I øvrigt mener jeg...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf LadyFox » 25. jul 2016, 12:21

Fyrst Eberhard skrev:
LadyFox skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Nu har jeg ikke været i helvede, men jeg kan næsten garantere, at det ikke er værre end det lille stykke fortov foran Føtex på Vesterbrogade.

Det er da ingenting, i forhold til de sidste 10 meter af Nørrebrogade inden Nørrebro St. :fløjt:

Det er også et hæsligt stykke, ja. Men dér har man jo mulighed for, at suse over i Harry's Place og få en trøste-Børge. Hvilket er en formildende omstændighed.

Så vil jeg sgu hellere på Halifax :fløjt:
0
...
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Mulan » 28. jul 2016, 09:46

Fyrst Eberhard skrev:Ryanair, er Bus 5A med vinger.

Eller 6A efter klokken 02 på en lørdag, efter julebryggen er blevet frigivet. Kurs - vest.
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Mulan » 28. jul 2016, 10:16

Fyrst Eberhard skrev:
Mulan skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Ryanair, er Bus 5A med vinger.

Eller 6A efter klokken 02 på en lørdag, efter julebryggen er blevet frigivet. Kurs - vest.

*Gys* Selvom man tror det, er man aldrig helt klar til offentlig transport på J-dag, med kurs mod vest.

Der findes kommunal støtte til kriseterapi efterfølgende. Efter paragraf §234, stk. A/23 (Iflg. Europa konventionen)
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Mulan » 28. jul 2016, 10:47

Fyrst Eberhard skrev:
Mulan skrev:
Fyrst Eberhard skrev:
Mulan skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Ryanair, er Bus 5A med vinger.

Eller 6A efter klokken 02 på en lørdag, efter julebryggen er blevet frigivet. Kurs - vest.

*Gys* Selvom man tror det, er man aldrig helt klar til offentlig transport på J-dag, med kurs mod vest.

Der findes kommunal støtte til kriseterapi efterfølgende. Efter paragraf §234, stk. A/23 (Iflg. Europa konventionen)

Gudskelov. Vi bør vel egentlig tage afstand? Jeg mener, så er det gjort.

Der bør vi, men ikke alle er funktionelt i stand til det. Nogle mennesker er så Vestegnede, at den lille lomme af neurologisk kapacitet simpelthen ikke eksisterer.
Jeg vil påpege, at jeg har empirisk viden på området. Har levet som en anden PTSD veteran midt i Ingensmandsland mellem Brønshøj og Hvidovre. Zonen hedder Rødovre og kulminerer i spawnrate af julebajere, kamphunde og trampstamps på X-antal brintoilte-blondiner i RC. Dette er 6A's ende og start. This is bat country.
Billede
3
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Sjo » 1. aug 2016, 13:58

Pizzarester er det samme som vinrester: Skrøner.
3
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. aug 2016, 18:29

At mange fallerede realitystjerner fejlagtigt tror de kan holde fast i berømmelsen ved at starte en blog... som efter kort tid bliver en turnus imellem to typer af posts: "Heeey alle, undskyld jeg ikke har skrevet så længe, har bare haft så travlt, men NU er jeg tilbage hurraa!" og "Noget du ikke vidste om mig! I dag får du mine 3 største hemmeligheder! Uhh glæde dig!" (Og de 3 hemmeligheder handler altid om noget med at de elsker usund mad, engang stjal en slikkepind, og de ringer hjem til mor hver dag. Ingen gider at kommentere på det. Tavshed på bloggen nogle uger. Og så tilbage til undskyld jeg ikke har skrevet så længe).
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12921
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55521
Kontakt:

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Ado » 2. aug 2016, 18:35

At NUmse-Rasmus er bizar. Han er medlem af en singlegruppe jeg er med i og i aftes smed han en live-video op, hvor man kunne se ham sidde og se youtube videoer, lave kaffe og glo ind i tv'et - alt sammen filmet i en håndholdt rystende kvalitet.
Teksten til videoen var: Hej venner og fans.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf icelady » 2. aug 2016, 18:39

At Danskernes Parti er at sammenligne med nazisme. (Eneste forskel er, at de ikke vil myrde muslimer, men bare forhindre de kommer til landet/europa.)
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. aug 2016, 19:58

Ado skrev:At NUmse-Rasmus er bizar. Han er medlem af en singlegruppe jeg er med i og i aftes smed han en live-video op, hvor man kunne se ham sidde og se youtube videoer, lave kaffe og glo ind i tv'et - alt sammen filmet i en håndholdt rystende kvalitet.
Teksten til videoen var: Hej venner og fans.


Ja han er mega bizar. Og så er han også en af dem som tror det er evigt sjovt at sige en hel masse på "kinesisk"/"Italiensk" eller lignende "sluddersprog" og ligesom bare blive ved og ved og ved og veeeddddd
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf HappyPaww » 2. aug 2016, 20:02

At bare fordi noget kaldes "retro" eller "vintage", er det ikke nødvendigvis andet end noget gammelt lort.

I øvrigt inspireret af et opslag i en salgsgruppe, hvor en vil have 3200 kr for fem gryder fra 70'erne :tie:
9
Lykke
Indlæg: 6927
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Lykke » 2. aug 2016, 20:35

At Comedy/stand up ikke længere rigtig er sjovt. Var inde på Comedy Zoo for nylig. Ej, det var jo direkte ubehageligt. Især Anders Fjellsted. Han var så bitter at det skreg til himlen. Øv!
Og så sidder man nærmest oppe på scenen derinde, så det var ret svært at skjule, at jeg virkelig ikke morede mig.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Fru Sunshine » 4. aug 2016, 10:33

At nogle lærere bruger aaaaaaalt for lang tid på at diskutere noget så simpelt som pizzasnegle og pølsehorn. Eller kødsovs.

Og at nogle lærere nok lige burde stikke fingeren i jorden og lytte lidt til os andre.

(og ja, jeg er vist ikke helt typisk lærer. Jeg GIDER sgu ikke bruge oceaner af tid på sådan nogle petitesser)
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf sortkaffe » 7. aug 2016, 21:15

at hende der Nikita K ligner en sims figur..

- det der billede hvor hun står og holder på sine bryster..

http://www.bt.dk/kendte/nikita-klaestru ... solbraendt
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf 2SHY » 8. aug 2016, 20:14

At man virkelig burde kunne blokere nogle af de ting andre liker på Facebook. Nøj hvor er jeg træt af at forsøge at blokere Little Angels by Medine, Legaliser Cannabis, Jeg kan stå imod Dansk Folkeparti, diverse navnetests mm!

Så nu er jeg bare holdt op med af følge dem, der liker det. Selvom jeg faktisk synes, det er ærgerligt at skulle lade være med at følge nogle, bare fordi de liker noget, jeg ikke gider se på
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14667
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf sigge » 9. aug 2016, 06:16

At de mandlige udspringere (OL) har nogle ret pæne kroppe, men deres badebukser er alt for små.
1
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Generelt"