Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 24. sep 2015, 21:27

Du må spring ud som cougar. Det skulle være så moderne.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Indlægaf A 7 » 25. sep 2015, 12:12

decibell skrev:Nok ikke den bedste overskrift, men ved ikke rigtig, hvad jeg ellers skal skrive.

Jeg mødte for et par dage siden en taxichauffør, som jeg egentlig havde en ret så god kemi med. Og vi knævrede så meget, at jeg på vores korte tur nåede at finde ud af ret så mange personlige ting om ham, bl.a. at han er single og bor i nærheden af mig. Problemet er, og her kommer det så, at selv om jeg følte den her kemi, så er han altså for gammel til mig - selv om han "kun" er 13 år ældre end mig. Han er en pæn mand, men det grå (hvide) hår fik mig til at tænke "pensionist", hvor uretfærdigt det end er af mig.

Det fik mig til at tænke over det med, at mange mænd virker til at gå efter yngre kvinder, hvilket såmænd også er helt i orden. Men hvad gør det så for de kvinder, der ikke gider mænd, som er ældre end dem, men helst vil have mænd, der som det mindste er jævnaldrende? For de mænd synes jo så, at jeg er for gammel? Da jeg var yngre, var det intet problem at have en kæreste 15 år ældre end mig, men i dag vil det jo gøre ham til et sted i 60'erne, for jeg selv er rykket over midten af 40'erne.

Det gik op for mig, at jeg på en måde er havnet i et slags ingenmandsland (!), fordi mænd enten er for unge eller gamle i forhold til mig og de mænd, som ikke er, ønsker kvinder, der er yngre end mig. Det gør det ikke nemt. :lol:

Hvordan ser I på den problemstilling?


At singlekvinder, der gerne vil have en partner, skulle glemme alt den slags forsimplet kassetænkning og tage at komme ind i kampen.
0
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Indlægaf A 7 » 25. sep 2015, 12:29

Dikus skrev:
A 7 skrev:At singlekvinder, der gerne vil have en partner, skulle glemme alt den slags forsimplet kassetænkning og tage at komme ind i kampen.


Men er det kassetænkning at have en ide om, at man ikke ønsker en partner, der går på pension om kort tid? Det er da en væsentlig del af ens liv, livsførelse og økonomi en tilbagetrækning fra arbejdsmarkedet rammer?

Så kunne man da lige så godt kalde det kassetænkning ikke at ønske en partner, der vil have børn :gruble:

Jeg må indrømme, at den hverdag, jeg kan få med en ny partner, ligger rigtigt højt på listen over vigtige elementer for, hvorvidt jeg ønsker forholdet. Hverdag er vigtig for mig.


Jeg synes, det er en forsimplet putten-i-kasser, når man skriver at mænd vil have en yngre kvinde. Det vil de ikke allesammen.
Jeg synes også, det er en anelse forsimplet at skrive at ældre mænd er for gamle. For hvor mange ældre mænd har TS mødt?
2
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Indlægaf Elvispop » 25. sep 2015, 17:11

Igen kan alder også være vildledende dér.
Jeg er 38, men smider mig da, for det meste, på sofaen når jeg kom hjem, og er 100 meter mester i at flade ud på,sofaen.
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Indlægaf canoodle » 25. sep 2015, 17:19

Jeg synes selv ofte at nogle mænd bliver "for gamle" omkring de 40. Jeg er selv 35. Så jeg kigger bare nedad. Helt ned til 26. Skulle livet så sørge for at jeg bumper ind i en mega lækker, spændende og viril mand på 45, så vil det da på ingen måde være alderen der skal holde mig tilbage.

Til gengæld er jeg selv landet i en alder, hvor jeg ofte føler mig for gammel til alt muligt. Det kan også tydeligt mærkes på min mojo. Jeg bliver helt sikkert ikke kigge så meget efter nu, som bare for en tre-fire år siden.
1
All Adventurous women do
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Indlægaf decibell » 25. sep 2015, 17:51

Helt kassetænkning og fordomme er det nok ikke.

Videnskab.dk skrev:Selvom vi lever i et af verdens mest ligestillede lande, er det stadig i store træk naturen, der afgør, hvem vi skal være sammen med.

