Fælles tråd - august 2016

Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf Ally » 19. aug 2016, 08:09

MyGirl skrev:Åhhhh, det lyder skønt :love2: NYD DET!


Tak :kys: Jeg GLÆDER mig virkelig også rigtig meget!
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf Filipai » 19. aug 2016, 08:26

Årh Guilded, det lyder virkeligt også træls og dumt. Som Teni siger lyder det som om du godt lige kunne bruge lidt "mig tid"


Nårhmen, min søde forlovede vil super gerne gå til dans, så nu har vi sgu meldt os til lindyhop en gang om ugen. Det bliver lidt sjovt, jeg dansede standard som barn, men det her er jo noget helt andet. Og min tilkommende har ikke sårn skidemeget dansegen :D
2
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 911
Likede indlæg: 12377

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf Guilded_Lily » 19. aug 2016, 09:01

Teni og Fili: det er en sød tanke, men problemet er, at mand og søn skal derned kl. 14, for at gøre boden og båden klar, de skal dykke efter ting, folk smider i havnen, og jeg har først fri kl. 15, så jeg er nødt til at tage datteren. Hun har de seneste dage ikke talt om andet, end at hun glæder sig helt vildt til at komme ned og se storebror snorkeldykke. Så der er ikke rigtig nogen smutvej. Heldigvis behøver vi ikke være der hele aftenen.

Weekenden kommer til at gå med sofa lørdag og lidt træning søndag. Og så skal jeg have farvet garnet, så jeg ikke er grå på dette års skolefoto *gys*

Manden skal ud at dykkefiske i morgen, men ungerne er heldigvis gode til at aktivere sig selv. Så jeg skal nok få tid til at slappe af. Tror jeg :lol:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf MyGirl » 19. aug 2016, 09:37

Guilded_Lily skrev:Teni og Fili: det er en sød tanke, men problemet er, at mand og søn skal derned kl. 14, for at gøre boden og båden klar, de skal dykke efter ting, folk smider i havnen, og jeg har først fri kl. 15, så jeg er nødt til at tage datteren. Hun har de seneste dage ikke talt om andet, end at hun glæder sig helt vildt til at komme ned og se storebror snorkeldykke. Så der er ikke rigtig nogen smutvej. Heldigvis behøver vi ikke være der hele aftenen.

Weekenden kommer til at gå med sofa lørdag og lidt træning søndag. Og så skal jeg have farvet garnet, så jeg ikke er grå på dette års skolefoto *gys*

Manden skal ud at dykkefiske i morgen, men ungerne er heldigvis gode til at aktivere sig selv. Så jeg skal nok få tid til at slappe af. Tror jeg :lol:


Det er godt at høre, at weekenden trods alt byder på lidt mere ro. :) Du er jo generelt hårdt spændt for. Men håber, det giver lidt energi på kontoen med en weekend uden alt for mange planer!
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf MyGirl » 19. aug 2016, 09:42

Det er lige gået op for mig, at håndboldherrerne spiller kl. 01.30 i nat :ad!: For mig en "must see".

Meeeen, det kan godt være, det kommer til at betyde en revurdering af mine 1500 kcal i dag - har rimelig svært ved at se, hvordan jeg skal holde mig i små 24 vågne timer på 1500 kcal (er som regel småsulten, når jeg går i seng med 22-23-tiden.) Og så lige på en dag, hvor der er fredagsmorgenmad på job, lækker mad i kantinen - bøf bearnaise - og vi skal til fødselsdag i aften :stoned: Det stiller sgu lidt for store krav til egen standhaftighed! Kan godt være 2.000 bliver det reelle mål i dag :gruble:
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf ina » 19. aug 2016, 14:24

Jeg vågnede i morges og havde bare lyst til at æde. :genert: Så har haft en "synde-dag" i dag med burger, muffins og cola.

I morgen skal vi i Kattegatcenteret, og havde egentlig tænkt mig at synde der, men nu må jeg så holde mig i skindet derude i stedet. :D
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf Ally » 19. aug 2016, 15:38

Det der øjeblik, når ens elever finder ud af, at man har Snapchat - og tilføjer én. #ungmeddeunge :lol:

Jeg pakkede træningstøjet i aftes og fik trænet i eftermiddag - inden jeg kørte hjem. Godt det samme, for ellers havde sofaen nok fået godt fat i min røv. Gav den gas, as usual, og vil uden tvivl kunne mærke det i løbet af weekenden. Mandag formiddag har jeg en aftale med yndlingsinstruktøren; evt. nyt program, peptalk og måling.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf ina » 19. aug 2016, 17:08

Jeg har ægløsning - forklarer ædehumøret. :D

Begyndte forresten til varmtvandsmotion i går. Jeg var den eneste under 60. :lol:
1
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf ina » 19. aug 2016, 17:09

Ally skrev:It's Friday! :banan: Aftalen med mig selv var at minimere indtaget af kulhydrater mandag til torsdag, så i dag må jeg gerne spise brød, hvilket jeg bestemt også har tænkt mig, dog uden at gå overboard in carbs :lol:

Derudover skal jeg i biografen i aften; skal se "Mig før dig" og jeg glæder mig vildt meget. Jeg har læst bogen og har store forventninger til filmen - og naturligvis hører der fredagssnolder til. Alt det gode fredagssnolder, som jeg blander og som kun jeg skal spise :love:


Lyder virkelig som en dejlig dag! :love:
1
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf ina » 19. aug 2016, 17:10

MyGirl skrev:Det er lige gået op for mig, at håndboldherrerne spiller kl. 01.30 i nat :ad!: For mig en "must see".

