Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25602

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 18. aug 2016, 20:24

Bøtte skrev:
2SHY skrev:
Bøtte skrev:
2SHY skrev:Uh det er lidt som den der siger "stras" i stedet for "stress" eller "traning" i stedet for "træning"


Eller terapøjt i stedet for terapeut. :tie:

Jo tak. Jeg sidder og krummer tæer når jeg har borgere der siger det :tie:


Ja præcis.
Min mor siger det også. Jeg har korrigeret hende så mange gange. Det hedder altså ergoterapeut! Og kan du ikke sige terapeut, så bare sig ergo :genert:


Hvis I skal overleve i 40 år som pøjter, må I hellere vænne jer til det :slem:
2
14 11 14
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 18. aug 2016, 21:27

paint skrev:[...] sportsjournalisterne, som siger "Hærehåndbold" og ikke 'Herrehåndbold" [...]

:D Kan stadig huske før et andet mesterskab, hvor de netop sagde: "De danske hære drager ud for at vinde guld" (og det var ikke i vikingtiden).
Senest rettet af dgd2007 19. aug 2016, 21:54, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 19. aug 2016, 03:44

paint skrev:
ManicNinja skrev:
Lemonella skrev:At Go' morgen Danmarks "madpakke-kok", står og siger "maronæse". Kom nu ind i kampen, hvor svært kan de være, at sige mayonnaise?


Christ!

Jeg overvejer at aflive hende dér kulturjournalisten Liv et-eller-andet på DR. Hun taler skrækkeligt skabet, overdrevent og tilmed med mange forkerte udtalevarianter (især 'formilie' i stedet for 'familie' irriterer mig indtil totalkløe!) Den eneste grund til, jeg ikke afliver og udstopper hende, er, at hun er en god kulturformidler.


Hun er ingenting, i forhold til én af sportsjournalisterne, som siger "Hærehåndbold" og ikke 'Herrehåndbold". Og når cykelryttere, kører bjergkørsel, kører de, ifølge hans udtale 'bjævkørsel'. For slet ikke at nævne de journalister, der ikke kan sige 'fem', men siger 'føm' :whine:


Nu er sport i fjerneren eller medier i det hele taget heldigvis aldeles overflødigt. Så det behøver jeg ikke beskæftige mig med. :devil: :engel: :devil2:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf hotlips » 19. aug 2016, 04:16

Jeg elsker at bo hvor jeg gør og jeg er elsker dyr men hvis jeg bliver boende her til jeg er gammel så ender jeg med at blive en gnaven gammel dame der gemmer mig ude i skuret om natten for at hoppe frem og skræmme livet af enhver kat der så meget som nærmer sig min have.

Fuck hvor er jeg træt af de forbandede lortekræ og jeg kan ikke se hvorfor jeg i en uendelighed skal belemres med gener fra dyr andre har valgt at have.

Jeg bruger rigtig meget tid og for mig mange penge på min have og på at planlægge så der er noget året rundt i alle bede men når jeg som det første om morgenen åbner vinduet i soveværelset så er der 3-4 dage og ugen frisk kattelort der stinker på jorden en meter nede og det er der sq ikke rigtig nogen blomster der kan distrahere mig fra og det er sq lige før jeg skal bruge maske for at luge for den der konstante stank når man får næsen får tæt på er ved at give mig kvalme og så skal man oveni passe på fingrene for ikke at få rørt ved en kattelort.
De skider i sandkassen hvis man bare glemmer låget nogle timer og går, i drivhuset hvor det stinker i ugevis og ovenpå planter så jeg har den ulækre fornøjelse at måtte fjerne dem til tider hvis ikke jeg vil ofre div sjældne planter jeg har fået sendt fra andre lande og det vil jeg ikke.

Jeg giver ellers gerne plads til dyrene, vi fodrer fugle hele året, jeg klipper aldrig hæk om foråret når de har reder, vi stiller vand ud til fugle og pindsvin om sommeren og drivhuset bliver åbnet sidst på efteråret så dyrene kan tage de sidste kilo druer og vi lader alskens småkravl blive boende sålænge de ikke skader for meget så vi har bladlus og dermed Mariehøns som faste beboere i hylden og kållarverne får børnehaven så ungerne kan følge med i udviklingen, vi har myrebo i køkkenhaven og vinbjergsnegle bliver pænt sat ind i hækken og dækket til igen hvis jeg kommer til at grave en op der er i dvale om vinteren.

Men de forbandede katte hader jeg efterhånden og hold kæft hvor jeg synes det er totalt urimeligt jeg skal have ry for at være dyrehader på grund af dem og især deres egoistiske ejere.
8
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 19. aug 2016, 08:25

De forpulede foreslåede opslag, der pludselig er begyndt at overspamme min FB-feed.

