Den store bryllupssniksnak-tråd

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3226

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf flicka » 30. jul 2016, 10:13

Filipai skrev:
flicka skrev:
Filipai skrev:Jeg er kommet til at købe min brudekjole idag :genert: , det var jo nærmest også sidste udkald, der er jo under 14 måneder til :lol:

Men altså det var et godt tilbud.


Tillykke med kjolen! :klap:

Er det den, du har talt om i din egen tråd?


Nej, det er en stropløs sag med blonde overdel og massere af tyl :D


Billede? :slem:
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3226

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf flicka » 30. jul 2016, 10:16

flicka skrev:
Filipai skrev:
flicka skrev:
Filipai skrev:Jeg er kommet til at købe min brudekjole idag :genert: , det var jo nærmest også sidste udkald, der er jo under 14 måneder til :lol:

Men altså det var et godt tilbud.


Tillykke med kjolen! :klap:

Er det den, du har talt om i din egen tråd?


Nej, det er en stropløs sag med blonde overdel og massere af tyl :D


Billede? :slem:


Nevermind - jeg fandt det i din egen tråd :kys:
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf StripesAddict » 2. aug 2016, 07:42

flicka skrev:De her lange kjoler er i den stil, jeg umiddelbart godt kan lide. Hvis kjolen skal være lang - men jeg aner ikke om den slags vil klæde mig.

To-delte kjoler kunne godt være en mulighed. Toppen skal bare ikke være for cropped.


Jeg tror at noget i denne stil ville være SÅ flot til dig! - altså den der slanke silhouet med korte ærmer. Evt. med broderi alá den Charlotte Simpson du viser billeder af i indlægget før. Du kunne jo evt. prøve at spørge hende skrædderen oppe i byen? Ellers syer hende der tilrettede min kjole også, og hun er meget dygtig.

I ville vies udendøre, ikke? Vær opmærksom på at et slæb kan nå at blive MEGET beskidt. Med det in mente er jeg glad for at jeg ikke havde købt en kjole til 10K for jeg syntes det var trist nok af sentimentale årsager, at min kjole blev så beskidt, som den gjorde, og jeg kunne forstå på renseriet, at sådan er det vist typisk.
0
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Shmartiesh » 2. aug 2016, 18:48

Jeg undrer mig over nogle ting, og håber nogen af jer brides to be kan hjælpe med give syn en ting.

Jeg skal til to bryllupper i år. Det ene bryllup skal holdes i et forsamlingshus, det andet på et gammelt lille slot som har fungeret som efterskole de sidste mange mange år.

Min kæreste mente der ville være forskel på de to bryllupper, da det ene var i et forsamlingshus og det andet et 'slot'.

En fælles veninde til den brud der holder festen på et slot, havde spurgt bruden om hvor fin man skulle være, da de ikke havde skrevet dresscode, og om hvad hun fx kunne tage på.
Bruden svarede det behøvede ikke være så pænt. Det skulle jo 'bare' holdes på en efterskole... Og med viden om hvor dyr brudens kjole er, +20.000, synes jeg det er et lidt mærkelig svar.

For det første, det er lidt sjovt min kæreste og bruden ikke deler samme mening om hvor 'fint' feststedet er :D
For det andet, uanset sted osv., Så ville jeg som brud have en lille forventning om at folk tager pænt tøj og jeg ville aldrig sige til dem, at det ikke behøver være særlig pænt. (Med frygt for at de møder op i jeans, shorts eller en polo t-shirt) :genert:

Er det bare mig der tænker sådan?
Eller har man forventninger til gæsterne?
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf godtnavn » 2. aug 2016, 18:57

Der ville ikke være forskel på hvad jeg ville tage på til de to fester :) For mig er det mere anledningen end rammerne der afgør det, begge fester er jo "rigtige" bryllupsfester. Mon ikke bruden bare har ment man ikke skulle komme i kæmpe gallakjoler?
0
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3226

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf flicka » 2. aug 2016, 19:10

StripesAddict skrev:
flicka skrev:De her lange kjoler er i den stil, jeg umiddelbart godt kan lide. Hvis kjolen skal være lang - men jeg aner ikke om den slags vil klæde mig.

To-delte kjoler kunne godt være en mulighed. Toppen skal bare ikke være for cropped.


Jeg tror at noget i denne stil ville være SÅ flot til dig! - altså den der slanke silhouet med korte ærmer. Evt. med broderi alá den Charlotte Simpson du viser billeder af i indlægget før. Du kunne jo evt. prøve at spørge hende skrædderen oppe i byen? Ellers syer hende der tilrettede min kjole også, og hun er meget dygtig.

