Hvad er dine kendetegn?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Hvad er dine kendetegn?

Indlægaf Juki » 3. aug 2016, 21:19

Mangler du en finger? Er det meste af din krop dækket af tatoveringer? Er der et eller flere ord du konstant får flettet ind i dine sætninger? Har du nogle seje ar? Eller noget femte, så er det her tråden du kan dele det i :D

---

Jeg har tre tatoveringer, men ellers har jeg vist ikke nogle særlige kendetegn :gruble:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Hvad er dine kendetegn?

Indlægaf Marichen12 » 3. aug 2016, 21:23

Jeg har et par tattoos, men generelt er det mine øjne folk bemærker :genert:
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Hvad er dine kendetegn?

Indlægaf Petrix » 3. aug 2016, 21:28

Jeg har et operationsar på maven fra da jeg var spædbarn.
0
27102021
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Hvad er dine kendetegn?

Indlægaf Joe » 3. aug 2016, 21:28

En af mine kærestes venner omtaler mig som hende med de svingende arme. Fordi mine arme åbenbart svinger meget når jeg går.

Og så er jeg ret klodset og spilder altid kaffe.

Udseendesmæssigt er jeg vist rimeligt ordinær og har ikke særlige kendetegn. Jeg har en tatovering, men den sidder på ryggen, og kan ikke ses til daglig.
Og et ar på ballen, men jeg viser sjældent min numse frem.
Senest rettet af Joe 3. aug 2016, 21:30, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad er dine kendetegn?

Indlægaf Wizzze » 3. aug 2016, 21:30

Juki skrev:Mangler du en finger? Er det meste af din krop dækket af tatoveringer? Er der et eller flere ord du konstant får flettet ind i dine sætninger? Har du nogle seje ar? Eller noget femte, så er det her tråden du kan dele det i :D

---

Jeg har tre tatoveringer, men ellers har jeg vist ikke nogle særlige kendetegn :gruble:


Startende oppefra og ned, så har jeg en plet på toppen lidt større end en femmer, hvor min måne er begyndt at vokse frem. Dernæst er jeg begyndt at blive gråhåret/sølvfarvet, det er især lige ved ørerne/bakkenbarter. Svend Dellepude har sat sig ca. i midten, med fine små håndtag i siderne :blush:
På højre underarm har jeg et lagt ar fra et åbet brud i barndommen, men det ses efterhånden kun som en lys stribe, når jeg har fået meget sol. På venstre hånd har jeg en række ar, fra nærkontakt med en stor køkkenkniv i teenageårene. Det er vist det, ingen tatoveringer, dele der mangler eller huller mærkelige steder
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Hvad er dine kendetegn?

Indlægaf Joe » 3. aug 2016, 21:33

Wizzze skrev:
Juki skrev:Mangler du en finger? Er det meste af din krop dækket af tatoveringer? Er der et eller flere ord du konstant får flettet ind i dine sætninger? Har du nogle seje ar? Eller noget femte, så er det her tråden du kan dele det i :D

---

Jeg har tre tatoveringer, men ellers har jeg vist ikke nogle særlige kendetegn :gruble:


Startende oppefra og ned, så har jeg en plet på toppen lidt større end en femmer, hvor min måne er begyndt at vokse frem. Dernæst er jeg begyndt at blive gråhåret/sølvfarvet, det er især lige ved ørerne/bakkenbarter. Svend Dellepude har sat sig ca. i midten, med fine små håndtag i siderne :blush:
På højre underarm har jeg et lagt ar fra et åbet brud i barndommen, men det ses efterhånden kun som en lys stribe, når jeg har fået meget sol. På venstre hånd har jeg en række ar, fra nærkontakt med en stor køkkenkniv i teenageårene. Det er vist det, ingen tatoveringer, dele der mangler eller huller mærkelige steder

Udover arrene har du vel lige beskrevet de fleste mænd på din alder?
8
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Hvad er dine kendetegn?

Indlægaf Joe » 3. aug 2016, 21:37

De få mennesker, der gennem tiden har fået lov til at nusse mig i hovedbunden ved derudover om mig at jeg har en fordybning i min hovedbund, der er forholdsvist bred. Jeg aner ikke om jeg er født med den eller hvordan den er kommet. Min kæreste eksperimenter nogle gange med tanken om, om min hud er blødere der, så det er nemmere at stikke en finger igennem.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad er dine kendetegn?

