Hvad har du sidst drømt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
HerErJeg
Indlæg: 4232
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5038

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf HerErJeg » 17. aug 2016, 04:47

Jeg skulle se på et nyt fjernsyn med min kone. Heldigvis har TV forhandleren en prøve seng, hvor vi kunne ligge og finde det fjernsyn som var bedst. Der var kun Formel 1 med Kevin Magnussen.
Alligevel gik jeg en tur rundt i butikken, men der var kun gammeldags fjernsyn med DR's prøvebillede på.
Tilbage i sengen begyndte jeg at kæle for min kone uden på tøjet, ned over skamlæberne.
Hun tog bukser og trusser af, og jeg tænkte YES Sir, nu sker der noget. Men hun trillede om på maven, og spurgte om jeg ikke kunne kigge på den kæmpe bums der var på røven. Så mens jeg trykkede endeløse mængder af bumsesnask ud, ender drømmen med at hunden heldigvis kommer og vækker mig.
Der var vist heller ikke mere godt at bygge videre på der, sådan en fesen afslutning.
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14803
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24911

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf sigge » 19. aug 2016, 11:49

Jeg drømte i nat, at jeg vandt en guldmedalje i svømning til OL. Det irriterede mig lidt, at min mobil ikke kan sende MMS'er fra udlandet, så jeg kunne ikke sende et billede til min søster af medaljen.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 19. aug 2016, 12:08

Jeg drømte at jeg var blevet træt af alle folk jeg kendte, så jeg valgte at forsvinde hjem til en fremmed person for at undgå dem jeg kendte. Jeg var overbevist om at mine venner og familie ville lede efter mig, eller at der var en reel risiko for at støde ind i dem på gaden eller i supermakedet, så jeg måtte få ham den fremmede til at købe ind for mig, sådan at jeg aldrig behøvede at forlade lejligheden :stoned:
1
...
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Maoam » 19. aug 2016, 12:14

Et eller andet om en hest, der skulle bruges til ridende minigold til OL. Mere kan jeg ikke huske :stoned: :lol:
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Mi55y » 19. aug 2016, 12:24

Min kæreste kommer i morgen hjem efter 11 dages ferie i udlandet, så på den baggrund har jeg i nat drømt, at vi så film, kyssede og flettede fingre - på en seng i min chefs hus. Min chef kom så ind og kommenterede på, at min kæreste hele tiden døsede hen, og at det nok var fordi de havde arbejdet så hårdt på hans Kina-projekt i ferien :forvirret2:
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Persnikedy » 19. aug 2016, 12:30

Jeg drømte at jeg spiste en skive ost og at jeg havde tabt den ned på min pude.
Vågner så op fra drømmen og leder efter den skive ost, men finder kun pletter fra at have savlet i søvne. Det må havde været en god ost :lol:
3
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf DenBlødeJyde » 22. aug 2016, 19:49

I nat drømte jeg følgende:

Jegvar hjemme i mine forældres hus, og havde tilsyneladende en sag med en dreng, der blev udsat for ret voldsom vold af sine forældre. Jeg nægter så, at den her lille gut skal udleveres til sine tyrkiske forældre og det siger jeg til den leder, der står og taler med mig.
Vi ved så åbenbart, at ham far også har for vane at være voldelig overfor rådgivere, men alligevel går lederen op og taler med ham.

Da hun ikke kommer tilbage går jeg ovenpå (vi er i kælderen) idet jeg går op passerer jeg min bevidstløse leder. Jeg går op og taler med far og mor. Tilsyneladende på tyrkisk, som jeg altså ikke taler. Han siger, at når jeg nu ikke vil udlevere deres barn bliver han nødt til at slå mig bevidstløs... og i det næste har han mig så i et eller andet kvælertag og slår mig i baghovedet. Men det virker åbenbart ikke på mig..

I det næste er jeg så nede for, at få en ansigtsbehandling, for det er åbenbart det man gør, når man er blevet overfaldet af en borger.

Behandler: "Jamen du virkelig pæn hud"
Mig: "Ja, men jeg har haft en ret træls oplevelse på jobbet, hvor jeg blev overfaldet" - og begynder at tude.
Behandler: "Jamen så kan jeg godt forstå det"...

-----

Total sort.......... :stoned:
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Juki » 2. okt 2016, 14:30

I nat drømte jeg at jeg havde mørkt blågrønt/turkis hår.

Jeg husker ikke helt omstændighederne omkring det, andet end at det klædte mig :lol: :afro:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 2. okt 2016, 14:42

Min bedste veninde havde besøgt sine børns far, som hun har et mildest talt elendigt forhold til, men de var så faldet i snak og havde delt noget vin, danset og glemt tiden - børnenes fars nye kæreste dukkede så op lige pludselig, og valgte så at feste med dem.. Dagen efter havde min bedste veninde moralske tømmermænd. Alt dette vidste jeg kun fordi jeg åbenbart havde stalket min bedste veninde og hold øje med dem igennem vinduet helle natten.
Jeg fortalte så min veninde hvad jeg vidste, sådan ret konfronterende - men hun gad overhovedet ikke snakke om det. Det passede mig virkelig dårligt, så jeg blev ved med at presse på og konfronterer hende, indtil hun til sidst begyndte at græde og blive vred for så at gå sin vej. Og der stod jeg så tilbage og synes hun var en kæmpe nar overfor mig.

