Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 25. sep 2015, 19:31

Jeg synes ikke at RokokoPosten er særlig sjov.
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lurende Peber » 25. sep 2015, 19:57

Kommodedyret skrev:Jeg har lyst til at drikke mig fuld men jeg har hverken penge eller alkohol.
Hvis lysten stadig er der til næste filmaften, (hvor jeg også er tilstede ;) ), så giver jeg gerne noget sprut. Kan du lide grappa og/eller whisky?
Eller bare øl?
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 25. sep 2015, 20:06

Lurende Peber skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg har lyst til at drikke mig fuld men jeg har hverken penge eller alkohol.
Hvis lysten stadig er der til næste filmaften, (hvor jeg også er tilstede ;) ), så giver jeg gerne noget sprut. Kan du lide grappa og/eller whisky?
Eller bare øl?


:lol: Tør man næsten at drikke sig fuld i det lumre selskab? :D
Jeg checker lige FB, hvis jeg kan finde ud hoved og hale i arrangement-strømmen, og så er jeg snart igen klar i filmklub-regi. :glad:
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Garfield » 25. sep 2015, 20:18

Kommodedyret skrev:
Lurende Peber skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg har lyst til at drikke mig fuld men jeg har hverken penge eller alkohol.
Hvis lysten stadig er der til næste filmaften, (hvor jeg også er tilstede ;) ), så giver jeg gerne noget sprut. Kan du lide grappa og/eller whisky?
Eller bare øl?


:lol: Tør man næsten at drikke sig fuld i det lumre selskab? :D
Jeg checker lige FB, hvis jeg kan finde ud hoved og hale i arrangement-strømmen, og så er jeg snart igen klar i filmklub-regi. :glad:


Er det jubii filmklubben I refererer til eller noget helt andet? :ninja:
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lurende Peber » 25. sep 2015, 20:23

Garfield skrev:
Kommodedyret skrev: ....:lol: Tør man næsten at drikke sig fuld i det lumre selskab? :D Selvfølgelig gør du det :slem:
Jeg checker lige FB, hvis jeg kan finde ud hoved og hale i arrangement-strømmen, og så er jeg snart igen klar i filmklub-regi. :glad: Lyder godt :gogo:


Er det jubii filmklubben I refererer til eller noget helt andet? :ninja: Ja :devil2:

Altså jubii-filmklubben :ninja:
2
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 25. sep 2015, 20:23

Jeg savner nogle gange et større netværk. Vel at mærke hvor jeg rent faktisk mødes med folk af og til. Selvom jeg sætter pris på alenetid så gad jeg godt mødes med andre af og til.

Jeg bliver en lille smule misundelig på folk der mødes til film hygge f.eks. :genert: :blush2:

God I sound like a loser :(
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Tibbler » 25. sep 2015, 20:28

2SHY skrev:Jeg savner nogle gange et større netværk. Vel at mærke hvor jeg rent faktisk mødes med folk af og til. Selvom jeg sætter pris på alenetid så gad jeg godt mødes med andre af og til.

Jeg bliver en lille smule misundelig på folk der mødes til film hygge f.eks. :genert: :blush2:

God I sound like a loser :(


Jeg ved, hvad du mener. Har det lidt på samme måde.

Nogle gange kan jeg også godt misunde de debattører, som alle andre ved hvem er. Dem der altid bliver nævnt i "rygklapper-trådene" osv. At blive lagt mærke til.
Men det tænker jeg også ofte kræver, at man giver noget mere af sig selv; og det er jeg nok ikke helt parat til. :gruble:
4
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 25. sep 2015, 20:31

Tibbler skrev:Jeg ved, hvad du mener. Har det lidt på samme måde.

Nogle gange kan jeg også godt misunde de debattører, som alle andre ved hvem er. Dem der altid bliver nævnt i "rygklapper-trådene" osv. At blive lagt mærke til.
Men det tænker jeg også ofte kræver, at man giver noget mere af sig selv; og det er jeg nok ikke helt parat til. :gruble:

Altså jeg har forsøgt at få noget på benene med en debatkomsammen i Aalborg området men det blev bare aldrig til noget. Og så gik det nok bare i stå for mig. Især fordi jeg ikke har mulighed for at lægge hus til f.eks. noget spisning og den slags
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. sep 2015, 21:10

2SHY skrev:
Tibbler skrev:Jeg ved, hvad du mener. Har det lidt på samme måde.

