Brugerforslag til forbedringer

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4439
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 666
Likede indlæg: 7342

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Neenah » 18. sep 2015, 13:32

Jahon skrev:Er det muligt at flytte den der "Afmærk fora som læste"-funktion? Jeg er kun på fra telefon eller ipad, og den ligger lige, så jeg konstant kommer til at trykke på den, og dermed ikke kan følge med i, hvilke tråde der er nye indlæg i.

Er den egentlig overhovedet nødvendig?


:lol: samme spørgsmål tre gange på én side er vist rekord :D

@Patrick - jeg tror godt man kan konkludere det er en meget tiltrængt funktion :P
2
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12388

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Joe » 18. sep 2015, 15:13

[list=][/list]
Neenah skrev:
Jahon skrev:Er det muligt at flytte den der "Afmærk fora som læste"-funktion? Jeg er kun på fra telefon eller ipad, og den ligger lige, så jeg konstant kommer til at trykke på den, og dermed ikke kan følge med i, hvilke tråde der er nye indlæg i.

Er den egentlig overhovedet nødvendig?


:lol: samme spørgsmål tre gange på én side er vist rekord :D

@Patrick - jeg tror godt man kan konkludere det er en meget tiltrængt funktion :P


Haha, jeg må indrømme, at jeg ikke havde læst de tidligere indlæg.
0
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Patrick » 18. sep 2015, 16:03

Jahon skrev:Er det muligt at flytte den der "Afmærk fora som læste"-funktion? Jeg er kun på fra telefon eller ipad, og den ligger lige, så jeg konstant kommer til at trykke på den, og dermed ikke kan følge med i, hvilke tråde der er nye indlæg i.

Er den egentlig overhovedet nødvendig?


Whoosh skrev:@Patrick
Kan de her knapper flyttes lidt længere fra hinanden?
Lidt surt at komme til at klikke på alt læst i stedet for se ulæste. :(


Neenah skrev:@Patrick - kan "marker fora som læst" knappen flyttes, evt. til bunden af siden? Nu er det anden gang på kort tid jeg er kommet til at trykke på den ved en fejl fordi den ligger lige ved menuen.


Jeg har smidt en "Afmærk fora/emner som læste" knap op i menuen (Øverst til venstre, den knap med stregerne), og fjernet den fra forsiden. Hvis i er rigtig søde, må i gerne lige tjekke at det virker som det skal.
1
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4439
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 666
Likede indlæg: 7342

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Neenah » 18. sep 2015, 16:04

Patrick skrev:
Jeg har smidt en "Afmærk fora/emner som læste" knap op i menuen (Øverst til venstre, den knap med stregerne), og fjernet den fra forsiden. Hvis i er rigtig søde, må i gerne lige tjekke at det virker som det skal.


Det virker hos mig! (Mac/Firefox)
0
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Elvispop » 18. sep 2015, 16:07

Patrick skrev:Jeg har smidt en "Afmærk fora/emner som læste" knap op i menuen (Øverst til venstre, den knap med stregerne), og fjernet den fra forsiden. Hvis i er rigtig søde, må i gerne lige tjekke at det virker som det skal.

:gogo:
Det virker osse fint hér, chef.
(Android tablet, chrome)
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Whoosh » 18. sep 2015, 16:12

Det virker perfekt, android mobil og chrome.

Tak! :kys:
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19074

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Flora » 22. sep 2015, 19:25

Ved ikke om det er foreslået, men det kunne være smart hvis der var numre på indlægene. Hvis man skal henvise til noget man selv eller andre har skrevet tidligere bliver det lidt bøvlet at skrive "som nævnt i indlægget d. xx/xx kl. xx.xx" eller lignende. Så er det nemmere hvis man bare kan henvise til indlæg x.
1
Brugeravatar
Kyle
Indlæg: 170
Tilmeldt: 29. aug 2015, 18:30
Kort karma: 21
Likede indlæg: 166

Nummererede indlæg

Indlægaf Kyle » 22. sep 2015, 19:44

Kan man ikke bare linke: viewtopic.php?f=10&t=8&start=255#p23357 ?
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19074

Re: Nummererede indlæg

Indlægaf Flora » 22. sep 2015, 19:47

Kyle skrev:Kan man ikke bare linke: viewtopic.php?f=10&t=8&start=255#p23357 ?


