Kiksede salgsopstillingsbilleder

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12179

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf achillaxedprune » 15. maj 2016, 08:24

Søhest skrev:
achillaxedprune skrev:Disse billeder til et åbenbart Danmarks dyreste byhus pt... Man har ingen idé om hvordan huset rent faktisk ser ud, da der nærmest udelukkende er taget nærbilleder af underlige detaljer. Seriøst, kan I få en fornemmelse af huset? Jeg har mere sådan en bo-bedre-blog-vibe.
...jeg havde klaget over de billeder.
http://www.carlssonliving.dk/koeb-bolig ... 95&DID=135



Elendige billeder! Man sku tro de forsøgte at sælge møblerne med siden det er det eneste man ser billeder med. Tvivler på sælger vil lade sine skærebræt og designerstole følge med i handlen :P


Super elendige billeder! Jeg ved slet ikke hvad mægleren har tænkt på. Det er helt latterligt med så dårlige billeder til et SÅ dyrt hus. Tsk tsk.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12179

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf achillaxedprune » 15. maj 2016, 08:25

Juliet skrev:
achillaxedprune skrev:Disse billeder til et åbenbart Danmarks dyreste byhus pt... Man har ingen idé om hvordan huset rent faktisk ser ud, da der nærmest udelukkende er taget nærbilleder af underlige detaljer. Seriøst, kan I få en fornemmelse af huset? Jeg har mere sådan en bo-bedre-blog-vibe.
...jeg havde klaget over de billeder.
http://www.carlssonliving.dk/koeb-bolig ... 95&DID=135


De ved nok at gennemsnitsbefolkningen 1) ikke har råd til at købe huset 2) er mere interesseret i at se hvordan medina indretter sig, end hvor flot et tag der er ;)


Men de par købere, som måske kan være interesserede forbliver det da ikke pga. de billeder... Synes virkelig det er et ringe arbejde den fotograf har lavet.
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Juliet
Indlæg: 341
Tilmeldt: 15. aug 2015, 16:07
Kort karma: 44
Likede indlæg: 298

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Juliet » 15. maj 2016, 09:03

achillaxedprune skrev:
Juliet skrev:
achillaxedprune skrev:Disse billeder til et åbenbart Danmarks dyreste byhus pt... Man har ingen idé om hvordan huset rent faktisk ser ud, da der nærmest udelukkende er taget nærbilleder af underlige detaljer. Seriøst, kan I få en fornemmelse af huset? Jeg har mere sådan en bo-bedre-blog-vibe.
...jeg havde klaget over de billeder.
http://www.carlssonliving.dk/koeb-bolig ... 95&DID=135


De ved nok at gennemsnitsbefolkningen 1) ikke har råd til at købe huset 2) er mere interesseret i at se hvordan medina indretter sig, end hvor flot et tag der er ;)


Men de par købere, som måske kan være interesserede forbliver det da ikke pga. de billeder... Synes virkelig det er et ringe arbejde den fotograf har lavet.


Jeg er fuldstændig enig, det er virkelig nogle fjollede billeder mægleren har valgt (vil tror fotografen har taget nogle fornuftige billeder også).
Men tror måske at købere iden klasse slet ikke på samme måde kigger på salgsopstillinger (det er trods alt meget få boliger i den klasse der findes), jeg tror nærmere de fortæller en mægler hvilke ting der skal være opfyldt og så kigger de på sagerne live, hvor jeg tror menig mand/kvinde i langt højere grad bruger salgsopstillingerne og billeder til at sortere, for der er markedet bare noget større, så der kan man umuligt se alt der kunne passe til ens kriterier.
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf kidkomb » 15. maj 2016, 09:11

Jeg tænker faktisk også, at købere til den prisklasse, bare tager ud og ser ejendommen.
De er formentlig lidt ligeglade med indretningen, vægge, døre, vinduer osv, for de har penge nok til, at lave det om de ønsker.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf JoyNips » 15. maj 2016, 16:07

Hvis jeg var rig/kendt og havde mit hjem til salg, så ville jeg i øvrigt også foretrække, at der ikke var voldsomt mange billeder. Der er mange, der bare ville lure på mit privatliv og bor man dyrt, er der jo også risikoen for indbrud.

