Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55652
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 14. aug 2016, 11:51

kidkomb skrev:
Ado skrev:
kidkomb skrev:Hvorfor Comic Sans er så udskældt :D

Jeg kan simpelthen ikke tage det alvorligt. :D Da mine børn gik i folkeskolen og når skoleinspektøren (det hed det dengang) sendte brevpost ud til forældrene, var det i Comic Sans. Det så SÅ barnligt og useriøst ud. :lol:

Jeg synes at det har været sådan i mange år nu, at folk ikke kan tage det alvorligt.
Moden plejer da at skifte. Hvornår er det Comic Sans' tur til at blive hipt?

Aldrig. :D


Billede
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 14. aug 2016, 11:56

Mærk dig mine ord: Verden har oplevet mærkeligere ting. Det vil komme :devil:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55652
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 14. aug 2016, 11:58

Snart ser vi gravstene med Comic Sans. :D
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf HappyQ » 14. aug 2016, 12:05

ShuruQ skrev:
Æble skrev:Googlede det lige. Hun har også været med i et reality program om at være gammel gravid. Og fik to børn med sin afdøde mands sæd. Begge drenge var i bilen.

http://m.nzherald.co.nz/world/news/arti ... d=11693114

Det er den sørgeligste og mærkeligste historie jeg nogensinde har hørt om tror jeg.


:8: .

Den det er mest tragisk for er nok drengen, altså det er virkelig synd babyen skulle udsættes for det, men hendes kamp er ovre, hans er først lige begyndt med et evigt stigma.

Fx på BT's facebookside er han allerede stemplet som djævlen selv, psykopat og meget andet.

Hold da op - der en der ligefrem mener, at drengen burde aflives :tie:
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 14. aug 2016, 12:07

HappyQ skrev:
ShuruQ skrev:
Æble skrev:Googlede det lige. Hun har også været med i et reality program om at være gammel gravid. Og fik to børn med sin afdøde mands sæd. Begge drenge var i bilen.

http://m.nzherald.co.nz/world/news/arti ... d=11693114

Det er den sørgeligste og mærkeligste historie jeg nogensinde har hørt om tror jeg.


:8: .

Den det er mest tragisk for er nok drengen, altså det er virkelig synd babyen skulle udsættes for det, men hendes kamp er ovre, hans er først lige begyndt med et evigt stigma.

Fx på BT's facebookside er han allerede stemplet som djævlen selv, psykopat og meget andet.

Hold da op - der en der ligefrem mener, at drengen burde aflives :tie:

Amerikanere..... :rulle: (Fordom/off)
Men hvis man afliver en giraf, så dør baby!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf HappyQ » 14. aug 2016, 12:10

kidkomb skrev:
HappyQ skrev:
ShuruQ skrev:
Æble skrev:Googlede det lige. Hun har også været med i et reality program om at være gammel gravid. Og fik to børn med sin afdøde mands sæd. Begge drenge var i bilen.

http://m.nzherald.co.nz/world/news/arti ... d=11693114

Det er den sørgeligste og mærkeligste historie jeg nogensinde har hørt om tror jeg.


:8: .

Den det er mest tragisk for er nok drengen, altså det er virkelig synd babyen skulle udsættes for det, men hendes kamp er ovre, hans er først lige begyndt med et evigt stigma.

Fx på BT's facebookside er han allerede stemplet som djævlen selv, psykopat og meget andet.

Hold da op - der en der ligefrem mener, at drengen burde aflives :tie:

Amerikanere..... :rulle: (Fordom/off)
Men hvis man afliver en giraf, så dør baby!

Ja det er vildt :nerve:
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf HappyQ » 14. aug 2016, 12:15

ShuruQ skrev:
kidkomb skrev:
HappyQ skrev:
ShuruQ skrev:
Æble skrev:Googlede det lige. Hun har også været med i et reality program om at være gammel gravid. Og fik to børn med sin afdøde mands sæd. Begge drenge var i bilen.

http://m.nzherald.co.nz/world/news/arti ... d=11693114

Det er den sørgeligste og mærkeligste historie jeg nogensinde har hørt om tror jeg.


:8: .

Den det er mest tragisk for er nok drengen, altså det er virkelig synd babyen skulle udsættes for det, men hendes kamp er ovre, hans er først lige begyndt med et evigt stigma.

Fx på BT's facebookside er han allerede stemplet som djævlen selv, psykopat og meget andet.

Hold da op - der en der ligefrem mener, at drengen burde aflives :tie:

Amerikanere..... :rulle: (Fordom/off)
Men hvis man afliver en giraf, så dør baby!


Danskerne kan nu også sagtens. Dem derinde på BT, i guder :tie:.

Men igen, virkelig bizar historie. Krydser fingre for at drengen nu bliver meget grundigt evalueret og får den kærlige støtte og omsorg der skal til.

Det håber jeg også, der er åbenbart også en dreng på tre år, hvad tanker de dog på derovre. :tie:
Hun er da alt for gammel, til at have så små børn :boo:
1
23-06-16 :love2:
Chloecat
Indlæg: 130
Tilmeldt: 26. dec 2015, 07:39
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Chloecat » 14. aug 2016, 12:20

Det er altså vildt, når man læser den artikel. Hvorfor hun overhovedet havde så travlt med at blive mor, når hun ingen interesse har haft i det.

