Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 7. aug 2016, 21:31

MOGA skrev:
IrmaPigen skrev:Tror nu desværre ikke der sker så meget mere :blush:


Hvorfor ikke?


Altså....jeg spurgte ham jo ikke ligefrem ud på en date....Vi skrev bare lidt frem og tilbage....Og jeg render ikke lige på ham i sociale sammenhænge.

Jeg er nok bare sådan lidt leaned back, og tænker jeg ser om der sker mere.

Jeg har vist også engang i tidens morgen lovet mig selv jeg aldrig igen skulle have en kæreste med hans profession :lol:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 7. aug 2016, 22:04

Holy crap! Jeg har lige set The Notebook for første gang. Min bror - af alle mennesker! - nævnte, at flere kvinder, han kender, havde fremhævet den som the tøsefilm of all times. Godt så. Så måtte vi vel se den. Var lidt skeptisk.

Nu ... Jeg kan nærmest ikke holde op med at tude. Så endnu en vellykket feriedag er på alle måder rundet dejligt af :D
10
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 8. aug 2016, 07:17

IrmaPigen skrev:Arbejder hen mod? Det lyder mystisk i min verden. Det er jo bare en beslutning der skal tages. Enten gør man det, eller også gør man det ikke.

Går du reelt glip af noget ved at sætte andet på pause. Hvis han er værd at stoppe op ved, ville jeg gøre det. Det betyder jo ikke I skal være kærester. Jagtmarkerne kan man sq altid vende retur til.



Det er også kluntet formuleret af mig.

Det handler meget om, at det er en proces. Han går med de tanker, og mærker efter inden i, hvad han gerne vil.

Jeg gør og har gjort det samme. Og er kommet frem til, som du skriver, at det måske er okay at stoppe lidt op.

En af mine veninder sagde også, at jeg havde det med at tænke alting ihjel. Og at det ville være godt, om jeg lod være. Vi behøver jo netop ikke blive kærester, bare fordi vi ses eksklusivt. Jeg er derudover også gået død i al datingen. Synes, det har været meget det samme de sidste par gange, hvilket ikke giver mening, fordi det jo har været forskellige mennesker. Så det er jo noget i mig, som gør at jeg føler sådan.


Tilføjelse:

Han havde nævnt, at han gerne ville ses snart igen og at han havde en "aftale" i aften (det betyder en date). Det har han pludselig ikke mere, for han vil gerne ses med mig.
Hans formulering signalerede ret kraftigt, at han har haft aftalt denne her date i noget tid, men så har valgt at droppe den til fordel for mig. Så man må sige, at det ikke bare blev ved snakken.

Han er skide sød, vi har mange fælles interesser og så ser han pisse godt ud.

Sexen var akavet ad helvede til i begyndelsen - i en grad så jeg overvejede bare at droppe det igen. Men det er som om, vi stille og roligt har lært hinanden at kende på det punkt... det er i hvert fald temmelig godt nu, og bliver bare bedre hver gang.

Hvis jeg skal stoppe op og lige trække vejret lidt. Så er dette bestemt ikke det værste sted at gøre det. :)
5
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 8. aug 2016, 10:52

Nå, men, jeg var jo på date med ham der, som gerne ville ses igen, men lige skulle til Skanderborg, som jo nu er slut. Er I enige i, at han så bør give lyd i dag, hvis vi stadig skal ses? Eller har jeg for høje forventninger (hvilket jeg selvfølgelig jo må selv om, om jeg har)? Vi har ikke snakket siden han tog afsted (hvilket er helt fjong for mig), men i mellemtiden er der så dukket et andet interessant match op. Jeg har dog ikke svaret på hans besked, for jeg kan ikke administrere mere end en ad gangen, men hvis nu hr. Skanderborg har ombestemt sig i mellemtiden, så ville jeg jo gerne svare nyt match.

... Det her er en af mange grunde til, at jeg aldrig bliver sådan rigtig god til dating. :wacko:
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 8. aug 2016, 11:00

NLeth skrev:Nå, men, jeg var jo på date med ham der, som gerne ville ses igen, men lige skulle til Skanderborg, som jo nu er slut. Er I enige i, at han så bør give lyd i dag, hvis vi stadig skal ses? Eller har jeg for høje forventninger (hvilket jeg selvfølgelig jo må selv om, om jeg har)? Vi har ikke snakket siden han tog afsted (hvilket er helt fjong for mig), men i mellemtiden er der så dukket et andet interessant match op. Jeg har dog ikke svaret på hans besked, for jeg kan ikke administrere mere end en ad gangen, men hvis nu hr. Skanderborg har ombestemt sig i mellemtiden, så ville jeg jo gerne svare nyt match.

