Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aspargsen » 4. aug 2016, 09:06

Moderskabet
Jeg er nomineret til at poste et billede, der gør mig stolt over at være en mor (kun ét billede). Jeg har tænkt mig at få et par mama'er tagget, som jeg ved, er en fantastisk mor. Hvis jeg ser dig som en af de fantastiske mødre er du tagget, kopiér teksten og indsæt det på Jeres væg med et billede og tag flere mødre. Mødre skal have et klap på skulderen, og lov til at blære sig med sine lækre unger!

---
Når en mor så vælger af poste mere end et billede, og ungerne på billederne ikke er lækre , er det så noget man bør kommenterer på, eller skal man bare gå viderer og lade som ingenting
3
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Charly » 4. aug 2016, 09:47

Aspargsen skrev:Moderskabet
Jeg er nomineret til at poste et billede, der gør mig stolt over at være en mor (kun ét billede). Jeg har tænkt mig at få et par mama'er tagget, som jeg ved, er en fantastisk mor. Hvis jeg ser dig som en af de fantastiske mødre er du tagget, kopiér teksten og indsæt det på Jeres væg med et billede og tag flere mødre. Mødre skal have et klap på skulderen, og lov til at blære sig med sine lækre unger!

---
Når en mor så vælger af poste mere end et billede, og ungerne på billederne ikke er lækre , er det så noget man bør kommenterer på, eller skal man bare gå viderer og lade som ingenting

Let it be! :D
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 4. aug 2016, 10:19

Aspargsen skrev:Moderskabet
Jeg er nomineret til at poste et billede, der gør mig stolt over at være en mor (kun ét billede). Jeg har tænkt mig at få et par mama'er tagget, som jeg ved, er en fantastisk mor. Hvis jeg ser dig som en af de fantastiske mødre er du tagget, kopiér teksten og indsæt det på Jeres væg med et billede og tag flere mødre. Mødre skal have et klap på skulderen, og lov til at blære sig med sine lækre unger!

---
Når en mor så vælger af poste mere end et billede, og ungerne på billederne ikke er lækre , er det så noget man bør kommenterer på, eller skal man bare gå viderer og lade som ingenting

Jeg kan sige det på denne måde: Hvis jeg så en person kommentere på en statusopdatering som den og med hentydninger til børnene, så ville jeg tænke virkelig grimme tanker. I min verden er det dybt bizart, hvis man ligefrem overvejer at kommentere på børns udseende. Og især til deres forældre.
6
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 4. aug 2016, 10:42

Dikus skrev:
Ado skrev:
Aspargsen skrev:Moderskabet
Jeg er nomineret til at poste et billede, der gør mig stolt over at være en mor (kun ét billede). Jeg har tænkt mig at få et par mama'er tagget, som jeg ved, er en fantastisk mor. Hvis jeg ser dig som en af de fantastiske mødre er du tagget, kopiér teksten og indsæt det på Jeres væg med et billede og tag flere mødre. Mødre skal have et klap på skulderen, og lov til at blære sig med sine lækre unger!

---
Når en mor så vælger af poste mere end et billede, og ungerne på billederne ikke er lækre , er det så noget man bør kommenterer på, eller skal man bare gå viderer og lade som ingenting

Jeg kan sige det på denne måde: Hvis jeg så en person kommentere på en statusopdatering som den og med hentydninger til børnene, så ville jeg tænke virkelig grimme tanker. I min verden er det dybt bizart, hvis man ligefrem overvejer at kommentere på børns udseende. Og især til deres forældre.


Jeg satser på, det var en vittig bemærkning :D

Det kan da godt være, at jeg er sløv i dag. Men nu har jeg læst indægget to gange mere og jeg kan ikke rigtig få øje på det.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mulan » 4. aug 2016, 11:09