En 13 dage gammel baby efterladt i en bil og moderen opdager det først sent, at barnet overhovedet er død og hun er tydeligvis udenfor hørevidde til at kunne høre hvad der sker.

Føj

Kan kun håbe drengen ender med at få et fornuftigt liv og ikke bliver seriemorder, han må tydeligvis have nogle psykopatiske træk siden han ingen empati har haft for sin søster.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 14. aug 2016, 12:48

Denne video, som efter sigende skulle være Johnny Depp og Amber Heard. Og stemmen lyder da også nogenlunde som hans. Nogenlunde. Men på et tidspunkt kommer han over mod bordet, hvor der bliver filmet fra og man kan se hans ansigt. Udover at han har solbriller på (indenfor?) så er farven på skægget slet, slet ikke mørkt nok til at være Johnny Depp.
Desuden opdager han åbenbart, at der bliver filmet, så han tager telefonen (må det være) og så slutter klippet på en måde, der indikerer at han kaster med den. -hvis noget var blevet optaget, mon så ikke han havde haft held til, at slette det på et tidspunkt efterfølgende?
Jeg synes det er virkelig mærkeligt.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Purple Haze » 14. aug 2016, 13:05

kidkomb skrev:Denne video, som efter sigende skulle være Johnny Depp og Amber Heard. Og stemmen lyder da også nogenlunde som hans. Nogenlunde. Men på et tidspunkt kommer han over mod bordet, hvor der bliver filmet fra og man kan se hans ansigt. Udover at han har solbriller på (indenfor?) så er farven på skægget slet, slet ikke mørkt nok til at være Johnny Depp.
Desuden opdager han åbenbart, at der bliver filmet, så han tager telefonen (må det være) og så slutter klippet på en måde, der indikerer at han kaster med den. -hvis noget var blevet optaget, mon så ikke han havde haft held til, at slette det på et tidspunkt efterfølgende?
Jeg synes det er virkelig mærkeligt.


Uanset så er det et heftigt glas vin manden får sig.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 14. aug 2016, 13:28

Purple Haze skrev:
Uanset så er det et heftigt glas vin manden får sig.

Ja, jeg skulle da kun kigge i bunden af det glas een gang før jeg var færdig :lol:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf girl_beat » 14. aug 2016, 13:33

...at chips smager SÅ godt, når man burde være udenfor og dyrke noget motion :gruble:
2
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf computermus » 14. aug 2016, 13:55

HappyQ skrev:
ShuruQ skrev:
Æble skrev:Googlede det lige. Hun har også været med i et reality program om at være gammel gravid. Og fik to børn med sin afdøde mands sæd. Begge drenge var i bilen.

http://m.nzherald.co.nz/world/news/arti ... d=11693114

Det er den sørgeligste og mærkeligste historie jeg nogensinde har hørt om tror jeg.


:8: .

Den det er mest tragisk for er nok drengen, altså det er virkelig synd babyen skulle udsættes for det, men hendes kamp er ovre, hans er først lige begyndt med et evigt stigma.

Fx på BT's facebookside er han allerede stemplet som djævlen selv, psykopat og meget andet.

Hold da op - der en der ligefrem mener, at drengen burde aflives :tie:

Så kunne jeg fristes til at sige til vedkommende der har den mening, at "peger du en finger af andre, peger tre på dig selv". Det er immervæk ikke drengens skyld at hans mor har opført sig meget uansvarligt (i mangel af bedre ord). Men hvor meget forstår en 6-årig af det han har gjort, og er han selv i en eller anden grad blevet udsat for vold og har fået at vide "Hvis ikke du stopper så får du en røvfuld" eller. lign.
Moderen til disse børn skal nu leve med visheden om at hun kunne have forhindret at hendes lille datter blev slået ihjel.
Jeg står fuldstændig uforstående overfor hvorfor hun ikke tog babyen med sig.
0
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aspargsen » 14. aug 2016, 14:13

girl_beat skrev:...at chips smager SÅ godt, når man burde være udenfor og dyrke noget motion :gruble:

Hvis man skulle vælge mellem Chips og cola eller motion ved jeg godt hvad jeg ville vælge
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2592
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3874

Re: Hvad undrer du dig over

Indlægaf Anlewi » 14. aug 2016, 14:17

Aspargsen skrev:
HappyHippo skrev:
kidkomb skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Mennesker, typisk ældre, der bruger lommetørklæde, ik'? Hvordan laver de den dér trompet-lyd, når de pudser næse?
Og vigtigst: hvorfor?

Det er lidt ligesom, når folk skriger deres nys ud. Eller folk, der "slår" deres indkøbspose ud med så meget kraft de overhovedet kan mønstre, så samtlige uheldige sjæle i nærheden får høreskader?
Ej, men hvorfor!?


Altså, jeg kan pudse næse med lyd, hvis der er undertryk og jeg puster luft ud af øjnene.
Og nyser med lyd fordi det er mest behageligt.
Har engang slået en pose så kraftigt ud, at der gik hul i bunden

Jeg er et meget larmende menneske...

Hvordan kan man puste luft ud af øjenene, det er godt nok første gang jeg har hørt om det :8:


Jeg kan også puste luft ud af øjnene
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:

Tilbage til "Generelt"