Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Skralde » 3. aug 2016, 11:37

Skralde skrev:Godt så.


Sådan helt seriøst, er det så en dårlig måde jeg afviser på?
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. aug 2016, 12:28

Skralde skrev:
Skralde skrev:Godt så.


Sådan helt seriøst, er det så en dårlig måde jeg afviser på?


Jeg synes det er ret perfekt for det er nærmest ordret det samme jeg plejede at skrive :)
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mocca » 3. aug 2016, 13:01

Nu går jeg så lige mod strømmen.
Men set i lyset af trådens overskrift er det måske ganske passende. For efterhånden synes jeg at det er mere undtagelsen end normen, at en mand tager et afslag pænt.

Jeg fik en meget høflig, dog kort, henvendelse fra en mand, der medsendte ansigtsbillede. Han så sød ud. Så jeg svarede han, at han var en pæn mand, men at jeg i øjeblikket har hænderne fulde, og derfor ikke var interesseret i videre kontakt.
Og så af ren høflighed vedhæftede jeg ansigtsbillede (jeg har ikke billede på min profil).

Det har jeg gjort før, og har så også oplevet at få at vide, at jeg var grim, dum, gammel, og alt muligt andet flatterende.

Ham skrev dog sødt tilbage, at jeg var en smuk kvinde, som gerne måtte give ham hænderne fulde. Og så ønskede han mig en god dag.

Hold da op! Dejlig med sådan en (sjælden) positiv tilbagemelding på et afslag :blomst:
12
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Skralde » 3. aug 2016, 17:33

Smiling_Goat skrev:
Skralde skrev:
Skralde skrev:Godt så.


Sådan helt seriøst, er det så en dårlig måde jeg afviser på?


Måske er det brugen af ordet "du," der pisser ham af? Det er ikke noget, han siger eller gør. Det er hele hans person - som du faktisk ikke kender endnu - du afviser, uden han har haft en chance for at bevise, hvor fantastisk (han nok i hvert fald selv mener) han er. Jeg siger ikke, at du ikke skal afvise ham, for det skal du selvfølgelig, jeg synes bare retorik er spændende.

Generelt tror jeg, man, hvis man vil undgå kommentarer som hans, skal undgå at afvise dem som person, men lade andre faktorer være årsag. Jeg plejede bl.a. at bruge: "Det er ikke dig, det er dit postnummer"-argumentet når jeg afviste folk i sin tid. Jeg plejede bare at sige, at jeg ikke var interesseret, fordi jeg ikke har bil, og jeg ikke vil have en kæreste, jeg ikke kan smutte hen til ret hurtigt og på alle tider af døgnet. Det plejede de at tage ret fint. De har måske tænkte, jeg var lidt af en primadonna, men det var jo i hvert fald ikke dem som person, der var noget galt med - og så var det okay, åbenbart.

Jeg ved ikke, om man kan se postnumre på din app. Jeg ville bare give ideen videre, og foreslå at du måske kan bruge den mindst personlige forklaring, du kan finde på, hvis du vil undgå den slags nederen comebacks.

(men i virkeligheden er nogle folk bare idioter, og så er der ikke så meget, man kan gøre ved det.)

Ellers kan man måske bruge "sandwichmodellen"? (positivt-negativt-positivt)

"Tak for interessen - jeg er sikker på, du er en rigtig fin fyr, jeg søger bare lidt en anden type. Jeg er dog sikker på, at du hurtigt finder dig en laber dame - og held og lykke med det."

Nå, bare nogle tanker :)



Tak for inputs :kys: Jeg har faktisk tidligere begrundet det med afstand eller alder fx, men det bliver bare heller ikke taget vel i mod. Enten bliver de fornærmede eller også begynder de at forsøge at overtale mig alligevel. Og lige netop ham hers profil, bestod primært af brok over at folk ikke svarer ham med det samme og ja, at man skal behandle andre som man selv ønsker at blive behandlet ( :stoned: ). Årsagen til at jeg ikke var interesseret i ham, skyldtes i øvrigt at jeg ikke orker en brokkerøv og den begrundelse var nok heller ikke blevet vel modtaget :genert:
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 3. aug 2016, 17:54

Skralde skrev:
Skralde skrev:Godt så.


Sådan helt seriøst, er det så en dårlig måde jeg afviser på?


Næh. Der findes bare en del små (tisse)mænd derude.

Hans svar er pinligt forfængeligt-såret: Come on, mand. En kvinde, du ikke aner, hvem er, har afvist dig. Get over it. Kom videre! Det magter han så ikke. I stedet skal du lige såres tilbage/nedgøres, fordi hans ego er såret. Man bliver så træt.

