Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf girl_beat » 31. jul 2016, 17:59

Jeg har fået min første concealer... Hvad er bedst at bruge for at blende den ordentligt (og skånsomt)? Jeg synes ikke, det fungerer helt med bare at bruge fingerspidserne :genert:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 31. jul 2016, 18:03

girl_beat skrev:Jeg har fået min første concealer... Hvad er bedst at bruge for at blende den ordentligt (og skånsomt)? Jeg synes ikke, det fungerer helt med bare at bruge fingerspidserne :genert:


Jeg bruger sådan en micro beautyblender (wannabee) fra w7, de kan købes i normal :)
1
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. okt 2015, 11:14
Kort karma: 23
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 279

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Imahawaiigirl » 31. jul 2016, 18:06

Juki skrev:
Imahawaiigirl skrev:Hvis nu man skal farve sit hår blåt/grønt/lilla osv. - hvilket mærke hårfarve er så at foretrække? Med foretrække mener jeg hvad der holder længst og fader pænest.

Det er desværre ikke mig der skal have farvet hår :( Øv.

Billederne er bare fra google. Det er ikke fordi farverne skal være lige sådan :)

Da jeg i tidernes morgen havde rødt hår brugte jeg Brilliance fra Swartzkopf. Kashmir rød, hed den vist. Det fungerede ret godt og farven var faktisk pænere end den jeg kunne få ved frisøren. Det er dog en del år siden nu, så jeg ved ikke om lige den farve stadig er til at få, men mærket/serien kan jeg i hvert fald godt anbefale :)

Swartzkopf har en serie der hedder Live, så vidt jeg husker. Der er nogle ret vilde farver iblandt, måske det kunne være noget? Jeg har godt nok ikke selv erfaring med dem.


Tak - dem har vi godt prøvet. Og farven holdt faktisk udmærket og fadede pænt. Det var pink... Farven findes også i blå, men problemet er, at den blå farve (som min bonusdatter ønsker) kun findes i én nuance, og i følge ønskerne er vi ude i noget med mørk blå i bunden og lysere i længderne :gruble:
0
Brugeravatar
Spasserinde
Indlæg: 196
Tilmeldt: 30. jan 2016, 10:01
Kort karma: 67
Likede indlæg: 830

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Spasserinde » 2. aug 2016, 19:23

Er det mig, eller er Paula's Choice blevet enormt dyrt? Jeg synes jeg betaler nærmest 300 kr. pr. produkt efterhånden. Det synes jeg godt nok er meget! Især når en af hendes pointer var, at godt ikke behøver være dyrt.
1
Siamo
Indlæg: 97
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:06
Kort karma: 4
Likede indlæg: 82

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Siamo » 4. aug 2016, 09:40

Spasserinde skrev:Er det mig, eller er Paula's Choice blevet enormt dyrt? Jeg synes jeg betaler nærmest 300 kr. pr. produkt efterhånden. Det synes jeg godt nok er meget! Især når en af hendes pointer var, at godt ikke behøver være dyrt.

Jeg købte sidst for et år siden - via den amerikanske hjemmeside - og skal så småt til at have fyldt lageret op igen. Og der synes jeg dælme godt nok priserne (også) har fået et nøk opad siden sidst. Havde kun en beskeden håndfuld i kurven af favoritterne og det var godt nok dyrt! :s :s
0
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf mulledit » 4. aug 2016, 13:08

Nogen der ved om man kan købe Clinique billigt nogen steder? Skal ikke lige rejse eller noget. :)
0
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf mulledit » 4. aug 2016, 13:09

Vira skrev:St. tropez tan optimiser, er der nogen selvbruner effekt i den? Troede faktisk det var en selvbruner jeg havde købt, men nu er jeg da blevet ganske meget i tvivl om hvad det er jeg har fået med hjem :lol2:


Det er vist bare en body lotion du har købt, ingen selvbruner i.
0
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf mulledit » 4. aug 2016, 13:12

Sustentaculum skrev:Hej Duller :D

Jeg håber virkelig på jeres hjælp.! Jeg fik en håndcreme for længe siden af min kæreste - Den hedder TokioMilk - Bulletproof af Margot Elena. Jeg er helt tosset med den, og nu er den top :whine:

