Irriterende reklamer

Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4926
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7916

Re: Irriterende reklamer

Indlægaf Nicolait » 2. aug 2016, 08:36

ShuruQ skrev:Den nyeste "Far til 14".

Jeg er på nippet af at skrige til Mia Lyhne - "DET HEDDER FOR HELVEDE SÅ JEG FLOTTEDE MIG LIDT OG IKKE SÅ JEG FLOTTET MIG LIDT". :tie:.

"Jeg flottede mig", hedder det. Hvis du vil bruge det andet hedder det "Jeg HAR flottet mig", men da det er datid du taler i, er det den første. Måske fordi reklamerne er ved at være irriterende i forvejen at jeg hæfter mig så meget ved den der.


Det jeg primært tænker, når jeg ser den reklame, er at manden virker som en tøffelhelt, og gad vide om det ikke var værd for familien at undersøge, om Bilka sælger kondomer.
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4926
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7916

Re: Irriterende reklamer

Indlægaf Nicolait » 2. aug 2016, 08:43

Wizzze skrev:Jeg har lige set den dummeste reklame i laaang tid :tie:



Det virker til at reklamefolk overtænker og komplicerer vores forhold til post og benzin.

Selv nu hvor Statoil har skiftet navn, så er det nok stadig bare "tanken" i den brede bevidsthed. Det samme med postnord, som nok stadig bare vil være "posten" eller "PostDanmark".

Gad vide om de ikke ved at vi er ligeglade eller om det nok nærmere er et tamt forsøg på at få os til at forholde os til noget ligegyldigt.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4926
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7916

Re: Irriterende reklamer

Indlægaf Nicolait » 2. aug 2016, 08:52

ShuruQ skrev:
Nicolait skrev:
ShuruQ skrev:Den nyeste "Far til 14".

Jeg er på nippet af at skrige til Mia Lyhne - "DET HEDDER FOR HELVEDE SÅ JEG FLOTTEDE MIG LIDT OG IKKE SÅ JEG FLOTTET MIG LIDT". :tie:.

"Jeg flottede mig", hedder det. Hvis du vil bruge det andet hedder det "Jeg HAR flottet mig", men da det er datid du taler i, er det den første. Måske fordi reklamerne er ved at være irriterende i forvejen at jeg hæfter mig så meget ved den der.


Det jeg primært tænker, når jeg ser den reklame, er at manden virker som en tøffelhelt, og gad vide om det ikke var værd for familien at undersøge, om Bilka sælger kondomer.


Det ved de jo godt. I den ene reklamer siger Mia Lyhne at Bilka har alt hvad man skal bruge lige fra computere til kondomer, hvortil Per så svarer "Ja, vi har så mest købt computere".


Så meget registrerer jeg ikke, når der er reklamer. :lol2:
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Irriterende reklamer

Indlægaf Juki » 10. aug 2016, 16:14

Telenors reklamer med små, opstillede klip fra hverdagen :cuss:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Irriterende reklamer

Indlægaf Persnikedy » 15. aug 2016, 08:17

Lidls nye maskot. Den er da pisse uhyggelig
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Irriterende reklamer

Indlægaf Juki » 15. aug 2016, 09:09

Reklamen med Søs Egelind for nogle færdigretter :rulle:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15648
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Irriterende reklamer

Indlægaf 2SHY » 20. aug 2016, 17:31

Den der vanvittigt irriterende reklame med en mand af hipstertypen, der har købt en bil en anhængertræk og fortæller sin kæreste at det er til når de skal ned og hente bajer og bom

Gå nu væk!!! Den var fremme tidligere og det var ikke just et glædeligt gensyn :sur: NatGeo People har den i øvrigt i den reklameblok de kører for tiden. Jeg bliver muligvis sindssyg hvis jeg ser den reklameblok flere gange denne måned
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. okt 2015, 11:14
Kort karma: 23
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 279

