Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Venus222 » 4. aug 2016, 17:43

Wizzze skrev:Kvinder i USA har virkelig virkelig høje krav :8:

https://www.buzzfeed.com/lyapalater/hah ... vrNNxb8M59

Når han ikke engang kunne finde en date, hvordan skulle en dødelig halvkedelig gennemsnitsmand have en chance? :-D



Det er fanme sjovt! :D
0
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf MOGA » 4. aug 2016, 17:43

"Jeg arbejder med transport og renovation". Altså, skraldemand (hedder det stadig det?). Hvorfor ikke bare stå ved det arbejde man har, og vær stolt over at have et?
1
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf cola » 5. aug 2016, 08:06

Mænd der efter at have skrevet til mig, og sendt et billede spørger om ikke jeg vil sende et af mig selv til dem. Dertil svarer jeg nej, jeg sender aldrig billeder af mig selv, hverken til folk jeg snakker med på datingsider eller til folk jeg kender irl.
Det underlige er så at nogle af disse mænd så vælger at lade den fise ud der, jeg er nu gået over til ny strategi, der er billede på min profil, jeg har måske set et af ham (for mig betyder billede ikke det vilde), og hvis han vil have flere får han denne kommentar "et billede er ikke det jeg skal tænde på, det viser ikke hvem du er eller hvordan du ser ud, det er et øjebliksbillede taget ud fra den bedste position du kan stå, det jeg søger er en jeg irl kan tænde på"
Det virker sjovt nok bedre, måske fordi jeg er typen... 3 brev og vi mødes, da jeg ikke vil være penneven :-)
1
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf cola » 5. aug 2016, 13:37

Uhha... mine billeder er åbenbart dårlige, de er alle taget af en professionel fotograf, man kan knap nok se mig (undtagen på endate.dk), nogen mænd er åbenbart ikke helt så interesseret i hvordan jeg ser ud på billeder som irl, nok lidt som mig, jeg ser da på deres billede, men ikke noget der betyder noget for mig, undtagen hvis jeg kan se de ikke har nogen tænder i munden.

Ja sådan to dates har jeg også prøvet, de burde måske lige have nævnt at de manglede alle tænder på nær en pløk eller 2 :-)
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3697

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 5. aug 2016, 16:13

cola skrev:Mænd der efter at have skrevet til mig, og sendt et billede spørger om ikke jeg vil sende et af mig selv til dem. Dertil svarer jeg nej, jeg sender aldrig billeder af mig selv, hverken til folk jeg snakker med på datingsider eller til folk jeg kender irl.
Det underlige er så at nogle af disse mænd så vælger at lade den fise ud der, jeg er nu gået over til ny strategi, der er billede på min profil, jeg har måske set et af ham (for mig betyder billede ikke det vilde), og hvis han vil have flere får han denne kommentar "et billede er ikke det jeg skal tænde på, det viser ikke hvem du er eller hvordan du ser ud, det er et øjebliksbillede taget ud fra den bedste position du kan stå, det jeg søger er en jeg irl kan tænde på"
Det virker sjovt nok bedre, måske fordi jeg er typen... 3 brev og vi mødes, da jeg ikke vil være penneven :-)
Du syntes det er underligt at nogle mænd ikke er specielt interesseret i at fortsætte med at skrive med en der ikke vil sende et billede? Men hvorfor når de spørger om et billede af dig, svarer du med hvad der tænder dig selv? Det er vel for deres egen skyld de spørge om et billede.
1
Grab them by the pussy
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf cola » 5. aug 2016, 16:36

Vlad Kalashnikov skrev:
cola skrev:Mænd der efter at have skrevet til mig, og sendt et billede spørger om ikke jeg vil sende et af mig selv til dem. Dertil svarer jeg nej, jeg sender aldrig billeder af mig selv, hverken til folk jeg snakker med på datingsider eller til folk jeg kender irl.
Det underlige er så at nogle af disse mænd så vælger at lade den fise ud der, jeg er nu gået over til ny strategi, der er billede på min profil, jeg har måske set et af ham (for mig betyder billede ikke det vilde), og hvis han vil have flere får han denne kommentar "et billede er ikke det jeg skal tænde på, det viser ikke hvem du er eller hvordan du ser ud, det er et øjebliksbillede taget ud fra den bedste position du kan stå, det jeg søger er en jeg irl kan tænde på"
Det virker sjovt nok bedre, måske fordi jeg er typen... 3 brev og vi mødes, da jeg ikke vil være penneven :-)
Du syntes det er underligt at nogle mænd ikke er specielt interesseret i at fortsætte med at skrive med en der ikke vil sende et billede? Men hvorfor når de spørger om et billede af dig, svarer du med hvad der tænder dig selv? Det er vel for deres egen skyld de spørge om et billede.

