Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 5. aug 2016, 21:46

Bimmerdyret skrev:
Juki skrev:
Bimmerdyret skrev:
Flowergirl skrev:Den sag med Topgunn som angiveligt har haft slået en ung pige tilbage i februar, og hvor der nu er rejst tiltale.
Det undrer mig hvordan folk kan få sig selv til at skrive kommentarer som "at hun vil bare have Fame", "hun er en skøge" osv. Folk er generelt gode til at pointere, at man ikke ved endnu om pigen taler sandt, men man ved vel heller ikke om hun faktisk gør.
Det må egentlig være ubehageligt at folk kommer med så grimme kommentarer og siger at man lyver, blot fordi det er en kendt som har gjort det. Lige meget hvad er det da aldrig sjovt at blive overfaldet.



Helt enig..

Som tilføjelse... så undrer det mig at man omtaler Topgunn ( :forvirret: ) som kendt...

Men det er han jo?? :D Altså han henvender sig ikke til mig, men han er da kendt i den yngre generation fx (Ligesom Christopher :dåne:)


Har aldrig hørt om ham, og mediemæssigt er han ikke ligefrem en linselus..

Heh, men derfor kan han vel godt være kendt alligevel? :P Og mediemæssigt afhænger det vel af hvor og hvilke nyheder man læser.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 5. aug 2016, 21:50

TheAuthor skrev:
Den tråd gik jo overraskende hurtigt over i, at folk nærmest mente det var børnemishandling og hun var syg i hovedet, ikke egnet som forælder og alverdens sindssyge beskyldninger :tie:

Altså det var vel ikke værre, end hvis baby ikke har det godt, kan de gå fra kampen igen? Måske baby bare ville sove sig igennem kampen, det kan man jo ikke forudse, så det er da bare at prøve.

Men jeg kan se tråden er væk fra gruppen nu?



Som så mange andre tråde endte det ud i mudderkast og pådutning af egne holdninger.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Panton » 6. aug 2016, 08:58

Undre mig over hvor sommerferien er blevet af?

P " kan slet ikke komme i gear til mandag morgen"
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Spjaerten » 6. aug 2016, 09:01

Panton skrev:Undre mig over hvor sommerferien er blevet af?

P " kan slet ikke komme i gear til mandag morgen"


Skægt jeg har først ferie om 2 uger og synes den hsr været lang :lol:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 6. aug 2016, 09:57

Jeg undrer mig over at jeg har slettet min ex fra facebook og vores beskeder, alligevel dukker han op under chatten :gruble:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 6. aug 2016, 12:03

Aesel82 skrev:
Bimmerdyret skrev:
HappyPaww skrev:et NSFW forum.

...som står for hva ???
:blush2:

Not Safe For Work :slem:

Jeg troede, det var Not Suitable (=passende) For Work.
Men det er selvfølgelig samme ide.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 6. aug 2016, 12:28

Jeg undrer mig over folk der er uforståede overfor transkønnede.
Og det er overhovedet ikke fordi jeg prøver at være nedladende eller provokerende men... vi lever i en verden hvor folk kan fødes med fire ben og tre arme... hvor siamesiske tvillinger bliver født således at de deler én krop... børn der bliver født med to hoveder, fordi deres siamesiske tvilling aldrig nåede at udvikle sig... folk der bliver født uden arme og ben... en pige der lider af en sygdom, der gør at hendes hoved er vokset men hendes krop er stadigvæk som et spædbarns... men at det psykiske og biologiske køn ikke stemmer overens, dét kan nogen folk slet ikke forstå.
Og jeg forstår ærligt talt ikke hvorfor. For mig er det ret simpelt - der er sket en fejl, så kønnet i hjernen ikke stemmer overens med det biologiske køn.
10
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. aug 2016, 21:53

ShuruQ skrev:TV-Shop. Og at det åbenbart stadig løber rundt,


Ja det undrer virkelig også mig, men jeg kender selv en der stadig ikke rigtigt at kommet igang med at bruge internettet ret meget, og hun kan godt finde på at købe fra TV-shop. Det må næsten være hendes slags der holder det kørende :lol:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 6. aug 2016, 21:53

ShuruQ skrev:TV-Shop. Og at det åbenbart stadig løber rundt,



And it's fun too! :D

Billede
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. aug 2016, 22:00

ShuruQ skrev:
Da jeg var barn syntes jeg det var sjovt at sidde og se og jeg er sikker på man kan være heldig at finde gode ting via TV-shop, men når det går op i en eller anden ab-træner på 6 uger med 15 minutters træning dagligt kan få dig til at gå fra lasket til sixpack :-D.


