Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 11. aug 2016, 07:59

Min far og jeg snakker ikke sammen. Han ringede i dag for at fortælle, at han røg på sygehuset - ud over det ville han ikke snakke
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf zembra1986 » 11. aug 2016, 13:13

At jeg har sovet meget uroligt i nat og derfor er virkelig træt og dvask i dag. Samtidig har jeg en lettere kvalmende fornemmelse i min mave og derfor ingen lyst til at spise, øv :(

Dagen i dag er vist bare en nitte
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 11. aug 2016, 14:45

Først fik jeg menstruation, så var det koldt, så fik jeg mavekramper, derefter ondt i hovedet, og da jeg skulle hjem fra skole var mit baghjul på cyklen fladt, så hjem med cykel i to overfyldte toge :( Ind til videre hader jeg i dag.
0
...
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Æske » 11. aug 2016, 15:40

Rosa, bare husk at ingen af os er perfekte eller udfører vores job perfekt. Vi kan gøre det rigtig godt, ja - men fejl vil der være ind i mellem, hvilket er helt okay :)
4
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 11. aug 2016, 16:08

- Hovedpine
- Jeg har igen udført en ellers simpel test forkert :rulle:
- De arbejdstrøjer jeg har fået til prøving sidder frygteligt og får mig til at se mindst dobbelt så stor ud som jeg er. Og stoffet føles frygteligt mod huden :tie:
- Min udlejer har stadig ikke sat en vaskemaskine op og jeg synes det er pinligt at skulle vaske tøj på arbejde
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 11. aug 2016, 19:29

Rosa Espinosa skrev:
ManicNinja skrev:
Rosa Espinosa skrev:
ManicNinja skrev:
Rosa Espinosa skrev:Endnu en dag hvor jeg lavede fejl på arbejde, så endnu en dag med ondt i maven og hvor jeg ikke har lyst til at møde ind i morgen. Voksenlivet er ikke noget for mig :(


Nu har du nævnt dette nogle gange. Det lyder virkelig ikke rart. Mon ikke du er for hård ved dig selv?

Og er der ikke en kollega eller chef, du føler dig så tryg ved, at du kan vende din utilstrækkelighedsfølelse med vedkommende og blive bekræftet i, at det slet ikke er galt eller unormalt og/eller få lidt vejledning i, hvad du kunne gøre for at rette op på det?


Jo det er jeg, men føler også det er berettiget. Jeg burde kunne tingene nu.

Skrev til min chef og forklarede hende at noget var gået galt og at jeg beklagede. Hun sagde at hun ville se om det ikke kunne gå alligevel og at jeg ikke skulle tænke på det. De andre siger også til mig at tingene nok skal komme og at de også stadig laver fejl. Det er selvfølgelig dejligt at de prøver at berolige mig, men samtidig opfører de sig også lidt som at jeg er i vejen og at de er irriteret over mig. Kan godt være at det er mig som er sart fordi jeg er så nervøs og frustreret.
Må nok hellere få fat på en psykolog igen.


Kolleger siger ikke sådan for sjov. Lyt til det. Og din chefs melding er da fin. At de kan virke, som om du går i vejen kan jo meget vel handle om almindelig travlhed: Selv om man gerne vil være imødekommende og rummelig over for ny kollega i oplæring, tillader omstændighederne det desværre ikke altid. Prøv at lægge mærke til, om det kun er dig, de agerer sådan over for. Det er det garanteret ikke. :)

Uden at jeg overhovedet ved noget om dig eller din situation, så lyder det, som om det kunne være rigtigt godt for dig at få taget livtag med perfektionisme og egne tårnhøje krav til dig selv. Så du kan være glad i dit arbejde, anerkende og acceptere dig selv bedre - og undgå stress.

Kærlige hilsner fra én, der sidste år var sygemeldt i nogle uger. Det startede med utilstrækkelighedsfølelse. Jeg troede, at alle omkring mig syntes, jeg var en tordnende fiasko til mit job. Det viste sig, de syntes, jeg var svær at leve op til ... Den slags sidder ofte indeni én selv. Og stammer helt andre steder fra end det pågældende job.
Nu ved jeg ikke, hvor gammel du er. Men især i de første "rigtige" job, man har, kan det overvælde én.

