Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16112

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Urtekussen » 10. aug 2016, 19:09

Det der plastikmareridt på tv3:

Den ene kirurg ligner selv et plastikmareridt og den anden ser ud som om han får stådreng, hver gang han skal se og føle på grimme bryster.
9
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 10. aug 2016, 21:47

Urtekussen skrev:Det der plastikmareridt på tv3:

Den ene kirurg ligner selv et plastikmareridt og den anden ser ud som om han får stådreng, hver gang han skal se og føle på grimme bryster.


Uh. Jeg føler mig da helt fristet til at se programmet nu ... :lol: :fløjt:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf lillebjoern » 10. aug 2016, 21:57

Min indre sire gamle dame kommer frem, når jeg ser Peter Falktoft og Mads Steffensen stå og spille bold med en eller anden fodboldspiller i Rio. Ingen tvivl om at deres rejse, ophold og til dels forbrug er dækket af DR. Jeg føler lidt mine licenspenge går til en masse medarbejderes badeferie.
7
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Juki » 10. aug 2016, 23:26

englishchannel skrev:Jeg synes Emilie-sagen er trist, men hvor bliver jeg dog irriteret på folk, der en måned efter hendes forsvinding stadig tipper politiet (og medierne) om, at de er sikre på at have set hende et sted i Danmark.

Hun er landets mest eftersøgte person, hvis billede bogstaveligt talt har været i medierne hver dag siden. Hvis hun gik frit rundt i Skive (og hvor "hun" ellers er blevet "set"), ville det være blevet opdaget for længst.

Jeg ved godt, at folk bare vil hjælpe, men hav dog noget kritisk sans og lad være med at give familien falske forhåbninger.

Det minder mig om for nogle år siden, da Osama Bin Laden var efterlyst efter 9/11, der var der en dame der havde ringet til politiet fordi hun mente at have set ham her i byen, der er en større dansk provinsby.

Jeg har det lidt ambivalent med sådan noget. Jeg er med på at folk gør det i bedste mening, men ja, som du siger, have dog noget kritisk sans :genert:
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 11. aug 2016, 07:25

lillebjoern skrev:Min indre sire gamle dame kommer frem, når jeg ser Peter Falktoft og Mads Steffensen [...]

Det tror jeg, kommer helt bag på ham! Jeg plejer altid ubevidst at kalde ham Mads "alle-kvinder-må-da-være-vilde-med-mig" Steffensen ;)
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pandesteg » 11. aug 2016, 08:44

lillebjoern skrev:Min indre sire gamle dame kommer frem, når jeg ser Peter Falktoft og Mads Steffensen stå og spille bold med en eller anden fodboldspiller i Rio. Ingen tvivl om at deres rejse, ophold og til dels forbrug er dækket af DR. Jeg føler lidt mine licenspenge går til en masse medarbejderes badeferie.


Jeg har samme tanke. Mindes dengang der var OL i Beijing? Et eller andet sted langt væk, i hvert fald og Godmorgen P3's radioværter var sendt til Beijing for at sende morgenradio dér under OL :ticks: Seriøst? Det er fucking radio, der er ingen, der kan se om de sidder i Beijing eller i Ballerup for fanden. Men radioværterne havde da sikkert en fed tur :sarkasme:
3
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Modtodel
Indlæg: 168
Tilmeldt: 10. aug 2016, 09:10
Kort karma: 12
Likede indlæg: 129

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Modtodel » 11. aug 2016, 08:52

Jeg er skide træt at, at folk har en mening om vores måde at være familie på - vores datter er introduceret for mad ud fra BLWprinceppet, vi samsover og jeg langtidsammer. Altså hold nu kæft! Vi gør dét der føles rigtigt for os og ændrer ikke livsstil fordi DU tror, at du har fundet de vises sten!

Særligt vores DP kommer med små stikpiller (hun mener det sikkert godt, men jeg er TRÆT af at høre på det), og spørger ladet "Ammer du stadig om natten, Modtodel?" Når jeg siger, at hun ikke har spist så meget morgenmad.
Eller kommentarer om, at vores datter absolut ikke burde vågne om natten og KUN gør det, fordi vi sover i samme rum og jeg lugter af mad.
Kan vi snart få manet den myte til jorden om, at små børn skal sove som en sten fra 18:30-07:00 uden opvågninger og helst på eget værelse i den anden ende af huset, for at være "normale".

Nå sorry, det blev langt. Jeg er virkelig træt af det.
12
Nogens kæreste siden 25. januar 2013 <3
Nogens mor siden 3. september 2015 <3
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf icelady » 11. aug 2016, 08:57

Modtodel skrev:Jeg er skide træt at, at folk har en mening om vores måde at være familie på - vores datter er introduceret for mad ud fra BLWprinceppet, vi samsover og jeg langtidsammer. Altså hold nu kæft! Vi gør dét der føles rigtigt for os og ændrer ikke livsstil fordi DU tror, at du har fundet de vises sten!

Særligt vores DP kommer med små stikpiller (hun mener det sikkert godt, men jeg er TRÆT af at høre på det), og spørger ladet "Ammer du stadig om natten, Modtodel?" Når jeg siger, at hun ikke har spist så meget morgenmad.
Eller kommentarer om, at vores datter absolut ikke burde vågne om natten og KUN gør det, fordi vi sover i samme rum og jeg lugter af mad.
Kan vi snart få manet den myte til jorden om, at små børn skal sove som en sten fra 18:30-07:00 uden opvågninger og helst på eget værelse i den anden ende af huset, for at være "normale".

