Fælles tråd - august 2016

Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf ina » 15. aug 2016, 16:52

MyGirl skrev:Jeg har mens under opsejling, og der ligger 5 romugler og 2 træstammer (Ja - jeg har talt dem! :genert: ) liiige udenfor min kontodør og kalder :rulle: :nej:

Must.....Be......Strong! Har lige præsteret ikke at spise dem til social kom sammen i afdelingen, men hvem faen har besluttet, at resterne skal stå indenfor duftevidde! Det er jo bare feje hold!


Ej, det er jo bare strengt! Håber du kunne holde det ud! :rock:
1
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf ina » 15. aug 2016, 16:53

Det der med mindre brød er ikke gået så godt i dag! :genert: Jeg har fået brød til hvert måltid. Er virkelig oppustet! :rulle:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf MyGirl » 15. aug 2016, 17:57

Guilded_Lily skrev:
MyGirl skrev:Jeg har mens under opsejling, og der ligger 5 romugler og 2 træstammer (Ja - jeg har talt dem! :genert: ) liiige udenfor min kontodør og kalder :rulle: :nej:

Must.....Be......Strong! Har lige præsteret ikke at spise dem til social kom sammen i afdelingen, men hvem faen har besluttet, at resterne skal stå indenfor duftevidde! Det er jo bare feje hold!


Jeg tænker altid på, at dejen er fuld af fluelort, hvis jeg får det tilbudt. Det er nok til at give så meget kvalme, jeg ikke rører det!
Sidste gang, jeg smagte en lille bid af min datters ("Man SKAL smage på alt, Mor!"), fandt jeg et hår i.

Til gengæld glæder jeg mig lidt for meget til mandens pæretærte i aften :fløjt:


Haha, det kan være, det er vejen frem. Skal jeg prøve en anden gang! :D

Jeg holdt stand :banan: og havde så lige glædet mig til en chokoladekaffe til håndbolden, og så var den udsolgt i Netto :trist: meeeen, så ender jeg formentlig 2-300 kcal under planen, så helt skidt er det jo ikke.
4
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf MyGirl » 15. aug 2016, 17:59

ina skrev:Det der med mindre brød er ikke gået så godt i dag! :genert: Jeg har fået brød til hvert måltid. Er virkelig oppustet! :rulle:


Amen livet er bare også en anelse mindre værd at leve uden brød :blush2: Håber i morgen bliver en bedre dag hvad det angår i din lejr!
1
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf Ally » 15. aug 2016, 18:00

ina skrev:Det der med mindre brød er ikke gået så godt i dag! :genert: Jeg har fået brød til hvert måltid. Er virkelig oppustet! :rulle:

I hear ya! Jeg har også spist lidt flere kulhydrater i dag end planlagt. I morgen får jeg jordens kedeligste madpakke med, men til gengæld er den uden brød, ris og pasta :D
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf ina » 15. aug 2016, 18:52

MyGirl skrev:
ina skrev:Det der med mindre brød er ikke gået så godt i dag! :genert: Jeg har fået brød til hvert måltid. Er virkelig oppustet! :rulle:


Amen livet er bare også en anelse mindre værd at leve uden brød :blush2: Håber i morgen bliver en bedre dag hvad det angår i din lejr!


Tak. :kys: Og hvor er det flot, at du holdt stand! :klap:
1
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf ina » 15. aug 2016, 18:53

Ally skrev:
ina skrev:Det der med mindre brød er ikke gået så godt i dag! :genert: Jeg har fået brød til hvert måltid. Er virkelig oppustet! :rulle:

I hear ya! Jeg har også spist lidt flere kulhydrater i dag end planlagt. I morgen får jeg jordens kedeligste madpakke med, men til gengæld er den uden brød, ris og pasta :D


I morgen kan kun blive bedre hvad det angår. :D
1
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf Ally » 15. aug 2016, 19:24

ina skrev:I morgen kan kun blive bedre hvad det angår. :D


Absolut! We can do this! :klap:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Chungodongowongo
Indlæg: 182
Tilmeldt: 15. aug 2015, 09:08
Kort karma: 19
Likede indlæg: 447

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf Chungodongowongo » 15. aug 2016, 19:29

I dag har jeg været i fitness. Det blev til 3 kilometer på løbebånd. Ikke verdens mest inspirerende træning, men det gav da en høj puls og en smule tempotræning :)
4
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf ina » 16. aug 2016, 14:31

Jeg har været 5 timer på frivilligt arbejde og nu er jeg sindssygt træt! :bored: Det er hårdt at komme i gang efter ferien.

