Pokemon Go! Go!

Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf POCKETKITTEN » 5. aug 2016, 13:14

JoyNips skrev:Ih, efter at jeg er steget et par levels oplever jeg jævnligt at de stikker af, de små røvhuller. Rammer pokemon'en med en pokeball, den breaker free og PUFF! Så render den væk.


Også mig! Er i level 12 nu, og selv Weedles, Ratataer og Spearows koster mig gerne op mod 5-10 Pokeballs, selvom de er lige så svage som dem, jeg fangede, da jeg var i level 9.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Juliet
Indlæg: 341
Tilmeldt: 15. aug 2015, 16:07
Kort karma: 44
Likede indlæg: 298

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Juliet » 5. aug 2016, 15:53

POCKETKITTEN skrev:
JoyNips skrev:Ih, efter at jeg er steget et par levels oplever jeg jævnligt at de stikker af, de små røvhuller. Rammer pokemon'en med en pokeball, den breaker free og PUFF! Så render den væk.


Også mig! Er i level 12 nu, og selv Weedles, Ratataer og Spearows koster mig gerne op mod 5-10 Pokeballs, selvom de er lige så svage som dem, jeg fangede, da jeg var i level 9.


Jeg synes det er blevet virkelig slemt efter updaten af appen, har dem mistænkt for at gøre det, så folk køber bolde. Ellers er jeg bare blevet virkelig dårlig til at fange helt dumme svage, uduelige pokemons.
0
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. okt 2015, 11:14
Kort karma: 23
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 279

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Imahawaiigirl » 5. aug 2016, 16:04

Juliet skrev:
POCKETKITTEN skrev:
JoyNips skrev:Ih, efter at jeg er steget et par levels oplever jeg jævnligt at de stikker af, de små røvhuller. Rammer pokemon'en med en pokeball, den breaker free og PUFF! Så render den væk.


Også mig! Er i level 12 nu, og selv Weedles, Ratataer og Spearows koster mig gerne op mod 5-10 Pokeballs, selvom de er lige så svage som dem, jeg fangede, da jeg var i level 9.


Jeg synes det er blevet virkelig slemt efter updaten af appen, har dem mistænkt for at gøre det, så folk køber bolde. Ellers er jeg bare blevet virkelig dårlig til at fange helt dumme svage, uduelige pokemons.


Jeg har samme oplevelse. Og mistænker det samme... :( Jeg kommer ikke til at bruge penge på det spil. Så stopper jeg bare med at spille.
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Skralde » 5. aug 2016, 17:15

Jeg har været inde i KBH centrum i dag - det er jo heaven for en pokemon fan :lun:

Nå ja og så har jeg indtaget to gyms mere - den ene pokemon er dog allerede retur, men det var da sjovt så længe det varede :D
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Dragen
Indlæg: 98
Tilmeldt: 17. aug 2015, 10:38
Kort karma: 19
Likede indlæg: 259

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Dragen » 5. aug 2016, 18:16

Imahawaiigirl skrev:
Juliet skrev:
POCKETKITTEN skrev:
JoyNips skrev:Ih, efter at jeg er steget et par levels oplever jeg jævnligt at de stikker af, de små røvhuller. Rammer pokemon'en med en pokeball, den breaker free og PUFF! Så render den væk.


Også mig! Er i level 12 nu, og selv Weedles, Ratataer og Spearows koster mig gerne op mod 5-10 Pokeballs, selvom de er lige så svage som dem, jeg fangede, da jeg var i level 9.


Jeg synes det er blevet virkelig slemt efter updaten af appen, har dem mistænkt for at gøre det, så folk køber bolde. Ellers er jeg bare blevet virkelig dårlig til at fange helt dumme svage, uduelige pokemons.


Jeg har samme oplevelse. Og mistænker det samme... :( Jeg kommer ikke til at bruge penge på det spil. Så stopper jeg bare med at spille.