Nå sorry, det blev langt. Jeg er virkelig træt af det.


At udenforstående, som måske ikke kender dig/jer gør det, kan jeg til nød forstå, eftersom de er uvidende.

Men at DP, som man burde mene kender jer og kan se barnet trives, skal da holde sine stikpiller for sig selv.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Modtodel
Indlæg: 168
Tilmeldt: 10. aug 2016, 09:10
Kort karma: 12
Likede indlæg: 129

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Modtodel » 11. aug 2016, 09:00

icelady skrev:
Modtodel skrev:Jeg er skide træt at, at folk har en mening om vores måde at være familie på - vores datter er introduceret for mad ud fra BLWprinceppet, vi samsover og jeg langtidsammer. Altså hold nu kæft! Vi gør dét der føles rigtigt for os og ændrer ikke livsstil fordi DU tror, at du har fundet de vises sten!

Særligt vores DP kommer med små stikpiller (hun mener det sikkert godt, men jeg er TRÆT af at høre på det), og spørger ladet "Ammer du stadig om natten, Modtodel?" Når jeg siger, at hun ikke har spist så meget morgenmad.
Eller kommentarer om, at vores datter absolut ikke burde vågne om natten og KUN gør det, fordi vi sover i samme rum og jeg lugter af mad.
Kan vi snart få manet den myte til jorden om, at små børn skal sove som en sten fra 18:30-07:00 uden opvågninger og helst på eget værelse i den anden ende af huset, for at være "normale".

Nå sorry, det blev langt. Jeg er virkelig træt af det.


At udenforstående, som måske ikke kender dig/jer gør det, kan jeg til nød forstå.

Men at DP, som man burde mene kender jer og kan se barnet trives, skal da holde sine stikpiller for sig selv.


Hun bruger lige så meget krudt på at understrege, at man ikke skal være bekymret for noget som helst, så længe hun trives, og det er der ingen tvivl om at hun gør. Og særligt ernæringsmæssigt, mangler hun absolut ingenting! Så hun sender virkelig blandede signaler :forvirret2: :forvirret2: :forvirret2:
3
Nogens kæreste siden 25. januar 2013 <3
Nogens mor siden 3. september 2015 <3
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55655
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 11. aug 2016, 17:33

Det kinesiske sprog er en rød klud for mig. Jeg kan ikke holde ud at høre (specielt kvindelige) kinesere tale. Det er så skingert og sært og grimt.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 11. aug 2016, 18:44

Gamle mennesker i supermarkedet, grrrrrr!
Der burde indføres officielle tidsrum for pensionister at færdes i det offentlige rum, og der burde i alle forretninger oprettes specielle pensionistkasser, for folk som ynder at stå og rode med deres pung i 10 minutter mens de får betalt og undersøgt alle mønterne.
7
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 11. aug 2016, 18:46

Modtodel skrev:
icelady skrev:
Modtodel skrev:Jeg er skide træt at, at folk har en mening om vores måde at være familie på - vores datter er introduceret for mad ud fra BLWprinceppet, vi samsover og jeg langtidsammer. Altså hold nu kæft! Vi gør dét der føles rigtigt for os og ændrer ikke livsstil fordi DU tror, at du har fundet de vises sten!

Særligt vores DP kommer med små stikpiller (hun mener det sikkert godt, men jeg er TRÆT af at høre på det), og spørger ladet "Ammer du stadig om natten, Modtodel?" Når jeg siger, at hun ikke har spist så meget morgenmad.
Eller kommentarer om, at vores datter absolut ikke burde vågne om natten og KUN gør det, fordi vi sover i samme rum og jeg lugter af mad.
Kan vi snart få manet den myte til jorden om, at små børn skal sove som en sten fra 18:30-07:00 uden opvågninger og helst på eget værelse i den anden ende af huset, for at være "normale".

Nå sorry, det blev langt. Jeg er virkelig træt af det.


At udenforstående, som måske ikke kender dig/jer gør det, kan jeg til nød forstå.

Men at DP, som man burde mene kender jer og kan se barnet trives, skal da holde sine stikpiller for sig selv.


Hun bruger lige så meget krudt på at understrege, at man ikke skal være bekymret for noget som helst, så længe hun trives, og det er der ingen tvivl om at hun gør. Og særligt ernæringsmæssigt, mangler hun absolut ingenting! Så hun sender virkelig blandede signaler :forvirret2: :forvirret2: :forvirret2:

Hvorfor lægger du så mest vægt på, det du synes er, stikpillerne?
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf icelady » 11. aug 2016, 19:56

Jeg er træt af OL.

eller rettere sagt at de gængse TV-kanaler (dvs DR, TV og DR3) ofte viser det samme i deres genudsendelser.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 11. aug 2016, 20:02

Der er ikke meget camouflage over en neger i sne.
Der var en afro-amerikansk-afstammende-korrekt-men-anderledes-end-lyserød-hudfarvet dværg, der skyggede for solen sidst.

Ps det var russerne der startede den globale opvarmning. I kridttiden. Deraf diskutionen.

Vi har ret dårlig humor herhjemme. Jeg er ret sikker på, at man ikke må sige ret meget af det vi lukker ud, når vi er alene.
Disclaimer: Vi joker ligeså meget om andre farver mennesker end brun. Just saying. Og vi siger ikke neger offentligt.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 11. aug 2016, 21:22

En veninde har lige postet et billede af to killinger på facebook og min første tanke var; "De er altså ikke spor nuttede", straks efterfulgt af; "deres øjne har præcis samme farve som min morgenurin" :stoned:

Jeg tror det er på tide at gå i seng.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"