I ville vies udendøre, ikke? Vær opmærksom på at et slæb kan nå at blive MEGET beskidt. Med det in mente er jeg glad for at jeg ikke havde købt en kjole til 10K for jeg syntes det var trist nok af sentimentale årsager, at min kjole blev så beskidt, som den gjorde, og jeg kunne forstå på renseriet, at sådan er det vist typisk.


:kys:
Det er også det, jeg umiddelbart hælder til. En lang kjole med slank silhouet. Men så skal jeg lige træne lidt for at få en Pippa-mås, som næsten er påkrævet i sådan en kjole :blush: :lol:

Jeg regner med at kigge forbi LoveLou inden længe og se hvad hun kan tilbyde. Ellers vil jeg meget gerne bede om kontaktoplysningerne til hende, der tilrettede din kjole. Jeg har også kigget lidt på Anne Palland, men det er nok lidt for "meget".

Jo, det bliver udendørs, hvis vi kan få nogen ud. Det er også lidt derfor, jeg ikke er meget for at smide så mange penge efter en kjole. Når det ikke kan undgås at den bliver beskidt.
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf StripesAddict » 3. aug 2016, 05:12

flicka skrev:
StripesAddict skrev:
flicka skrev:De her lange kjoler er i den stil, jeg umiddelbart godt kan lide. Hvis kjolen skal være lang - men jeg aner ikke om den slags vil klæde mig.

To-delte kjoler kunne godt være en mulighed. Toppen skal bare ikke være for cropped.


Jeg tror at noget i denne stil ville være SÅ flot til dig! - altså den der slanke silhouet med korte ærmer. Evt. med broderi alá den Charlotte Simpson du viser billeder af i indlægget før. Du kunne jo evt. prøve at spørge hende skrædderen oppe i byen? Ellers syer hende der tilrettede min kjole også, og hun er meget dygtig.

I ville vies udendøre, ikke? Vær opmærksom på at et slæb kan nå at blive MEGET beskidt. Med det in mente er jeg glad for at jeg ikke havde købt en kjole til 10K for jeg syntes det var trist nok af sentimentale årsager, at min kjole blev så beskidt, som den gjorde, og jeg kunne forstå på renseriet, at sådan er det vist typisk.


:kys:
Det er også det, jeg umiddelbart hælder til. En lang kjole med slank silhouet. Men så skal jeg lige træne lidt for at få en Pippa-mås, som næsten er påkrævet i sådan en kjole :blush: :lol:

Jeg regner med at kigge forbi LoveLou inden længe og se hvad hun kan tilbyde. Ellers vil jeg meget gerne bede om kontaktoplysningerne til hende, der tilrettede din kjole. Jeg har også kigget lidt på Anne Palland, men det er nok lidt for "meget".

Jo, det bliver udendørs, hvis vi kan få nogen ud. Det er også lidt derfor, jeg ikke er meget for at smide så mange penge efter en kjole. Når det ikke kan undgås at den bliver beskidt.


:Lol: jeg har på ingen måde Pippa Booty, og min træning har stået lidt stille grundet en skade, men synes nu det gik OK alligevel :D den silhouet er, synes jeg, mere flatterende end man lige tror, også selvom man ikke er helt tilfreds med sin krop.

Du siger bare til hvis du skal bruge nummeret på "min" skrædder :kys:
1
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Filipai » 3. aug 2016, 05:29

Shmartiesh skrev:Jeg undrer mig over nogle ting, og håber nogen af jer brides to be kan hjælpe med give syn en ting.

Jeg skal til to bryllupper i år. Det ene bryllup skal holdes i et forsamlingshus, det andet på et gammelt lille slot som har fungeret som efterskole de sidste mange mange år.

Min kæreste mente der ville være forskel på de to bryllupper, da det ene var i et forsamlingshus og det andet et 'slot'.

En fælles veninde til den brud der holder festen på et slot, havde spurgt bruden om hvor fin man skulle være, da de ikke havde skrevet dresscode, og om hvad hun fx kunne tage på.
Bruden svarede det behøvede ikke være så pænt. Det skulle jo 'bare' holdes på en efterskole... Og med viden om hvor dyr brudens kjole er, +20.000, synes jeg det er et lidt mærkelig svar.