Det viser et nyt studie fra Psykologisk institut ved NTNU (Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet i Trondheim). Studerende i Trondheim deltog i studiet og blev spurgt om alder, køn og status.

Desuden fik de spørgsmål om alderen på den person, som de betragtede som en ideel korttidspartner, samt alderen på deres ideelle langtidspartner.

»Vi fandt ud af, at mænd vil have og vælger yngre partnere end dem selv, mens kvinder vil have og vælger en partner ældre end dem selv,« siger ph.d.-studerende Trond Viggo Grøntvedt.


http://videnskab.dk/kultur-samfund/maen ... re-kvinder

JP skrev: Derfor er mænd til yngre kvinder

Nu er det videnskabeligt dokumenteret. Mænd vil have yngre kvinder - og kvinder er til ældre mænd - lige indtil de når overgangsalderen, så vil kvinderne have fat i de unge partnere. Læs her hvorfor.

En undersøgelse foretaget af Institut for Zoologi på Göteborg Universitet i Sverige sammen med forskere fra Oxford University i England, viser, at næsten 95 procent af alle mænd foretrækker en yngre partner.

Undersøgelsen er offentliggjort i tidsskriftet Evoloutionary Psychology og er baseret på kontaktannoncer i aviser og datingsites som match.com og Spray Dato.

Resultaterne bekræfter alle tiders fordomme: Mænd vil have yngre kvinder.


http://jyllands-posten.dk/livsstil/ECE4 ... e+kvinder/

Psykologer på et finsk universitet har undersøgt tendensen blandt 12.000 finner, og opdaget, at kvinder leder efter mænd, der enten er jævnaldrende eller en god portion år ældre end dem selv.

Mænd, derimod, er vilde med kvinder, som er midt i tyverne. Det gælder faktisk både for mænd, som er yngre og ældre end 25 år. Således leder mænd under denne alder efter kvinder, der er ældre end dem selv, mens mænd over 30 søger en yngre model.


http://www.science20.com/news_articles/ ... men-145652
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Indlægaf decibell » 25. sep 2015, 17:58

Pjeps skrev:Jeg ser det kun som et problem, når jeg upassende nok finder en 20 år yngre mand tiltrækkende , men på den anden side, så kan jeg også finde en 10 år ældre mand tiltrækkende.

Jeg ret large med alderen hvis personligheden tiltrækker mig. Problemet for mig lige nu, er jeg tilsyneladende har mistet evnen til at blive forelsket , og lige den detalje vil jeg ikke gå på kompromis med.


Du er ikke alene. Det er mange år siden, jeg har mødt nogen, der fik mit hjerte til at banke hurtigere og gav mig sommerfugle i maven på den gængse måde. Jeg kan godt finde mænd tiltrækkende og føle kemi, men det kommer lige som ikke længere end dertil, så jeg har da også spekuleret på, om jeg nogensinde vil komme til at opleve forelskelsen igen.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Indlægaf decibell » 25. sep 2015, 18:35

A 7 skrev:At singlekvinder, der gerne vil have en partner, skulle glemme alt den slags forsimplet kassetænkning og tage at komme ind i kampen.


Dikus skrev:Men er det kassetænkning at have en ide om, at man ikke ønsker en partner, der går på pension om kort tid? Det er da en væsentlig del af ens liv, livsførelse og økonomi en tilbagetrækning fra arbejdsmarkedet rammer?

Så kunne man da lige så godt kalde det kassetænkning ikke at ønske en partner, der vil have børn :gruble:

Jeg må indrømme, at den hverdag, jeg kan få med en ny partner, ligger rigtigt højt på listen over vigtige elementer for, hvorvidt jeg ønsker forholdet. Hverdag er vigtig for mig.


A 7 skrev:Jeg synes, det er en forsimplet putten-i-kasser, når man skriver at mænd vil have en yngre kvinde. Det vil de ikke allesammen.
Jeg synes også, det er en anelse forsimplet at skrive at ældre mænd er for gamle. For hvor mange ældre mænd har TS mødt?


