Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf HappyPaww » 2. aug 2016, 19:00

Det er en dårlig ide at skære chili uden handsker på, når man bruger kontaktlinser :whine:
4
Brugeravatar
Mooserinde
Indlæg: 84
Tilmeldt: 4. okt 2015, 12:13
Kort karma: 21
Likede indlæg: 239

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Mooserinde » 2. aug 2016, 19:05

Vores udlejer har kontor under vores lejlighed. Han går til kor. Det ved vi fordi vi blev inviteret og mødte op til koncert i den lokale kirke. I aften er der så åbenbart kor træning på hans kontor :lol: Så der kommer bibelske toner direkte op alt imens min kæreste blaster klamme dyr i Fallout 4 :D

Det er egentlig ret hyggeligt med det kor synes jeg :)
6
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Fru Sunshine » 2. aug 2016, 19:09

Vi har to-års bryllupsdag i dag.
7
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Daine » 2. aug 2016, 19:43

Jeg talte 28(!) traktorer med diverse store påhængsvogne der krydsede igennem byen jeg bor i, her til aften, på den tre kvarter lange gåtur jeg var ude på. Så behøver jeg ikke en meterolog til at fortælle mig det bliver pisvejr i morgen.
7
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Skralde » 2. aug 2016, 20:17

Jeg fandt Holger i morges :banan:
11
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. aug 2016, 12:59

Fyrst Eberhard skrev:Vejfesten var igen i år ét stort skrækindjagende virvar af Shu-bi-dua, tvivlsom mad i foliebakker, plastikservice, Fleggaard-sprut, skrig og skrål, frisk permanent, tatoveringer med 40 år på bagen, småborgerlig humor, skabet/irriterende kvindelatter, sammenspist naboskab og skabsalkoholisme forklædt som en årlig tradition.


Var der hoppeborg eller var det mere low key?
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Badesandalen » 4. aug 2016, 07:04

Vi fik pizza udefra til aftensmad i går. De følelser man får når man åbner sådan en pizzaæske og bliver mødt af en sky af hvidløgsdunst kan godt tangere til det upassende. Jeg var meget tæt på at lave lyde man ikke laver når man spiser da jeg tog den første bid.

Jeg elsker hvidløg. :dåne:
7
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. aug 2016, 10:36

Modebloggere. En flok unge kvinder på en mission. Noget er tabt på jorden og de har sat sig for at finde det!

my-oujjtfit-black-gestuz-dress0.jpg

ModernLegacyFashionBlogAcneJeansIsabelMarantsneakersShakuhachiLeSpecsoutfitpost.jpg

turtleneck5.jpg

e918f3573d8b18c21377aad055028c0c.jpg

Munthe-munthemuse-itsmypassions-aalborgblogger-aalborgmodeblogger-danskmodeblog-juliemaennchen-itsmypassions-selectedkjole-selectedhvidejeans-hvidejeans-outfit.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
22
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Miss_no_More » 4. aug 2016, 10:52

^Hende på det nederste billede....er det bukser ud over andre bukser...? :nerve:
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. aug 2016, 10:55

Miss_no_More skrev:^Hende på det nederste billede....er det bukser ud over andre bukser...? :nerve:



Det sorte ligner sådan en øøh dragt? Hvad hedder den slags? Sådan en der både er bluse og bukser og med snor i taljen.. åh jeg bliver vist aldrig modereporter :forvirret2:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Studsgaard » 4. aug 2016, 12:25

Datteren på seks, kommer kun lige indenfor døren går direkte hen til sofaen hvor hun smider sig og begynder straks at smide bukserne :D
Hun magter bare ikke at have ret meget tøj på
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf ManicNinja » 4. aug 2016, 17:18

Den lokale Facebookgruppe. En kvinde spørger til, om nogen har et ekstra toiletbræt, da hendes eget er knækket.
Jeg kommenterer i tråden, om jeg er den eneste, der får sjove, indre billeder.
Hendes svar: "Det var sådan set ret kedeligt: Jeg satte mig bare på det".

Æhm ... Jeg observerer og konstaterer, at min fantasi måske er sværere at stoppe end andres. Hvordan i alverdens riger og lande havde hun tænkt sig, at dét svar skulle forhindre flere billeder? :gruble:
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Pityt » 4. aug 2016, 19:53

"Hav en fortsat god dag" kan i munden på den rette kassemedarbejder lyde forbavsende meget som "pis nu af med dine varer :rulle: for O.M.G. jeg er livstræt :rulle: selvom jeg kun lige er fyldt 18 :rulle: og alle mennesker skal bare gå et andet sted hen :rulle: for selvom jeg får penge for at sidde her :rulle: KAN det altså ikke være meningen at jeg rent faktisk skal arbejde :rulle: :rulle: :rulle: :rulle: "
4
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. aug 2016, 20:49

Pityt skrev:"Hav en fortsat god dag" kan i munden på den rette kassemedarbejder lyde forbavsende meget som "pis nu af med dine varer :rulle: for O.M.G. jeg er livstræt :rulle: selvom jeg kun lige er fyldt 18 :rulle: og alle mennesker skal bare gå et andet sted hen :rulle: for selvom jeg får penge for at sidde her :rulle: KAN det altså ikke være meningen at jeg rent faktisk skal arbejde :rulle: :rulle: :rulle: :rulle: "



jeg har bemærket at det typisk forholder sig sådan med unge mennesker i større byer.
Flyttede tilbage til min barndomsby, mindre stationsby syd for køge, og her kan alle de unge mennesker der nu engang har fået sig et job i et af byens 2 supermarkeder, sagtens kigge folk i øjnene, sige Det bliver ET-hundre,treoghalvfjersenhalv, og ønske folk en fortsat god dag med et smil.
Fremfor bare at glo fjendsk på en imens de har trykket på dankort knappen inden man overhoved nåede at sige "på beløbet tak"
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf dgd2007 » 4. aug 2016, 20:57

Pityt skrev:"Hav en fortsat god dag" kan i munden på den rette kassemedarbejder lyde forbavsende meget som "pis nu af med dine varer :rulle: for O.M.G. jeg er livstræt :rulle: selvom jeg kun lige er fyldt 18 :rulle: og alle mennesker skal bare gå et andet sted hen :rulle: for selvom jeg får penge for at sidde her :rulle: KAN det altså ikke være meningen at jeg rent faktisk skal arbejde :rulle: :rulle: :rulle: :rulle: "

Ja, det er lidt synd, at de skal sige det der. :fløjt: Det er klart at føje spot til skade.
0

Tilbage til "Generelt"