Pokemon Go! Go!

Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19686
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2450
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46415

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf LadyFox » 2. aug 2016, 18:24

Jailbird skrev:Jeg er forvirret. Jeg troede jeg skulle hjælpe med at forsvare et gym der havde min farve. Men jeg kunne kun kæmpe mod dem. Så lige meget hvem der har gym, så skal jeg kæmpe? Hvorfor så have holdfarver?

Selvom du slås med et gym i din farve mister det gym ikke noget, men hvis du vinder bliver det stærkere, og kan stige level sådan at der kan stå flere pokemon på det.
0
...
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3064
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5799

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Tux » 2. aug 2016, 18:34

Jailbird skrev:
Lemonella skrev:
Jailbird skrev:
lillebjoern skrev:.

Jeg har læst at det ikke er meningen at "nearby" funktionen kommer tilbage - og at det også er derfor Niantic lukker pokevision ned. Den har aldrig virket hos mig (jeg gik i gang sent med Pokemon Go) og laver alligevel ikke svinkeærinder på mine ruter, så for mig er det lidt ligegyldigt, jeg går meget i forvejen bare for at gå :)


Jeg har så læst, at "nearby" funktionen skulle komme igen. :)


Her står det at den ikke kommer igen. http://www.mirror.co.uk/tech/new-pokmon ... te-8534269


Synes ikke det fremgår at den funktion ikke skulle komme igen i en senere version.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9110
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1021
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 22000

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Purple Haze » 2. aug 2016, 19:50

Jailbird skrev:
LadyFox skrev:
Jailbird skrev:Jeg er forvirret. Jeg troede jeg skulle hjælpe med at forsvare et gym der havde min farve. Men jeg kunne kun kæmpe mod dem. Så lige meget hvem der har gym, så skal jeg kæmpe? Hvorfor så have holdfarver?

Selvom du slås med et gym i din farve mister det gym ikke noget, men hvis du vinder bliver det stærkere, og kan stige level sådan at der kan stå flere pokemon på det.

Okay. Jeg fik voldsomt meget tæv. Så jeg venter lige indtil jeg har en pokemon med mere end 300 cp :D


Selvom du får tæv, bliver du stærkere, får mere XP og gym bliver også stærkere. :)
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Bimmerdyret » 2. aug 2016, 20:55

Jailbird skrev:
lillebjoern skrev:Nej, du får 3 candy for hver Pokemon du fanger, hvilket betyder at du skal fange...... (tænkepause).... 9 Eevee'er, hvis du altså ikke har noget som helst candy i forvejen :)

Der findes ikke 9 Eeveer i København :whine:


Du skal bare tage ind ved Rigsarkivet i parken med springvandet efter kl 13:00 - så er der tonsvis af mennesker og 6 pokestops med konstant lure på.
Brugte 1,5 time i dag og fangede ialt 167 pokemon.
1
Vappepigen
Indlæg: 269
Tilmeldt: 3. jan 2016, 14:13
Kort karma: 75
Likede indlæg: 947

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Vappepigen » 2. aug 2016, 21:02

lillebjoern skrev:
Imahawaiigirl skrev:Jeg udviklede en Eevee og fik en Jolteon - men hvordan får man de andre udviklinger af Eevee? Er det tilfældigt og så bare ærgerligt om man får den samme igen? Eller kan man selv 'vælge'?


Hvis du vil have Vaporeon (vandpokémon) skal du – inden du udvikler Eevee'n – kalde den "Rainer". Hvis du vil have en Flareon (ildpokemon) skal du kalde den Pyro. Hvis du vil have én til Jolteon (electric), skal du kalde den Sparky. :)


Det anede jeg ikke!!
Good to know! Er der andre pokemons der har samme system?
0
Følg mig på instagram jannibvj
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5397
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 704
Likede indlæg: 10431

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf lillebjoern » 3. aug 2016, 05:27

Vappepigen skrev:
lillebjoern skrev:
Imahawaiigirl skrev:Jeg udviklede en Eevee og fik en Jolteon - men hvordan får man de andre udviklinger af Eevee? Er det tilfældigt og så bare ærgerligt om man får den samme igen? Eller kan man selv 'vælge'?


