Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4563
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 665
Likede indlæg: 20864

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf catnip » 16. aug 2016, 11:47

At gamle gangbesværede damer altid vælger at krydse vejen langt væk fra fodgængerovergangen...
1
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Bimmerdyret » 16. aug 2016, 12:19

2SHY skrev:Hvorfor der altid er hvepse på min bil når jeg kører fra arbejde! Og mig der er panisk angst for de forbandede kræ! :whine: Og de bliver endda siddende når man kører!


Parkerer du under et træ eller i nærheden af buske/bede med blomster osv?
0
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pityt » 16. aug 2016, 13:36

PerXX skrev:
Pityt skrev:
Daine skrev:
Pityt skrev:
Daine skrev:Brydning. Eller den måde de starter en brydekamp på?

En fyr i meget stramt tøj ligger sig ned, på spredte knæ, mens modparten knæler ned bagved ham. Og når dommeren giver signal maser han modparten i gulvet. Det ligner indledningen på en obskur sexfilm.

Hvem faen har fundet på det?

Grækerne :-D Men de VAR efter sigende også meget glade for homosex :fløjt:

Okay :D Det ser virkelig virkelig mystisk ud, når de gør det. Ham der knæler gør virkelig noget ud af det, svaj i ryggen og godt strittende numse. Og hvis ham bagved ikke lige er hurtig nok til at kaste sig over ham, vrikker han med røven :forvirret:
Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om jeg er forarget eller bare skal lillepigefnise. Jeg tror jeg skifter kanal i stedet :lol:

Jeg synes det er lidt frækt :blush:


I så fald bør du måske overveje Tyrkisk brydning.
i stedet for trikot, er uniformen bar overkrop og læderbukser.
De kæmpende smørers så ind i olivenolie fra top til tå, og kæmper så for at få nedlagt hinanden - som oftest ved at stikke hånden ned i hinandens bukser(!). Der er dog specifikke regler imod at "angribe testikler eller anus"...

PS - man kan også vinde ved at rive bukserne af modstanderen.

Det er naturligvis en meget mandig sport, og meget "No homo!" :lol:

Orv...hvor kan man se det henne? :slem:
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 16. aug 2016, 14:01

Bimmerdyret skrev:
2SHY skrev:Hvorfor der altid er hvepse på min bil når jeg kører fra arbejde! Og mig der er panisk angst for de forbandede kræ! :whine: Og de bliver endda siddende når man kører!


Parkerer du under et træ eller i nærheden af buske/bede med blomster osv?

Ikke lige under et træ men i nærheden. Til gengæld holder jeg typisk under et træ når jeg kommer hjem. Så... Hvepse når jeg får fri men ikke når jeg går ud til bilen der hvor jeg holder i nærheden af hvor jeg bor
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24982
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29985

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Wizzze » 16. aug 2016, 17:08

Hvorfor er det mere interessant når landmænd søger kærlighed, end når blikkenslagere, buschauffører, landmålere eller djøf'ere søger kærlighed? :gruble:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14697
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 16. aug 2016, 17:18

Wizzze skrev:Hvorfor er det mere interessant når landmænd søger kærlighed, end når blikkenslagere, buschauffører, landmålere eller djøf'ere søger kærlighed? :gruble:


Faktisk er det cirka lige uinteressant. Men måske det trods alt er marginalt bedre tv når den udkårne skal vises rundt på gården end når hun får lov at sætte sig på forreste bussæde? :D
7
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24982
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29985

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Wizzze » 16. aug 2016, 17:49

Flora skrev:
Wizzze skrev:Hvorfor er det mere interessant når landmænd søger kærlighed, end når blikkenslagere, buschauffører, landmålere eller djøf'ere søger kærlighed? :gruble:


Faktisk er det cirka lige uinteressant. Men måske det trods alt er marginalt bedre tv når den udkårne skal vises rundt på gården end når hun får lov at sætte sig på forreste bussæde? :D


Mon udsendelsen var lige så interessant hvis vi havde smellOvision? :D :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15233
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1240
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25522

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 16. aug 2016, 18:08

catnip skrev:At gamle gangbesværede damer altid vælger at krydse vejen langt væk fra fodgængerovergangen...