Nej jeg syntes ikke det er underligt, de er bare overflade basseret og det er jeg ikke. Og hvis du ikke kan se hvorfor jeg skriver hvad jeg skal tænde på, så hører du nok ikke til i parlivet, for jeg håber sandelig ikke du bare er i et forhold fordi du syntes det er behageligt, men fordi du faktisk tænder på den du er i forhold med.
Og hvad gør et billede i forhold til irl ? for selvom mine billeder er helt nye, så viser de hverken min latter, udstråling eller charme, de er kun et koldt billede uden varme, og derfor kan jeg ikke se hvad de skal bruge flere billeder til... for husk, der er billede på min profil.
0
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Evapeva » 8. aug 2016, 17:02

Lys skrev:Jeg ville blive ret bekymret over, at en mand fandt det attraktivt at opholde sig længere end højst nødvendigt i det turistinferno :nerve: På den anden side må en mand, der slapper af i det miljø, besidde en helt eminent indre ro :gruble:

Jeg hader Strøget, hvis nogen skulle være i tvivl :lol2:


Det kunne jo være i en anden by. De findes. :D






Smider lige en disclaimer, før den kommer ("Strøget henviser da kun til KBH?"): http://sproget.dk/lookup?SearchableText=str%C3%B8get
3
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lys » 8. aug 2016, 18:18

Evapeva skrev:
Lys skrev:Jeg ville blive ret bekymret over, at en mand fandt det attraktivt at opholde sig længere end højst nødvendigt i det turistinferno :nerve: På den anden side må en mand, der slapper af i det miljø, besidde en helt eminent indre ro :gruble:

Jeg hader Strøget, hvis nogen skulle være i tvivl :lol2:


Det kunne jo være i en anden by. De findes. :D






Smider lige en disclaimer, før den kommer ("Strøget henviser da kun til KBH?"): http://sproget.dk/lookup?SearchableText=str%C3%B8get


Det kunne godt være, men hvis man vil gå en lang tur på et strøg, så kræver det jo, at strøget har en vis længde, og det i Kbh er jo Danmarks (verdens?) længste gågade :-p

Jeg kan i øvrigt ikke se af dit link, at Strøget (som egenavn) kan henvise til andre gader end det i København, men jeg er helt enig i, at begrebet "et strøg" er en generel betegnelse for en type gade.

*skyldig i københavneri :afro: *
1
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf JoyNips » 8. aug 2016, 19:12

Lys skrev:Det kunne godt være, men hvis man vil gå en lang tur på et strøg, så kræver det jo, at strøget har en vis længde, og det i Kbh er jo Danmarks (verdens?) længste gågade :-p


Tror faktisk måske nok at gågaden i Esbjerg er længere... Men der er vist lidt uenighed.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lys » 8. aug 2016, 19:19

JoyNips skrev:
Lys skrev:Det kunne godt være, men hvis man vil gå en lang tur på et strøg, så kræver det jo, at strøget har en vis længde, og det i Kbh er jo Danmarks (verdens?) længste gågade :-p


Tror faktisk måske nok at gågaden i Esbjerg er længere... Men der er vist lidt uenighed.


Haha, godt ord igen :D Spørgsmålet er jo så, om den er hyggelig :-p
0
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Evapeva » 8. aug 2016, 19:32

Lys skrev:
Evapeva skrev:
Lys skrev:Jeg ville blive ret bekymret over, at en mand fandt det attraktivt at opholde sig længere end højst nødvendigt i det turistinferno :nerve: På den anden side må en mand, der slapper af i det miljø, besidde en helt eminent indre ro :gruble:

Jeg hader Strøget, hvis nogen skulle være i tvivl :lol2:


Det kunne jo være i en anden by. De findes. :D






Smider lige en disclaimer, før den kommer ("Strøget henviser da kun til KBH?"): http://sproget.dk/lookup?SearchableText=str%C3%B8get


Det kunne godt være, men hvis man vil gå en lang tur på et strøg, så kræver det jo, at strøget har en vis længde, og det i Kbh er jo Danmarks (verdens?) længste gågade :-p

Jeg kan i øvrigt ikke se af dit link, at Strøget (som egenavn) kan henvise til andre gader end det i København, men jeg er helt enig i, at begrebet "et strøg" er en generel betegnelse for en type gade.