... Det her er en af mange grunde til, at jeg aldrig bliver sådan rigtig god til dating. :wacko:

Er der en grund til at du ikke opsøger Mr. Skanderborg? :)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 8. aug 2016, 11:04

Juki skrev:
NLeth skrev:Nå, men, jeg var jo på date med ham der, som gerne ville ses igen, men lige skulle til Skanderborg, som jo nu er slut. Er I enige i, at han så bør give lyd i dag, hvis vi stadig skal ses? Eller har jeg for høje forventninger (hvilket jeg selvfølgelig jo må selv om, om jeg har)? Vi har ikke snakket siden han tog afsted (hvilket er helt fjong for mig), men i mellemtiden er der så dukket et andet interessant match op. Jeg har dog ikke svaret på hans besked, for jeg kan ikke administrere mere end en ad gangen, men hvis nu hr. Skanderborg har ombestemt sig i mellemtiden, så ville jeg jo gerne svare nyt match.

... Det her er en af mange grunde til, at jeg aldrig bliver sådan rigtig god til dating. :wacko:

Er der en grund til at du ikke opsøger Mr. Skanderborg? :)


Jeg er ikke (som jeg også skrev i anden forbindelse i går) den opsøgende part i opstarten. Det har jeg ikke gode erfaringer med. Jeg er med på, at ikke alle er enige dér, men sådan er det for mig. :)
1
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 8. aug 2016, 11:06

Jeg skal have lavet det der celleskrab for første gang om en time, og det er det tætteste jeg kommer på action i 2 år..........
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 8. aug 2016, 11:08

NLeth skrev:Nå, men, jeg var jo på date med ham der, som gerne ville ses igen, men lige skulle til Skanderborg, som jo nu er slut. Er I enige i, at han så bør give lyd i dag, hvis vi stadig skal ses? Eller har jeg for høje forventninger (hvilket jeg selvfølgelig jo må selv om, om jeg har)? Vi har ikke snakket siden han tog afsted (hvilket er helt fjong for mig), men i mellemtiden er der så dukket et andet interessant match op. Jeg har dog ikke svaret på hans besked, for jeg kan ikke administrere mere end en ad gangen, men hvis nu hr. Skanderborg har ombestemt sig i mellemtiden, så ville jeg jo gerne svare nyt match.

... Det her er en af mange grunde til, at jeg aldrig bliver sådan rigtig god til dating. :wacko:


Hm ... Jeg kan sagtens forstå, du tænker, at en melding i dag fra ham Skanderborg ville give mening.
Til gengæld synes jeg ikke, at hans valg om enten at kontakte eller ikke kontakte dig skal afgøre, hvorvidt du svarer på den anden mands besked. Jeg kan selv være meget dårlig til multitasking datingwise ;) Men så tidligt i et forløb ser jeg ikke noget problem i det.
På den måde får Skanderborg heller ikke en magt/et ansvar, han ikke har bedt om, og som DU sikkert ikke gider, han har ...

Skriv du bare til ham den anden. Og hører du så fra Skanderborg efterfølgende, tager du den dérfra. Med al sandsynlighed vil det hurtigt vise sig, hvem af dem, der er mest interessant. ;) Problem solved.
Senest rettet af ManicNinja 8. aug 2016, 11:20, rettet i alt 1 gang.
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 8. aug 2016, 11:16

NLeth skrev:
Juki skrev:
NLeth skrev:Nå, men, jeg var jo på date med ham der, som gerne ville ses igen, men lige skulle til Skanderborg, som jo nu er slut. Er I enige i, at han så bør give lyd i dag, hvis vi stadig skal ses? Eller har jeg for høje forventninger (hvilket jeg selvfølgelig jo må selv om, om jeg har)? Vi har ikke snakket siden han tog afsted (hvilket er helt fjong for mig), men i mellemtiden er der så dukket et andet interessant match op. Jeg har dog ikke svaret på hans besked, for jeg kan ikke administrere mere end en ad gangen, men hvis nu hr. Skanderborg har ombestemt sig i mellemtiden, så ville jeg jo gerne svare nyt match.

