Ting der kun sker på film

Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Wizzze » 5. aug 2016, 13:23

Der er altid lige en parkeringsplads det rigtige sted, på film. Det er satme sjældent irl. :whine:

Folk på film, må købe magisk sengetøj af rigtig god kvalitet, for de vågner altid friske og veludhvilede med perfekt hår :D
7
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Hønsekræmmeren
Indlæg: 213
Tilmeldt: 3. sep 2015, 17:47
Kort karma: 15
Geografisk sted: Henne om hjørnet - nede i kælderen...
Likede indlæg: 300

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Hønsekræmmeren » 5. aug 2016, 16:15

Jeg er muligvis en ældre herre i elendig form - for når jeg har tosset rundt og spillet fodbold med børnebørnene, løbet frem og tilbage på gårdspladsen med min gamle motorcykel for at få liv i skidtet - eller når jeg en sjælden gang har fulgt min læges råd om at bevæge mig en smule mere end bare at lunte ud til carporten -

- så er jeg bare gennemblødt af sved, og må som regel nærmest krænge min våde T-shirt af...

Henne i film-Amerika kan den flotte fyr spille to hele football-kampe i træk, løbe en halvmaraton midt under århundredets værste hedebølge, elske heftigt i 52 stive minutter - og til slut bære en underskøn kvinde ud af et brændende hus - og ALLIGEVEL kun ha' en lille, diskret trekantet svedplet foran på sin T-shirt.... :ivrig:

Billede
6
'Vi kan ikke løse vores problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem'.. (Albert Einstein)
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7489
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19598

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Animi » 5. aug 2016, 16:19

Hvis man - især i tv-serier - skal snakke privat sammen, evt om en af de andre tilstedeværende, kan man nøjes med at gå tre skridt væk, og de andre personer kan på magisk vis ikke høre hvad der bliver sagt, selvom der tales højt
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Badesandalen » 6. aug 2016, 13:07

dgd2007 skrev:Selv på længere rejser medbringer folk kun tomme kufferter, som højst vejer ½ kg. ;)


De render også rundt og drikker kaffe af tomme engangskrus. :stoned:
2
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Daine » 8. aug 2016, 14:03

Der bliver ringet på døren og dem der ringer på, venter 2 sec før de enten: a)ringer på igen,denne gang mere intensivt b)banker hårdt på døren eller c)går hen for at kigge ind af vinduerne.
Hvad med at vente 15-20 sec på at beboerne når at komme til døren? Der er jo ikke alle der tilbringer hele dagen klods op af deres hoveddør ...
8
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf dgd2007 » 15. aug 2016, 08:58

^^ Ja, det er jo trist, hvis man ikke kan regne med det. For selv midt i et stort slag med tusinder af deltagere opstår der tit en fire minutters timeout, hvor ingen andre skyder eller gør noget, så den slags samtaler kan finde sted :(
4
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7489
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19598

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Animi » 31. aug 2016, 18:39

I film/serier sker det tit at de beder en person gentage noget, selvom de allerede HAR hørt det og præcis ved hvad personen sagde.

Eksempel:
Mand: I dag da jeg var i supermarkedet mødte jeg en skaldet mand med en pistol og en sød lille hund der gøede.
Kvinde: Hvad var det du sagde?
Mand: Der var en sød lille hund der gøede?
Kvinde: Nej før det.
Mand: Jeg var i supermarkedet?
Kvinde: Nej efter det?
Mand: Jeg så en skaldet mand med en pistol?
Kvinde: HVAD?

Ahmen altså. Kan de ikke bare med det samme sige "Hvad fuck mener du med at du så en skaldet mand med en pistol?" :rulle:
Senest rettet af Animi 1. sep 2016, 09:43, rettet i alt 1 gang.
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Vappepigen
Indlæg: 269
Tilmeldt: 3. jan 2016, 14:13
Kort karma: 75
Likede indlæg: 947

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Vappepigen » 1. sep 2016, 09:30

Daine skrev:Der bliver ringet på døren og dem der ringer på, venter 2 sec før de enten: a)ringer på igen,denne gang mere intensivt b)banker hårdt på døren eller c)går hen for at kigge ind af vinduerne.
Hvad med at vente 15-20 sec på at beboerne når at komme til døren? Der er jo ikke alle der tilbringer hele dagen klods op af deres hoveddør ...


