Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 12. aug 2016, 14:56

Smiling_Goat skrev:But why?

Billede

Det er en toiletrulleskjuler, hvis nogen skulle være i tvivl. For vi tænker jo alle: "Mine toiletruller ville bare være så meget pænere, hvis de fik en sweater på" :stoned:

Yikes, beklager størrelsen

Uh den stikker jeg måske. Som barn havde jeg en i stil med den her lavet i små perler :tie: Jeg havde den heldigvis som legetøj og ikke til at skjule toiletpapir :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 12. aug 2016, 15:06

Smiling_Goat skrev:
2SHY skrev:
Smiling_Goat skrev:But why?

Det er en toiletrulleskjuler, hvis nogen skulle være i tvivl. For vi tænker jo alle: "Mine toiletruller ville bare være så meget pænere, hvis de fik en sweater på" :stoned:

Yikes, beklager størrelsen

Uh den stikker jeg måske. Som barn havde jeg en i stil med den her lavet i små perler :tie: Jeg havde den heldigvis som legetøj og ikke til at skjule toiletpapir :lol:


Ahaha sådan nogle er jeg nødt til at lave. Mindst 16, og så skal de allesammen stå og stirre på wc'et :klap:

Den tanke gør mig glad.

Sådan kan man også sikre sig at gæster ikke benytter toilettet :lol: Masser af creepy dukker der stirrer på en og vogter over hvor meget toiletpapir der bliver brugt pr. besøg!

Jeg er ret sikker på at man kan Google sig til nogle opskrifter på sådan en sag :lol:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 12. aug 2016, 15:12

:nerve: :nerve: :panik:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Anne Droid » 12. aug 2016, 15:28

Studsgaard skrev:
Smiling_Goat skrev:
kidkomb skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Mennesker, typisk ældre, der bruger lommetørklæde, ik'? Hvordan laver de den dér trompet-lyd, når de pudser næse?
Og vigtigst: hvorfor?

Det er lidt ligesom, når folk skriger deres nys ud. Eller folk, der "slår" deres indkøbspose ud med så meget kraft de overhovedet kan mønstre, så samtlige uheldige sjæle i nærheden får høreskader?
Ej, men hvorfor!?


Jeg gad virkelig godt være sådan en kvinde, der nyser med et diskret: "Hrmng" bag en hånd og så kan gå videre med sit liv i al ubemærkethed. I stedet er jeg sådan en kvinde, der eksploderer i et nys af fedtmulske proportioner, der får væggene til at dirre og alle omkringstående til at måbe vantro - jeg overdriver ikke desværre. Jeg modtog engang en SMS med: "prosit" fra min kæreste efter et nys. Han var ellers gået i Fakta.

Jeg har forsøgt at være den diskrete kvinde, men jeg kan virkelig ikke. Hver gang jeg skal nyse faktisk. Jeg når at tænke: "Åh nej, men måske denne gang...." og så.. Ja. Det er træls.

Sådan er det med alle kvinderne i min familie. Mændene derimod, de nyser stille og diskret :rulle:


Åh jeg føler med dig.
Jeg er også sådan en der nyser helt vildt. Jeg og når jeg nyser så kommer der altid en hel masse nys, gerne fem-otte nys i træk, og jeg når aldrig at trække vejret imellem dem. Så jeg bliver helt forpustet.
Jeg har engang præsteret at få et helt auditorium til at vende sig om og kigge efter mig, jeg havde virkelig kæmpet imod men jeg kunne ikke holde nyset tilbage - det var virkelig pinligt.
Jeg vil også gerne kunne nyse sådan et lille feminint nys.



I er ikke alene. Mine nys bliver også bemærket :genert:
Der kan være virkelig skrald på, især når de kommer 8-10 stykker i træk. Så er jeg nødt til at stå op. Jeg plejer at sige til folk at det ikke smitter, for jeg nyser kun sådan når der er noget jeg ikke kan tåle.
0
Klimatosse
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. aug 2016, 15:34

Ha, jeg havde en veninde hvor de havde 3-4 af den slags toiletdukker med papir ude på toilettet. Og så havde de også mange udstoppede dyr hængende i sådan en meget lang dunkel gang. Hvis ikke hendes forældre var massemordere så ved jeg snart ikke hvem der skulle være det. Åh og der var en dør nede i kælderen som altid var låst. Hvorfor fik jeg overhovedet lov til at gå derover og lege? Wtf mor og far??
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19077