*skyldig i københavneri :afro: *


A-ok med mig. Jeg elsker København. :D Og Strøget, men ja, der er knald på. :lol:

*Asporing af tråden off, undskyld - elsker også denne tråd*
1
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Purple Haze » 15. aug 2016, 05:40

Ej men eeeeeew!
6
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf LadyFox » 15. aug 2016, 07:31

JessicaD skrev:Jeg har fået den vildeste smoothtalker-beundrer, som bare skriver den ene mere hede "kærlighedserklæring" efter den anden. Han er virkelig ustoppelig, selvom jeg oftest ikke svarer eller bare giver et mega kedeligt svar. Jeg forstår ikke, hvad der foregår for ham, og hvor det kommer fra, men det er ret underholdende og mega fucked up på samme tid.

15. april:
"Jessica ;) Two eyes look into each other when we meet. You feel the tingle go up your spine as your back instinctively arches and your lips send a smile back to the stranger. But the eyes don't look away. You are being watched and you LOVE it! That feeling of excitement and electricity starts in your tummy (smiley med kysselæber) Mm.. what do you value in a Man ?"

(Jeg svarer ikke)

19. april:
Jess do you always vanish into thin air like this after tempting me with your savy, mouth watering photos ??

(Jeg svarer ikke)

21. maj:
"Jessica :) what is a lovely lady like you doing alone after long hard week, without a tender, firm touch of a man, a man to sooth you, massage all those muscle aches, tensions and stress away from you and refresh you to be ready for next week or daily ?

Jeg svarer, at jeg sidder i sofaen og ser film! :P

Mand: "Ooh ! the sofa is soft, warm and comfy but not that soothing to knead you as you desire to be as a woman in a man's arms ;) so what are you watching and how was your day?"

Jeg siger, at han da vel nok er en smooth talker. :D

Mand: Thanks for complement ;) so how come your single yet surrounded by all these roosters here ? Hehe... do you bite alot?

Jeg stopper med at svare, da det trods alt - selv for mig :D - bliver lidt for plat.

23. maj:
Jessica ;) what is your skype er talk sweetie ? Mine is XXXXX

13. august. AUGUST!!!!:
"Jessica ;) I can’t stop dreaming of your beautiful body...your sexy stomach, your soft curves and your gorgeous legs.. how have you been ? What is your whatsapp we talk there and meet in Real ?"

Jeg svarer, at han ikke har set et billede af min krop, så det er lidt mærkeligt, at han siger de ting? :p

14. august:
Jessica ♡ i love every bit that is You and i am looking forward to
admiring you in real life, be your Man and get couple of kids together ;)
what is your whatsapp/number ?

14. august:
Jessica *kyssesmiley* My fingers are actually muscular from all this texting when they should be holding you tender . What do you say we meet for a real chat? my whatsapp/number is ******** and yours ?


Hold nu kæft altså!!! :D :D Tanken om sådan en lille mand med MEGET muskuløse fingre, der bare gerne vil have fat i min krop og røre den blidt, er klart en af hans bedste til dato. :lol:

Argh. Han lyder præcis som jeg forstiller mig de der catfish-typer der snyder ensomme forelskede kvinder på nettet for penge lyder :nerve:
6
...
Petrix
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3646

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Petrix » 15. aug 2016, 14:09

JessicaD skrev:Jeg har fortsat ikke svaret, og her i dag ligger så denne:

"I’m so excited to see you this weekend…to kiss your lips…to touch your face...to look into your eyes what is your number baby?"

Fuck han er freaky. :tie:


Jeg synes Han er sej :danse:
0
27102021
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 15. aug 2016, 15:07

JessicaD skrev:Jeg har fortsat ikke svaret, og her i dag ligger så denne:

"I’m so excited to see you this weekend…to kiss your lips…to touch your face...to look into your eyes what is your number baby?"

Fuck han er freaky. :tie:


Hvem siger, det er en han? :P Det kan sagtens være en kvinde, der sidder og catfisher.

Men seriøst, h*n er sgu noget creepy.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.

Tilbage til "Forhold og sex"