September ´15 - fællestråd

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf FruKuk » 27. sep 2015, 11:06

Okay den gule er jo slet ikke til at læse... Sorry
0
Brugeravatar
Dublin-mudslide
Indlæg: 146
Tilmeldt: 2. sep 2015, 11:30
Kort karma: 11
Likede indlæg: 81

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf Dublin-mudslide » 27. sep 2015, 12:07

Jeg har ikke luret herinde i et stykke tid. Jeg har kørt LCHF og vejede mig i sidste uge, men der skete ikke det store. I dag siger vægten minus 1 kg til. Hvis det passer (der er sgu så mange udsving nogle gange) så mangler jeg kun at tabe mig 3 kg, så er jeg tilbage på min daværende vægt før graviditet. Men altså, det synes jeg ikke at jeg kan se - jeg kan dog godt mærke det, hvilket sikkert lyder mærkeligt. Jeg kan dog passe gamle jeans nu og knappe dem. At muffin-effekten så er ret frygtelig er en anden snak. Men den skal altså væk og jeg ved det kan tage tid.
2
Brugeravatar
Dublin-mudslide
Indlæg: 146
Tilmeldt: 2. sep 2015, 11:30
Kort karma: 11
Likede indlæg: 81

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf Dublin-mudslide » 27. sep 2015, 12:12

MyGirl skrev:
FitBrideToBE skrev:
MyGirl skrev:@Guilded_Lily Hvor er det fedt at høre med træningen! Godt gået.

@Bøtte Håber du får lidt tid til at slappe af i dag :( Lyder som en hård nat.

Ihhh... Blev lige stoppet i kopirummet af en af vores søde studiner, der kom og sagde: Du ser bare helt vildt slank ud i dag MyGirl! Man kan virkelig se, der sker noget!

:lun: Hun skulle have lønforhøjelse skulle hun.


Nogle mennesker er altså bare super gode til at give andre komplimenter.. Og hvor er det da skønt! - og kudos til dig for, at det ser ud til at virke alt fasteriet :) :gogo:


Tak :) Og ja, hun var så sød... "Jeg ved godt, der er mange, der ikke tør sige den slags, men jeg synes altså bare, du skal vide det" som hun sagde.



Har I andre egentlig også sådan specifikke steder på kroppen, I holder øje med, når I taber jer? (Hvis der er nogen af jer, der vel at mærke har yoyo-vægtet lige så meget som mig. :blush: )

For mig er det særligt mine kraveben af en eller anden grund. De forsvinder næsten helt, når jeg tager på, men nu er det et af de steder på kroppen, jeg står og studerer i spejlet i takt med, at de bliver mere og mere fremtrædende. (Os så naturligvis "mavedellen" som svinder, men aaaalt for langsomt :sur: )


Ja, her er det også mine kraveben, der forsvandt under min graviditet. Kæft dem har jeg sgu savnet. Men nu er de igen dukket op :D
1
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf FitBrideToBE » 27. sep 2015, 14:24

D.itsen skrev:Med 2 split ville jeg træne styrke 4 dage om ugen dvs træne to dage og så mindst en fridag. Ønskede jeg at træne mere ville jeg lave en 3split med 6 træningspas om ugen.
Personligt ville jeg aldrig køre andet end fullbody (3 dage om ugen) eller 2split



Jeg kører tre-split.. Det fungerer super for mig :gogo:
0
D.itsen
Indlæg: 3326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8985

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf D.itsen » 27. sep 2015, 15:46

FitBrideToBE skrev:
D.itsen skrev:Med 2 split ville jeg træne styrke 4 dage om ugen dvs træne to dage og så mindst en fridag. Ønskede jeg at træne mere ville jeg lave en 3split med 6 træningspas om ugen.
Personligt ville jeg aldrig køre andet end fullbody (3 dage om ugen) eller 2split



Jeg kører tre-split.. Det fungerer super for mig :gogo:

