Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf LadyFox » 6. aug 2016, 11:29

Jeg er gået langt over 296412 skridt de sidste par dage, nu er jeg træt :mellow:
0
...
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Badesandalen » 6. aug 2016, 11:42

Jeg er så dårlig til at tale i telefon at jeg burde få en medalje. :rulle:
2
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Flora » 6. aug 2016, 12:03

Badesandalen skrev:Jeg er så dårlig til at tale i telefon at jeg burde få en medalje. :rulle:



Jamen, så værsgod da :D

Billede
4
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Badesandalen » 6. aug 2016, 12:12

Flora skrev:
Badesandalen skrev:Jeg er så dårlig til at tale i telefon at jeg burde få en medalje. :rulle:



Jamen, så værsgod da :D

Billede


Tak! Af hjertet tak! Dette er en dag jeg har drømt om siden jeg første gang holdte et telefonrør i hånden og pludrede til hvem der end var i den anden ende, op gennem min barndom hvor jeg nervøst pillede ved den snoede ledning imens jeg prøvede at finde på noget at sige til personen i den anden ende der sikkert drømte om at klaske telefonen på hvis de skulle lytte til mit "øh" end gang til, da jeg første gang holdte en telefon i hånden man også kunne skrive på... Jeg deler denne med alle de andre fantastiske mennesker i verden der også kan snakke så længe de ikke har teknologi trykket op mod øret, og jeg vil bare sige at I også kan gøre det, I kan også vinde en medalje for at være irriterende at snakke i telefon med. *tørrer min enkelte tåre væk, snøfter og træder væk fra podiet*
15
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Flora » 6. aug 2016, 12:18

Badesandalen skrev:
Flora skrev:
Badesandalen skrev:Jeg er så dårlig til at tale i telefon at jeg burde få en medalje. :rulle:



Jamen, så værsgod da :D

Billede


Tak! Af hjertet tak! Dette er en dag jeg har drømt om siden jeg første gang holdte et telefonrør i hånden og pludrede til hvem der end var i den anden ende, op gennem min barndom hvor jeg nervøst pillede ved den snoede ledning imens jeg prøvede at finde på noget at sige til personen i den anden ende der sikkert drømte om at klaske telefonen på hvis de skulle lytte til mit "øh" end gang til, da jeg første gang holdte en telefon i hånden man også kunne skrive på... Jeg deler denne med alle de andre fantastiske mennesker i verden der også kan snakke så længe de ikke har teknologi trykket op mod øret, og jeg vil bare sige at I også kan gøre det, I kan også vinde en medalje for at være irriterende at snakke i telefon med. *tørrer min enkelte tåre væk, snøfter og træder væk fra podiet*


Årh, det er uden tvivl den mest rørende takketale jeg nogensinde har hørt (læst) :lun:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 6. aug 2016, 17:08

Jeg synes virkelig, Aftensmadstråden er helt genial: Der er altid inspiration at hente, hvis jeg føler mig lidt idéforladt. Ikke at jeg nødvendigvis laver netop en af de retter, der nævnes. Men så er der måske en af jer, der nævner en ingrediens, jeg ikke har fået længe. Eller en ny sammensætning. Det er SÅ godt!

Og jeg lærer da også jævnligt noget nyt. Fx ved jeg nu, hvad fredsfisk er (måtte google). Og næste gang, jeg skal have edamamesalat, har jeg nu god inspiration til andre ingredienser.

Tak til alle Debattens madører! :love:
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Animi » 6. aug 2016, 17:38

Kender I det der med om I er i tvivl om hvorvidt I pludselig føler en masse symptomer, fordi I har læst om det på nettet? Jeg vågnede med at jeg havde ret ondt i nedre højre side, sådan lige over hoftebenet. Jeg går altid i panik og tror jeg har blindtarmsbetændelse, og nu hvor jeg læste at man kan få feber og kvalme, føler jeg mig lidt småvarm, ømhed i muskler og ja, kvalme. Men ved bare ikke om jeg selv har fremprovokeret det, eller om det er reelt...
Tænker jeg må se det an i morgen.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Novella » 6. aug 2016, 17:44