For det første, det er lidt sjovt min kæreste og bruden ikke deler samme mening om hvor 'fint' feststedet er :D
For det andet, uanset sted osv., Så ville jeg som brud have en lille forventning om at folk tager pænt tøj og jeg ville aldrig sige til dem, at det ikke behøver være særlig pænt. (Med frygt for at de møder op i jeans, shorts eller en polo t-shirt) :genert:

Er det bare mig der tænker sådan?
Eller har man forventninger til gæsterne?


Vores bryllup bliver i et forsamlingshus, fordi det er et af de steder vi er villige til at spare, men der kommer altså stadig fuld skrue på mange andre ting, og jeg ville sgu blive skuffet hvis folk mødte op i jeans og polo t-shirt.
For mig er der ingen forskel på hvilket jeg tager på, i forhold til lokalerne hvor det bliver holdt, men nærmere om hvad der er lagt op til.
Hvis det er et lidt hurtigere rådhusbryllup, i forhold til en hel aften, eller strandbryllup, så er der forskel.
1
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf StripesAddict » 3. aug 2016, 05:48

Shmartiesh skrev:Jeg undrer mig over nogle ting, og håber nogen af jer brides to be kan hjælpe med give syn en ting.

Jeg skal til to bryllupper i år. Det ene bryllup skal holdes i et forsamlingshus, det andet på et gammelt lille slot som har fungeret som efterskole de sidste mange mange år.

Min kæreste mente der ville være forskel på de to bryllupper, da det ene var i et forsamlingshus og det andet et 'slot'.

En fælles veninde til den brud der holder festen på et slot, havde spurgt bruden om hvor fin man skulle være, da de ikke havde skrevet dresscode, og om hvad hun fx kunne tage på.
Bruden svarede det behøvede ikke være så pænt. Det skulle jo 'bare' holdes på en efterskole... Og med viden om hvor dyr brudens kjole er, +20.000, synes jeg det er et lidt mærkelig svar.

For det første, det er lidt sjovt min kæreste og bruden ikke deler samme mening om hvor 'fint' feststedet er :D
For det andet, uanset sted osv., Så ville jeg som brud have en lille forventning om at folk tager pænt tøj og jeg ville aldrig sige til dem, at det ikke behøver være særlig pænt. (Med frygt for at de møder op i jeans, shorts eller en polo t-shirt) :genert:

Er det bare mig der tænker sådan?
Eller har man forventninger til gæsterne?


Vi holdt vores bryllup på et værksted ( jep :D ) og generelt var festen mere lowkey - vi fik burgere som hovedretten, charcuterie til natmad og bryllupskage derimellem. Manden var i jakkesæt med vest, og jeg var i brudekjole - ikke en kæmpekjole, men en brudekjole, ikke desto mindre. Der var ikke - efter hvad jeg lagde mærke til i hvert fald - nogen i jeans og polo, eller lign. De flester kvinder var i kjole, de fleste mænd i jakkesæt.

Som gæst ville jeg også altid dresse up til bryllup - selvfølgelig er der forskel på et sådant setup og så det store slotsbryllup, hvor man måske endda skal i galla, men jeg ville altid tage pænt tøj på.
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Fru Sunshine » 3. aug 2016, 06:52

Vi holdt vores bryllup på en restaurant. Det var vist kun min tidligere svigersøn, der havde jeans på, men de var pæne, og jeg havde sagt god for dem, fordi jeg egentlig ikke syntes, han skulle ud at ofre penge på "pæne" bukser for vores skyld.
Kvinderne kom i alt muligt lige fra gallaagtige kjoler til korte kjoler, og det var så fint.

Jeg tager også selv pænt tøj på, men jeg investerer kun i galla, hvis det står i indbydelsen. Det har jeg ikke oplevet endnu.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3226

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf flicka » 4. aug 2016, 16:18

StripesAddict skrev:
flicka skrev:
StripesAddict skrev:
flicka skrev:De her lange kjoler er i den stil, jeg umiddelbart godt kan lide. Hvis kjolen skal være lang - men jeg aner ikke om den slags vil klæde mig.

To-delte kjoler kunne godt være en mulighed. Toppen skal bare ikke være for cropped.


Jeg tror at noget i denne stil ville være SÅ flot til dig! - altså den der slanke silhouet med korte ærmer. Evt. med broderi alá den Charlotte Simpson du viser billeder af i indlægget før. Du kunne jo evt. prøve at spørge hende skrædderen oppe i byen? Ellers syer hende der tilrettede min kjole også, og hun er meget dygtig.

