Paula's Choice

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40748

Re: Paula's Choice

Indlægaf Akehurst2 » 6. aug 2016, 11:41

Jeg supplerer med rigtig solcreme, hvis jeg skal være længe ude i solen - for jeg bruger ikke dagdrømme i samme mængde som jeg bruger rigtig solcreme.

Men jeg er heller ikke særlig solstærk og bliver let rød.
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Paula's Choice

Indlægaf Tilly » 6. aug 2016, 12:10

Jeg er bestemt heller ikke solstærk, så kan godt være jeg hellere må supplere med solcreme for at være på den sikre side :)
0
Siamo
Indlæg: 97
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:06
Kort karma: 4
Likede indlæg: 82

Re: Paula's Choice

Indlægaf Siamo » 7. aug 2016, 17:21

Jeg har brugt en PC solcreme med faktor 30 i Floridas hardcore sol - uden at supplere med alm solcreme. Og jeg er ellers meget solsvag, og blev på ingen måde forbrændt. Eller rød. Faktisk plettede jeg på min tatovering med den, og det område var lysere end den øvrige hud (som fik med normal solcreme).

Jeg er dybt imponeret hvor effektiv den er - jeg putter dog rigeligt på da den suger fuldstændigt ind i huden. Det er Clear til acnehud jeg bruger, den har en tynd yoghurtagtig konsistens.
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Paula's Choice

Indlægaf Tilly » 21. aug 2016, 12:00

Hvis nogen af jer skal have fyldt jeres lagre op, så er der 15% at spare ved at købe fra Lookfantastic.com lige nu, kombineret med det faldende pund, så bliver det en ganske god besparelse :)
3
Brugeravatar
Buddha
Indlæg: 43
Tilmeldt: 6. okt 2015, 23:10
Kort karma: 0
Likede indlæg: 9

Re: Paula's Choice

Indlægaf Buddha » 12. sep 2016, 23:08

Er der nogen der ved hvordan PC er i forhold til når man er gravid? Tænker mest deres Resist creme?

Har skrevet og spurgt dem, og fik et tvetydig svar, omkring at alle deres produkter var sikre, men at man skulle spørge sin læge...
0
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Paula's Choice

Indlægaf Chachacha » 13. sep 2016, 09:21

Buddha skrev:Er der nogen der ved hvordan PC er i forhold til når man er gravid? Tænker mest deres Resist creme?

Har skrevet og spurgt dem, og fik et tvetydig svar, omkring at alle deres produkter var sikre, men at man skulle spørge sin læge...

Jeg tror du skal undgå alle cremer/serum med retinol og overdreven brug af BHA (skift evt. til AHA, hvis du ikke allerede bruger det).

http://cosmeticscop.com/2016/08/22/preg ... -are-safe/
1
Brugeravatar
Buddha
Indlæg: 43
Tilmeldt: 6. okt 2015, 23:10
Kort karma: 0
Likede indlæg: 9

Re: Paula's Choice

Indlægaf Buddha » 13. sep 2016, 11:11

Chachacha skrev:
Buddha skrev:Er der nogen der ved hvordan PC er i forhold til når man er gravid? Tænker mest deres Resist creme?

Har skrevet og spurgt dem, og fik et tvetydig svar, omkring at alle deres produkter var sikre, men at man skulle spørge sin læge...

Jeg tror du skal undgå alle cremer/serum med retinol og overdreven brug af BHA (skift evt. til AHA, hvis du ikke allerede bruger det).

http://cosmeticscop.com/2016/08/22/preg ... -are-safe/


Tak :)

Ja det med retinol havde jeg faktisk ikke tænkt over, jeg er holdt med AHA og BHA, men skal nok holde med Resist intensive repair i hvert fald. Jeg er i tvivl om der er Retinol og BHA i Resist Anti-aging Clear skin hydrator?

http://www.paulaschoice.com/shop/skin-c ... n-Hydrator

Product Ingredients:
Water (Aqua), Cyclopentasiloxane (hydration), Octyldodecyl Neopentanoate (thickening/skin-conditioning agent), Glycerin (skin replenishing), Vinyl Dimethicone/Methicone Silsesquioxane Crosspolymer ( texture enhancer), Sodium Ascorbyl Phosphate ( vitamin C), Cetyl Alcohol (texture-enhancing), Dimethicone (hydration), Niacinamide (skin-restoring), Butylene Glycol (hydration/penetration enhancing), Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate (texture-enhancings), Poly-11 (texture-enhancing), Adenosine (skin-restoring), Epigallocatechin Gallate (antioxidant), Glucose Oxidase, Lactoperoxidase (skin balancing), Boerhavia Diffusa Root Extract (antioxidant), Xanthan Gum (texture-enhancing), Glucose (hydration), Ceteareth-20 (texture-enhancing), Decyl Glucoside (texture-enhancing), Citric Acid (pH adjuster), Phenoxyethanol (preservative).
0
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Paula's Choice

Indlægaf Junika » 20. sep 2016, 20:00

Jeg har skiftet rens, så har en uåbnet helt ny Skin balancing cleanser til salg. Bytter gerne med noget fra Calm serien :)

Billede
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Paula's Choice

Indlægaf girl_beat » 20. sep 2016, 21:20

Junika skrev:Jeg har skiftet rens, så har en uåbnet helt ny Skin balancing cleanser til salg. Bytter gerne med noget fra Calm serien :)

Billede

Hva' koster sådan én? :gruble:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Paula's Choice

Indlægaf Junika » 21. sep 2016, 14:39

girl_beat skrev:
Junika skrev:Jeg har skiftet rens, så har en uåbnet helt ny Skin balancing cleanser til salg. Bytter gerne med noget fra Calm serien :)

Billede

Hva' koster sådan én? :gruble:


Lookfantastic er det billigste sted at handle, og her koster den omkring 170. :) Kan ikke huske hvor jeg købte den, har handler både hos paula selv, skincity og lookfantastic. Jeg vil nok ikke alt for langt fra nypris, da den jo er uåbnet :)
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Paula's Choice

Indlægaf LaScrooge » 27. dec 2016, 22:46

Jeg har lige været inde på PCs hjemmeside - har de ændret sidens opsætning? Man plejede at kunne søge på et bestemt type produkt og se en lang, overskuelig liste hvor produkterne var rangerede, men den kan jeg ikke finde længere. Er det bare mig der ikke kan finde rundt på siden, eller?
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1551
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2158

Re: Paula's Choice

Indlægaf Lucia » 28. dec 2016, 16:59

LaScrooge skrev:Jeg har lige været inde på PCs hjemmeside - har de ændret sidens opsætning? Man plejede at kunne søge på et bestemt type produkt og se en lang, overskuelig liste hvor produkterne var rangerede, men den kan jeg ikke finde længere. Er det bare mig der ikke kan finde rundt på siden, eller?

Kan ikke helt genkende din beskrivelse af den funktion, du savner, men er ret sikker på at de ikke har lavet noget særligt om det seneste års tid, hvor jeg har handlet hos dem.
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Paula's Choice

Indlægaf LaScrooge » 6. maj 2017, 20:39

Er der mon nogen, der ligger inde med nogle produkter fra Calm-serien, som de vil af med? Og evt en BHA-exfoliant?
0
And we both know: I will be delicious

Tilbage til "Skønhed"