Hvis du vil have Vaporeon (vandpokémon) skal du – inden du udvikler Eevee'n – kalde den "Rainer". Hvis du vil have en Flareon (ildpokemon) skal du kalde den Pyro. Hvis du vil have én til Jolteon (electric), skal du kalde den Sparky. :)


Det anede jeg ikke!!
Good to know! Er der andre pokemons der har samme system?


Ikke så vidt jeg ved, da det kun er Eevee (af de første 150) som kan udvikle sig til forskellige ting.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Hunkat » 3. aug 2016, 05:33

Jeg kan godt mærke at jeg synes det tog en tak eller tre ud af spillet efter de både fjernede fodsporene og lukkede pokevision. De pokemoner der er i 'nærheden' kan jo være op til en kilometer væk!

Jeg så skyggen af en virkelig sjælden en i dag på vej til arbejde og jeg havde gerne taget toget 10 minutter senere for at fange den hvis det da ikke er fuldstændig umuligt at regne ud hvor man skulle begynde.

Nu er der jo reelt kun tilbage at få og udklække æg nok til at omgåes statistikken hvis man vil have alle pokemons.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Dragen
Indlæg: 98
Tilmeldt: 17. aug 2015, 10:38
Kort karma: 19
Likede indlæg: 260

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Dragen » 3. aug 2016, 05:36

Smart poke v2 :fløjt:
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Hunkat » 3. aug 2016, 05:38

Dragen skrev:Smart poke v2 :fløjt:


Kun til android :whine:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11358
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1800
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23538

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Mani » 3. aug 2016, 08:14

Hjælp :blush:
Mine børn er stadig på ferie og jeg er ved at løbe tør for plads i min rygsæk pga. potion & revive fylder mere og mere. Hvordan bruger jeg dem? Efter at have kæmpet i en gym? Hvordan gør jeg det? :genert:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
JoyNips
Indlæg: 12112
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 34065

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf JoyNips » 3. aug 2016, 11:14

Maaaaaand, jeg fanger mange Drowzees på arbejde!
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Julie
Indlæg: 605
Tilmeldt: 10. sep 2015, 14:56
Kort karma: 55
Likede indlæg: 865

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Julie » 3. aug 2016, 11:19

Mani skrev:Hjælp :blush:
Mine børn er stadig på ferie og jeg er ved at løbe tør for plads i min rygsæk pga. potion & revive fylder mere og mere. Hvordan bruger jeg dem? Efter at have kæmpet i en gym? Hvordan gør jeg det? :genert:


Du kan sagtens slette nogle af dine potions, specielt hvis du ikke kæmper særlig meget endnu :) Det er klart vigtigere med pokeballs :D
1
JoyNips
Indlæg: 12112
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 34065

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf JoyNips » 3. aug 2016, 12:31

Nu talte jeg lige. Jeg har fanget 9 Drowzees de sidste 24 timer. Så vil jeg næsten hellere have flere Pidgeys.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Blonderella
Indlæg: 124
Tilmeldt: 20. mar 2016, 20:19
Kort karma: 21
Likede indlæg: 287

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Blonderella » 3. aug 2016, 17:59

Kæft man jeg gad godt bo i en større by. Her er 3000 indbyggere men ikke et eneste pokestop. Der er et gym - det er det.. og så er der åbenbart rart at hænge ud omkring fakta. Der er ihvertfald en del pokemons
1
Blonderella
Indlæg: 124
Tilmeldt: 20. mar 2016, 20:19
Kort karma: 21
Likede indlæg: 287

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Blonderella » 3. aug 2016, 19:18

... ok.. så hentede jeg Ingress. Der er så en portal her i byen.. som så forhåbentligt et et pokestop. Men det er røv langt væk... lort..
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"