I ville vies udendøre, ikke? Vær opmærksom på at et slæb kan nå at blive MEGET beskidt. Med det in mente er jeg glad for at jeg ikke havde købt en kjole til 10K for jeg syntes det var trist nok af sentimentale årsager, at min kjole blev så beskidt, som den gjorde, og jeg kunne forstå på renseriet, at sådan er det vist typisk.


:kys:
Det er også det, jeg umiddelbart hælder til. En lang kjole med slank silhouet. Men så skal jeg lige træne lidt for at få en Pippa-mås, som næsten er påkrævet i sådan en kjole :blush: :lol:

Jeg regner med at kigge forbi LoveLou inden længe og se hvad hun kan tilbyde. Ellers vil jeg meget gerne bede om kontaktoplysningerne til hende, der tilrettede din kjole. Jeg har også kigget lidt på Anne Palland, men det er nok lidt for "meget".

Jo, det bliver udendørs, hvis vi kan få nogen ud. Det er også lidt derfor, jeg ikke er meget for at smide så mange penge efter en kjole. Når det ikke kan undgås at den bliver beskidt.


:Lol: jeg har på ingen måde Pippa Booty, og min træning har stået lidt stille grundet en skade, men synes nu det gik OK alligevel :D den silhouet er, synes jeg, mere flatterende end man lige tror, også selvom man ikke er helt tilfreds med sin krop.

Du siger bare til hvis du skal bruge nummeret på "min" skrædder :kys:


Godt at høre - jeg synes nemlig, du havde en god booty i din kjole :kys:

Jeg prøver lige at forhøre mig hos LoveLou - og ellers vil jeg med glæde tage imod nummeret på din skrædder.
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Shmartiesh » 5. aug 2016, 19:24

Filipai skrev:
Shmartiesh skrev:Jeg undrer mig over nogle ting, og håber nogen af jer brides to be kan hjælpe med give syn en ting.

Jeg skal til to bryllupper i år. Det ene bryllup skal holdes i et forsamlingshus, det andet på et gammelt lille slot som har fungeret som efterskole de sidste mange mange år.

Min kæreste mente der ville være forskel på de to bryllupper, da det ene var i et forsamlingshus og det andet et 'slot'.

En fælles veninde til den brud der holder festen på et slot, havde spurgt bruden om hvor fin man skulle være, da de ikke havde skrevet dresscode, og om hvad hun fx kunne tage på.
Bruden svarede det behøvede ikke være så pænt. Det skulle jo 'bare' holdes på en efterskole... Og med viden om hvor dyr brudens kjole er, +20.000, synes jeg det er et lidt mærkelig svar.

For det første, det er lidt sjovt min kæreste og bruden ikke deler samme mening om hvor 'fint' feststedet er :D
For det andet, uanset sted osv., Så ville jeg som brud have en lille forventning om at folk tager pænt tøj og jeg ville aldrig sige til dem, at det ikke behøver være særlig pænt. (Med frygt for at de møder op i jeans, shorts eller en polo t-shirt) :genert:

Er det bare mig der tænker sådan?
Eller har man forventninger til gæsterne?


Vores bryllup bliver i et forsamlingshus, fordi det er et af de steder vi er villige til at spare, men der kommer altså stadig fuld skrue på mange andre ting, og jeg ville sgu blive skuffet hvis folk mødte op i jeans og polo t-shirt.
For mig er der ingen forskel på hvilket jeg tager på, i forhold til lokalerne hvor det bliver holdt, men nærmere om hvad der er lagt op til.
Hvis det er et lidt hurtigere rådhusbryllup, i forhold til en hel aften, eller strandbryllup, så er der forskel.


Jeg har det også sådan at sted osv. Er ligegyldigt for hvor pæn en fest det er. Medmindre man skriver i indbydelsen det er en havefest og man skal klæde sig efter det. Men jeg tænker bare, hvis ikke der står dresscode, så vil jeg forvente man er pæn i tøjet, uanset feststedet.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Annione » 14. aug 2016, 20:58

...min polterabend blev holdt i går. En veninde var "kommet til at afsløre" at min polterarbend blev holdt dagen før brylluppet, så de tog totalt røven på mig. Jeg havde den bedste dag, med motorcykelkørsel, brunch, ler-due-skydning, quiz, mavedans-undervisning, fantastisk lækker mad, stripper og en tur i byen :-D

Og altså....... om en uge er jeg en gift kone :8: Oh my.
13
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5555