Måske er der langt hen til den, når man er gangbesværet, og man skal den anden vej?
0
14 11 14
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4563
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 665
Likede indlæg: 20864

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf catnip » 16. aug 2016, 18:10

Delfin skrev:
catnip skrev:At gamle gangbesværede damer altid vælger at krydse vejen langt væk fra fodgængerovergangen...


Måske er der langt hen til den, når man er gangbesværet, og man skal den anden vej?


I dag var det 5 meter. Jeg undrer mig bare over at de tager den chance...på ofte ret trafikerede veje...
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15233
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1240
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25522

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 16. aug 2016, 18:16

catnip skrev:
Delfin skrev:
catnip skrev:At gamle gangbesværede damer altid vælger at krydse vejen langt væk fra fodgængerovergangen...


Måske er der langt hen til den, når man er gangbesværet, og man skal den anden vej?


I dag var det 5 meter. Jeg undrer mig bare over at de tager den chance...på ofte ret trafikerede veje...


Det er heller ikke fordi, jeg mener, det er genialt, men det er da en mulig forklaring
0
14 11 14
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14697
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 16. aug 2016, 18:33

Wizzze skrev:
Flora skrev:
Wizzze skrev:Hvorfor er det mere interessant når landmænd søger kærlighed, end når blikkenslagere, buschauffører, landmålere eller djøf'ere søger kærlighed? :gruble:


Faktisk er det cirka lige uinteressant. Men måske det trods alt er marginalt bedre tv når den udkårne skal vises rundt på gården end når hun får lov at sætte sig på forreste bussæde? :D


Mon udsendelsen var lige så interessant hvis vi havde smellOvision? :D :gruble:


Haha nej. Så ville der nok være en del færre seere :D
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf HappyPaww » 16. aug 2016, 19:12

At PostNord har haft en pakke til mig liggende på lager i en uge, uden at sende den til afhentningsstedet :sur:
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14697
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 16. aug 2016, 19:38

Jeg går jævnligt tur i et nærliggende naturområde og når jeg støder på andre mennesker der, så hilser måske 7 ud af 10 trods det typisk er både første og sidste gang man ser hinanden. Går jeg rundt inde i en by, så hilser 0 ud af 10 mennesker jeg går forbi. Jeg undrer mig over hvorfor folk sådan hilser på fremmede mennesker bare forbi de er ude i naturen, når nu ingen kan finde på det inde i byen :gruble:
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 16. aug 2016, 19:39

Wizzze skrev:Hvorfor er det mere interessant når landmænd søger kærlighed, end når blikkenslagere, buschauffører, landmålere eller djøf'ere søger kærlighed? :gruble:

Jeg er vist ikke lige målgruppen for den slags udsendelser :D så jeg tør ikke sige, om det vitterligt er mere interessant.

Men der er vel en forestilling om, at det kan være lidt sværere ... altså at landmænd måske møder færre mennesker i dagligdagen end buschauffører og blikkenslagere? :gruble:

Men det kan også bare være, de vred deres hjerner med, hvad de skulle lave en serie om, og så blev det lige det.
1
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5656

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf landsbytossen » 17. aug 2016, 04:50

catnip skrev:
Delfin skrev:
catnip skrev:At gamle gangbesværede damer altid vælger at krydse vejen langt væk fra fodgængerovergangen...


Måske er der langt hen til den, når man er gangbesværet, og man skal den anden vej?


I dag var det 5 meter. Jeg undrer mig bare over at de tager den chance...på ofte ret trafikerede veje...

De gamle damers motto er: "Hvorfor gå over vejen, når man kan blive kørt over"
2
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup

Tilbage til "Generelt"