Fyrst Eberhard skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Miss_no_More skrev:Kommentar fra Linse Kesslers Facebook-side. 32 synes indtil videre godt om :nej:

hundens bønner til sit menneske mit liv varer kun10 til 15 år .enhver adskillelse fra dig betyder sorg for mig, tænk på det før du anskaffer mig- giv mig tid til at forstå hvad du forlanger af mig . gør mig tillidsfuld det er hele mit liv,. vær ikke vred på mig længe ad gangen. ogspær mig ikke inde. som straf. du har dit arbejde dine venner jeg har kun dig . tal med mig selv om jeg ikke forstår dine ord. så forstår jeg.når din stemme gælder mig. ved du man aldrig glemmer hvordan man er imod mig. før du slår mig. så tænk på at mine kæber med lethed kan knuse din hånd. men jeg gør ikke brug af min magt. når du bliver irriteret på mig.fordi du selv har travlt. så tænk på at jeg måske har ondt i maven.el måske jeg bare er træt eller ked af det. tag dig af .når jeg bliver gammel. du blir også gammel en dag. vær altid hos mig når jeg har det svært.. alt bliver lettere når jeg har dig .


De punktummer er med vilje sat for at gøre folk vanvittige :-D

Er der nogen der har fortalt Linse Kessler, at hunde tænker og opfatter ting på samme måde som mennesker, eller er det noget hun har bildt sig selv ind?

Ifølge de pseudovidenskabelige artikler, som jeg har læst om det, så er katte mere som mennesker, rent følelsesmæssigt (eller rettere de har samme områder i hjernen, der lyser op, ved samme aktivering som ved mennesker) det har hunde ikke.

..Sorry. Jeg kan ikke slå /Nerd fra.
4
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16248
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 5. aug 2016, 09:20

Aspargsen skrev:Moderskabet
Jeg er nomineret til at poste et billede, der gør mig stolt over at være en mor (kun ét billede). Jeg har tænkt mig at få et par mama'er tagget, som jeg ved, er en fantastisk mor. Hvis jeg ser dig som en af de fantastiske mødre er du tagget, kopiér teksten og indsæt det på Jeres væg med et billede og tag flere mødre. Mødre skal have et klap på skulderen, og lov til at blære sig med sine lækre unger!

---
Når en mor så vælger af poste mere end et billede, og ungerne på billederne ikke er lækre , er det så noget man bør kommenterer på, eller skal man bare gå viderer og lade som ingenting



Kommer an på, om du vil have en rask lille debat igang :D

Jeg kunne nu sagtens finde på at kommentere, men så ville det være ang antallet af billeder (der skulle kun postes et).

Jeg ville ikke kommentere på ungernes udseende, men nøjes med at tænke mig.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24473

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Moxy-lady » 5. aug 2016, 14:12

Men jeg ser så virkelig mange mødre der i forbindelse med det "kædebrev" vælger at bruge et billede hvor ungen har hovedet sovset ind i mad (eller sand, i et uforglemmeligt opslag. Som barnet havde spist, vel og mærke!) Altså, jeg ved godt at man elsker sit barn uanset hvad, men der må da være bedre billeder af dit barn? Og så elsker jeg også at det er reaktionen på "lækre unger" at sætte et billede ind hvor barnet, helt objektivt ikke er lækkert, netop fordi det er sovset ind i alt muligt? Jeg snakker ikke om at vælge opstillede og stive billeder, men for filan, der må da være andre billeder at vælge imelllem?

Og så blev min svigermor tagget i det opslag. Min kæreste har afskåret al kontakt til hende fordi hun er egoistisk og sætter sine mænd foran sine børn. Først den ene, så den anden mand.

Fantastisk mor, min bare!
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 5. aug 2016, 14:28

Moxy-lady skrev:Men jeg ser så virkelig mange mødre der i forbindelse med det "kædebrev" vælger at bruge et billede hvor ungen har hovedet sovset ind i mad (eller sand, i et uforglemmeligt opslag. Som barnet havde spist, vel og mærke!) Altså, jeg ved godt at man elsker sit barn uanset hvad, men der må da være bedre billeder af dit barn? Og så elsker jeg også at det er reaktionen på "lækre unger" at sætte et billede ind hvor barnet, helt objektivt ikke er lækkert, netop fordi det er sovset ind i alt muligt? Jeg snakker ikke om at vælge opstillede og stive billeder, men for filan, der må da være andre billeder at vælge imelllem?

Og så blev min svigermor tagget i det opslag. Min kæreste har afskåret al kontakt til hende fordi hun er egoistisk og sætter sine mænd foran sine børn. Først den ene, så den anden mand.

Fantastisk mor, min bare!