Wauw. Det er og bliver en lige ynkelig oplevelse hver gang. Og du må da for Guds skyld ikke begynde at tro, det er DIG, den er gal med, blot fordi HAN er et pattebarn. Så lykkes han jo med sit latterlige forsøg på manipulation. Vorherre bevares! (Vender lige øjne en gang, men altså over ham, ikke dig).
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 4. aug 2016, 13:10

Er ret vild med, jeg lige har spottet en mand, der (citat) "er vild med at gå lange ture på Strøget".

Hvordan gør man det? Jeg mener - SÅ lang er Strøget da heller ikke ... :gruble:
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lys » 4. aug 2016, 13:42

ManicNinja skrev:Er ret vild med, jeg lige har spottet en mand, der (citat) "er vild med at gå lange ture på Strøget".

Hvordan gør man det? Jeg mener - SÅ lang er Strøget da heller ikke ... :gruble:


Jeg ville blive ret bekymret over, at en mand fandt det attraktivt at opholde sig længere end højst nødvendigt i det turistinferno :nerve: På den anden side må en mand, der slapper af i det miljø, besidde en helt eminent indre ro :gruble:

Jeg hader Strøget, hvis nogen skulle være i tvivl :lol2:
4
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf MOGA » 4. aug 2016, 14:23

ManicNinja skrev:Er ret vild med, jeg lige har spottet en mand, der (citat) "er vild med at gå lange ture på Strøget".

Hvordan gør man det? Jeg mener - SÅ lang er Strøget da heller ikke ... :gruble:


Er han mon vagt?
4
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 4. aug 2016, 14:23

Lys skrev:
ManicNinja skrev:Er ret vild med, jeg lige har spottet en mand, der (citat) "er vild med at gå lange ture på Strøget".

Hvordan gør man det? Jeg mener - SÅ lang er Strøget da heller ikke ... :gruble:


Jeg ville blive ret bekymret over, at en mand fandt det attraktivt at opholde sig længere end højst nødvendigt i det turistinferno :nerve: På den anden side må en mand, der slapper af i det miljø, besidde en helt eminent indre ro :gruble:

Jeg hader Strøget, hvis nogen skulle være i tvivl :lol2:


Fuldkommen enig. I det hele - og skøn pointe med den indre ro. :lol: Havde jeg ikke overvejet. undgår også selv Strøget ret konsekvent. Med mindre jeg decideret har et ærinde dér.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 4. aug 2016, 14:24

MOGA skrev:
ManicNinja skrev:Er ret vild med, jeg lige har spottet en mand, der (citat) "er vild med at gå lange ture på Strøget".

Hvordan gør man det? Jeg mener - SÅ lang er Strøget da heller ikke ... :gruble:


Er han mon vagt?


Du siger noget ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf MOGA » 4. aug 2016, 14:25

ManicNinja skrev:
MOGA skrev:
ManicNinja skrev:Er ret vild med, jeg lige har spottet en mand, der (citat) "er vild med at gå lange ture på Strøget".

Hvordan gør man det? Jeg mener - SÅ lang er Strøget da heller ikke ... :gruble:


Er han mon vagt?


Du siger noget ...


Hvis du er rigtig sød, kan det være, at han vil give dig en rundvisning en dag.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 4. aug 2016, 15:01

MOGA skrev:
ManicNinja skrev:
MOGA skrev:
ManicNinja skrev:Er ret vild med, jeg lige har spottet en mand, der (citat) "er vild med at gå lange ture på Strøget".

Hvordan gør man det? Jeg mener - SÅ lang er Strøget da heller ikke ... :gruble:


Er han mon vagt?


Du siger noget ...


Hvis du er rigtig sød, kan det være, at han vil give dig en rundvisning en dag.


*Yikes*
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 4. aug 2016, 16:44

Måske er han SÅ vild med Strøget, at han går op og ned ad gaden igen og igen. Så KAN det jo godt blive en lang tur.
3
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Wizzze » 4. aug 2016, 16:51

Kvinder i USA har virkelig virkelig høje krav :8:

https://www.buzzfeed.com/lyapalater/hah ... vrNNxb8M59

Når han ikke engang kunne finde en date, hvordan skulle en dødelig halvkedelig gennemsnitsmand have en chance? :-D
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf HappyPaww » 4. aug 2016, 17:05

Wizzze skrev:Kvinder i USA har virkelig virkelig høje krav :8:

https://www.buzzfeed.com/lyapalater/hah ... vrNNxb8M59

Når han ikke engang kunne finde en date, hvordan skulle en dødelig halvkedelig gennemsnitsmand have en chance? :-D

Nu skriver de jo også - ganske humoristisk - at kvinderne ikke ville tro på, at profilen var ægte... Og det er nok også størstedelen af "kendisprofilerne" der er fake, så det er jo ikke fordi man ikke synes han er lækker - men simpelthen tænker at der er for godt til at være sandt. Surt show når det så faktisk ER Zac :D[/quote]
2

Tilbage til "Forhold og sex"