Meeeen, det kan godt være, det kommer til at betyde en revurdering af mine 1500 kcal i dag - har rimelig svært ved at se, hvordan jeg skal holde mig i små 24 vågne timer på 1500 kcal (er som regel småsulten, når jeg går i seng med 22-23-tiden.) Og så lige på en dag, hvor der er fredagsmorgenmad på job, lækker mad i kantinen - bøf bearnaise - og vi skal til fødselsdag i aften :stoned: Det stiller sgu lidt for store krav til egen standhaftighed! Kan godt være 2.000 bliver det reelle mål i dag :gruble:


Jeg er også nærmest altid lidt sulten, når jeg går i seng mellem 22 og 23. :stoned: Håber du finder en løsning!
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf ina » 19. aug 2016, 17:11

Filipai skrev:Jeg har været på ferie, så jeg har drukket vin og spist ost (man var vel i Frankrig :P )
Men det kunne min krop så åbenbart godt lide, eller også var det alle de bjergvandringer man var på. Anyways har det resulteret i næsten 2 kgs vægttab. Og jeg er nu i 70'erne :banan:
Det er lang tid siden der har stået et 7 tal forrest på vægten, så lidt glad er jeg.

Jeg havde et væddemål med en veninde om at være nede på 77 kg til hendes bryllup, og troede faktisk ikke det ville gå, men nu er der rent faktisk håb. En måned tilbage, og 2.7 kg. Måske når jeg det.


Hepper på at du når det! :pompom:
0
Chungodongowongo
Indlæg: 182
Tilmeldt: 15. aug 2015, 09:08
Kort karma: 19
Likede indlæg: 447

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf Chungodongowongo » 19. aug 2016, 20:36

Her til aften var det tid til en løbetur :). Det bliver bedre og bedre.

Løbetur.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf Ally » 19. aug 2016, 20:52

D'damer... Har I læst bogen "Mig før dig"? Hvis ikke, gør det. Har I set filmen af samme navn? Hvis ikke, gør det. Det er simpelthen den bedste, mest hjertevarme, fantastiske, sørgelige, humørfyldte film, jeg har set længe. At den mandlige hovedperson så er ren eye candy - well, det gør bestemt ingenting :love: - men den kvindelige hovedperson er nu også helt fantastisk og passer perfekt til rollen.

Hvor meget slik spiste jeg så? En plade Rittersport og så drak jeg det meste af en ½ liter Cola Zero - ikke slemt, når jeg nu havde tænkt mig at gå all in i fredagssnolder :lol:
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf Ally » 21. aug 2016, 13:50

Eftersom jeg har været yderst aktiv udenfor med at fjerne ukrudt i vores indkørsel - og det skal lige siges, at jeg hader, absolut hader alt, der hedder havearbejde - mener jeg, at det er i orden med en pause og vil lige opdatere denne uges mål.

- INTET slik, is, kage og chips mandag-torsdag - fredagssnolder er OK Tjek! Dog er der blevet snacket lidt i weekenden, men nothing major
- Træne (gåtur, svømning og træning i fitnesscentret) Tjek! Både fitnesscenter og gåtur i løbet af ugen
- Neglepleje OK, det skal jeg have mere fokus på, for det er nu pænest med velplejede negle og hænder
- Minimere kulhydrater i form af brød, pasta og ris Tjek!


For den kommende uge er målene som følger:
- INTET slik, is, kage og chips mandag-torsdag - fredagssnolder er OK
- HVIS det er en ordentlig kage, der serveres til mandagens møde, vil jeg spise et stykke - ellers undlader jeg
- Træne (gåtur, svømning og træning i fitnesscentret)
- Neglepleje
- Minimere kulhydrater i form af brød, pasta og ris
3
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6597

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf Sophaya » 21. aug 2016, 14:03

Jeg har taget 3,5 kg på :panik: :8: :trist:

Så jeg må hellere stramme op og prøve at holde mig selv lidt mere accountable ved at være med herinde igen.

Mål for næste uge:
- Flere grøntsager, færre dårlige kulhydrater
- Min. 2 gåture
- Minimalt indtag af slik/snacks
- Tæl kalorier
- Tab minimum 1 kg
Senest rettet af Sophaya 21. aug 2016, 18:23, rettet i alt 1 gang.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Sund og/eller slank"