Er du doven? sådan gennemført doven?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Er du doven? sådan gennemført doven?

Indlægaf Wizzze » 10. aug 2016, 12:15

LaScrooge skrev:
paint skrev:
Wizzze skrev:Jeg må nok indrømme et godt kendskab til nummer 1 og nummer 8 :genert:

Hvorfor ligger remoten altid lige uden for rækkevidd
e, når man endelig har fundet den helt perfekte position på sofaen? :gruble:


Remoter, er i selve deres natur, skabt ondskabsfulde. De har et stærkt avanceret (hemmeligt) GPS-system indbygget, som gør at de med millimeters nøjagtighed, kan placere sig lige præcis uden for ejerens rækkevidde, selvom om denne strækker armen til det yderste og er ved at strække skulderen af led for at nå dem – men altid forgæves.

Jeg kunne forestille mig, at de om natten, når vi alle er gået i seng, har kontakt med alle de andre remoter, hvor de griner røven i laser over deres sagesløse ejere, som nu igen, her til aften, er faldet ned af sofaen, i et forgæves forsøg på at strække armen og nå remoten.


Enig. Og siden jeg læste Firestarter (hedder bogen det? filmen hedder det) har jeg trænet min telekinese. Altid med en fjernbetjening som mål.


Når du mestre det, giver du så lige os andre en opdatering? :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Er du doven? sådan gennemført doven?

Indlægaf LaScrooge » 10. aug 2016, 15:35

Wizzze skrev:
LaScrooge skrev:
paint skrev:
Wizzze skrev:Jeg må nok indrømme et godt kendskab til nummer 1 og nummer 8 :genert:

Hvorfor ligger remoten altid lige uden for rækkevidd
e, når man endelig har fundet den helt perfekte position på sofaen? :gruble:


Remoter, er i selve deres natur, skabt ondskabsfulde. De har et stærkt avanceret (hemmeligt) GPS-system indbygget, som gør at de med millimeters nøjagtighed, kan placere sig lige præcis uden for ejerens rækkevidde, selvom om denne strækker armen til det yderste og er ved at strække skulderen af led for at nå dem – men altid forgæves.

Jeg kunne forestille mig, at de om natten, når vi alle er gået i seng, har kontakt med alle de andre remoter, hvor de griner røven i laser over deres sagesløse ejere, som nu igen, her til aften, er faldet ned af sofaen, i et forgæves forsøg på at strække armen og nå remoten.


Enig. Og siden jeg læste Firestarter (hedder bogen det? filmen hedder det) har jeg trænet min telekinese. Altid med en fjernbetjening som mål.


Når du mestre det, giver du så lige os andre en opdatering? :D


Endnu bedre: jeg inviterer alle de dovne fra debatten til indvielse af min nye evne. En slags housewarming, bare med fjernbetjeninger. Alle bedes medbringe noget de er trætte af at skulle rejse sig efter - sodavand, fjernbetjeninger, toilettet - og så demonstrerer jeg evnen. Bagefter kan man tilmelde sig workshops. Jeg tager betaling i ædelstene.
2
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20485
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43972

Re: Er du doven? sådan gennemført doven?

Indlægaf paint » 10. aug 2016, 20:26

LaScrooge skrev:
Wizzze skrev:
LaScrooge skrev:
paint skrev:
Wizzze skrev:Jeg må nok indrømme et godt kendskab til nummer 1 og nummer 8 :genert:

Hvorfor ligger remoten altid lige uden for rækkevidd
e, når man endelig har fundet den helt perfekte position på sofaen? :gruble:


Remoter, er i selve deres natur, skabt ondskabsfulde. De har et stærkt avanceret (hemmeligt) GPS-system indbygget, som gør at de med millimeters nøjagtighed, kan placere sig lige præcis uden for ejerens rækkevidde, selvom om denne strækker armen til det yderste og er ved at strække skulderen af led for at nå dem – men altid forgæves.

Jeg kunne forestille mig, at de om natten, når vi alle er gået i seng, har kontakt med alle de andre remoter, hvor de griner røven i laser over deres sagesløse ejere, som nu igen, her til aften, er faldet ned af sofaen, i et forgæves forsøg på at strække armen og nå remoten.


Enig. Og siden jeg læste Firestarter (hedder bogen det? filmen hedder det) har jeg trænet min telekinese. Altid med en fjernbetjening som mål.


Når du mestre det, giver du så lige os andre en opdatering? :D


Endnu bedre: jeg inviterer alle de dovne fra debatten til indvielse af min nye evne. En slags housewarming, bare med fjernbetjeninger. Alle bedes medbringe noget de er trætte af at skulle rejse sig efter - sodavand, fjernbetjeninger, toilettet - og så demonstrerer jeg evnen. Bagefter kan man tilmelde sig workshops. Jeg tager betaling i ædelstene.


Det lyder da 'opløftende'. Men kan man nu også 'stole' på det? (høhø)

Billede
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Er du doven? sådan gennemført doven?

Indlægaf Daine » 10. aug 2016, 20:44

Jeg synes jeg er doven, men ud af den liste er det kun nr 9 der (har) passet på mig. Har, fordi jeg ikke længere er tilmeldt et fitnesscenter.
Men jeg synes jeg er doven på den måde, at rengøring ikke er noget der sker hver uge, haven får også lov til at leve sit eget liv det meste af tiden. Sengetøjet har jeg altid nytårsfortsæt om at vaske hver uge, men det gider jeg ikke når det kommer til stykket. Der har stået et tørrestativ med tørt tøj i min stue i over en uge, fordi jeg ikke gider ligge det på plads. Osv.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Er du doven? sådan gennemført doven?

Indlægaf Aspargsen » 10. aug 2016, 21:14

Og det har jeg fejret ved af ligge på sofaen hele dagen :)

Køber ikke tøj på nettet alt for besværligt, først skal man ned i Kvickly og hente det og bagefter skal man ned i Kvickly for af returnerer det der ikke passede...
Senest rettet af Aspargsen 11. aug 2016, 10:12, rettet i alt 1 gang.
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Er du doven? sådan gennemført doven?

Indlægaf LaScrooge » 10. aug 2016, 23:35

paint skrev:
Det lyder da 'opløftende'. Men kan man nu også 'stole' på det? (høhø)

Billede


:love:
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Er du doven? sådan gennemført doven?

Indlægaf Annione » 11. aug 2016, 06:21

Nr. 8.
Men ser er typisk pga. manglende overskud, ikke dovenskab.
0

Tilbage til "Generelt"