Kunne holde mig fra både kage og slik, men drak to mundfulde sodavand (fremfor champagne), da vi skulle skåle for at fejre noget.

Jeg er bare så træt lige nu, at jeg har lyst til alt - mc d, chokolade, cola - you name it! Argh! :genert:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf MyGirl » 16. aug 2016, 19:26

ina skrev:Jeg har været 5 timer på frivilligt arbejde og nu er jeg sindssygt træt! :bored: Det er hårdt at komme i gang efter ferien.

Kunne holde mig fra både kage og slik, men drak to mundfulde sodavand (fremfor champagne), da vi skulle skåle for at fejre noget.

Jeg er bare så træt lige nu, at jeg har lyst til alt - mc d, chokolade, cola - you name it! Argh! :genert:


Kom du ok igennem dagen?
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf MyGirl » 16. aug 2016, 19:33

Jeg sidder lige mentalt og fejrer, at mine første 8 dage er gået skidegodt :genert:

Jeg har været rimelig aktiv på gåturene, og bortset fra pizza lørdag aften (hvor lørdag endte på 2400 kcal, og hvor jeg i forvejen har tilladt lidt ekstra kcal i weekenden), har kosten kørt snorlige :banan:

Har derfor besluttet, at i morgen bliver vejedag. Nu må ferievægten være relativt fortrængt, og så må tiden vise, hvor langt der er til, at jeg er sikkert under BMI-stregen til vores behandling.

Weekenden bliver svær denne uge, da vi skal til fødselsdag både fredag og lørdag, men den slags må der jo arbejdes igennem, hvis der skal smides en god del kilo de næste 4 mdr. Håber der er bare liiiidt sunde ting at vælge de dage..

I can do it!! :pompom:
4
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf Ally » 17. aug 2016, 06:43

ina skrev:I morgen kan kun blive bedre hvad det angår. :D


Gik det så bedre for dig i går mht. kulhydraterne? Jeg selv formåede faktisk at nøjes med ris til aftensmaden. Lidt müsli i yoghurten, men det tæller jeg ikke med i "minimeringen af kulhydraterne". I dag forsøger jeg at skære ned på kulhydraterne igen - ikke fordi jeg skal undgå kulhydrater, men jeg tænker, at det ikke skader, hvis jeg minimerer indtaget.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf MyGirl » 17. aug 2016, 08:07

Så fik jeg taget vægtstaus og lagt en plan. Der skal smides 8 kg på 4 måneder, så ambitionen må jo være et halvt kg om ugen for at være på en ok sikker side.. :)

Stemmer neget godt overens med de forventninger, jeg havde på den front og giver lidt ekstra motivation til ikke at slække i weekenderne, får der er ikke "råd" til spildte uger :D

(Der er reelt 4 kg ned til den "gyldne streg", men vil gerne have en lille buffer :)
2
Brugeravatar
Teni
Indlæg: 71
Tilmeldt: 12. aug 2016, 08:09
Kort karma: 3
Likede indlæg: 76

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf Teni » 17. aug 2016, 11:04

så fik jeg tid til komme herind igen :)
min uge er startet godt (selvom jeg desværre har problemer med at sove meget for tiden øv), og jeg fortsætter fint med grøntsags smoothies om morgenen, er faktisk begyndt at glæde mig til morgenmaden selvom de fleste jeg fortæller det til, synes det lyder ækelt :lol:

min største udfordring i denne uge bliver uden tvivl det fysiske!! Jeg skal især ind og have pulsen op før det nytter noget.

De sidste par uger har jeg holdt mig fra alt hvad der indeholder koffein og sukker. Har tidligere drukket meget kaffe og pepsi max. Her i forgårs skulle jeg med toget og det havde været en lidt lang dag, så ville forkæle mig selv lidt og købte en pepsi max, men jeg kunne faktisk slet ikke lide smagen af den :wacko: det der kunstige sødemiddel smagte mig slet ikke, så det lader til at det ikke er noget min krop savner længere. Så fanatisk er jeg åbenbart blevet he he

men jeg leder stadig efter noget andet at drikke end vand en gang imellem, for jeg drikker godt nok meget vand til daglig! Jeg kan rigtig godt lide vand, men nogle gange vil man gerne have noget andet, men det er svært at finde noget som ikke indeholder sukker eller for mange kcal, for man sparer virkelig mange kalorier ved kun at drikke vand. Hvad drikker I andre til daglig?
0
she is still there ... inside you ... waiting
let´s go get her

Tilbage til "Sund og/eller slank"