... Det her er en af mange grunde til, at jeg aldrig bliver sådan rigtig god til dating. :wacko:

Er der en grund til at du ikke opsøger Mr. Skanderborg? :)


Jeg er ikke (som jeg også skrev i anden forbindelse i går) den opsøgende part i opstarten. Det har jeg ikke gode erfaringer med. Jeg er med på, at ikke alle er enige dér, men sådan er det for mig. :)

Ok, det har jeg ikke set.

Jeg ville nok sætte en tidsfrist på og giver han ikke lyd inden i morgen fx, så må du videre :)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 8. aug 2016, 11:17

Sophaya skrev:Jeg skal have lavet det der celleskrab for første gang om en time, og det er det tætteste jeg kommer på action i 2 år..........

:kram:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 8. aug 2016, 11:20

ManicNinja skrev:
NLeth skrev:Nå, men, jeg var jo på date med ham der, som gerne ville ses igen, men lige skulle til Skanderborg, som jo nu er slut. Er I enige i, at han så bør give lyd i dag, hvis vi stadig skal ses? Eller har jeg for høje forventninger (hvilket jeg selvfølgelig jo må selv om, om jeg har)? Vi har ikke snakket siden han tog afsted (hvilket er helt fjong for mig), men i mellemtiden er der så dukket et andet interessant match op. Jeg har dog ikke svaret på hans besked, for jeg kan ikke administrere mere end en ad gangen, men hvis nu hr. Skanderborg har ombestemt sig i mellemtiden, så ville jeg jo gerne svare nyt match.

... Det her er en af mange grunde til, at jeg aldrig bliver sådan rigtig god til dating. :wacko:


Hm ... Jeg kan sagtens forstå, du tænker, at en melding i dag fra ham Skanderborg ville give mening.
Til gengæld synes jeg ikke, at hans valg om enten at kontakte eller ikke kontakte dig skal afgøre, hvorvidt du svarer på den anden mands besked. Jeg kan selv være meget dårlig til multitasking datingwise ;) Men så tidligt i et forløb ser jeg ikke noget problem i det.
På den måde får Skanderborg heller ikke en magt/et ansvar, han ikke har bedt om, og som DU sikkert ikke gider, han har ...

Skriv du bare til ham den anden. Og hører du så fra Skanderborg efterfølgende, tager du den dérfra. Med al sandsynlighed vil det hurtigt vise sig, hvem af dem, der er mest interessant. ;)


Du er så klog, Manic. :lun: Det fremhævede er nok netop dét, der irriterer mig. Og du har ret.

Jeg ér virkelig dårlig til "dobbeltdating", det fungerer slet ikke for mig, og jeg vil helst spare mig selv for at skulle forklare overfor nyt match, hvorfor jeg så evt. ikke lige ville mødes alligevel. Skanderborg får lige i dag til at skrive. Gør han ikke det, er han nok ikke noget for mig anyways - jeg har det fint med en uge uden kontakt, men han må også sørge for at vise, at han stadig er på, hvis chancen skal holdes åben.
0
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 8. aug 2016, 11:21

Juki skrev:
NLeth skrev:
Juki skrev:
NLeth skrev:Nå, men, jeg var jo på date med ham der, som gerne ville ses igen, men lige skulle til Skanderborg, som jo nu er slut. Er I enige i, at han så bør give lyd i dag, hvis vi stadig skal ses? Eller har jeg for høje forventninger (hvilket jeg selvfølgelig jo må selv om, om jeg har)? Vi har ikke snakket siden han tog afsted (hvilket er helt fjong for mig), men i mellemtiden er der så dukket et andet interessant match op. Jeg har dog ikke svaret på hans besked, for jeg kan ikke administrere mere end en ad gangen, men hvis nu hr. Skanderborg har ombestemt sig i mellemtiden, så ville jeg jo gerne svare nyt match.

... Det her er en af mange grunde til, at jeg aldrig bliver sådan rigtig god til dating. :wacko:

Er der en grund til at du ikke opsøger Mr. Skanderborg? :)


Jeg er ikke (som jeg også skrev i anden forbindelse i går) den opsøgende part i opstarten. Det har jeg ikke gode erfaringer med. Jeg er med på, at ikke alle er enige dér, men sådan er det for mig. :)

Ok, det har jeg ikke set.

