Pokemon Go! Go!

JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf JoyNips » 6. aug 2016, 13:05

OberstNasig skrev:Ej, hvad sker der.

Kan det være rigtigt, at man kan have fanget så mange pokemons, at man simpelthen ikke har plads til flere? Når jeg prøver at fange dem, så får jeg en besked om at min taske er fyldt.


Jeps. Lille tip: Sådan noget som du har mange af, dvs pidgeys og weedles, der kan du bruge et lucky egg (du tjener dobbelt XP i 30 min), evolve så mange som muligt, transfer de evolvede til professoren, evolve flere for de candy du får, transfer dem osv og så får du hurtigt en masse XP. Jeg fik fra lvl 10 til 13 på en halv time på den måde. Stod samtidig ved et lure, så jeg fik også dobbelt XP på alt jeg fangede.
5
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf OberstNasig » 6. aug 2016, 15:17

JoyNips skrev:
OberstNasig skrev:Ej, hvad sker der.

Kan det være rigtigt, at man kan have fanget så mange pokemons, at man simpelthen ikke har plads til flere? Når jeg prøver at fange dem, så får jeg en besked om at min taske er fyldt.


Jeps. Lille tip: Sådan noget som du har mange af, dvs pidgeys og weedles, der kan du bruge et lucky egg (du tjener dobbelt XP i 30 min), evolve så mange som muligt, transfer de evolvede til professoren, evolve flere for de candy du får, transfer dem osv og så får du hurtigt en masse XP. Jeg fik fra lvl 10 til 13 på en halv time på den måde. Stod samtidig ved et lure, så jeg fik også dobbelt XP på alt jeg fangede.


Haha! Tak :D Du er jo et sandt poke-geni. Så kan jeg alligevel komme ud og jage i aften.
0
Blonderella
Indlæg: 124
Tilmeldt: 20. mar 2016, 20:19
Kort karma: 21
Likede indlæg: 287

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Blonderella » 6. aug 2016, 21:36

lillebjoern skrev:
Mulan skrev:Billede


Jeg har helt droppet Zubat af princip. Fuck, hvor er den irriterende... :-D


Den har jeg... :blush: er den svær at fange?
0
Nulle
Indlæg: 26
Tilmeldt: 3. sep 2015, 10:19
Kort karma: 4
Likede indlæg: 5

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Nulle » 7. aug 2016, 08:08

Her i byen, er et sted med 3 pokestops, hvor der altid er lures på. Det er hyggeligt at sidde der, det har vi gjort nogle aftner. Vi er dog også en flok af vennerne der spiller, så indimellem er vi også på decideret jagt. Det er lidt sjovt :D

Er dog noget jævn utilfreds med, at de stikker af hele tiden nu :(
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Panton » 7. aug 2016, 09:23

Nu Kan de godt få fixet den bug, som de siger er grunden til at det er så svært at fange dem efter den Update. Man tænker jo slet ikke at de er fordi de vil have man bruger penge på pokeballs :rulle:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Julie
Indlæg: 605
Tilmeldt: 10. sep 2015, 14:56
Kort karma: 55
Likede indlæg: 865

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Julie » 7. aug 2016, 09:44

Jeg skal med en veninde på tur i dag, tror vi går i Kongens Have.. Jeg har to pokeballs tilbage :( Håber virkelig jeg får samlet mange.. Har efterhånden rigtig mange incense, men der er jo ingen ide i at sætte det til, hvis man ingen pokeballs har..
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf lillebjoern » 7. aug 2016, 12:31

Blonderella skrev:Den har jeg... :blush: er den svær at fange?


Man møder dem ret ofte, men ja, jeg synes de er irriterende/svære at fange, fordi de er flyvende - og jeg synes egentlig ikke de andre flyvende er svære, men Zubat er bare retti irriterende. :-D Men den er ikke særlig speciel eller sjælden. :blush:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf lillebjoern » 7. aug 2016, 12:32

Jailbird skrev:Jeg synes den bug der gør jeg ikke får bonus XP for alle mine nice og great kast er mere irriterende end at de stikker af :sur:

Jailbird skrev:De der charge bars ved angrebene, er det godt eller skidt at have få/mange af dem? Jeg kan ikke gennemskue om min Flareon har den rigtige kombination af angreb (Ember og Flamethrower). Sidstnævnte har 2 bars?