Dikus skriver det også: Det har jo ikke så meget at gøre med alderen, som det har med selve det, alderen repræsenterer af livsstil og formåen i hverdagen. Jeg ønsker ikke en mand i efterløns-/pensionsalderen, HVIS det er med til at begrænse hans færden og appetit på livet og viden - og det var sådan for taxichaufføren og er sådan for mange mænd i den alder. Jeg er overhovedet ikke specielt kulturel eller meget aktiv med sport (tværtimod :tie: ) og sociale sammenhæng, men jeg ønsker heller ikke et liv, hvor det er hjem og tænde for tv'et og tøffe rundt. Det har jeg nok trang til om 10-15 år, men ikke før. Så hvis manden og jeg ikke er samme sted i livet, nytter det da ikke noget.

Jeg troede egentlig ikke, at det var nødvendigt med en (Jubii)-disclaimer, når jeg ikke rigtigt nogen steder har givet udtryk for, at det gælder alle mænd og alle kvinder? Men jeg kan da godt smide den. Det gælder selvfølgelig ikke alle mænd, og det gælder ikke alle kvinder. Men, som du kan se af de studier, jeg har fundet frem i indlægget længere oppe, er det nu heller ikke bare fordomme og "forsimplet kassetænkning", som I kalder det.

Og hvis det endelig er det - forsimplet kassetænkning - hvordan kan det være, at det samme ikke gælder for de mænd, der går efter de yngre kvinder? Det virker i hvert fald til, at det kun er kvinderne, der skal tage sig sammen, for jeg ser ikke, at I skriver om, hvordan mændene skal (tage sig sammen), undgå kassetænkning eller komme ind i kampen? De er vel også med til at gøre det til en kamp, når deres præferencer sætter begrænsninger for jævnaldrende kvinder? Jeg ønsker -5+10 min egen alder - fortæl mig, hvor langt skal jeg rykke mine grænser, før jeg er med i kampen?
2
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Indlægaf A 7 » 26. sep 2015, 08:14

decibell skrev:Dikus skriver det også: Det har jo ikke så meget at gøre med alderen, som det har med selve det, alderen repræsenterer af livsstil og formåen i hverdagen. Jeg ønsker ikke en mand i efterløns-/pensionsalderen, HVIS det er med til at begrænse hans færden og appetit på livet og viden - og det var sådan for taxichaufføren og er sådan for mange mænd i den alder. Jeg er overhovedet ikke specielt kulturel eller meget aktiv med sport (tværtimod :tie: ) og sociale sammenhæng, men jeg ønsker heller ikke et liv, hvor det er hjem og tænde for tv'et og tøffe rundt. Det har jeg nok trang til om 10-15 år, men ikke før. Så hvis manden og jeg ikke er samme sted i livet, nytter det da ikke noget.

Jeg troede egentlig ikke, at det var nødvendigt med en (Jubii)-disclaimer, når jeg ikke rigtigt nogen steder har givet udtryk for, at det gælder alle mænd og alle kvinder? Men jeg kan da godt smide den. Det gælder selvfølgelig ikke alle mænd, og det gælder ikke alle kvinder. Men, som du kan se af de studier, jeg har fundet frem i indlægget længere oppe, er det nu heller ikke bare fordomme og "forsimplet kassetænkning", som I kalder det.

Og hvis det endelig er det - forsimplet kassetænkning - hvordan kan det være, at det samme ikke gælder for de mænd, der går efter de yngre kvinder? Det virker i hvert fald til, at det kun er kvinderne, der skal tage sig sammen, for jeg ser ikke, at I skriver om, hvordan mændene skal (tage sig sammen), undgå kassetænkning eller komme ind i kampen? De er vel også med til at gøre det til en kamp, når deres præferencer sætter begrænsninger for jævnaldrende kvinder? Jeg ønsker -5+10 min egen alder - fortæl mig, hvor langt skal jeg rykke mine grænser, før jeg er med i kampen?


Really? Det bliver der skrevet sådan ca. hver eneste gang en mand starter en tråd om, hvordan han kan score en kæreste. Hvilket sker tit.
1
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Indlægaf decibell » 26. sep 2015, 09:04

A 7 skrev:
decibell skrev:Dikus skriver det også: Det har jo ikke så meget at gøre med alderen, som det har med selve det, alderen repræsenterer af livsstil og formåen i hverdagen. Jeg ønsker ikke en mand i efterløns-/pensionsalderen, HVIS det er med til at begrænse hans færden og appetit på livet og viden - og det var sådan for taxichaufføren og er sådan for mange mænd i den alder. Jeg er overhovedet ikke specielt kulturel eller meget aktiv med sport (tværtimod :tie: ) og sociale sammenhæng, men jeg ønsker heller ikke et liv, hvor det er hjem og tænde for tv'et og tøffe rundt. Det har jeg nok trang til om 10-15 år, men ikke før. Så hvis manden og jeg ikke er samme sted i livet, nytter det da ikke noget.