Pernille Sams skriver noget lignende vedr. interiørbilledet på sin hjemmeside.
3
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Mette
Indlæg: 1274
Tilmeldt: 28. aug 2015, 11:43
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1816

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Mette » 1. jun 2016, 07:37

Tibbler skrev:Dem, der sælger denne lejlighed, har i hverfald ikke langt hen til deres mægler :D

Billede

Der bor min svigermor :D
0
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf JoyNips » 1. jun 2016, 13:07

Mette skrev:
Tibbler skrev:Dem, der sælger denne lejlighed, har i hverfald ikke langt hen til deres mægler :D

Billede

Der bor min svigermor :D


Og det er min gamle frisør :D
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf icelady » 19. jul 2016, 19:31

Billede




Det ser jo slet ikke photoshoppet ud, at vandet ud for stuevinduerne er lyst, mens det ud for terrassen er mørkt :gruble:
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf icelady » 2. aug 2016, 19:32

Det er nu slet ikke fordi den er kikset, for selve ideen er skide tiltrækkende.

Ens egen ø :D :D

http://bo-nyt.husavisen.dk/boligemne.asp?sag=FH20016&mgl=3167&utm_campaign=boligsiden&utm_source=boligsiden_dk&utm_medium=exitlinks
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf JoyNips » 3. aug 2016, 13:00

Nej, hvor DEJLIGT! Der er rindende vand i hanen!!! :lol:

Billede
8
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Kirstenkp
Indlæg: 587
Tilmeldt: 16. aug 2015, 18:27
Kort karma: 30
Likede indlæg: 962

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Kirstenkp » 3. aug 2016, 14:45

JoyNips skrev:Nej, hvor DEJLIGT! Der er rindende vand i hanen!!! :lol:

Billede


Og tekanden er så ny at de ikke har fået pillet mærket af :D
3
Lakika
Indlæg: 179
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:25
Kort karma: 17
Likede indlæg: 185

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Lakika » 3. aug 2016, 22:35

Kirstenkp skrev:
JoyNips skrev:Nej, hvor DEJLIGT! Der er rindende vand i hanen!!! :lol:

Billede


Og tekanden er så ny at de ikke har fået pillet mærket af :D


Ha, det var også det første jeg så :D Hvis jeg får serveret på/i keramik hvor folk ikke har fjernet det, piller jeg det konsekvent af. Synes både det er kikset og lidt klamt. Min svigermor har en Holmegård lampe, hvor klistermærket er placeret sådan helt snorlige midt over bordet. Det er et af mine lifegoals at få pillet det af :fløjt:
4
Lakika
Indlæg: 179
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:25
Kort karma: 17
Likede indlæg: 185

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Lakika » 4. aug 2016, 20:22

Køkkenbillede taget med en kartoffel.
Herfra http://skoerpingmaegleren.dk/sag/95201361#
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. aug 2016, 20:25

Lakika skrev:
Ha, det var også det første jeg så :D Hvis jeg får serveret på/i keramik hvor folk ikke har fjernet det, piller jeg det konsekvent af. Synes både det er kikset og lidt klamt. Min svigermor har en Holmegård lampe, hvor klistermærket er placeret sådan helt snorlige midt over bordet. Det er et af mine lifegoals at få pillet det af :fløjt:


Uh ja...
De ryger af med det første herhjemme.
Men svigerne, de elsker at lade klistermærkerne sidde, og de har gamle billige atalie tallerkner, hvor de skide klistermærker sidder der på 20'ende år.
Var begyndt at kratte i mærket på en kaffekop første gang vi lånte deres sommerhus, og manden sagde jeg skulle lade være, for hans mor ville gerne have de blev på :tie: :panik:
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf landsbytossen » 4. aug 2016, 20:41

DD_81 skrev:Uh ja...
De ryger af med det første herhjemme.
Men svigerne, de elsker at lade klistermærkerne sidde, og de har gamle billige atalie tallerkner, hvor de skide klistermærker sidder der på 20'ende år.
Var begyndt at kratte i mærket på en kaffekop første gang vi lånte deres sommerhus, og manden sagde jeg skulle lade være, for hans mor ville gerne have de blev på :tie: :panik:

Sådan et par kender jeg også, og det er også Atelier. Konen tror, hendes Atelier er lige så fin som Flora Danica. :D
2
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup

Tilbage til "Bolig"