Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf MOGA » 13. aug 2016, 19:07

Når man på en dag først har bagt et klægt franskbrød og derefter brændt en plade boller, så må man godt tage det som et vink med en vognstang om at holde sig ude af køkkenet resten af dagen, i stedet for også at fucke en pavlova op. Har jeg hørt.
3
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15291
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Delfin » 13. aug 2016, 19:18

Det er virkelig kedeligt, når man ikke gider se håndbold, og den begrænsede tid til rådighed, inden afgang til job, gør, at det ikke giver mening at sætte anden aktivitet i gang.
1
14 11 14
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf paint » 13. aug 2016, 19:30

Muspel skrev:Når jeg når til at synes, at whiskey og cola er en alletiders ide. Så burde jeg lade være og gå hjem fra byen.

Den er sikker: når jeg til whiskey og cola kommer jeg sent hjem og har uhyggelige tømmermænd.

Jeg burde have sådan en påmindelse ved 2-tiden i byen, der siger 'nej Muspel- du har IKKE lyst til whiskey-cola!


..... Fuck det er en god drink!


Det er heller ikke altid, at det ligefrem gør noget godt for folks udseende, hvis de har fået for mange Whisky og Cola :D


Billede
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55657
Kontakt:

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Ado » 13. aug 2016, 20:22

Min sommerdate er ude at spise og har uploadet det obligatoriske billede. Østers. Det begynder at irritere mig mere end det burde. Men når man poster billeder mindst hver uge af østers, begynder det at lugte af: "Se mig, allesammen! Se mig! Jeg har masser af penge og jeg spiser kun østers til forret. Alt andet er under mit niveau".
4
Donna Martin Graduates!
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Muspel » 13. aug 2016, 20:25

paint skrev:
Muspel skrev:Når jeg når til at synes, at whiskey og cola er en alletiders ide. Så burde jeg lade være og gå hjem fra byen.

Den er sikker: når jeg til whiskey og cola kommer jeg sent hjem og har uhyggelige tømmermænd.

Jeg burde have sådan en påmindelse ved 2-tiden i byen, der siger 'nej Muspel- du har IKKE lyst til whiskey-cola!


..... Fuck det er en god drink!


Det er heller ikke altid, at det ligefrem gør noget godt for folks udseende, hvis de har fået for mange Whisky og Cola :D


Billede



Jeg så absolut fantastisk ud! :D
3
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Studsgaard » 13. aug 2016, 20:35

Muspel skrev:Når jeg når til at synes, at whiskey og cola er en alletiders ide. Så burde jeg lade være og gå hjem fra byen.

Den er sikker: når jeg til whiskey og cola kommer jeg sent hjem og har uhyggelige tømmermænd.

Jeg burde have sådan en påmindelse ved 2-tiden i byen, der siger 'nej Muspel- du har IKKE lyst til whiskey-cola!


..... Fuck det er en god drink!


Det lyder bekendt.
Hos mig er det bare når jeg begynder at tænke at shots da er en god ide - så skal jeg tage en pause og en cola.
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. aug 2016, 20:45

Det kan godt være man er en sej motorcykelbølle med dødningehoveder og "Fuck the world" på sit rygmærke.
Men regner det så regner det. Og så tager man sin røde paraply med de hvide prikker med sig på værtshus.

ftw.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
20
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf ManicNinja » 14. aug 2016, 00:55

Ado skrev:Min sommerdate er ude at spise og har uploadet det obligatoriske billede. Østers. Det begynder at irritere mig mere end det burde. Men når man poster billeder mindst hver uge af østers, begynder det at lugte af: "Se mig, allesammen! Se mig! Jeg har masser af penge og jeg spiser kun østers til forret. Alt andet er under mit niveau".


Havde han nu rent faktisk skrevet "jeg spiser kun østers til forret", havde det da været så meget på sin plads at svare: "Åh, kun til forret? Stakkel! Vi andre nappet da en ordentlig servering, som kan gøre det ud for en hovedret".
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55657
Kontakt:

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Ado » 14. aug 2016, 07:00

Østersmanden var i byen i nat. Her til morgen er hans profil som at kigge på en 18 årigs. Der er indtjekninger og oplysninger om alkoholindtag. Og grynede billeder. Og selvfølgelig hans uniform fra Broderskabet/Skyttelaug eller hvad det hedder. Den ligner en Nazi-uniform.Men den er nok også fra omkring samme tidsalder.
4
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Badesandalen » 14. aug 2016, 09:48



Den kendte jeg så ikke. :lol:
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf sigge » 14. aug 2016, 11:17

Glade danske medaljevindere til OL + hormonella = :whine: :whine: :whine:
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. aug 2016, 11:27

Cirka 50-årig mand, pæn, høj, grå tindinger, jakkesæt, dokumentmappe i læder, rejser sig op i bussen imens den kører, afklæder sig jakken, tager bæltet ud af sine bukser, laver strækøvelser og rygøvelser (stadig stående), tager igen bælte og jakke på og sætter sig.
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Flora » 14. aug 2016, 11:31

Dirtylittledevil skrev:Cirka 50-årig mand, pæn, høj, grå tindinger, jakkesæt, dokumentmappe i læder, rejser sig op i bussen imens den kører, afklæder sig jakken, tager bæltet ud af sine bukser, laver strækøvelser og rygøvelser (stadig stående), tager igen bælte og jakke på og sætter sig.


Det er om at udnytte dagens små pauser :lol:
4
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Fru Sunshine » 14. aug 2016, 11:35

Studsgaard skrev:
Muspel skrev:Når jeg når til at synes, at whiskey og cola er en alletiders ide. Så burde jeg lade være og gå hjem fra byen.

Den er sikker: når jeg til whiskey og cola kommer jeg sent hjem og har uhyggelige tømmermænd.

Jeg burde have sådan en påmindelse ved 2-tiden i byen, der siger 'nej Muspel- du har IKKE lyst til whiskey-cola!


..... Fuck det er en god drink!


Det lyder bekendt.
Hos mig er det bare når jeg begynder at tænke at shots da er en god ide - så skal jeg tage en pause og en cola.

Meeeeen du er nu ikke så svær at lokke til de shots der :-D
Det er pænt underholdende for os andre.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. aug 2016, 12:34

Der har været skiftedag i clickbait-land. "You can't believe what happened next!" er blevet til: "This is not an average hairdresser/school/masterchef/wahtever".
3

Tilbage til "Generelt"