Re: Irriterende reklamer

Indlægaf Imahawaiigirl » 24. aug 2016, 18:46

Den reklame med trunterne der kører rundt i swimmingpool-bilen med noget ualmindeligt vederstyggeligt musik. Jeg har set reklamen hundrede gange, men først nu er det gået op for mig hvad den egentlig er for; Stella McCartney parfumen 'Pop' :nerve:
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15648
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Irriterende reklamer

Indlægaf 2SHY » 4. sep 2016, 19:33

Den der Telenor reklame med en teenage pige der leder efter sin oplader til mobilen og spørger sin bror, om han har taget den, alt imens farmand foreviger det hele

1.: Bror spørger "Hvad skal du overhovedet bruge den til?". Tja formodentlig skal hun lade mobilen op med den? Med mindre hun selvfølgelig har planer om at stikke den op i røven mens hun siger muh ligesom alle andre naturligvis gør med sådan en oplader

2.: Teenagepige gider ikke foreviges og smider sig i sofaen mens hun forsøger at gemme sig fra sin far. For det er jo meget bedre at plante sig lige foran ham frem for bare at gå sin vej :rulle:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15648
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Irriterende reklamer

Indlægaf 2SHY » 4. sep 2016, 19:34

Åh og den nye med Kleopatra der spiser Kellogs :stoned:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Irriterende reklamer

Indlægaf Juki » 4. sep 2016, 19:42

2SHY skrev:Den der Telenor reklame med en teenage pige der leder efter sin oplader til mobilen og spørger sin bror, om han har taget den, alt imens farmand foreviger det hele

1.: Bror spørger "Hvad skal du overhovedet bruge den til?". Tja formodentlig skal hun lade mobilen op med den? Med mindre hun selvfølgelig har planer om at stikke den op i røven mens hun siger muh ligesom alle andre naturligvis gør med sådan en oplader

2.: Teenagepige gider ikke foreviges og smider sig i sofaen mens hun forsøger at gemme sig fra sin far. For det er jo meget bedre at plante sig lige foran ham frem for bare at gå sin vej :rulle:

Den er FORFÆRDELIG!!! :puke:

Ps. Hun spørger også om han har taget den(opladeren), hvortil han svarer "det ved jeg da ikke" så måske er han bare retarderet :gruble:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15648
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Irriterende reklamer

Indlægaf 2SHY » 4. sep 2016, 20:04

Nu har jeg lige set den igen, og faren siger da ikke noget? :gruble: Er det ikke datteren der siger noget mens han mimer "wow"?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Only Me
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 14. okt 2015, 21:19
Kort karma: 49
Likede indlæg: 363

Re: Irriterende reklamer

Indlægaf Only Me » 4. sep 2016, 20:21

Faren vender ansigtet lige ind i kameraet lige i slutningen af reklamen og siger "Wov" med et pibet stemme. :)
0
Altid glad for at hjælpe. :)
Billede
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15648
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Irriterende reklamer

Indlægaf 2SHY » 4. sep 2016, 20:28

Only Me skrev:Faren vender ansigtet lige ind i kameraet lige i slutningen af reklamen og siger "Wov" med et pibet stemme. :)

Jeg tror nu stadig det er pigen der skaber sig
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15648
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Irriterende reklamer

Indlægaf 2SHY » 4. sep 2016, 20:33

ShuruQ skrev:
2SHY skrev:
Only Me skrev:Faren vender ansigtet lige ind i kameraet lige i slutningen af reklamen og siger "Wov" med et pibet stemme. :)

Jeg tror nu stadig det er pigen der skaber sig


Jeg er så meget i tvivl nu. Værst er, nu sidder jeg ligefrem og venter på den skal komme. Endnu mere hjernedødt er det så at de 27 gange der har været reklamer siden jeg tændte TV''et i dag har den været der ALLE gange uden undtagelse, men nu hvor jeg "vil" den skal komme, så er der en reklameblok uden :rulle:.

:ae: Du skal bare være på TLC eller NatGeo People. Så burde der være garanti
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Film og TV"