Det er sjovt nok de træningsmaskiner hun har købt flere af :klap:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. aug 2016, 22:07

ShuruQ skrev:
Dirtylittledevil skrev:
ShuruQ skrev:
Da jeg var barn syntes jeg det var sjovt at sidde og se og jeg er sikker på man kan være heldig at finde gode ting via TV-shop, men når det går op i en eller anden ab-træner på 6 uger med 15 minutters træning dagligt kan få dig til at gå fra lasket til sixpack :-D.


Det er sjovt nok de træningsmaskiner hun har købt flere af :klap:


Har de hjulpet :ivrig:?


Hahaha NEJ :-D sjovt nok!
Jeg mener faktisk at kunne huske noget med at hun prøvede på at få pengene tilbage for en af dem :lol: æv hvorfor hørte jeg ikke ordentligt efter... men som jeg husker det var der en slags kundeservice hun ringede til om det, men så endte det med at de tog maskinen tilbage og i stedet fik prakket hende noget andet lort på.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 6. aug 2016, 22:13

TV-Shops finest :lol:

Billede
4
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 6. aug 2016, 22:16

Animi skrev:Jeg undrer mig over folk der er uforståede overfor transkønnede.
Og det er overhovedet ikke fordi jeg prøver at være nedladende eller provokerende men... vi lever i en verden hvor folk kan fødes med fire ben og tre arme... hvor siamesiske tvillinger bliver født således at de deler én krop... børn der bliver født med to hoveder, fordi deres siamesiske tvilling aldrig nåede at udvikle sig... folk der bliver født uden arme og ben... en pige der lider af en sygdom, der gør at hendes hoved er vokset men hendes krop er stadigvæk som et spædbarns... men at det psykiske og biologiske køn ikke stemmer overens, dét kan nogen folk slet ikke forstå.
Og jeg forstår ærligt talt ikke hvorfor. For mig er det ret simpelt - der er sket en fejl, så kønnet i hjernen ikke stemmer overens med det biologiske køn.

Jeg er nok i virkeligheden uforstående overfor transkønnede, altså ikke fordi jeg ikke kan lide transkønnede, eller ikke synes de skal behandles ordenligt, eller at de ikke skal have hjælp. Jeg har en transkønnet ekskæreste, så det er slet ikke det. Men jeg forstår det ikke, jeg forstår ikke følelsen af at være fanget i den forkerte krop, slet ikke udfra køn. Jeg anerkender dog at det er en ting, og at det findes, og at det ikke er en rar situation, men jeg kan ikke særlig godt sætte mig ind i det, altså følelserne, tankerne omkring det.
Men ret skal være ret, så er mit køn ikke noget der ligger mig særlig meget på sinde, og det er ikke fordi jeg har nogle særlige følelser omkring mit køn. Det der med at føle mig kvindelig, eller feminin er ikke noget jeg hverken dyrker, eller nogen sinde har tænkt. Dermed ikke sagt jeg er ked af mit køn, jeg er bare heller ikke glad for det - jeg har det neutralt med min køn, fordi det bare er sådan det er, det er ikke noget jeg nogensinde har sat spørgsmål til - for mig er det vel bare lidt ligegyldigt.
Jeg kan bare ikke relaterer til det, andet er der ikke i det.
2
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 7. aug 2016, 00:23

Flora skrev:TV-Shops finest :lol:

Billede

Fordi det er jo virkelig i det område man har lyst til at svede allermest :tie:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 7. aug 2016, 01:19

Flora skrev:TV-Shops finest :lol:

Billede

Den ultimative sædcelledræber - til manden der ikke ønsker at sætte børn i verden :dance:





:nej:
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"