Var der ingen der kunne svare på ovenstående?


http://gaming.stackexchange.com/questio ... ttack-bars
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf lillebjoern » 7. aug 2016, 12:59

Jeg bliver nødt til at spamme jer en hel masse nu, for min kæreste er ikke hjemme... :-D Jeg tog ind til Christiansborgs slotshave (eller, rettere Det Kongelige Biblioteks slotshave), og jøsses... Jeg har seriøt ingen ord for det :8: Jeg vil tro der var omkring 150-200 mennesker, som bare sad/gik rundt. Der er 5 Pokestops og de har allesammen lures på - hele tiden. Jeg var der i knap en time, og der var ikke ét tidspunkt at der ikke var mindst tre pokemoner til stede... Jeg fik brugt alle mine poke-, great- og ultraballs, og jeg havde cirka 50 af hver.

Og nu skal I se hvad jeg fik samlet :-D

Cubone... :lun: Den havde jeg ikke, og det var faktisk den sidste jeg fangede derinde. Den har altid været en af mine favoritter :love:

Billede

Sammen med Sandshrew, som jeg også fandt derinde... Den er også kær :lun:

Billede

Og så var der så mange Voltorbs at jeg fik udviklet til en Electrode. Bagefter var der så en Electrode... så den fangede jeg også :-D

Billede

Der var også så mange Squirtles at jeg kunne udvikle til en Wartortle:

Billede

Og Rapidash :lun:

Billede

Scyther (som jeg faktisk klækkede af mit æg... men det var derinde det skete)

Billede

Bulbasaur:

Billede

Og der var så mange Psyducks at jeg fik udviklet til Golduck:

Billede

Og der var også nok Magnemites til at udvikle til Magnetrio:

Billede

Mankey:

Billede

Og så var der også så mange Seels at jeg fik udviklet til Dewgong :lun:

Billede

Og også nok Poliwags til en Poliwhirl:

Billede

For ikke at forglemme alle de Goldeens der var, så man kunne udvikle til Seaking (men Seaking var der også selv senere):

Billede

Og så var der én Jigglypuff, lige præcis nok til at udvikle min, så jeg fik en Wigglytuff :love:

Billede

Sorry for spam... men er altså helt overvældt :lol:
9
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf lillebjoern » 7. aug 2016, 13:07

Men højdespringeren var altså Slowbro.. Lige pludselig så løb ALLE, og jeg mener ALLE, hen til udgangen og råbte "Slowbro!!! SLOWBRO!!!" og der var små børn der begyndte at græde. Måtte jo lige hen og se om det kunne passe... Og sørme ikke om der var en Slowbro :banan: Den er helt vildt sjælden at fange in the wild, åbenbart.

Billede

Denne her video fanger det vist meget godt:

Kan åbenbart kun ses ved at klikke på det her link.. og den vender lidt forkert, men man kan da se menneskemængden :-D
5
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf LadyFox » 7. aug 2016, 14:16

lillebjoern skrev:Jeg bliver nødt til at spamme jer en hel masse nu, for min kæreste er ikke hjemme... :-D Jeg tog ind til Christiansborgs slotshave (eller, rettere Det Kongelige Biblioteks slotshave), og jøsses... Jeg har seriøt ingen ord for det :8: Jeg vil tro der var omkring 150-200 mennesker, som bare sad/gik rundt. Der er 5 Pokestops og de har allesammen lures på - hele tiden. Jeg var der i knap en time, og der var ikke ét tidspunkt at der ikke var mindst tre pokemoner til stede... Jeg fik brugt alle mine poke-, great- og ultraballs, og jeg havde cirka 50 af hver.