Animi skrev:Kender I det der med om I er i tvivl om hvorvidt I pludselig føler en masse symptomer, fordi I har læst om det på nettet? Jeg vågnede med at jeg havde ret ondt i nedre højre side, sådan lige over hoftebenet. Jeg går altid i panik og tror jeg har blindtarmsbetændelse, og nu hvor jeg læste at man kan få feber og kvalme, føler jeg mig lidt småvarm, ømhed i muskler og ja, kvalme. Men ved bare ikke om jeg selv har fremprovokeret det, eller om det er reelt...
Tænker jeg må se det an i morgen.

Er det cirka 12-14 dage siden du sidst havde menstruation? :kys:
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Animi » 6. aug 2016, 17:52

Novella skrev:
Animi skrev:Kender I det der med om I er i tvivl om hvorvidt I pludselig føler en masse symptomer, fordi I har læst om det på nettet? Jeg vågnede med at jeg havde ret ondt i nedre højre side, sådan lige over hoftebenet. Jeg går altid i panik og tror jeg har blindtarmsbetændelse, og nu hvor jeg læste at man kan få feber og kvalme, føler jeg mig lidt småvarm, ømhed i muskler og ja, kvalme. Men ved bare ikke om jeg selv har fremprovokeret det, eller om det er reelt...
Tænker jeg må se det an i morgen.

Er det cirka 12-14 dage siden du sidst havde menstruation? :kys:


Det er 10 dage siden - så ja, tænker også at det nok bare er min ægløsning, jeg har bare aldrig nogensinde prøvet at det gør SÅ ondt, at jeg næsten ikke kan bevæge mig :whine: Men ja, jeg har nok kørt mig selv lidt op i en spids, som sædvanlig :genert: Dumme netdoktor :lol2:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf 2SHY » 6. aug 2016, 17:55

Man skal ikke købe de nye nachos fra Mex & Co. Øv hvor er de blevet ringe og kedelige :boo:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ina » 6. aug 2016, 18:06

Fru Sunshine skrev:Jeg elsker tv-2.


Det gør jeg også! :dåne:
1
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Lurende Peber » 6. aug 2016, 18:22

2SHY skrev:Man skal ikke købe de nye nachos fra Mex & Co. Øv hvor er de blevet ringe og kedelige :boo:
Enig. Har godt nok kun prøvet chili udgaven, men har lige smidt resten ud. Tørre på den forkerte måde lige fra posen blev åbnet :(
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf 2SHY » 6. aug 2016, 18:36

Lurende Peber skrev:
2SHY skrev:Man skal ikke købe de nye nachos fra Mex & Co. Øv hvor er de blevet ringe og kedelige :boo:
Enig. Har godt nok kun prøvet chili udgaven, men har lige smidt resten ud. Tørre på den forkerte måde lige fra posen blev åbnet :(

Præcis! Og bare slet ikke krydrede på den samme måde som de andre :( Jeg ender nok med at smide den anden pose ud. Så må jagten sættes ind på at finde en erstatning for dem
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Panton » 6. aug 2016, 19:22

At jeg pludselig synes Rasmus Tantholt er for lækker :genert: Han virkede både sjov og sød :love:

Den side ser man af gode grunde ikke når han laver krigs reportager!
Senest rettet af Panton 7. aug 2016, 07:04, rettet i alt 1 gang.
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Rapfisk » 6. aug 2016, 19:56

2SHY skrev:
Lurende Peber skrev:
2SHY skrev:Man skal ikke købe de nye nachos fra Mex & Co. Øv hvor er de blevet ringe og kedelige :boo:
Enig. Har godt nok kun prøvet chili udgaven, men har lige smidt resten ud. Tørre på den forkerte måde lige fra posen blev åbnet :(

Præcis! Og bare slet ikke krydrede på den samme måde som de andre :( Jeg ender nok med at smide den anden pose ud. Så må jagten sættes ind på at finde en erstatning for dem

Hvis I har en Irma dernede, er deres økologiske gode. De smager af majs :love: (de saltede, i hvert fald).
0
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Generelt"