hun rejser rundt for at overveje situationen.

Manden fandt det så passende at lægge billet ind i går :stoned: Det forstår jeg simpelthen ikke. Vent dog til I begge er afklaret, søg "fremmede" eller bliv svimlende forelsket. Men lad da være med at kigge rundt på forældrene i dine børns klasser...


:tie:
1
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Singletråden

Indlægaf Mocca » 2. aug 2016, 09:32

De Suspekte Bryster skrev:
Mocca skrev:
De Suspekte Bryster skrev:Mocca, man kan godt blive "afhængig" af at have det godt, ja :)

Jeg ville ikke være bange for bare at stornyde det lige nu. Når du er klar til mere og forhåbentlig også har fået mere afstand fra ham, der laver rod i dine følelser, så går du videre. Det er jeg slet ikke i tvivl om. Så nyd det her og nu :gogo:


Tak :kys:

Det lyder måske lidt corny. Men ham, der sørger så godt for mig lige nu, gør det bare SÅ godt, i en grad, jeg aldrig har oplevet før. Så det er jo med til at indsnævre feltet af dem, jeg vil finde interessante.
Som om det ikke er svært nok i forvejen... :wacko:


Jeg kan sagtens se, hvad du mener, men det er jo egentlig ikke dårligt at indsnævre feltet lidt, når det handler om at være god ved dig.

Eller måske skal du hellere se på det sådan at du bliver mere klar over mulighederne i visse henseender. Vi ved jo at vi aldrig finder én, hvor alt er lige som vi vil have det; der skal gås på kompromis. Lige nu får du bare justeret lidt på skalaen :)

Og.. måske det ikke bliver ved med at være så fantastisk. Det er nyt og tingene kan pludselig ændre sig. Så lyt til en gammel kone og nyd det! :gammel:


Tak for rådene!
Og så elsker jeg din sidste sætning :lol2: :lol2:
Jeg har selv rundet de 50...
Så mon ikke, jeg får råd fra en ung kvinde lige nu?
3
OsCoccygis
Indlæg: 215
Tilmeldt: 1. okt 2015, 11:31
Kort karma: 17
Likede indlæg: 372

Re: Singletråden

Indlægaf OsCoccygis » 2. aug 2016, 10:29

Nu dumper jeg lige ind i tråden
Egentlig er jeg okay med at være single, det er jo dejligt uproblematisk. Men savner af og til også at være i et forhold. :rulle:

Når man så falder i snak med en helt fantastisk mand, og ender med at kysse, amen altså :lun: det må gerne ske igen. Skal lige finde ud af hvad næstre skridt skal være, men det er helt sikkert at han ikke bare skal forsvinde uden et forsøg på at få noget ud af det.

(Håber det giver lidt mening, jeg er mere død end levende i dag og dermed knap så sammenhængende :deer: )
5
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 2. aug 2016, 16:21

Så er jeg 100 pct tilbage i tråden.. jeg har kun pippet lidt herinde, fordi jeg sås rimelig fast med en i et par måneder. Vi skulle ses i morgen, men han har så lidt skrevet for 15 minutter siden, at han ikke synes vi skal ses i morgen fordi han har været på et par dates med en anden pige, og ikke synes vi skal fortsætte... jamen tak...

Ret skal være ret, jeg har haft mine tvivl og har kunnet mærke, at min interesse ikke lige var helt hvor den skulle være.. men derfor sutter det alligevel, når han er det tætteste på, at have en kæreste jeg har været i lang tid...
0
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Indlæg: 300
Tilmeldt: 13. feb 2016, 20:37
Kort karma: 91
Likede indlæg: 711

Re: Singletråden

Indlægaf De Suspekte Bryster » 2. aug 2016, 16:29

Mocca skrev:
De Suspekte Bryster skrev:
Jeg kan sagtens se, hvad du mener, men det er jo egentlig ikke dårligt at indsnævre feltet lidt, når det handler om at være god ved dig.

Eller måske skal du hellere se på det sådan at du bliver mere klar over mulighederne i visse henseender. Vi ved jo at vi aldrig finder én, hvor alt er lige som vi vil have det; der skal gås på kompromis. Lige nu får du bare justeret lidt på skalaen :)

Og.. måske det ikke bliver ved med at være så fantastisk. Det er nyt og tingene kan pludselig ændre sig. Så lyt til en gammel kone og nyd det! :gammel:


Tak for rådene!
Og så elsker jeg din sidste sætning :lol2: :lol2:
Jeg har selv rundet de 50...
Så mon ikke, jeg får råd fra en ung kvinde lige nu?


Årh, hvad, du kaldte mig ung :rock:

Men okay, jeg troede, at jeg var ældre end dig, men jeg er 42 :lol:
2
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 2. aug 2016, 17:42

DenBlødeJyde skrev:Så er jeg 100 pct tilbage i tråden.. jeg har kun pippet lidt herinde, fordi jeg sås rimelig fast med en i et par måneder. Vi skulle ses i morgen, men han har så lidt skrevet for 15 minutter siden, at han ikke synes vi skal ses i morgen fordi han har været på et par dates med en anden pige, og ikke synes vi skal fortsætte... jamen tak...

