Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Moderation

Indlægaf 2SHY » 26. sep 2015, 12:07

Elvispop skrev:Nu er vi vist på vej væk fra trådens emne igen.
I er velkomne til at oprette en debat-komsammen-tråd, men det er ikke denne tråd

Moderator

Tak for påmindelsen og opfordringen :)

viewtopic.php?f=30&t=651&p=25113#p25030
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. sep 2015, 12:34

Jeg synes de fleste mennesker er klamme at røre ved,og når jeg har været i "nærkontakt" med en mand, og vi fx har været igang med at kysse, har jeg ofte siddet med tanken "Oh Gud hvornår kan det her stoppe?"
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Elvispop » 26. sep 2015, 12:39

Jeg er fucking ligeglad med at det er usundt/dræbende o.s.v. at ryge.
Jeg ved det godt, jeg træffer selv valget at ryge, og jeg kan li' at ryge.
Så flet næbbet med alle de formaninger om at jeg skal stoppe.
3
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf sigge » 26. sep 2015, 15:03

Altså, ham der Christopher måtte da godt kysse min "tulipan", hvis det skulle være.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 26. sep 2015, 16:08

Ado skrev:Jeg er så sygt træt af at "inderkredsen" igen skal være et emne. Det er mig en gåde, hvordan fanden det kan blive et problem, at denne debat er opstået og hvorfor det netop skal resultere i "dem og os". "Nu er inderkredsen skredet, nu er her rart at være". Jamen, bu-fucking-hu, går vi i 9. klasse?


Hov, jo, det må jeg jo egentlig gerne sige.


Hvis inderkredsen er et emne (et eller andet sted), og jeg ikke har opdaget det, så må jeg vel høre til yderkredsen. Hm...

Anyway. Er der nogen, der gider række mig sovsen dernede?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Joe » 26. sep 2015, 16:08

sigge skrev:Altså, ham der Christopher måtte da godt kysse min "tulipan", hvis det skulle være.


Jeg synes han er lidt for nuttet til at være sådan fuckable. Men han kan vel overraske i virkeligheden...
2
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25607

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 26. sep 2015, 16:19

Bør man vide hvem Christoffer er?
4
14 11 14
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Whoosh » 26. sep 2015, 16:25

Delfin skrev:Bør man vide hvem Christoffer er?

Vi er undskyldt, han blev født efter vi fik hår på den. :-D

Christoffer.
3
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Elvispop » 26. sep 2015, 16:29

Hold nu kæft med den folkevognsskandale. ALLE bilproducenter pynter på deres tal.
Amerikanerne himler op om det, men fiser selv rundt i biler der triller to meter på en liter benzin.

Er meget enig med tyskeren i denne artikel: http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-09- ... overdrevet
Volkswagen har manipuleret testene i forbindelse med dieseludstødning. Det kan ikke diskuteres. Det er uacceptabelt og skal have konsekvenser. Men det skal understreges endnu engang, at vi taler om forskønnede emissionsværdier og ikke om airbags, der ikke fungerer, svigtende bremsesystemer eller bevidst defekte tændingslåse, der har ført til en lang række dødsfald, således som det er tilfældet hos andre bilproducenter. Det er blot tale om forskønnet emissioner, siger Dirk Müller i et interview til den tyske tv-station n-tv.
1
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 26. sep 2015, 17:35

Jeg bryder mig ikke om mænd med halskæde. I'm sorry - jeg tænder bare slet ikke på det og formår ikke at abstrahere fra det uanset hvor sød og/eller lækker manden er :genert:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Joe » 26. sep 2015, 17:39

Folk har alt for travlt med hvad andre mennesker gør. Internettet er fyldt med tråde, hvor folk deltager i principielle diskussioner om hvorvidt "man" bør indlede forhold til kollega, spise flødeskum på sin brunsviger, eller hvad ved jeg. Kunne vi ikke allesammen bare være pisseligeglade med hvad andre gør, og i stedet koncentrere sig om, hvad man selv synes er fedt?
5
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 26. sep 2015, 17:44

Jahon skrev:Folk har alt for travlt med hvad andre mennesker gør. Internettet er fyldt med tråde, hvor folk deltager i principielle diskussioner om hvorvidt "man" bør indlede forhold til kollega, spise flødeskum på sin brunsviger, eller hvad ved jeg. Kunne vi ikke allesammen bare være pisseligeglade med hvad andre gør, og i stedet koncentrere sig om, hvad man selv synes er fedt?

