Den store bryllupssniksnak-tråd

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Annione » 17. aug 2016, 11:09

MissDitte skrev:
Hmm.. Vi skal vies kl 15 og så billeder bagefter. Men hvis jeg lige kan få et kvarters solskin ved halv fem-tiden - så er det ok :D Vi skal vies indendøre, så der kan det godt øse ned :D
Men altså - vi to burde have koordineret det bedre, så det kunne passe med regnen :blomst:


Haha - ja helt ærligt :-D

En side lover pisseregn før 12, en anden lover solskin. Jeg satser på at vi begge får det sidste :sol: :dåne:

Hvor skal I vies? Vi skal vies på Schæffergården i Gentofte.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7768

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Filipai » 17. aug 2016, 11:12

Annione skrev:
Haha - ja helt ærligt :-D

En side lover pisseregn før 12, en anden lover solskin. Jeg satser på at vi begge får det sidste :sol: :dåne:

Hvor skal I vies? Vi skal vies på Schæffergården i Gentofte.


Ej det er simpelthen så fint et sted :dåne:
1
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 561
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1302

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf MissDitte » 17. aug 2016, 11:15

Annione skrev:
Haha - ja helt ærligt :-D

En side lover pisseregn før 12, en anden lover solskin. Jeg satser på at vi begge får det sidste :sol: :dåne:

Hvor skal I vies? Vi skal vies på Schæffergården i Gentofte.


Vi skal bare vies i kirken som ligger lige hvor vi bor. Så jeg overvejer, at gå derhen. Men ikke i regn :D
Jeres lyder helt fantastisk. Jeg kan godt lide, at I har gjort lidt ekstra ud af lokationen :)
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Annione » 17. aug 2016, 11:22

MissDitte skrev:
Vi skal bare vies i kirken som ligger lige hvor vi bor. Så jeg overvejer, at gå derhen. Men ikke i regn :D
Jeres lyder helt fantastisk. Jeg kan godt lide, at I har gjort lidt ekstra ud af lokationen :)


Det lyder bare så fint, at I kan gå hen til kirken :lun:

Vi planlagde hele vores bryllup, mens vi var på en lang rejse. Schæffergården blev booket, mens vi solede på Maldiverne :-D Så vores krav var, at stedet skulle stå for ALT, da vi kun havde 3 måneder i Dk inden brylluppet. Det bliver fantastisk, men vi betaler også for det.
0
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 561
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1302

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf MissDitte » 17. aug 2016, 12:25

Jeg vil også sole på Maldiverne :D
Glæder mig til at høre om jeres dag. Og forstår godt, at I valgte at prioritere sådan :)
1
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Shmartiesh » 17. aug 2016, 15:08

Ja ja.. Så sidder man her i sofaen og overvejer at gå ind til kæresten, som slapper af ved computeren, og sige man har fundet en dato om 2 år som er perfekt. Og fortælle at det fandt jeg ud af fordi andre gør det sammen :D

Jeg ved bare han vil kigge dumt på mig og sige det er dyrt...
0
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Luffegås » 17. aug 2016, 16:13

Shmartiesh skrev:Ja ja.. Så sidder man her i sofaen og overvejer at gå ind til kæresten, som slapper af ved computeren, og sige man har fundet en dato om 2 år som er perfekt. Og fortælle at det fandt jeg ud af fordi andre gør det sammen :D

Jeg ved bare han vil kigge dumt på mig og sige det er dyrt...

Men i det mindste ved han så at du gerne vil noget på en dato ;) Det har jeg hørt fra andre par kan sætte tingene igang. Og ja, det er dyrt, men det vil det da altid være :D
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Shmartiesh » 17. aug 2016, 19:09

Luffegås skrev:
Shmartiesh skrev:Ja ja.. Så sidder man her i sofaen og overvejer at gå ind til kæresten, som slapper af ved computeren, og sige man har fundet en dato om 2 år som er perfekt. Og fortælle at det fandt jeg ud af fordi andre gør det sammen :D

Jeg ved bare han vil kigge dumt på mig og sige det er dyrt...

Men i det mindste ved han så at du gerne vil noget på en dato ;) Det har jeg hørt fra andre par kan sætte tingene igang. Og ja, det er dyrt, men det vil det da altid være :D


Jeg nævnte det for ham og først var han som han plejer når jeg nævner det, sådan lidt 'årh, det igen...'

