Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 5. aug 2016, 15:17

Jeg har jævnligt gået med en storskrigende flitsbue-spændt unge, der bider og slår, i et fast greb hjem fra parken der er lige ved siden af vores bygning.

Han kan ikke falde ned på stedet, men skal oftest fjernes fra situationen med magt (han er meget hidsig og kan ikke rigtig tale endnu). Derhjemme får han masser af omsorg, kys og kram og vi forsøger at snakke til ham, når han er faldet ned. Både jeg og ham får fordømmende blikke i de situationer - men det er sådan vi bedst håndterer dem, og så er jeg sådan set ligeglad med hvad andre tænker!
11
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 6. aug 2016, 06:23

Jeg vil hellere høre på Medina end Rihanna
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 6. aug 2016, 07:50

Jeg går ind for konsekvens.
Og "fordi jeg siger det" er et udmærket argument.
8
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9013
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21827

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 6. aug 2016, 07:58

At det er fedt at folk er begyndt at falde fra pokemon-bølgen.

Ikke fordi man ikke skal spille det, men fordi det er brokkerøvene og dem der alligevel ikke kan finde ud af det der stopper - så kan vi andre slipper for at høre på dem og så er der de færre der spiller som "ikke-spillerne" kan brokke sig over.
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Badesandalen » 6. aug 2016, 10:18

Purple Haze skrev:At det er fedt at folk er begyndt at falde fra pokemon-bølgen.

Ikke fordi man ikke skal spille det, men fordi det er brokkerøvene og dem der alligevel ikke kan finde ud af det der stopper - så kan vi andre slipper for at høre på dem og så er der de færre der spiller som "ikke-spillerne" kan brokke sig over.


Forhåbentligt er det også dem der går over vejen uden at kigge sig for, eller falder i søer og ned af skrænter.
0
ninjabolette
Indlæg: 165
Tilmeldt: 13. sep 2015, 11:39
Kort karma: 15
Likede indlæg: 464

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ninjabolette » 6. aug 2016, 14:03

Peter Falktoft er en helt igennem forfærdelig OL-kommentator, idet han han uden held prøver at være vittig - eller prøver at lyde som en ekspert (jeg ved faktisk ikke, hvad der er værst). Det må man sådan set godt sige, men jeg bryder mig så lidt om ham at jeg håber han bliver syg og ikke skal lave tv eller radio nogensinde igen...
4
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 6. aug 2016, 19:36

ninjabolette skrev:Peter Falktoft er en helt igennem forfærdelig OL-kommentator, idet han han uden held prøver at være vittig - eller prøver at lyde som en ekspert (jeg ved faktisk ikke, hvad der er værst). Det må man sådan set godt sige, men jeg bryder mig så lidt om ham at jeg håber han bliver syg og ikke skal lave tv eller radio nogensinde igen...

Igen beviser denne tråd, at hvad man ikke må sige, kommer meget an på ens omgangskreds (tænker jeg) :lol:
I min(e) omgangskreds(e) er det helt ulovligt at sige, at man er tosset med Peter Falktoft :D
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf englishchannel » 6. aug 2016, 21:26

Jeg har meget sparsomme øjenbryn, så jeg maler dem på hver dag.

Når jeg har møde med folk, jeg ikke kan lide, maler jeg dem bevidst sådan lidt mere nedad mod midten, så jeg ser intimiderende ud. Jeg bilder mig ind, at det de gør de irriterende folk lettere utilpasse.

Det virker i øvrigt også til familiefester eller andre ting, man ikke gider. "Nej, jeg keder mig da ikke. Det er bare dagens øjenbryn, der får mig til at se sådan ud."

Billede
9
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Oveditlevsen » 6. aug 2016, 22:13

Jeg synes sorte lædersofaer og glasborde er pæne, og JO højttalere skal være store og mindst 1 m høje.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. aug 2016, 22:14

ninjabolette skrev:Peter Falktoft er en helt igennem forfærdelig OL-kommentator, idet han han uden held prøver at være vittig - eller prøver at lyde som en ekspert (jeg ved faktisk ikke, hvad der er værst). Det må man sådan set godt sige, men jeg bryder mig så lidt om ham at jeg håber han bliver syg og ikke skal lave tv eller radio nogensinde igen...