Og nu skal I se hvad jeg fik samlet :-D

Cubone... :lun: Den havde jeg ikke, og det var faktisk den sidste jeg fangede derinde. Den har altid været en af mine favoritter :love:

Billede

Sammen med Sandshrew, som jeg også fandt derinde... Den er også kær :lun:

Billede

Og så var der så mange Voltorbs at jeg fik udviklet til en Electrode. Bagefter var der så en Electrode... så den fangede jeg også :-D

Billede

Der var også så mange Squirtles at jeg kunne udvikle til en Wartortle:

Billede

Og Rapidash :lun:

Billede

Scyther (som jeg faktisk klækkede af mit æg... men det var derinde det skete)

Billede

Bulbasaur:

Billede

Og der var så mange Psyducks at jeg fik udviklet til Golduck:

Billede

Og der var også nok Magnemites til at udvikle til Magnetrio:

Billede

Mankey:

Billede

Og så var der også så mange Seels at jeg fik udviklet til Dewgong :lun:

Billede

Og også nok Poliwags til en Poliwhirl:

Billede

For ikke at forglemme alle de Goldeens der var, så man kunne udvikle til Seaking (men Seaking var der også selv senere):

Billede

Og så var der én Jigglypuff, lige præcis nok til at udvikle min, så jeg fik en Wigglytuff :love:

Billede

Sorry for spam... men er altså helt overvældt :lol:

DER må jeg tage hen en af dagene :D Det er også ved at væremange år siden jeg har været der.
0
...
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf lillebjoern » 7. aug 2016, 16:53

LadyFox skrev:
lillebjoern skrev:Jeg bliver nødt til at spamme jer en hel masse nu, for min kæreste er ikke hjemme... :-D Jeg tog ind til Christiansborgs slotshave (eller, rettere Det Kongelige Biblioteks slotshave), og jøsses... Jeg har seriøt ingen ord for det :8: Jeg vil tro der var omkring 150-200 mennesker, som bare sad/gik rundt. Der er 5 Pokestops og de har allesammen lures på - hele tiden. Jeg var der i knap en time, og der var ikke ét tidspunkt at der ikke var mindst tre pokemoner til stede... Jeg fik brugt alle mine poke-, great- og ultraballs, og jeg havde cirka 50 af hver.

...

Sorry for spam... men er altså helt overvældt :lol:

DER må jeg tage hen en af dagene :D Det er også ved at væremange år siden jeg har været der.


Må også derhen igen i denne uge, når jeg har tanket op på balls og candy - for fik også brugt alt mit candy :blush:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Blonderella
Indlæg: 124
Tilmeldt: 20. mar 2016, 20:19
Kort karma: 21
Likede indlæg: 287

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Blonderella » 7. aug 2016, 17:01

Ej men helt ærligt! Hvor er det skod at bo i en lille by i Jylland altså:-( her er 1 pokemon indenfor 5 min. Gang. 2 hvis jeg er heldig. Gider jeg gå en runde på 2 km er der 3 steder der "plejer" at være pokemons. Det batter ikke rigtigt noget
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf LadyFox » 7. aug 2016, 17:22

lillebjoern skrev:
LadyFox skrev:
lillebjoern skrev:Jeg bliver nødt til at spamme jer en hel masse nu, for min kæreste er ikke hjemme... :-D Jeg tog ind til Christiansborgs slotshave (eller, rettere Det Kongelige Biblioteks slotshave), og jøsses... Jeg har seriøt ingen ord for det :8: Jeg vil tro der var omkring 150-200 mennesker, som bare sad/gik rundt. Der er 5 Pokestops og de har allesammen lures på - hele tiden. Jeg var der i knap en time, og der var ikke ét tidspunkt at der ikke var mindst tre pokemoner til stede... Jeg fik brugt alle mine poke-, great- og ultraballs, og jeg havde cirka 50 af hver.

...

Sorry for spam... men er altså helt overvældt :lol:

DER må jeg tage hen en af dagene :D Det er også ved at væremange år siden jeg har været der.


Må også derhen igen i denne uge, når jeg har tanket op på balls og candy - for fik også brugt alt mit candy :blush:

Jeg begynder i skole inde i indreby i morgen, så jeg har næsten ikke nogen undskyldning for ikke at tage derind en af dagene. :fløjt:
1
...
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf NLeth » 7. aug 2016, 18:24

Jeg får kuk af de run away-pokémons! Det er jo efterhånden sværere at fange en Pidgey end en Schyther. Opdater nu, Niantic! :genert:
1

Tilbage til "Computere, spil og internet"