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Luffegås » 16. aug 2016, 08:05

Oh Lord, havde ikke troet jeg overhovedet skulle bevæge mig ind i dette forum.
Vi har været sammen 8 mdr. og er slet ikke forlovede, men jeg har fundet en dato 2 år frem i tiden der bare tiltaler mig mere end noget andet. Datoen er speciel, har hørt flere der vil giftes den dato, og det er en uge før jeg fylder 30, og det er i august. Så jeg tænkte, hellere være for tidligt ude end for sent...
Jeg kom så på ideen om at booke datoen i den kirke jeg allerhelst vil, men sagde også til min kæreste at det var ikke et press, og hvis han om et år følte det slet ikke var noget han ville, så aflyser vi bare datoen. Men han var helt med på det, omend han ikke er medlem af folkekirken længere.

Og nu har kirken bekræftet datoen, så nu er min puls bare helt oppe på 180, hjertet dunker, og ja, jeg har allerede lavet et hemmelig pinterrest board.

Som sagt havde jeg aldrig tænkt at jeg ville gøre sådan inden jeg var forlovet, jeg er MEGET traditionel, og i mit tidligere forhold tog jeg mange initiativer til alt hvad vi foretog sig, så da jeg blev single lovede jeg mig selv jeg ikke ville spørge nogen om de ville komme sammen. Bum, det gjorde jeg så alligevel. Og nu sidder jeg her og tænker, om en forlovelse overhovedet betyder så meget for mig som jeg altid har påstået. Min kæreste er en MEGET easy-going fyr, der tager alting roligt og som de kommer, og der er virkelig ikke nogen rammer eller kasser i hans liv han vil passe ned i. Derfor tror jeg at for ham vil det være helt naturligt, og nærmest glædeligt at vi springer forlovelsen over, og i stedet fokusere på et bryllup langt ude i fremtiden.. Puuuh.
Egentligt tror jeg 2 år er en fiiiiin tid for mig at skulle planlægge og spare op :) Så på den side er jeg ikke nervøs. (for ikke at tale om at jeg også på 2 år kan nå et par tøjstørrelser ned i kjoler.....)
4
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40717

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Akehurst2 » 16. aug 2016, 08:24

Luffegås skrev:Oh Lord, havde ikke troet jeg overhovedet skulle bevæge mig ind i dette forum.
Vi har været sammen 8 mdr. og er slet ikke forlovede, men jeg har fundet en dato 2 år frem i tiden der bare tiltaler mig mere end noget andet. Datoen er speciel, har hørt flere der vil giftes den dato, og det er en uge før jeg fylder 30, og det er i august. Så jeg tænkte, hellere være for tidligt ude end for sent...
Jeg kom så på ideen om at booke datoen i den kirke jeg allerhelst vil, men sagde også til min kæreste at det var ikke et press, og hvis han om et år følte det slet ikke var noget han ville, så aflyser vi bare datoen. Men han var helt med på det, omend han ikke er medlem af folkekirken længere.

Og nu har kirken bekræftet datoen, så nu er min puls bare helt oppe på 180, hjertet dunker, og ja, jeg har allerede lavet et hemmelig pinterrest board.

Som sagt havde jeg aldrig tænkt at jeg ville gøre sådan inden jeg var forlovet, jeg er MEGET traditionel, og i mit tidligere forhold tog jeg mange initiativer til alt hvad vi foretog sig, så da jeg blev single lovede jeg mig selv jeg ikke ville spørge nogen om de ville komme sammen. Bum, det gjorde jeg så alligevel. Og nu sidder jeg her og tænker, om en forlovelse overhovedet betyder så meget for mig som jeg altid har påstået. Min kæreste er en MEGET easy-going fyr, der tager alting roligt og som de kommer, og der er virkelig ikke nogen rammer eller kasser i hans liv han vil passe ned i. Derfor tror jeg at for ham vil det være helt naturligt, og nærmest glædeligt at vi springer forlovelsen over, og i stedet fokusere på et bryllup langt ude i fremtiden.. Puuuh.
Egentligt tror jeg 2 år er en fiiiiin tid for mig at skulle planlægge og spare op :) Så på den side er jeg ikke nervøs. (for ikke at tale om at jeg også på 2 år kan nå et par tøjstørrelser ned i kjoler.....)


Men hvis I er blevet enige om at I skal giftes og har fundet en dato, så er I da forlovede :-D

Et tillykke er vist på sin plads :blomst:
1

Tilbage til "Fest og bryllup"