Indlægaf Animi » 3. aug 2016, 21:37

Mit navn. Ikke fordi det er Ærteblomst-specielt, men alligevel specielt nok til at folk husker mig.
Så har jeg også min "dråbe" som jeg kalder det, under mit ene øje. Egentlig er det bare en lille fedtklump, men sssssh.... :genert:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Flowergirl
Indlæg: 152
Tilmeldt: 12. maj 2016, 11:18
Kort karma: 9
Likede indlæg: 144

Re: Hvad er dine kendetegn?

Indlægaf Flowergirl » 3. aug 2016, 23:15

Jeg har på min ene balle "dun" (som jeg kalder det). Det er hvide helt fine hår, som dækker næsten hele min balle. Man kan dog først se det helt tæt på, men det er ret sjovt at køre ens fingre igennem det. :P da jeg var lille lignede det en stor plet på min balle. Lægen sagde at det en hårsæk jeg havde, og at de måske ville blive slidt af med tiden.

Derudover er mit navn også ret specielt. :)
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad er dine kendetegn?

Indlægaf Hunkat » 4. aug 2016, 03:57

Altså, hvis nogle af mine venner skulle beskrive mig til politiet hvis jeg var forsvundet, så er jeg overbevidst om at de ville starte med at nævne det lilla hår :D
8
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad er dine kendetegn?

Indlægaf Aima » 4. aug 2016, 04:03

Folk der møder mig første gang, kommenterer næsten altid mine øjne, som er meget blå. Jeg var ude at samle ind sidste år, og det var uden overdrivelse cirka ved hver anden dør. Min mor, som jeg samlede ind med, blev helt sentimental, sådan: "Nårh! Alle nævner stadig dine blå øjne, dét gjorde de også altid, da du var en lille pige! UANSET hvor jeg havde dig med kommenterede de dem!"
Og så har jeg, uanset hvor slank jeg er, ret tydelige æblekinder. Hvis jeg sidder med ryggen til, kan man stadig se, hvis jeg smiler, fordi de så stikker ud på hver side af mit hoved.

Derudover er jeg meget lyshåret og har en tatovering på kravebenet.
2
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Hvad er dine kendetegn?

Indlægaf Ado » 4. aug 2016, 04:07

Jeg er virkelig klodset. Taber maden på dens vej ind i min mund. Spilder. Finder jævnligt madrester (f.eks. popcorn) i min bh. Når jeg bager, har jeg mel ud over det hele. Og jeg har virkelig forsøgt at passe på, men jeg er som en magnet og melet er små søm.

Jeg bliver tit alt for dedikeret til et emne, når jeg er i en diskussion. Så meget, at jeg kan glemme, at min mening ikke nødvendigvis er den rigtige. (Det forsøger jeg virkelig at ændre på!)

Et langt ar på højre arm ved albuen.

Et ar i baghovedet efter et hundebid.

Et ar efter blindtarmsoperation. Det var i gamle dage, hvor man snittede virkelig stort. :D

To skønhedsmærker ved højre knæskal. De sidder forskudt som en 2'er på en dominobrik.

Et stort hennafarvet hår.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad er dine kendetegn?

Indlægaf Badesandalen » 4. aug 2016, 05:57

Jeg har et ar under det ene øje fra da jeg som 4-årig faldt ned af min mormor og morfars (vinkel)trappe og slog hovedet ind i gelænderet, men jeg tror efterhånden jeg er den eneste der kan se det, især nu hvor jeg har fået briller.
Og så blev jeg født med et hak i øreflippen på den anden side. Min mormor kaldte det et krokodillebid, hvilket jeg tænkte over i evigheder som barn, for hvordan kom der en krokodille ind i min mors mave? :stoned:
2
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvad er dine kendetegn?

Indlægaf Skralde » 4. aug 2016, 06:04

Det meste af min venstre hånds håndryg har ar efter en 2. og 3. gradsforbrænding.
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvad er dine kendetegn?

Indlægaf POCKETKITTEN » 4. aug 2016, 06:27

Jeg har en tatovering på underarmen og adskillige blå mærker på benene, som jeg ikke kan forklare.

Derudover et lille ar på knæet (efter styrt på løbehjul), mellem fingrene (efter køkkenknive, der er smuttet i hånden) og et næsten ubetydeligt ar i øjenbrynet, som jeg ikke kan huske oprindelsen på.

Endelig har jeg en del fregner.

Ellers ser jeg rimelig ordinær ud og har ikke et godt bud på, hvad man kan huske mig på. Det plejer at være mit lange hår, folk påtaler, men det er jo ikke særlig unikt.
Senest rettet af POCKETKITTEN 4. aug 2016, 07:32, rettet i alt 1 gang.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.

Tilbage til "Livets forhold"