De gode nyheder er, at man ikke blot bliver bedre til sit job. Man bliver også bedre til at håndtere det, de gange hvor man ikke er det. Jeg rammes stadig jævnligt af det. Men nu ved jeg, hvorfor de følelser dukker op, hvad de er signal om, og hvordan de skal håndteres. Dét punkt er jeg sikker på, du også kan nå med lidt god vejledning.

:ae:


Tak for det gode indlæg. Kan godt se at jeg har brug for at komme ud af mit hoved og lige få lidt perspektiv fra andre. Det er stadig ikke helt sjovt at gå på arbejde, men vil prøve ikke at lade det påvirke mig alt for meget. Ved at jeg vil synes om arbejdet når jeg kan tingene perfekt.


Kun godt ment: Måske vil det være godt at arbejde hen imod at kunne trives på dit arbejde, uden at du behøver løse dine opgavet fuldstændigt perfekt. :kys:

Godt du kunne bruge svaret.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Anilara » 11. aug 2016, 20:46

Anilara skal ud af døren, 2 timer efter en nattevagt.
*Husk nu nøglerne, husk nu nøglerne, HUSK NU NØGLERNE*. Lægger nøglerne ned i jakkelommen. Lukker døren. Finder ud af det er mine forældres bilnøgler!? Ikke mine nøgler til lejligheden!! Bilnøgler hvor den tilhørende bil er 300 km væk. De er lånt, og glemt at blive afleveret tilbage. Ekstranøglen til lejligheden er ligeledes 300km væk.
Fat i låsesmed.
550,-.
Satans.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. aug 2016, 13:32

Træls mavepine, men ja okay så er der da noget at bruge sin fridag på!
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 13. aug 2016, 18:55

Jeg er mildest talt træt af at min bærbar spontant gik i sort og nu laver et eller andet reparations-gendannelses-halløj lige da jeg skulle til at kaste mig over at skrive 3 ansøgninger :sur: Nu håber jeg den kommer op at køre igen. Ellers bliver jeg først for alvor frustreret!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. aug 2016, 21:52

Skinkesandwich fra Aldi :sur:
Indhold: 3 bønnespirer (visne), 2 skiver agurk (måske syltede, måske bare sure), 2 tynde skiver æg som nogen muligvis havde trådt på, skinke. Og så klappet sammen med toastbrød og Guderne må vide hvordan det brød kunne blive SÅ vådt.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 14. aug 2016, 10:27

Knaldende migræne med kvalme og svimmelhed
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 14. aug 2016, 13:27

Dirtylittledevil skrev:Skinkesandwich fra Aldi :sur:
Indhold: 3 bønnespirer (visne), 2 skiver agurk (måske syltede, måske bare sure), 2 tynde skiver æg som nogen muligvis havde trådt på, skinke. Og så klappet sammen med toastbrød og Guderne må vide hvordan det brød kunne blive SÅ vådt.


Nøgleordet her er 'Aldi' ...
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pixie88 » 14. aug 2016, 13:31

At min cykel er flad.. gider ikke gå de 3 km på arbejde i morgen :panik:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 14. aug 2016, 13:34

Jamen, er det ikke herligt, Erdogan?
Jeg synes simpelthen det er så forrykt det land efterhånden.

http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-08-14-tyrkiet-afskaffer-den-seksuelle-lavalder-hvis-man-siger-ja-er-man-gammel-nok?utm_source=Facebook&utm_campaign=TV_2_Nyhederne&utm_medium=Social

Som en fyr på facebook, så tørt udtrykte det:
"Jamen dog, nu mister Thailand en del turist omsætning fra europæiske blege mænd i netundertrøjer. Er verden ikke bare et smukt sted!"
Til gengæld grinte jeg af:
"Børn kan ikke sige nej. De er sindsyge."
-den skulle nok have været formuleret lidt anderledes.

Og så er der et par stykker, der skriver, at man er for dum, hvis man tror på, at det passer. For selvfølgelig vil Tyrkiet ikke afskaffe den seksuelle lavalder og samtidig (ønske at) indføre dødsstraf til pædofile.
Jeg er lidt forvirret.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf didas » 14. aug 2016, 16:22

Starter sommerferien med at ligge syg på sofaen og et virkelig dårligt tal på vægten i morges. Skod pis og møg.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:

Tilbage til "Generelt"