Det kunne vi da sagtens, men der ryger godt nok meget morskab, hvis man ikke må drille hinanden med småting.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Joe » 26. sep 2015, 18:01

Fru Sunshine skrev:
Jahon skrev:Folk har alt for travlt med hvad andre mennesker gør. Internettet er fyldt med tråde, hvor folk deltager i principielle diskussioner om hvorvidt "man" bør indlede forhold til kollega, spise flødeskum på sin brunsviger, eller hvad ved jeg. Kunne vi ikke allesammen bare være pisseligeglade med hvad andre gør, og i stedet koncentrere sig om, hvad man selv synes er fedt?

Det kunne vi da sagtens, men der ryger godt nok meget morskab, hvis man ikke må drille hinanden med småting.


Du har ret i, at det ville gøre visse samtaler meget tomme. Men brunsvigeren var også bare et eksempel, som jeg havde set det for nylig.
Jeg tænkte endnu mere over det, da je tjekkede Jubii, hvor en tråd i Sex og Samliv hed noget i stil med "Bør man date en kollega?"
Det handler egentlig ikke så meget om Jubii, eller om den tråd, eller om brunsviger, men om, at folk (og jeg kan sikkert også være slem til det) kan have et helt katalog af principielle holdninger til, hvordan andre mennesker bør leve deres liv, som de udgyder til folk, uden overhovedet at tage højde for den enkelte person.
Vi skal endelig driller hinanden kærligt med de mindre ting, men nogle gange skal man måske (i de større problemstillinger) tænke over, at andre mennesker ikke altid er som en selv, og at ens personlige principper ikke er universielle.
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 26. sep 2015, 18:06

Jahon skrev:
Fru Sunshine skrev:
Jahon skrev:Folk har alt for travlt med hvad andre mennesker gør. Internettet er fyldt med tråde, hvor folk deltager i principielle diskussioner om hvorvidt "man" bør indlede forhold til kollega, spise flødeskum på sin brunsviger, eller hvad ved jeg. Kunne vi ikke allesammen bare være pisseligeglade med hvad andre gør, og i stedet koncentrere sig om, hvad man selv synes er fedt?

Det kunne vi da sagtens, men der ryger godt nok meget morskab, hvis man ikke må drille hinanden med småting.


Du har ret i, at det ville gøre visse samtaler meget tomme. Men brunsvigeren var også bare et eksempel, som jeg havde set det for nylig.
Jeg tænkte endnu mere over det, da je tjekkede Jubii, hvor en tråd i Sex og Samliv hed noget i stil med "Bør man date en kollega?"
Det handler egentlig ikke så meget om Jubii, eller om den tråd, eller om brunsviger, men om, at folk (og jeg kan sikkert også være slem til det) kan have et helt katalog af principielle holdninger til, hvordan andre mennesker bør leve deres liv, som de udgyder til folk, uden overhovedet at tage højde for den enkelte person.
Vi skal endelig driller hinanden kærligt med de mindre ting, men nogle gange skal man måske (i de større problemstillinger) tænke over, at andre mennesker ikke altid er som en selv, og at ens personlige principper ikke er universielle.

Se det er jeg så slet ikke uenig i.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25607

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 26. sep 2015, 18:38

Whoosh skrev:
Delfin skrev:Bør man vide hvem Christoffer er?

Vi er undskyldt, han blev født efter vi fik hår på den. :-D

Christoffer.


Han ser da ud som en sød bette knajt

Det med hår. Han må vel så være årsagen til at byen er overrendt af halvstore drenge med pandelok for tiden.
0
14 11 14

Tilbage til "Generelt"