Jeg har forsøgt at gennemsøge nettet, men uden held. Jeg har fundet den på ebay.de til 20 dollars, + 17 dollars i fragt, + told osv. Det kunne være toppen hvis i lige vidste hvor man kunne købe det, uden told osv. :)


På forhånd tak :D


Er det dem? http://www.tokyo-milk.com/collections/lotion-handcreme
0
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf mulledit » 4. aug 2016, 13:48

Vira skrev:
mulledit skrev:
Vira skrev:St. tropez tan optimiser, er der nogen selvbruner effekt i den? Troede faktisk det var en selvbruner jeg havde købt, men nu er jeg da blevet ganske meget i tvivl om hvad det er jeg har fået med hjem :lol2:


Det er vist bare en body lotion du har købt, ingen selvbruner i.

Det var faktisk en skrubbecreme fandt jeg ud af


Ja, der er forskellige udgaver at tan optimizere, men ingen af dem har vist selvbruner i.
0
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Sustentaculum » 5. aug 2016, 20:10

mulledit skrev:
Sustentaculum skrev:Hej Duller :D

Jeg håber virkelig på jeres hjælp.! Jeg fik en håndcreme for længe siden af min kæreste - Den hedder TokioMilk - Bulletproof af Margot Elena. Jeg er helt tosset med den, og nu er den top :whine:

Jeg har forsøgt at gennemsøge nettet, men uden held. Jeg har fundet den på ebay.de til 20 dollars, + 17 dollars i fragt, + told osv. Det kunne være toppen hvis i lige vidste hvor man kunne købe det, uden told osv. :)


På forhånd tak :D


Er det dem? http://www.tokyo-milk.com/collections/lotion-handcreme


lige præcis - dem i den sorte tube, det er bare ærgerligt de ikke sender til Danmark :/
0
Brugeravatar
Trillian
Indlæg: 138
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:12
Kort karma: 7
Likede indlæg: 134

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Trillian » 7. aug 2016, 09:40

Jeg prøver selv at holde mig væk (€€€€€) men der er udsalg hos Hypnoticpolish:

http://www.hypnoticpolish.com/collections/sale
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Fru Sunshine » 7. aug 2016, 19:25

Er der nogen, der ved, hvor man kan få fat i sådan en exfolierende læbedims? Olie og sukker gør ikke tricket og heller ikke at børste blødt med en tandbørste.

Mine læber ligner noget, der har kravlet rundt i en ørken i 12 uger, og intet jeg smører på virker p.t.
Så jeg tænkte, at sådan en måske kunne snuppe de værste flager.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 7. aug 2016, 19:28

Fru Sunshine skrev:Er der nogen, der ved, hvor man kan få fat i sådan en exfolierende læbedims? Olie og sukker gør ikke tricket og heller ikke at børste blødt med en tandbørste.

Mine læber ligner noget, der har kravlet rundt i en ørken i 12 uger, og intet jeg smører på virker p.t.
Så jeg tænkte, at sådan en måske kunne snuppe de værste flager.

Jeg har hørt godt om denne: https://www.elfcosmetics.dk/produkt/lip ... xfoliator/
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Fru Sunshine » 7. aug 2016, 19:34

Juki skrev:
Fru Sunshine skrev:Er der nogen, der ved, hvor man kan få fat i sådan en exfolierende læbedims? Olie og sukker gør ikke tricket og heller ikke at børste blødt med en tandbørste.

Mine læber ligner noget, der har kravlet rundt i en ørken i 12 uger, og intet jeg smører på virker p.t.
Så jeg tænkte, at sådan en måske kunne snuppe de værste flager.

Jeg har hørt godt om denne: https://www.elfcosmetics.dk/produkt/lip ... xfoliator/

Tak. Den må prøves. Til den pris er det vist ingen katastrofe, hvis den ikke virker.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Tilly » 9. aug 2016, 18:17

Nogen der kan anbefale en god concealer til at dække bumser? Trods mine 30 år, spasser min hud fuldstændigt ud for tiden :( Jeg er meget bleg, så den skal gerne kunne findes i en meget lys farve :)
0

Tilbage til "Skønhed"