De billeder af børn med snask i hele krydderen er måske et glimt af et godt øjeblik eller lignende, men ligesom med dårlige genfortællinger er det tit sådan at "man nok skulle have været der".. :genert:
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Sjo » 6. aug 2016, 09:09

Er Pokemon Go - dillen allerede afgået ved en naturlig død? Har ikke hørt om dertil relaterede ulykker og dødsfald de seneste dage!
Nåmen, det er da osse det mest åndssvage jeg har hørt om nogensinde! At rende rundt ude i samfundet med snotten nede i en smartphone for at jagte fitive "uhyrer"! Gudfader! Get a life!


Lagt op af en mand i starten af 60'erne. Han virker bare som sådan et dejligt rummeligt menneske, altså. :love:
4
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22961

Re: Statusopdateringer

Indlægaf POCKETKITTEN » 6. aug 2016, 09:32

Sjo skrev:
Er Pokemon Go - dillen allerede afgået ved en naturlig død? Har ikke hørt om dertil relaterede ulykker og dødsfald de seneste dage!
Nåmen, det er da osse det mest åndssvage jeg har hørt om nogensinde! At rende rundt ude i samfundet med snotten nede i en smartphone for at jagte fitive "uhyrer"! Gudfader! Get a life!


Lagt op af en mand i starten af 60'erne. Han virker bare som sådan et dejligt rummeligt menneske, altså. :love:


Det er mig en gåde, hvordan folk kan hidse sig så meget op over noget, de overhovedet ikke behøver beskæftige sig med.
10
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 6. aug 2016, 19:18

En på min venneliste har liket det her opslag eller siden :genert:

Billede
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 6. aug 2016, 22:36

Fyrst Eberhard skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Miss_no_More skrev:Kommentar fra Linse Kesslers Facebook-side. 32 synes indtil videre godt om :nej:

hundens bønner til sit menneske mit liv varer kun10 til 15 år .enhver adskillelse fra dig betyder sorg for mig, tænk på det før du anskaffer mig- giv mig tid til at forstå hvad du forlanger af mig . gør mig tillidsfuld det er hele mit liv,. vær ikke vred på mig længe ad gangen. ogspær mig ikke inde. som straf. du har dit arbejde dine venner jeg har kun dig . tal med mig selv om jeg ikke forstår dine ord. så forstår jeg.når din stemme gælder mig. ved du man aldrig glemmer hvordan man er imod mig. før du slår mig. så tænk på at mine kæber med lethed kan knuse din hånd. men jeg gør ikke brug af min magt. når du bliver irriteret på mig.fordi du selv har travlt. så tænk på at jeg måske har ondt i maven.el måske jeg bare er træt eller ked af det. tag dig af .når jeg bliver gammel. du blir også gammel en dag. vær altid hos mig når jeg har det svært.. alt bliver lettere når jeg har dig .


De punktummer er med vilje sat for at gøre folk vanvittige :-D

Er der nogen der har fortalt Linse Kessler, at hunde tænker og opfatter ting på samme måde som mennesker, eller er det noget hun har bildt sig selv ind?


Altså.... Når det nu ER linse Kessler er vi så helt sikre?
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. aug 2016, 22:42

Juki skrev:En på min venneliste har liket det her opslag eller siden :genert:

Billede


My God :nej: Det er vitterligt KUN slankekursfuskere som kan finde på at bruge ordet "smelte" på den måde, men de elsker det til gengæld, de skriver altid om at smelte fedt væk, eller som her at smelte størrelser. Fuck hvor er det dog tåbeligt :nej:
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Hunkat » 7. aug 2016, 05:00

Juki skrev:En på min venneliste har liket det her opslag eller siden :genert:

Billede



Et profilbillede af Gordon Ramsey (ser det ud til) med et navn på kyrilisk og et vægttab på 50%, bogstaveligt talt! (For det er jo slet ikke usundt at gå fra f.eks. 100 til 50kg på 4 uger :lol: )

Har folk seriøst ingen kritisk sans overhovedet?
6
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 7. aug 2016, 06:16

Here we go again :-D

Fin taske. Aldrig brugt
(Wonder why... :tie: )
FB_IMG_1470549887226.jpg


Kontorstol. Kunne godt trænge til en klud
(Og sådan en ejer du ikke? :gruble: )
FB_IMG_1470549894547.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5

Tilbage til "Generelt"