Men så løb han en tur og bagefter begyndte han at spørge ind til hvor jeg har datoen fra og måtte så fortælle om indlægget herinde :D

Men efter flere mdrs. Erfaring med at han ikke gider presses til det prøver jeg ikke at få mine forhåbninger op. :genert:
0
godtnavn
Indlæg: 11093
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12838

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf godtnavn » 17. aug 2016, 19:28

Hvilken dato er det I allesammen vil have om 2 år? Nu er jeg nysgerrig. Jeg vil også gerne giftes om to år på en bestemt dato, men den er vidst ikke speciel for andre end os.
0
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2204
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3221

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf flicka » 17. aug 2016, 20:08

godtnavn skrev:Hvilken dato er det I allesammen vil have om 2 år? Nu er jeg nysgerrig. Jeg vil også gerne giftes om to år på en bestemt dato, men den er vidst ikke speciel for andre end os.


Jeg gætter umiddelbart på 18.08.18 :)
1
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
godtnavn
Indlæg: 11093
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12838

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf godtnavn » 17. aug 2016, 20:21

flicka skrev:
godtnavn skrev:Hvilken dato er det I allesammen vil have om 2 år? Nu er jeg nysgerrig. Jeg vil også gerne giftes om to år på en bestemt dato, men den er vidst ikke speciel for andre end os.


Jeg gætter umiddelbart på 18.08.18 :)


Så er jeg næsten skuffet :lol: Ej det er da en meget fin dato men de dage er der jo hvert år for tiden, tror jeg havde håbet på en vildere talkombination :)
0
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2582
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 176
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3854

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Anlewi » 17. aug 2016, 20:49

Jeg tænker 180818
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf StripesAddict » 17. aug 2016, 21:32

Luffegås skrev:Kæresten kom nu hjem fra arbejde, og jeg var stadig helt oppe under loftet af spænding allerede og hvad vi skal have drømt os frem til, særligt budgetmæssigt. Jeg er sikker på at I det sekund vi nævner ordet Bryllup vil der komme meget hjælp fra folk, vi kender både fotografer, folk med gode kontakter til forsamlingshuse, og musikere.. Og så har vi hver især en mor med meninger :P....
Jeg siger så, at jeg synes vi skal vente til december i år med at nævne vi går i gifte tanker.. Han blev straks "I ÅRR??!" Han havde troet det var sådan noget vi først skulle sige næste december i 2017, når der er 8 mdr. til. Det er sikkert også fint, men for filan, man kan da ikke holde noget hemmeligt SÅ længe! :D

Hvornår annoncerede i andre, at nu var der ved at blive planlagt et decideret bryllup??


Min mand friede i Juni sidste år og for os betød det bryllup året efter, så folk fik at vide vi var blevet forlovet ret meget med det samme. Vi begyndte at melde datoen ud til folk så snart vi fik den, ca. Et halvt år inden, så vi kunne få alle med.

Kan i øvrigt afsløre at udendørs vielse i regnvejr er ret romantisk :lun:
1
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 561
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1302

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf MissDitte » 18. aug 2016, 06:20

Vi skal giftes på LØRDAG! Vi bliver 90 mennesker og en af dem er min søster, som er 20 år ældre end mig og som har fødselsdag på lørdag. Jeg ved hun synes det er lidt træls, at det lige er den dag, for så kan hun ikke selv holde stor fødselsdag.
Vil det være fint i velkomsten, at ønske hende tillykke og så evt synge en happy birthday og give en gave? Jeg vil jo gerne markere, at vi godt ved, at det også er hendes dag.
8
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Hunkat » 18. aug 2016, 06:32

MissDitte skrev:Vi skal giftes på LØRDAG! Vi bliver 90 mennesker og en af dem er min søster, som er 20 år ældre end mig og som har fødselsdag på lørdag. Jeg ved hun synes det er lidt træls, at det lige er den dag, for så kan hun ikke selv holde stor fødselsdag.
Vil det være fint i velkomsten, at ønske hende tillykke og så evt synge en happy birthday og give en gave? Jeg vil jo gerne markere, at vi godt ved, at det også er hendes dag.


Nu hader jeg selv at blive sunget for så den med sangen kan jeg ikke vurderer. Men jeg synes fint I kan anerkende at hun har fødselsdag, sige tak fordi hun ville stille sin dag til rådighed for jer og lave det 'offer', om man vil.
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Fest og bryllup"