Jeg er imponeret over at du kan finde tiden til det
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf Krølle » 27. sep 2015, 16:32

Mød min træningsbuddy :D Hun er altid i humør til en tur og kan ikke ignoreres, selvom det regner - det er godt for vedholdenheden!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf Ally » 27. sep 2015, 17:31

Det har været en skøn weekend med fødselsdagsfejringer for både Yngstebarnet og Ældstebarnet. Både lørdag og søndag havde vi en masse fødselsdagsgæster, men lige nu har vi to meget overtrætte børn, der ikke helt kan finde ud af, at der nu skal være ro og man skal sove.

Eneste minus ved i dag er, at jeg vågnede med lidt ondt i lænden. Tænkte, at det var pga. mens, men i løbet af dagen blev det værre og værre - og jeg er nu ikke det mindste i tvivl om, at smerterne, der er rigtig voldsomme og nærmest ikke til at holde ud, skyldes en diskusplade, der har flyttet sig. Det er nøjagtigt det samme, som jeg oplevede tidligere på året. Den gang skete det mens jeg squattede og ifølge kiropraktoren, som jeg blev tilset af i den forbindelse, kunne det sagtens komme igen.

Da jeg gik hos kiropraktoren, viste han mig en øvelse, jeg skulle lave flere gange om dagen; den har jeg naturligvis tænkt mig at lave, men jeg har meldt mig syg på arbejdet. Jeg har forberedt mig selv på et uvist antal sygedage, en masse smerter og en masse smertestillende :nej: :whine:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf FruKuk » 27. sep 2015, 17:39

Ally det lyder filme ikke rart :tie: Håber, at det fortager sig lynhurtigt!
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf Krølle » 27. sep 2015, 17:42

Ny uge, nye mål.

Cykle ud til gården mindst en gang. 5-10 km/dag, en enkelt dag i løbesko for at se, om det slår mig ihjel :tie:

Træningsbuddy er øm i rumpen, så turene med hende bliver kun i vanligt trampetempo.

Hjemmelavet mad 5/7 dage. Urgh. Den bliver svær.
0
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf FitBrideToBE » 27. sep 2015, 17:43

D.itsen skrev:
FitBrideToBE skrev:
D.itsen skrev:Med 2 split ville jeg træne styrke 4 dage om ugen dvs træne to dage og så mindst en fridag. Ønskede jeg at træne mere ville jeg lave en 3split med 6 træningspas om ugen.
Personligt ville jeg aldrig køre andet end fullbody (3 dage om ugen) eller 2split



Jeg kører tre-split.. Det fungerer super for mig :gogo:

Jeg er imponeret over at du kan finde tiden til det


Jeg prioriterer det vist bare - står op kl 04.30, så det er ordnet inden studie :) Fungerer fint :)
0
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf FitBrideToBE » 27. sep 2015, 17:44

Ally skrev:Det har været en skøn weekend med fødselsdagsfejringer for både Yngstebarnet og Ældstebarnet. Både lørdag og søndag havde vi en masse fødselsdagsgæster, men lige nu har vi to meget overtrætte børn, der ikke helt kan finde ud af, at der nu skal være ro og man skal sove.

Eneste minus ved i dag er, at jeg vågnede med lidt ondt i lænden. Tænkte, at det var pga. mens, men i løbet af dagen blev det værre og værre - og jeg er nu ikke det mindste i tvivl om, at smerterne, der er rigtig voldsomme og nærmest ikke til at holde ud, skyldes en diskusplade, der har flyttet sig. Det er nøjagtigt det samme, som jeg oplevede tidligere på året. Den gang skete det mens jeg squattede og ifølge kiropraktoren, som jeg blev tilset af i den forbindelse, kunne det sagtens komme igen.