Så hold dog op!!!
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 19. aug 2016, 08:45

icelady skrev:De forpulede foreslåede opslag, der pludselig er begyndt at overspamme min FB-feed.

Så hold dog op!!!

Nu fik givet kort uden at få skrevet i det, så det bliver lige her.
Kandidat ikke trykke "vis mindre som dette" eller noget i den stil?
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14703
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 19. aug 2016, 10:51

At det nu pludselig skal være et problem at få lov til at få indchecket bagage (selvbetalt) med på studietur med firmaet.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 19. aug 2016, 11:26

Lemonella skrev:
Studsgaard skrev:
icelady skrev:De forpulede foreslåede opslag, der pludselig er begyndt at overspamme min FB-feed.

Så hold dog op!!!

Nu fik givet kort uden at få skrevet i det, så det bliver lige her.
Kandidat ikke trykke "vis mindre som dette" eller noget i den stil?


Det hjælper ikke en dyt. I hvert fald ikke hos mig. Især de der ting jeg selv har postet på FB (minder), kommer fisende med tætte jævne mellemrum og selvom jeg trykker dem væk og beder om ikke, at se dem og de så skriver "okay, vi viser dig færre minder", så kan jeg være evigt forvisset om, at næste gang jeg logger på, er de der igen. :cuss:


Jeg har også trykket som en gal, men får dem også stadig.

Det er skide træls.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 19. aug 2016, 11:29

icelady skrev:
Lemonella skrev:
Studsgaard skrev:
icelady skrev:De forpulede foreslåede opslag, der pludselig er begyndt at overspamme min FB-feed.

Så hold dog op!!!

Nu fik givet kort uden at få skrevet i det, så det bliver lige her.
Kandidat ikke trykke "vis mindre som dette" eller noget i den stil?


Det hjælper ikke en dyt. I hvert fald ikke hos mig. Især de der ting jeg selv har postet på FB (minder), kommer fisende med tætte jævne mellemrum og selvom jeg trykker dem væk og beder om ikke, at se dem og de så skriver "okay, vi viser dig færre minder", så kan jeg være evigt forvisset om, at næste gang jeg logger på, er de der igen. :cuss:


Jeg har også trykket som en gal, men får dem også stadig.

Det er skide træls.

FB Purity. Jeg er rigtig glad for det.
https://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiUgO-GsM3OAhVmEJoKHSFtCq8QFggaMAA&url=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Ffluffbustingpurity%2Fapp%2F276728035837906%2F%3Fref%3Dpage_internal&usg=AFQjCNEN8-yi0zrlm9CuIvaGBnolpwEJDw&sig2=Llh0ZZSxIiwELuTnjY8zTA&bvm=bv.129759880,d.bGs
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Kingo
Indlæg: 3
Tilmeldt: 15. aug 2016, 13:55
Kort karma: 0

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kingo » 19. aug 2016, 14:35

Hej
Kan jeg sende dig en PB?
Mvh. Ole
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 19. aug 2016, 14:41

Kingo skrev:Hej
Kan jeg sende dig en PB?
Mvh. Ole

Præcis!
Det irriterer også mig grænseløst!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25602

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 19. aug 2016, 17:20

en forelsket flue
0
14 11 14
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. aug 2016, 19:54

At jeg hørte om en slags realityserie som lød helt vildt spændende men jeg kan ikke finde den og kender ikke dens navn :( Den skulle handle om en flok mennesker som afsondret fra omverdenen skal lave deres eget samfund, og de ved ingenting om hvad der ellers sker i verden. Og det får de et år til at få på benene.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 19. aug 2016, 19:57

Dirtylittledevil skrev:At jeg hørte om en slags realityserie som lød helt vildt spændende men jeg kan ikke finde den og kender ikke dens navn :( Den skulle handle om en flok mennesker som afsondret fra omverdenen skal lave deres eget samfund, og de ved ingenting om hvad der ellers sker i verden. Og det får de et år til at få på benene.

Sig lige til hvis du finder ud af hvad den hedder - det lyder så spændende.
1
...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. aug 2016, 20:19

Lemonella skrev:
Dirtylittledevil skrev:At jeg hørte om en slags realityserie som lød helt vildt spændende men jeg kan ikke finde den og kender ikke dens navn :( Den skulle handle om en flok mennesker som afsondret fra omverdenen skal lave deres eget samfund, og de ved ingenting om hvad der ellers sker i verden. Og det får de et år til at få på benene.


"The Colony reality"?


Rigtig godt bud! Men så vidt jeg kan se kørte det tilbage i 2010. Det her skulle være helt nyt og igangværende, for det blev nævnt at deltagerne ikke ved noget om Brexit. Det var forresten i "Det vi taler om" det blev nævnt, måske skulle jeg nærlytte om de alligevel sagde noget om en titel :gruble:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"