Jeg ville nok sætte en tidsfrist på og giver han ikke lyd inden i morgen fx, så må du videre :)


Du kom mit eget indlæg i forkøbet. Sådan bliver det. :)
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 8. aug 2016, 11:27

Jeg er i et lidt mut humør i dag og savner en kæreste lidt. Gider ikke rigtig noget. Har ikke bedrevet så meget ud over at være nede hos cykelhandleren for at få skiftet kæden.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 8. aug 2016, 11:38

NLeth skrev:
ManicNinja skrev:
NLeth skrev:Nå, men, jeg var jo på date med ham der, som gerne ville ses igen, men lige skulle til Skanderborg, som jo nu er slut. Er I enige i, at han så bør give lyd i dag, hvis vi stadig skal ses? Eller har jeg for høje forventninger (hvilket jeg selvfølgelig jo må selv om, om jeg har)? Vi har ikke snakket siden han tog afsted (hvilket er helt fjong for mig), men i mellemtiden er der så dukket et andet interessant match op. Jeg har dog ikke svaret på hans besked, for jeg kan ikke administrere mere end en ad gangen, men hvis nu hr. Skanderborg har ombestemt sig i mellemtiden, så ville jeg jo gerne svare nyt match.

... Det her er en af mange grunde til, at jeg aldrig bliver sådan rigtig god til dating. :wacko:


Hm ... Jeg kan sagtens forstå, du tænker, at en melding i dag fra ham Skanderborg ville give mening.
Til gengæld synes jeg ikke, at hans valg om enten at kontakte eller ikke kontakte dig skal afgøre, hvorvidt du svarer på den anden mands besked. Jeg kan selv være meget dårlig til multitasking datingwise ;) Men så tidligt i et forløb ser jeg ikke noget problem i det.
På den måde får Skanderborg heller ikke en magt/et ansvar, han ikke har bedt om, og som DU sikkert ikke gider, han har ...

Skriv du bare til ham den anden. Og hører du så fra Skanderborg efterfølgende, tager du den dérfra. Med al sandsynlighed vil det hurtigt vise sig, hvem af dem, der er mest interessant. ;)


Du er så klog, Manic. :lun: Det fremhævede er nok netop dét, der irriterer mig. Og du har ret.

Jeg ér virkelig dårlig til "dobbeltdating", det fungerer slet ikke for mig, og jeg vil helst spare mig selv for at skulle forklare overfor nyt match, hvorfor jeg så evt. ikke lige ville mødes alligevel. Skanderborg får lige i dag til at skrive. Gør han ikke det, er han nok ikke noget for mig anyways - jeg har det fint med en uge uden kontakt, men han må også sørge for at vise, at han stadig er på, hvis chancen skal holdes åben.


Næh. Det er bare meget nemmere at overskue andres udfordringer. Men tak. :D

Når du nu ved, at du har det svært med flere mænd i spil samtidig, er det da fornuftigt at lytte til det. Helt sikkert. (Det lyder, som om det er noget, du skal tage alvorligt hos dig selv). I så fald er Jukis løsning da ret udmærket. En tidsfrist og så videre - hvis du intet hører fra Skanderborg.

Selv ville jeg nok tænke, at alle i datingrouletten ved, at der tit dates/skrives med flere i opstarten. Derfor ville jeg ikke have noget problem med måske at skulle skrive til den ene: "Hej Karl Aage. En anden date har udviklet sig, så som jeg ser det, ville det ikke give mening, at du og jeg mødtes nu."-agtigt.

Et eller andet sted tænker jeg nok også, at hvis daten med ham Skanderborg havde været lige i øjet, havde det nye match været helt ligegyldigt ... Ked af at lege "djævlens advokat" her. Men der må jo være en grund til, at du overvejer, hvornår du kan/skal kontakte ham den anden. Og til syvende og sidst kunne netop dét godt være svaret på, hvor lang en tidsfrist Skanderborg skal have. Eller om han overhovedet skal have nogen ... :)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 8. aug 2016, 11:43

tak for de grønne kort :lol: jeg er desværre sådan en type, der skal være enormt tryg ved en mand før jeg går i seng med ham. Altså, det er jeg blevet :lol: ville ofte ønske jeg bare kunne have noget sex der ikke betød noget, men jeg kan det ikke :-D
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Forhold og sex"