Jo. Det virker bare nemmere hvis der er numre. Men altså, hvis det ikke lige er til at fikse går det da også nok :)
1
Brugeravatar
Kyle
Indlæg: 170
Tilmeldt: 29. aug 2015, 18:30
Kort karma: 21
Likede indlæg: 166

Re: Nummererede indlæg

Indlægaf Kyle » 22. sep 2015, 19:49

Flora skrev:
Kyle skrev:Kan man ikke bare linke: viewtopic.php?f=10&t=8&start=255#p23357 ?


Jo. Det virker bare nemmere hvis der er numre. Men altså, hvis det ikke lige er til at fikse går det da også nok :)

Enig. Det var også mere ment som en midlertidig løsning, men det fik jeg ikke formuleret. Det var blot en tanke fordi jeg tænker Patrik nok har en del på sin liste.
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19074

Re: Nummererede indlæg

Indlægaf Flora » 22. sep 2015, 19:57

Kyle skrev:
Flora skrev:
Kyle skrev:Kan man ikke bare linke: viewtopic.php?f=10&t=8&start=255#p23357 ?


Jo. Det virker bare nemmere hvis der er numre. Men altså, hvis det ikke lige er til at fikse går det da også nok :)

Enig. Det var også mere ment som en midlertidig løsning, men det fik jeg ikke formuleret. Det var blot en tanke fordi jeg tænker Patrik nok har en del på sin liste.


Det har han helt sikkert :)
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Aima » 25. sep 2015, 23:27

Jeg kommer simpelthen så ofte til at logge ud, når jeg vil tjekke notifikationer, fordi knapperne er lige ved siden af hinanden, i hvert fald, når man er på fra telefon. Det betyder så, at jeg må logge ind igen, og så er hele den der 'nye indlæg'-oversigt komplet nulstillet, så jeg ikke længere kan bruge den som der, hvorfra jeg hopper ind i tråde fra.

Jeg er med på, at man nok ikke bare kan rykke rundt på knapperne, men jeg ville allerydmygst spørge, om det måske var muligt at lave en mellemvej, så den ikke bare logger en ud ved første klik, men i stedet lige giver et lille heads up om, at det altså er dét, man er igang med. Sådan en "Du logger nu ud, er du sikker? Ja eller annuller"-agtig forespørgsel.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6342
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 770
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14567

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Pjeps » 25. sep 2015, 23:32

Aima skrev:Jeg kommer simpelthen så ofte til at logge ud, når jeg vil tjekke notifikationer, fordi knapperne er lige ved siden af hinanden, i hvert fald, når man er på fra telefon. Det betyder så, at jeg må logge ind igen, og så er hele den der 'nye indlæg'-oversigt komplet nulstillet, så jeg ikke længere kan bruge den som der, hvorfra jeg hopper ind i tråde fra.

Jeg er med på, at man nok ikke bare kan rykke rundt på knapperne, men jeg ville allerydmygst spørge, om det måske var muligt at lave en mellemvej, så den ikke bare logger en ud ved første klik, men i stedet lige giver et lille heads up om, at det altså er dét, man er igang med. Sådan en "Du logger nu ud, er du sikker? Ja eller annuller"-agtig forespørgsel.


Det er jeg helt enig i, jeg kommer også til at logge ud.
0
:ninja:
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Aima » 26. sep 2015, 03:28

Pjeps skrev:Det er jeg helt enig i, jeg kommer også til at logge ud.
Herligt, så er det ikke bare fordi jeg er halvblind OG fummelfingret :D
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Ultraviolet » 26. sep 2015, 04:01

Er enig med jer - og der kan godt rykkes rundt på knapperne (og det er også blevet gjort før). Hvis du prøver at vende din iphone vandret, så kan du se et ekstra ikon (spørgsmålstegnet) komme frem. Det blev netop lagt der for at undgå at man kommer til at logge ud hele tiden. Men af en eller anden grund forsvinder det ikon på iphones når telefonen er i lodret position (og vi aner ikke hvorfor).

Vi lagde spørgsmålstegnet der, fordi det er nok den knap der bliver brugt mindst - de andre er jo relativt ofte i brug, så vi er gået i tænkeboks efter en løsning (synes selv det er smadderirriterende). Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men ville høre Patrick om man kan lægge log-ud knappen et helt andet sted.
0
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."

Tilbage til "Forslag til forbedringer"