Det gør vores postbud :evil:
0
Følg mig på instagram jannibvj
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf vibbsen » 1. sep 2016, 11:17

I stedet for at tænde lyset i det uhyggelige hus mens man undersøger den uhyggelige lyd man synes man hører, så bruger man den lommelygte som man meget belejligt altid har på sig....Ligesom man ikke kunne drømme om at tænde for lyset når man går ned i den kælder hvor morderen har hængt hovederne af samtlige sine ofre op på væggen...Uden at han kone nogensinde fattede mistanke....

I det hele taget så spørger kvinder for lidt til mærkelige hændelser i deres dagligdag. Men OK, det kan da naturligvis også være fuldstændig skide lige meget hvorfor ens mand har aflåst store dele af kælderen, og hvor de købmandsvarer som han i en lind strøm slæber derned, bliver af.....
6
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf vibbsen » 1. sep 2016, 20:21

En 25 årig færdiguddannet journalist går undercover på et gymnasium hvor det - med hjælp fra sin bror som OGSÅ arbejder på en avis - lykkedes hende at komme helt ind i inderkredsen....Samtidig med at den nuttede mandlige single lærer bliver forelsket i hende......

Det sker omtrent lige så tit som at folk kan få lov til at tage ophold i lufthavnens terminal mens deres samværssag afgøres i statsamtet.

Men alligevel en hel del oftere end at folk får bidt armen af -mens de hænger ud af et fly i 10 kilometers højde - af en flyvende haj, netop som kæresten har placeret en KÆMPE diamantring på ringefingeren. For derefter senere at tilbageerobre ringen. Fra den samme haj. Med en arm. Og en motorsav. På toppen af Empire State Building......(Ja, jeg har OGSÅ set sharknado)
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Yossarian
Indlæg: 481
Tilmeldt: 25. nov 2015, 16:21
Kort karma: 23
Likede indlæg: 922

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Yossarian » 3. sep 2016, 19:33

eks-Maupassant skrev:Alt hvad der sker i "Prometheus". Den er så dum at den skal ses :)

Prometheus er for Alien, hvad The Phantom Menace er for A New Hope.
0
Brugeravatar
Yossarian
Indlæg: 481
Tilmeldt: 25. nov 2015, 16:21
Kort karma: 23
Likede indlæg: 922

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Yossarian » 3. sep 2016, 19:39

eks-Maupassant skrev:Jeg har også set en hel del film med diverse monstre - rumvæsener, drager, godzillaer, diverse muterede væsener, samt kæmpeversioner af forskellige dyr - men aldrig om monstrene har besørget hverken stort eller småt hverken en eneste gang.

Der ligger ellers en potentiel stærk scene i en ny Kong Kong eller Godzilla der.

Noget andet er de film (især i disse CGI-tider), hvor folk bliver angrebet af det ene utrolige monster efter det andet på et lillebitte geografisk område. Jeg tænker tit på, at der på alle andre tidspunkter - når der ikke lige kommer en gruppe eventyrere vappende forbi - ville skulle enorme mængder af byttedyr til for at holde de bestande i live. :-D
1
Brugeravatar
Yossarian
Indlæg: 481
Tilmeldt: 25. nov 2015, 16:21
Kort karma: 23
Likede indlæg: 922

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Yossarian » 3. sep 2016, 19:42

Hønsekræmmeren skrev:- ænyæjs, når staklen så en sidste gang må gå den tunge gang forbi de gamle kollegaer, på vej mod elevatoren - så bærer de altid på en lille papkasse med personlige effekter fra skrivebordet - og der er altid en lille potteplante der lige stikker op, lige mellem billedet af ungerne, en baseball-blyant i overstørrelse og det sjove foto fra firmaets forrige julefest..

Billede
Hah, det er ligesom, når nogen har været på indkøb. Så er det også gerne noget med at komme med en brun papirpose i favnen med baguette og bladselleri stikkende op, synes jeg.
5
Brugeravatar
Yossarian
Indlæg: 481
Tilmeldt: 25. nov 2015, 16:21
Kort karma: 23
Likede indlæg: 922

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Yossarian » 3. sep 2016, 19:46

I kriminalsager er bittesmå detaljer som f.eks. at telefonen ringede fem og ikke seks gange, i virkeligheden fældende beviser, der til hver en tid vil holde i retten og få enhver mistænkt forbryder til omgående at give fortabt og lægge alle kortene på bordet (jvf. stort set hvert eneste afsnit af Columbo).
3
Brugeravatar
Yossarian
Indlæg: 481
Tilmeldt: 25. nov 2015, 16:21
Kort karma: 23
Likede indlæg: 922

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Yossarian » 3. sep 2016, 19:52

Succesfulde karrieremennesker har enorme mængder af fritid, deres private dramaer kan udspille sig i.
6

Tilbage til "Film og TV"