:lol: Ja det behøver jo ikke at være en hæslig sygdom, bare noget harmløst... eller måske han bare donerer sit stemmebånd til sit barn pga barnet har mistet sit eget, og så kan Peter jo ikke tale mere og kan aldrig mere lave TV og radio, men i stedet får han job et sted hvor han skal stille bøger på hylderne på et bibliotek med en regel om total tavshed, og han ender med at elske det nye job :P
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf sortkaffe » 7. aug 2016, 06:57

jeg kan gode lide Peter :lun:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. aug 2016, 14:49

Jeg synes folk skal lade være med at overraske mig med at de lige har tømt og fyldt min opvaskemaskine. Det er gjort i den bedste mening, ja, men mine ting er sat på plads helt forkerte steder, og maskinen er fyldt helt forkert så det ikke bliver vasket ordentligt. Og lige nu leder jeg efter en stegepande som er forsvundet!
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Muspel » 9. aug 2016, 15:12

Dirtylittledevil skrev:Jeg synes folk skal lade være med at overraske mig med at de lige har tømt og fyldt min opvaskemaskine. Det er gjort i den bedste mening, ja, men mine ting er sat på plads helt forkerte steder, og maskinen er fyldt helt forkert så det ikke bliver vasket ordentligt. Og lige nu leder jeg efter en stegepande som er forsvundet!


:love: i love you. Min date var en dag gået Igang med at tage min opvask mens jeg slog græs. En opvask han ikke havde været med til at lave. Altså. Nej tak! Fingrene af mit service.

Men ingen af mine veninder ser problemet. Han ville jo bare være søøøøød!
3
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 9. aug 2016, 15:23

Muspel skrev: :love: i love you. Min date var en dag gået Igang med at tage min opvask mens jeg slog græs. En opvask han ikke havde været med til at lave. Altså. Nej tak! Fingrene af mit service.

Men ingen af mine veninder ser problemet. Han ville jo bare være søøøøød!

For lang tid siden, da jeg begyndte at komme sammen med min senere kone, fortalte hun, at en af hendes veninder havde en "bolleven", som nogle gang kom og gjorde rent i hendes lejlighed. Det kunne dog ifølge veninden aldrig rigtig blive til noget mellem dem, fordi han var næsten "for flink" ...

Den brugte jeg meget senere hen, hvis min kone antydede, at jeg burde lave mere husligt arbejde: "Ah, men så siger du jo bare, at jeg er for flink!" :fløjt:
(Selv om hun forsikrede mig, at jeg ikke var i farezonen.)
3
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf decibell » 9. aug 2016, 15:42

Muspel skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg synes folk skal lade være med at overraske mig med at de lige har tømt og fyldt min opvaskemaskine. Det er gjort i den bedste mening, ja, men mine ting er sat på plads helt forkerte steder, og maskinen er fyldt helt forkert så det ikke bliver vasket ordentligt. Og lige nu leder jeg efter en stegepande som er forsvundet!


:love: i love you. Min date var en dag gået Igang med at tage min opvask mens jeg slog græs. En opvask han ikke havde været med til at lave. Altså. Nej tak! Fingrene af mit service.

Men ingen af mine veninder ser problemet. Han ville jo bare være søøøøød!


Min daværende kæreste var engang gået i gang med at lægge viskestykker og klude sammen, mens jeg hentede min datter i vuggestuen, og det var jo rigtig sødt af ham. Desværre havde han lagt dem sammen på en måde, så de fyldte for meget og ikke ville kunne passe i mine skuffer (mine er trefoldet), og jeg måtte derfor lave det om. Det blev han ret stødt over, selv om jeg forsøgte at glatte ud og forklare.

Til sidst lod jeg ham bare være og regnede egentlig med, det var det. Men nej, i resten af vores forhold vendte den tilbage med mellemrum, hvor han sarkastisk brugte den mod mig, hvis han skulle hjælpe med noget: "Er du nu sikker på, jeg gør det rigtigt, du skulle nødigt gøre det om", eller "ja, jeg ved jo ikke, om jeg vil tilbyde min hjælp, for jeg gør det jo nok ikke godt nok". Jeg var så træt af det til sidst, at jeg fik sagt, at jeg også helst var fri, når han alligevel ikke gad gøre sig den ulejlighed at gøre det på den anviste måde, for så var det bare til mere besvær end gavn. Det blev heller ikke så godt modtaget. Vi var vist ikke gode for hinanden. :P

Og disclaimer: Det var ikke med alt, der bare skulle gøres på min måde. Kun var det med ting, hvor det var nødvendigt for opgavens resultat. Fx nytter det ikke at vaske gulv i Ajax, hvis det kun må få opvaskemiddelvand (pga. lakken).
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.

Tilbage til "Generelt"