Ret skal være ret, jeg har haft mine tvivl og har kunnet mærke, at min interesse ikke lige var helt hvor den skulle være.. men derfor sutter det alligevel, når han er det tætteste på, at have en kæreste jeg har været i lang tid...

Øv, øv, øv! Også en røvet måde at gøre det på. Selv om man selv er begyndt at tænke de samme tanker, er det aldrig sjovt, når beslutningen bliver taget for én.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 2. aug 2016, 17:54

Jeg synes egentlig, at når man har set hinanden over flere måneder, har sovet sammen etc. så fortjener man mere end en facebook besked. Og jeg har aldrig forstået behovet for at sige, at man e begyndt at ses med en anden.. et "jeg synes ikke det her er det rigtige" er fint, synes jeg...
6
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 2. aug 2016, 17:54

Dikus skrev:Nogen! Hjælp mig :genert:

Hvorfor får jeg en besked på min app til Tinder, der viser, at jeg har fået et super like... men der er intet, når jeg åbner den?


Du skal swipe dig frem til den :)
0
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 2. aug 2016, 17:55

DenBlødeJyde skrev:Jeg synes egentlig, at når man har set hinanden over flere måneder, har sovet sammen etc. så fortjener man mere end en facebook besked. Og jeg har aldrig forstået behovet for at sige, at man e begyndt at ses med en anden.. et "jeg synes ikke det her er det rigtige" er fint, synes jeg...


Ja det er ret røvet at gøre det på den måde. :ad!:
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 2. aug 2016, 17:58

DenBlødeJyde skrev:Jeg synes egentlig, at når man har set hinanden over flere måneder, har sovet sammen etc. så fortjener man mere end en facebook besked. Og jeg har aldrig forstået behovet for at sige, at man e begyndt at ses med en anden.. et "jeg synes ikke det her er det rigtige" er fint, synes jeg...


Sådan en røvet spasser! :tie: ærligt, så siger det meget om hans værdier imo :gruble: :genert:
2
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 2. aug 2016, 18:00

DenBlødeJyde skrev:Jeg synes egentlig, at når man har set hinanden over flere måneder, har sovet sammen etc. så fortjener man mere end en facebook besked. Og jeg har aldrig forstået behovet for at sige, at man e begyndt at ses med en anden.. et "jeg synes ikke det her er det rigtige" er fint, synes jeg...


Det gør man da også - synes jeg. Men jeg har erfaret i denne tråd, at der er forskel på det.

Jeg forstår godt, at det føles lidt som salt i såret, at han begrunder sin beslutning med "en anden", men på den anden side kan en manglende begrundelse jo også resultere i en følelse af "hvorfor? Jeg forstår det ikke!" Nu er du i hvert fald efterladt med et klart budskab og uden håb om at han ændrer mening. Også selvom det er en ufed følelse for dig :ae:
1
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 2. aug 2016, 18:00

malou_43 skrev:
DenBlødeJyde skrev:Jeg synes egentlig, at når man har set hinanden over flere måneder, har sovet sammen etc. så fortjener man mere end en facebook besked. Og jeg har aldrig forstået behovet for at sige, at man e begyndt at ses med en anden.. et "jeg synes ikke det her er det rigtige" er fint, synes jeg...


Sådan en røvet spasser! :tie: ærligt, så siger det meget om hans værdier imo :gruble: :genert:


Man får i hvertfald sat i perspektiv, hvor meget man har betydet.. Som skrevet, så havde jeg gået med de samme tanker, men havde egentlig tænkt, at det er en snak man tager ansigt til ansigt..
0
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 2. aug 2016, 18:18

Jeg mødtes i dag med en, jeg tidligere datede, til en venskabelig kaffe... Jeg vil gerne beholde ham i mit liv som ven, for han er en god mand, men jeg ved ikke rigtigt, om det er godt for mig - eller om jeg stadig har en snert af håb om, at han ændrer mening og alligevel gerne vil mig som kæreste. Det kommer næppe til at ske - det VED jeg godt. Og han er heller ikke perfekt, så der ville være et par issues, der skulle afklares, hvis det skulle være ;)

Og så alligevel; vi talte mest om everyday life - job, ferieplaner, familien og den slags. Ikke noget dybere - vel mest fordi jeg ikke turde bringe emnet om "os" op. Der er egentlig nogle ting om vores relation, jeg gerne ville tale med ham om. Men så tænker jeg, om det er et signal om, at jeg holder fast i noget helt umuligt, der måske forhindrer mig i at møde en anden??

Ih, jeg er lidt forvirret, så det er måske lidt rodet.
0

Tilbage til "Forhold og sex"