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 12. aug 2016, 16:01

Den her er enten fuld eller ved at føde det gigantiske barn der gemmer sig under kjolen :gruble:

Billede
1
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf JoyNips » 12. aug 2016, 16:01

Folk der tager deres sko af i toget efter en lang arbejdsdag. Hvad får dem til at tro, at vi andre ikke kan lugte dem?!
4
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Wizzze » 12. aug 2016, 16:08

JoyNips skrev:Folk der tager deres sko af i toget efter en lang arbejdsdag. Hvad får dem til at tro, at vi andre ikke kan lugte dem?!


Der burde falde sådan nogen ilt masker ned fra loftet, ligesom på fly :D
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. aug 2016, 16:13

I det hele taget folk der tror deres fødder/tæer er vildt populære, som sætter deres bare tæer op på togsædet overfor, eller bare tæer op på det bord hvor andre skal sidde og spise, eller dem som poster selfies af deres bare fødder og tror det er charmerende. NEJ! Det er det så ikke. Pak dem et sted hen hvor jeg ikke skal se på dem eller komme i kontakt med dem tak.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43984

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 12. aug 2016, 16:51

Jo. Den er god nok. Det er hendes alder :8: https://www.google.dk/search?q=christie ... 09&dpr=0.9

Billede
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19077

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 12. aug 2016, 16:54

paint skrev:Jo. Den er god nok. Det er hendes alder :8: https://www.google.dk/search?q=christie ... 09&dpr=0.9

Billede


Men er hun ikke også primært lavet af plastik? :gruble:
1
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43984

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 12. aug 2016, 17:08

Flora skrev:
paint skrev:Jo. Den er god nok. Det er hendes alder :8: https://www.google.dk/search?q=christie ... 09&dpr=0.9


Men er hun ikke også primært lavet af plastik? :gruble:


Jeg undrede mig selv noget, over hendes udseende. Min kæreste, gjorde det i endnu højere grad og sagde det samme, som du ;)

Men ifølge diverse amerikanske sider, der holder skarpt øje med kendissers udseende og især plastic-operationer, har hun kun fået lavet et øjenlågs-løft. Om det så er rigtig, skal jeg ikke kunne sige. Hun ser ret utrolig ud, for en kvinde i hendes alder.

Billede
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19077

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 12. aug 2016, 17:30

paint skrev:
Flora skrev:
paint skrev:Jo. Den er god nok. Det er hendes alder :8: https://www.google.dk/search?q=christie ... 09&dpr=0.9


Men er hun ikke også primært lavet af plastik? :gruble:


Jeg undrede mig selv noget, over hendes udseende. Min kæreste, gjorde det i endnu højere grad og sagde det samme, som du ;)

Men ifølge diverse amerikanske sider, der holder skarpt øje med kendissers udseende og især plastic-operationer, har hun kun fået lavet et øjenlågs-løft. Om det så er rigtig, skal jeg ikke kunne sige. Hun ser ret utrolig ud, for en kvinde i hendes alder.

Billede


Hvis det er rigtigt hun ikke har fået lavet andet end et øjenlågsløft er det ret vildt, ja :gisp:
1
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Studsgaard » 12. aug 2016, 18:26

At jeg nu sidder og lytter til koncert lige ovre fra Fårup sommerland og kender en del af sangene??!

Da jeg så det var page 4 der skulle spille. Måtte jeg Google at det var et drengeband, men kikkede ikke nærmere. Og nu kan jeg så høre at mange af hittene der har spillet her i året så er deres.

Jeg føler mig en smule gammel og undrer mig om jeg på mine gamle dage :gammel: er ved at blive til en lille poptøs :lol2: :dance:
0
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Novella » 12. aug 2016, 21:46

Hvorfor jeg har en gigantisk bule i panden. Jeg aner ikke hvor den stammer fra - helt sikkert ikke et slag, snarere en hævelse fra en myggestik, der er gået i selvsving. Jeg kan bare ikke se noget stik eller mærke noget, der klør eller andet. Bulen opdagede jeg først i spejlet i morges.
0

Tilbage til "Generelt"