Nogle gange kan jeg også godt misunde de debattører, som alle andre ved hvem er. Dem der altid bliver nævnt i "rygklapper-trådene" osv. At blive lagt mærke til.
Men det tænker jeg også ofte kræver, at man giver noget mere af sig selv; og det er jeg nok ikke helt parat til. :gruble:

Altså jeg har forsøgt at få noget på benene med en debatkomsammen i Aalborg området men det blev bare aldrig til noget. Og så gik det nok bare i stå for mig. Især fordi jeg ikke har mulighed for at lægge hus til f.eks. noget spisning og den slags


Det er ikke første gang, at noget socialt er løbet ud i sandet i første forsøg :) Du kan roligt prøve igen, vil jeg mene. Hvis du har lyst, selvfølgelig.
Måske kunne I finde ud af at mødes på en café eller lignende til at starte med, så det ikke er særlig forpligtende eller omfattende for nogen af jer?
1
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Garfield » 25. sep 2015, 21:20

Lurende Peber skrev:
Garfield skrev:
Kommodedyret skrev: ....:lol: Tør man næsten at drikke sig fuld i det lumre selskab? :D Selvfølgelig gør du det :slem:
Jeg checker lige FB, hvis jeg kan finde ud hoved og hale i arrangement-strømmen, og så er jeg snart igen klar i filmklub-regi. :glad: Lyder godt :gogo:


Er det jubii filmklubben I refererer til eller noget helt andet? :ninja: Ja :devil2:

Altså jubii-filmklubben :ninja:


Jeg har overvejet at spørge om jeg kunne deltage... Men det er jo en masse mennesker fra kinky rummet, så jeg ved ikke om jeg tør... :blush:
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 25. sep 2015, 21:22

DetSorteCirkus skrev:Det er ikke første gang, at noget socialt er løbet ud i sandet i første forsøg :) Du kan roligt prøve igen, vil jeg mene. Hvis du har lyst, selvfølgelig.
Måske kunne I finde ud af at mødes på en café eller lignende til at starte med, så det ikke er særlig forpligtende eller omfattende for nogen af jer?

Det var også sådan noget jeg foreslog sidst hvis jeg husker ret. Jeg har også været omkring bowling og lidt andet.

Men jo det kunne godt være man skulle forsøge sig igen og se om der kunne være lidt go i det denne gang
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 25. sep 2015, 22:29

2SHY skrev:
DetSorteCirkus skrev:Det er ikke første gang, at noget socialt er løbet ud i sandet i første forsøg :) Du kan roligt prøve igen, vil jeg mene. Hvis du har lyst, selvfølgelig.
Måske kunne I finde ud af at mødes på en café eller lignende til at starte med, så det ikke er særlig forpligtende eller omfattende for nogen af jer?

Det var også sådan noget jeg foreslog sidst hvis jeg husker ret. Jeg har også været omkring bowling og lidt andet.

Men jo det kunne godt være man skulle forsøge sig igen og se om der kunne være lidt go i det denne gang

Jeg kan erklære blankt, at jeg godt gider fra 25/1 2016. Jeg flytter, midlertidigt, til Aalborg 1/12, men indtil der slut-januar kommer jeg til at være for optaget af sammenflytning (det er stort efter 3,5 års pendleri :lol:), færdiggørelse af bachelor, lidt jul og nytår, eksamen, dimission, fejring osv. Men jeg bor der som minimum indtil 15/6 2016 og muligvis 2016 ud alt efter boligtilbud, så jeg skal gerne være på fra januar :)
4
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 26. sep 2015, 06:53

Jeg gider også at mødes i Aalborg. Jeg var også i gruppen, da 2HY forsøgte at stable noget på benene for lang tid siden.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 26. sep 2015, 07:47

Yay! :banan: Jeg savner debatkomsammener. Der ryger naturligvis lidt anonymitet men jeg er så ringe til at huske navne så jeg alligevel primært husker dem på deres alias :genert:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Moderation

Indlægaf Elvispop » 26. sep 2015, 08:56

Nu er vi vist på vej væk fra trådens emne igen.
I er velkomne til at oprette en debat-komsammen-tråd, men det er ikke denne tråd

Moderator
1
Så tænd dog for helvede de baglygter

Tilbage til "Generelt"