Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7501
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 830
Likede indlæg: 19653

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 18. aug 2016, 18:27

Nipsting skrev:Føler så meget med dig :kram: har lige gennemgået det samme - dog prikkede hun mig på skulderen en aften jeg var i byen.
Ingen af os er sammen med ham i dag (hun bad ham komme ned på baren - hans ansigts udtryk sagde det hele)
Men jeg var så rasende - hun mødte hans børn efter 14 dage - jeg mødte dem ikke de 5 mdr jeg var sammen med ham.

Har skrevet tidligere herinde om vores 1. Brud ( og det var så der hun kom ind i billedet) efter en uge tiggede og bad han mig om at tage ham tilbage - både første og sidste gang jeg gør det. Men bare det at han ville tilbage og samtidig så hende den anden, det er fandeme beregnende og koldt

Så jeg har det ligesom dig....pisse hamrende fucking lorte rasende og har været det i en mdr nu
+ jeg hader ham så meget at jeg ikke kan være i mig selv nogen gange. Og blokeret ham alle steder


Øv noget lort :( Føler helt bestemt med dig :kram:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7501
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 830
Likede indlæg: 19653

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 18. aug 2016, 20:57

Puha, nu fik jeg sendt beskeden. Har helt kvalme over det, fordi det bare kommer for tæt på. Men jeg er glad for at jeg gjorde det.
Men jeg er lidt "bange" for en evt respons. Jeg ved ikke helt hvorfor. Er bange for at hun allerede godt ved det, eller at jeg måske virkelig har misforstået noget. Selvom, det tror jeg alligevel er utrolig usandsynligt. Alle jeg har talt med om det, er enig med mig i at det er bare ikke okay, og hun skal have det at vide.
Nu vil jeg bare slukke for alt elektronik og hoppe i seng. Så må jeg evt deale med det hele igen i morgen.
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7501
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 830
Likede indlæg: 19653

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 19. aug 2016, 07:40

Nå øh... Ved ikke helt om hun forstod mig, for hun skrev og svarede at ja, det var hende på billederne. Men det ved jeg jo godt, og det var ikke det jeg spurgte hende om - og hun har sendt mig en venneanmodning :gruble:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
MOGA
Indlæg: 4054
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 19. aug 2016, 07:57

Animi skrev:Nå øh... Ved ikke helt om hun forstod mig, for hun skrev og svarede at ja, det var hende på billederne. Men det ved jeg jo godt, og det var ikke det jeg spurgte hende om - og hun har sendt mig en venneanmodning :gruble:


Har du skrevet, så det på nogen måde kan misforstås?
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7501
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 830
Likede indlæg: 19653

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 19. aug 2016, 08:04

MOGA skrev:
Har du skrevet, så det på nogen måde kan misforstås?


Altså det tror jeg ikke, men det er selvfølgelig lidt svært at vide hvis hendes engelsk ikke er supergodt :gruble: Jeg skrev at jeg havde set nogen billeder af dem på denne her ferie sammen, og at hun skulle vide at mens de var på den ferie var ham og jeg også i et forhold.
På den anden side, hendes første respons var "oh, oh!! your from Denmark?" så måske fangede hun den alligevel :gruble:
Anyway, jeg føler jeg har gjort det så klart som muligt. Spørger hun om noget vil jeg gerne svare på det, men ellers så tror jeg ikke rigtig jeg kan gøre så meget mere.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5114
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 19. aug 2016, 09:12

Sig ja og skriv med hende om det. Du kan altid smide hende af igen
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5114
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 19. aug 2016, 09:15

Han har sagt, han har valgt mig til. Og alle de andre fra. Jeg tror, vi er i gang med at opbygge den spæde start til et forhold. Måske. Jeg håber. Jeg skrev, at jeg var faldet for han og han gengælder det. Han siger hele tiden, at jeg er dejlig og awesomene.

Tror måske, jeg lister ud af tråden igen, udover evt at svare på nogle af jeres indlæg. :lun:

Men er også bange for at jinxe det!! Og vi har ikke aftalt at være kærester eller noget.
12
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7501
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 830
Likede indlæg: 19653

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 19. aug 2016, 11:15

Zombie: Hvor er det dog dejligt at høre - hepper på at I snart kan kalde jer kærester :love:


Nå, jeg fik sgu lige lidt ekstra kvalme. Siden jeg og hende har skrevet sammen på facebook, kan jeg nu se hele hendes album fra deres romantiske ferie sammen. Det første billede i hendes album er sørme et billede af en blomst - et billede han også sendte til mig med beskeden "Her er en smuk blomst til dig" :tie: :tie: :tie:

Nu er det ikke fordi jeg skriver til ham - fordi, jeg ved godt at jeg ikke får noget ud af det. Men jeg har bare SÅ meget lyst til at skrive et eller andet som "Kan se du glemte at fortælle mig om XXX og jeres ferie sammen - hvis nu du også havde glemt at fortælle hende om mig, tillod jeg mig lige at gøre det for dig. Hej hej."

Altså, jeg gør det ikke. Men det frister. Selvom det egentlig er lidt ligegyldigt, har jeg bare et eller andet behov for at han ved, at jeg godt ved det nu. Men altså, igen, jeg får ikke noget ud af det.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5114
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 19. aug 2016, 14:44

Kan man tillade sig at sige noget eller skal jeg bare bide det i mig?