:stoned:
2
...
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Mi55y » 11. nov 2016, 09:57

Havde en virkelig ubehagelig drøm i nat. Drømte at en hel landsby med aboriginals brændte deres små- og spædbørn, fordi myndighederne var på vej for at fjerne dem. De satte simpelthen ild til deres huse, mens babyerne var derinde. Senere viser det sig så, at der måske i virkeligheden var tale om, at der var en dæmon på spil, som havde besat forældrene til at gøre det. De unge i byen er de eneste, der er upåvirkede. De er klar over, hvordan det står til, og de forskanser sig i et hus. Men midt i arbejdet med at sikre det her hus mod dæmonen, så begynder de at spille rundt om bordet bordtennis. Jeg er aldrig en del af drømmen, men ser blot på sådan fra oven og bliver virkelig frustreret over, at de bare glemmer, at den her dæmon er på vej. Vækkeuret vækker mig, før drømmen når til ende...

Men puha, de der billeder af babyer, der brænder op inde i husene :trist:
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf zembra1986 » 11. nov 2016, 11:10

Mine drømme er virkelig weird og hæsblæsende, og så består de mest af små momenter, forleden drømte jeg følgende:

Jeg var skuespiller og var ved at få lagt makeup, sat hår osv., scenen jeg skulle spille var på et slags gammelt bibliotek og det var en gyser

Jeg var med i et slags adventure game, og til sidst skal jeg løbe over et udstrakt stykke stof, som er over et kæmpestort bassin, og hvor nogle står og smider bolde mod en. Jeg bliver jeg ramt af en af boldende på vej ud på stoffet, så jeg falder i vandet og da jeg ikke kan svømme, tænker jeg.....nå, nu skal jeg dø, det var så det :whine:

Jeg skulle smugles til Silkeborg i gammel tid :stoned: :lol: det eneste jeg husker er at jeg sidder i et gammelt damptog på vej mod Silkeborg, jeg har de vildeste nerver på og glæder mig samtidig helt afsindigt, fordi jeg skal hjem til Silkeborg hvor jeg åbenbart er blevet udvist fra og ikke har været i mange år. Jeg sidder i forklædning og skal udgive mig for at være en anden. Da vi nærmer os Silkeborg station kommer der nogle inspektører eller hvad man skal kalde dem og her bliver jeg rædselsslagen for at blive opdaget, jeg sidder og kigger ud af vinduet mod Silkeborg og prøver at undgå deres blikke......det er det sidste jeg husker

Tredje og mest klamme moment: Jeg opdager verdens største edderkop tilfældt på en græsplæne (vi snakker at den nok var 40 cm i diameter :8:), min mor får så den gode ide at hun kan lave en gryderet med den :shock: :puke:, så ja, det næste jeg husker er at jeg sidder foran en tallerken med denne edderkoppe gryderet, komplet med edderkoppens ben og det hele, jeg smager endda på den, og den smager sødt :badr:

Det var så lige et indblik i hvor mærkelige drømme jeg har :lol:
1
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5556

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Luffegås » 16. nov 2016, 07:23

Drømte i nat jeg skulle på hospitalet fordi jeg skulle undersøges for Sclerose (det jeg fyrgter jeg har lige nu i virkeligheden), og vi kørte hjemmefra i sindsygt god tid. Da jeg kom frem var det en helt anden læge end jeg havde fået fortalt, og det fyldte åbenbart ret meget. Jeg skulle have afleveret en afføringsprøve et par dage inden, men jeg kunne ikke læse hvordan og vhor det skulle afleveres, da jeg ikke kunne ifnde Nem-id til min e-boks :P Uugh det var klamt at føle man skulle holde sig for at finde en kop...
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Sangius » 16. nov 2016, 08:30

Drømte at min 2 måneder gamle baby stod på rulleskøjter...
5
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Mi55y » 16. nov 2016, 08:31

Drømte at jeg havde købt ny brugt bil, og lige da jeg var kørt om hjørnet fra forhandleren døde den. Jeg fik den trillet ind til siden, men håndbremsen virkede heller ikke, så den blev ved med at trille baglæns ud på vejen. Til sidst måtte jeg skubbe den ind i en busk for at den stod stille, før jeg gik tilbage til forhandleren for at brokke mig. Han troede dog ikke på mig og nægtede at gå med mig rundt om hjørnet for at se på bilen - den var købt som beset :(
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 16. nov 2016, 08:38

For nogle dage siden drømte jeg at jeg havde fået lus. Først så kæmmede jeg mig, men de forsvandt ikke. Så købte jeg en lusekur som heller ikke hjalp. Så gik jeg på google og søgte på husmor råd, og jeg endte med at hælde alle mulige mærkelige ting i håret uden det hjalp.
Det var blandt andet havregrød, mælk, ketchup og kokasse. :shock:
0
...

Tilbage til "Generelt"