Jeg troede egentlig ikke, at det var nødvendigt med en (Jubii)-disclaimer, når jeg ikke rigtigt nogen steder har givet udtryk for, at det gælder alle mænd og alle kvinder? Men jeg kan da godt smide den. Det gælder selvfølgelig ikke alle mænd, og det gælder ikke alle kvinder. Men, som du kan se af de studier, jeg har fundet frem i indlægget længere oppe, er det nu heller ikke bare fordomme og "forsimplet kassetænkning", som I kalder det.

Og hvis det endelig er det - forsimplet kassetænkning - hvordan kan det være, at det samme ikke gælder for de mænd, der går efter de yngre kvinder? Det virker i hvert fald til, at det kun er kvinderne, der skal tage sig sammen, for jeg ser ikke, at I skriver om, hvordan mændene skal (tage sig sammen), undgå kassetænkning eller komme ind i kampen? De er vel også med til at gøre det til en kamp, når deres præferencer sætter begrænsninger for jævnaldrende kvinder? Jeg ønsker -5+10 min egen alder - fortæl mig, hvor langt skal jeg rykke mine grænser, før jeg er med i kampen?


Really? Det bliver der skrevet sådan ca. hver eneste gang en mand starter en tråd om, hvordan han kan score en kæreste. Hvilket sker tit.


Men ikke i denne tråd, og det var nu det, jeg refererede til, siden det er her, der bliver nævnt "kassetænkning" og "komme ind i kampen". Om det var med vilje, eller du glemte det, så svarede du ikke på mine spørgsmål, så jeg gentager lige:

1. De (mænd, der ønsker yngre kvinder) er vel også med til at gøre det til en kamp, når deres præferencer sætter begrænsninger for jævnaldrende kvinder?

2. Jeg ønsker -5+10 min egen alder - fortæl mig, hvor langt skal jeg rykke mine grænser, før jeg er med i kampen?

Der var heller ikke nogen bemærkninger til det med at blive gammel i sindet. Hvis du ikke ønsker at kommentere på det og mine spørgsmål, fair nok, men så er det lidt for letkøbt bare at henføre til, at sådan er det i andre tråde. Hvorfor er det sådan? Og er det både mænd og kvinder, der synes det om andre mænd, eller kun kvinder? Det kunne være mere interessant at høre fra en mand om, hvad han tænker om mænds bevæggrunde for at ønske yngre kvinder.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Indlægaf Lurende Peber » 26. sep 2015, 09:17

decibell skrev:
A 7 skrev:Really? Det bliver der skrevet sådan ca. hver eneste gang en mand starter en tråd om, hvordan han kan score en kæreste. Hvilket sker tit.


Men ikke i denne tråd, og det var nu det, jeg refererede til, siden det er her, der bliver nævnt "kassetænkning" og "komme ind i kampen". Om det var med vilje, eller du glemte det, så svarede du ikke på mine spørgsmål, så jeg gentager lige:

1. De (mænd, der ønsker yngre kvinder) er vel også med til at gøre det til en kamp, når deres præferencer sætter begrænsninger for jævnaldrende kvinder?

2. Jeg ønsker -5+10 min egen alder - fortæl mig, hvor langt skal jeg rykke mine grænser, før jeg er med i kampen?

Der var heller ikke nogen bemærkninger til det med at blive gammel i sindet. Hvis du ikke ønsker at kommentere på det og mine spørgsmål, fair nok, men så er det lidt for letkøbt bare at henføre til, at sådan er det i andre tråde. Hvorfor er det sådan? Og er det både mænd og kvinder, der synes det om andre mænd, eller kun kvinder? Det kunne være mere interessant at høre fra en mand om, hvad han tænker om mænds bevæggrunde for at ønske yngre kvinder.
Indlæg på første side:
Re: Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle
Indlægaf Lurende Peber » 24. sep 2015, 21:19