Da jeg gik hos kiropraktoren, viste han mig en øvelse, jeg skulle lave flere gange om dagen; den har jeg naturligvis tænkt mig at lave, men jeg har meldt mig syg på arbejdet. Jeg har forberedt mig selv på et uvist antal sygedage, en masse smerter og en masse smertestillende :nej: :whine:


Åh søde du :( ÆVÆVÆV med lænden !!! Jeg håber det går HURTIGT over :kram: :ae: Men det lyder som en grim omgang !
0
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf Aquadorable » 27. sep 2015, 17:48

Status på denne uge:

Motionen kører virkelig godt!
Spiste kun slik fredag, og jeg har også overholdt mine kalorier langt de fleste dage. Men her i weekenden har jeg fået liiiidt mere end forventet.

Næste uge:
Træning minimum tre gange, motion hver dag (fx gåture, mindre cykelture osv.)
I weekenden skal jeg begrænse madindtaget så meget som muligt, men jeg ved også, det bliver svært, da vi er hos min svigerfamilie fra torsdag til søndag - og der er aaaaltid virkelig god mad på menuen :genert:
0
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf Bøtte » 27. sep 2015, 18:41

Hej.
Jeg har haft en træls weekend, jeg har fået noget betændelse i den ene side af ansigtet, som bare blev værre og værre.
Jeg er blevet tilset 3 gange af vagtlægen på mindre end 24 timer. Har fået to slags penicillin og allergimedicin. Nu er det endelig vendt igen og ved at aftage. Ligner stadig en der har fået en ordentlig en på kassen, men det er bedre.
I morges kl 7, lige efter jeg havde haft besøg af vagtlægen, pakkede jeg barn og hund og tog hjem til mine forældre. Havde sovet 4,5 time og kunne knapt se ud af det ene øje pga hævelsen. Jeg hylede også lidt i telefonen, da jeg ringede til min far og sagde vi var på vej.
Jeg var ret presset lige der :genert:

Jeg satser på at alt er bedre i morgen, også maden og mængden af motion.

Beklager mine manglende kommentarer :kys:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12456

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 27. sep 2015, 18:42

@Ally - aaaavvv! Rigtig god bedring med lænden - det lyder dælme ikke rart! :ae: :ae: :ae: :ae:

@Krølle - årh :love: Total misundelse herfra! Jeg ville så gerne have tid og råd til at ride igen (selvom det ville koste et par nye bukser - jeg måtte konstatere, jeg ikke havde kunnet ride i mine nuværende i sommers alligevel :lol: )

Stærkt gået med resten - der trænes og holdes øje med kosten deruda', derude :rocker:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 27. sep 2015, 18:51

Ally skrev:Det har været en skøn weekend med fødselsdagsfejringer for både Yngstebarnet og Ældstebarnet. Både lørdag og søndag havde vi en masse fødselsdagsgæster, men lige nu har vi to meget overtrætte børn, der ikke helt kan finde ud af, at der nu skal være ro og man skal sove.

Eneste minus ved i dag er, at jeg vågnede med lidt ondt i lænden. Tænkte, at det var pga. mens, men i løbet af dagen blev det værre og værre - og jeg er nu ikke det mindste i tvivl om, at smerterne, der er rigtig voldsomme og nærmest ikke til at holde ud, skyldes en diskusplade, der har flyttet sig. Det er nøjagtigt det samme, som jeg oplevede tidligere på året. Den gang skete det mens jeg squattede og ifølge kiropraktoren, som jeg blev tilset af i den forbindelse, kunne det sagtens komme igen.

Da jeg gik hos kiropraktoren, viste han mig en øvelse, jeg skulle lave flere gange om dagen; den har jeg naturligvis tænkt mig at lave, men jeg har meldt mig syg på arbejdet. Jeg har forberedt mig selv på et uvist antal sygedage, en masse smerter og en masse smertestillende :nej: :whine:


Øv øv... Hvor lyder det ikke særlig rart :( Rigtig god bedring :kys:
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"