Det er heldigvis en bug. Siger de. Nu... Er ikke sikker på jeg tror på det - staniolhat - men glæder mig til det er rettet. http://www.gamespot.com/articles/pokemo ... 0-6442385/
0
Blonderella
Indlæg: 124
Tilmeldt: 20. mar 2016, 20:19
Kort karma: 21
Likede indlæg: 287

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Blonderella » 5. aug 2016, 19:51

Vi var på besøg ved min mands far i går. Da vi nærmer os, kan jeg se at der er et pokestop 250 m længere nede ad vejen. Og jeg får min mand til at køre videre selvom han HADER pokemon. Der er så en statue nede ved vandet. Jeg har aldrig set den. Min mand har aldrig set den. På trods af at vi (og især min mand) har været der MANGE gange.
6
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. okt 2015, 11:14
Kort karma: 23
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 279

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Imahawaiigirl » 5. aug 2016, 20:27

Dragen skrev:
Imahawaiigirl skrev:
Juliet skrev:
POCKETKITTEN skrev:
JoyNips skrev:Ih, efter at jeg er steget et par levels oplever jeg jævnligt at de stikker af, de små røvhuller. Rammer pokemon'en med en pokeball, den breaker free og PUFF! Så render den væk.


Også mig! Er i level 12 nu, og selv Weedles, Ratataer og Spearows koster mig gerne op mod 5-10 Pokeballs, selvom de er lige så svage som dem, jeg fangede, da jeg var i level 9.


Jeg synes det er blevet virkelig slemt efter updaten af appen, har dem mistænkt for at gøre det, så folk køber bolde. Ellers er jeg bare blevet virkelig dårlig til at fange helt dumme svage, uduelige pokemons.


Jeg har samme oplevelse. Og mistænker det samme... :( Jeg kommer ikke til at bruge penge på det spil. Så stopper jeg bare med at spille.


Det er heldigvis en bug. Siger de. Nu... Er ikke sikker på jeg tror på det - staniolhat - men glæder mig til det er rettet. http://www.gamespot.com/articles/pokemo ... 0-6442385/



Man kan jo håbe at det passer, men jeg har sgu også staniolhat :genert:
0
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. okt 2015, 11:14
Kort karma: 23
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 279

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Imahawaiigirl » 5. aug 2016, 20:33

Men det er sgu et godt nok koncept. Igår aftes var bonusdatteren på 13 og jeg ude og gå 6 km. og i dag er vi lige kommet hjem efter 7 km.
Hun bliver ved med at sige, at hun faktisk synes det er virkelig dejligt at være så meget ude. Det er da skønt!

I fields i dag fangede vi Vulpix, Ponyta og Elektrabuzz, som vi ikke havde i forvejen. Okay... For mig handler spillet nok mest bare om at få så mange forskellige pokemons som muligt :D
6
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Purple Haze » 6. aug 2016, 08:01

Blonderella skrev:Vi var på besøg ved min mands far i går. Da vi nærmer os, kan jeg se at der er et pokestop 250 m længere nede ad vejen. Og jeg får min mand til at køre videre selvom han HADER pokemon. Der er så en statue nede ved vandet. Jeg har aldrig set den. Min mand har aldrig set den. På trods af at vi (og især min mand) har været der MANGE gange.



Det er nemlig ret sejt.
Jeg er også begyndt at se flere "ting" selvom der ikke er et pokestop, gerne med tanken 'her burde der altså være et stop' :sur:
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Mulan » 6. aug 2016, 10:14

Billede
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf LadyFox » 6. aug 2016, 11:07

Vi har været på vandretur i telt i to døgn, det er så trist at tænke på hvor mange æg jeg kunne have ruget ud hvis strøm ikke var et issue :genert:
2
...
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf OberstNasig » 6. aug 2016, 11:16

Ej, hvad sker der.

Kan det være rigtigt, at man kan have fanget så mange pokemons, at man simpelthen ikke har plads til flere? Når jeg prøver at fange dem, så får jeg en besked om at min taske er fyldt.
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf POCKETKITTEN » 6. aug 2016, 11:21

Ja, du har jo kun plads til 250. Så må du transfer nogle af dem. :)
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Skralde » 6. aug 2016, 12:37

POCKETKITTEN skrev:Ja, du har jo kun plads til 250. Så må du transfer nogle af dem. :)


Nemlig, med mindre du ønsker at betale for mere plads :)
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf lillebjoern » 6. aug 2016, 12:58

Mulan skrev:Billede


Jeg har helt droppet Zubat af princip. Fuck, hvor er den irriterende... :-D
3
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Computere, spil og internet"