Intet urimeligt i at have krav. Nogle af dem styrer man ikke engang selv. Men det begrænser.
Og ja. Det gælder både mændene og dig.
Men hvor snævre ER dine rammer? +-5år? +-1år?
Og de mænd du omtaler: går de efter mindst 1-5-10 eller 25år yngre?

ad1: Ja. Besværligt i hvert fald. Kamp er måske et voldsomt ord.
ad2: Jeg finder ikke dine grænser urimelige, men det kan ikke undgå at sortere nogle måske gode mænd fra.
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Indlægaf decibell » 26. sep 2015, 10:47

Lurende Peber skrev:Indlæg på første side:
Re: Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle
Indlæg af Lurende Peber » 24. sep 2015, 21:19

Intet urimeligt i at have krav. Nogle af dem styrer man ikke engang selv. Men det begrænser.
Og ja. Det gælder både mændene og dig.
Men hvor snævre ER dine rammer? +-5år? +-1år?
Og de mænd du omtaler: går de efter mindst 1-5-10 eller 25år yngre?

ad1: Ja. Besværligt i hvert fald. Kamp er måske et voldsomt ord.
ad2: Jeg finder ikke dine grænser urimelige, men det kan ikke undgå at sortere nogle måske gode mænd fra.


Det er rigtig, du havde skrevet, at det gælder begge køn. Jeg pudser linserne. :)

Det med at sortere gode mænd fra, så tænker jeg jo, at hvis man - for det handler jo ikke kun om mig personligt, men om andre kvinder med samme dilemma - møder en mand, som får vakt interesse, bliver han vel ikke sorteret fra, bare fordi der nævnes, at han er fx to år over de fastsatte aldersgrænser? Jeg ville ikke gøre det, kan jeg sige. Han bliver kun frasorteret, hvis hans sind afslører en jævnaldrende/gammel ånd. For det er ånden, der betyder noget for mig, ikke så meget udseendet. Hvordan andre gør, kan jeg af gode grunde ikke svare på.

Det bliver først et problem, hvis man møder hinanden på steder, hvor alder er med i første række som et kriterie, fx en datingside. Og ja, der har du helt ret, for der kan da ryge nogle gode mænd på den konto.

Men nu har dating på nettet og kontaktannoncer altså også altid været medier, hvor tingene nødvendigvis er sat ret firkantet op, så mange ellers gode kandidater - mand som kvinde - ryger i processen. Det er et shoppingcenter for kærlighed, og det er på de færreste ønskelister, der bare står "en mand" eller "en kvinde". Som det mindste har man forsøgt at skabe sig et billede af det, man ønsker. Det er også helt i orden, bare det ikke bliver til et regelsæt, der begrænser, hvor alt andet ikke er godt nok, alene fordi det afviger det mindste - eller hvis regelsættet bevæger sig ud over datingsiderne og begynder at styre i resten. Måske er det en blanding af det sidste og "evolution", der er skyld i mit dilemma.
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Indlægaf canoodle » 26. sep 2015, 17:23

Er der mon nogen der så kan forklare mig at vi lever i en tid hvor flere yngre mænd indleder forhold med ældre kvinder?
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Indlægaf Elvispop » 26. sep 2015, 17:36

canoodle skrev:Er der mon nogen der så kan forklare mig at vi lever i en tid hvor flere yngre mænd indleder forhold med ældre kvinder?

Det hænger vel meget godt sammen med at (nogle) kvinder ikke gider en gammel sofa-kartofel.
Og at de unge mænd har fundet ud af at erfaring er= kvalitet, når det gælder kvinder.
1
Så tænd dog for helvede de baglygter
D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8897

Re: Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Indlægaf D.itsen » 26. sep 2015, 17:45

Elvispop skrev:
canoodle skrev:Er der mon nogen der så kan forklare mig at vi lever i en tid hvor flere yngre mænd indleder forhold med ældre kvinder?

Det hænger vel meget godt sammen med at (nogle) kvinder ikke gider en gammel sofa-kartofel.
Og at de unge mænd har fundet ud af at erfaring er= kvalitet, når det gælder kvinder.

eller også er de folk bare ligeglad med alderen. Jeg tror kun jeg har haft seriøs interesse i én mand der var yngre end mig, det er ham jeg fletter ben lige nu og som jeg alle intentioner i verden om at beholde
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:

Tilbage til "Forhold og sex"