I går gik vi en tur og snakkede om løst og fast. Jeg spørger så ind til en pige, han sås fast med, da vi begyndte at have sex og ikke længere bare var venner. Hun ville gerne mere, så han afsluttede det udramatisk fordi, well, mig.
jeg spurgte om hun havde det godt osv., da jeg oprigtigt kærer mig for andre og selvom jeg ikke kender hende, har jeg da en anelse sympati for hende, da hendes skæbne lige så vel kunne have været min.
Snakken går så, også på hvordan det var den sidste tid inden han stoppede det. Hvor han så kommenterer noget med "Det var kun når hun var fuld, at hun ikke kunne styre sine følelser for mig. Resten af tiden var hun cool nok, og hun skrev også de her perfekte beskeder, hvor jeg tænkte på om hun havde brugt meget tid på dem, for det var altid lige spot on".

Det er så syret, vi snakker om en pige han datede og lavede andre ting med end kun sex, mens han sås med mig på samme vilkår (og som han i øvrigt har droppet for længst) - men det jeg bliver jaloux og usikker over, er om hun skrev "bedre" beskeder end mig?!

Oh God. :lol:
Det er fjollet, jeg kan godt selv se det.

Jeg tror, det handler om, at han siger jeg er dejlig osv., men ikke giver konkrete komplimenter eller feedback. Jeg er altid meget konkret, "Det er dejligt når x" f.eks.

Så nu har jeg ikke skrevet hele eftermiddagen fordi jeg er nervøs for at skrive for meget. Flot.

Jeg er 30!! :lol:
1
aka Forbies

:gammel:
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Singletråden

Indlægaf chokoladegris » 19. aug 2016, 15:15

Jeg bor på skolehjem pt pga uddannelse. Der er et stort overtal af drenge, så derfor er det dem man kommer mest i kontakt med. Fik så kontakt til nogen der går på en anden uddannelse, bare fordi at jeg gerne vil lære nye mennesker at kende. Den ene har været meget over mig og har inviteret mig på date, jeg har dog takket pænt nej og det forstår han slet ikke. Jeg er altså 24 år, hvor han kun er 18 år :-D haha! Kan ikke lade vær med at synes det er lidt komisk.
1
Nipsting
Indlæg: 109
Tilmeldt: 22. feb 2016, 07:09
Kort karma: 28
Likede indlæg: 147

Re: Singletråden

Indlægaf Nipsting » 19. aug 2016, 17:04

Zombie skrev:Kan man tillade sig at sige noget eller skal jeg bare bide det i mig?

I går gik vi en tur og snakkede om løst og fast. Jeg spørger så ind til en pige, han sås fast med, da vi begyndte at have sex og ikke længere bare var venner. Hun ville gerne mere, så han afsluttede det udramatisk fordi, well, mig.
jeg spurgte om hun havde det godt osv., da jeg oprigtigt kærer mig for andre og selvom jeg ikke kender hende, har jeg da en anelse sympati for hende, da hendes skæbne lige så vel kunne have været min.
Snakken går så, også på hvordan det var den sidste tid inden han stoppede det. Hvor han så kommenterer noget med "Det var kun når hun var fuld, at hun ikke kunne styre sine følelser for mig. Resten af tiden var hun cool nok, og hun skrev også de her perfekte beskeder, hvor jeg tænkte på om hun havde brugt meget tid på dem, for det var altid lige spot on".

Det er så syret, vi snakker om en pige han datede og lavede andre ting med end kun sex, mens han sås med mig på samme vilkår (og som han i øvrigt har droppet for længst) - men det jeg bliver jaloux og usikker over, er om hun skrev "bedre" beskeder end mig?!

Oh God. :lol:
Det er fjollet, jeg kan godt selv se det.

Jeg tror, det handler om, at han siger jeg er dejlig osv., men ikke giver konkrete komplimenter eller feedback. Jeg er altid meget konkret, "Det er dejligt når x" f.eks.

Så nu har jeg ikke skrevet hele eftermiddagen fordi jeg er nervøs for at skrive for meget. Flot.

Jeg er 30!! :lol:



Du skal da ikke holde dig tilbage fra at skrive og især ikke når i er i forhold, fortid er fortid, og i opstarten er det da 'dumt'
Kan godt forstå du reagere på hans lidt uheldig udmelding, og kigger på de små ting han ikke gør. Det tænker jeg er meget tidligt at den kommer - hvis du forstår mig.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5114
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 19. aug 2016, 19:10

Nipsting skrev:
Du skal da ikke holde dig tilbage fra at skrive og især ikke når i er i forhold, fortid er fortid, og i opstarten er det da 'dumt'
Kan godt forstå du reagere på hans lidt uheldig udmelding, og kigger på de små ting han ikke gør. Det tænker jeg er meget tidligt at den kommer - hvis du forstår mig.


Jeg tror bare, jeg er usikker fordi det er nyt. Fordi vi er tæt på, uden reelt at være i et forhold. Føler mig ikke "tryg" i den forstand at vi har formuleret at være kærester og den slags, for det har vi ikke.
0
aka Forbies

:gammel:
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10763

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 19. aug 2016, 19:43

Nå men ... Jeg er så officielt tilbage i tråden. Næste gang skal jeg simpelthen stole på min mavefornemmelse!
0
MOGA
Indlæg: 4054
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 19. aug 2016, 20:23

Muspel skrev:Nå men ... Jeg er så officielt tilbage i tråden. Næste gang skal jeg simpelthen stole på min mavefornemmelse!


Er du okay?
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13320

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 19. aug 2016, 20:28

Muspel skrev:Nå men ... Jeg er så officielt tilbage i tråden. Næste gang skal jeg simpelthen stole på min mavefornemmelse!

Det er altid en god idé - og ofte så svært at udføre i praksis.

Jeg håber, at du er okay (efter omstændighederne) :kram:
2
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Forhold og sex"