Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 19. aug 2016, 20:34

Muspel skrev:Nå men ... Jeg er så officielt tilbage i tråden. Næste gang skal jeg simpelthen stole på min mavefornemmelse!

Hvordan har du det? :(
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 19. aug 2016, 20:53

Så øh... Hende der den anden pige, skrev så lige tilbage at ja hun kendte godt til mig, så det skulle jeg ikke bekymre mig om. Med en lille glad smiley til sidst.
Jeg kan virkelig ikke engang blive vred på hende, for helt seriøst, så tror jeg virkelig ikke at hun helt forstår situationen.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Singletråden

Indlægaf Petrix » 19. aug 2016, 21:14

Animi skrev:Så øh... Hende der den anden pige, skrev så lige tilbage at ja hun kendte godt til mig, så det skulle jeg ikke bekymre mig om. Med en lille glad smiley til sidst.
Jeg kan virkelig ikke engang blive vred på hende, for helt seriøst, så tror jeg virkelig ikke at hun helt forstår situationen.


Måske skal du lade være med at bekymre dig om ham og hende.
"Grimme mennesker" er som propper og vil altid flyde ovenpå. Selvom du prøver at advare hende, så vil der altid være en næste.
2
27102021
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 19. aug 2016, 21:16

Petrix skrev:
Animi skrev:Så øh... Hende der den anden pige, skrev så lige tilbage at ja hun kendte godt til mig, så det skulle jeg ikke bekymre mig om. Med en lille glad smiley til sidst.
Jeg kan virkelig ikke engang blive vred på hende, for helt seriøst, så tror jeg virkelig ikke at hun helt forstår situationen.


Måske skal du lade være med at bekymre dig om ham og hende.
"Grimme mennesker" er som propper og vil altid flyde ovenpå. Selvom du prøver at advare hende, så vil der altid være en næste.


Selvfølgelig burde jeg ikke bekymre mig om dem - men det er jo trods alt lidt nemmere sagt end gjort.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Singletråden

Indlægaf Petrix » 19. aug 2016, 21:24

Animi skrev:
Petrix skrev:
Animi skrev:Så øh... Hende der den anden pige, skrev så lige tilbage at ja hun kendte godt til mig, så det skulle jeg ikke bekymre mig om. Med en lille glad smiley til sidst.
Jeg kan virkelig ikke engang blive vred på hende, for helt seriøst, så tror jeg virkelig ikke at hun helt forstår situationen.


Måske skal du lade være med at bekymre dig om ham og hende.
"Grimme mennesker" er som propper og vil altid flyde ovenpå. Selvom du prøver at advare hende, så vil der altid være en næste.


Selvfølgelig burde jeg ikke bekymre mig om dem - men det er jo trods alt lidt nemmere sagt end gjort.


Det forstår jeg, men hvis du foragter ham, så fortjener han ikke at være i dit sind.
0
27102021
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 19. aug 2016, 21:30

Petrix skrev:
Animi skrev:
Petrix skrev:
Animi skrev:Så øh... Hende der den anden pige, skrev så lige tilbage at ja hun kendte godt til mig, så det skulle jeg ikke bekymre mig om. Med en lille glad smiley til sidst.
Jeg kan virkelig ikke engang blive vred på hende, for helt seriøst, så tror jeg virkelig ikke at hun helt forstår situationen.


Måske skal du lade være med at bekymre dig om ham og hende.
"Grimme mennesker" er som propper og vil altid flyde ovenpå. Selvom du prøver at advare hende, så vil der altid være en næste.


Selvfølgelig burde jeg ikke bekymre mig om dem - men det er jo trods alt lidt nemmere sagt end gjort.


Det forstår jeg, men hvis du foragter ham, så fortjener han ikke at være i dit sind.


Nu ved jeg godt at du nok skriver det her i bedste mening - men altså, igen, sådan fungerer det bare ikke. Det gør skide ondt, og jeg er ked af det, og jeg har egentlig bare brug for at være ked af det lige nu.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 19. aug 2016, 21:34

Muspel skrev:Nå men ... Jeg er så officielt tilbage i tråden. Næste gang skal jeg simpelthen stole på min mavefornemmelse!

Animi skrev:Nu ved jeg godt at du nok skriver det her i bedste mening - men altså, igen, sådan fungerer det bare ikke. Det gør skide ondt, og jeg er ked af det, og jeg har egentlig bare brug for at være ked af det lige nu.

Kram til jer og hvis der er andre der måtte have brug for det :kram:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 20. aug 2016, 07:12

JessicaD skrev:Hvad er der sket, muspel?


Jeg kan ikke finde ud af at multiquote fra telefonen- så rapfisk, zombie, moga amini og jessikad. Tak for omsorgen.

Jeg har det faktisk rigtig godt. Nu. Men har haft to uger i følelsesmæssigt helvede. Fordi alt i min krop havde lyst til at slutte det. Men min hjerne sagde 'bliv. Det er dine forsvarsmekanismer' og mine veninder sagde 'giv ham dog en chance, det er da helt naturligt at han bla bla bla'

Så jeg turde ikke stoppe det. Fordi at jeg ikke kunne sætte fingeren på, hvad der var galt. Og fordi det var startet vildt godt. Så jeg tudede tudede og tudede. Og var sammen med ham uden egentligt at have lyst.

MEN så fik jeg heldigvis set min gamle psykolog, der kunne få mig lidt til fornuft. Altså ikke at hun fortalte mig, hvad jeg skulle. Men jeg fandt frem til at det faktisk var helt ok 'bare' at droppe ham, fordi han ikke kunne læse mig. Og at jeg skulle stole på min radar - som er meget meget stærk på grund af nogle massive svigt, jeg havde i barndommen.

Lang historie kort, så var relationen nemlig endt helt skæv. Hvor han lagde alt ansvar for relationen over til mig.

Da jeg så tog forbi ham for at droppe ham kunne han slet ikke forstå, hvad jeg mente. Og han fik sagt, at han var glad for, jeg ikke havde fortalt ham om det, jeg havde oplevet i barndommen, fordi det havde nok gjort ham endnu mere usikker, og det havde han haft svært ved at rumme . Og det var sådan set fint nok. For så fik jeg da helt sikkert afklaret, at min radar havde ret i, at han aldrig ville have min ryg. :trist:

Så. Nu skal jeg i gang med at finde ud af, hvordan jeg tør stole 100 procent på maven.
2
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 20. aug 2016, 07:15

Animi skrev:
Petrix skrev:
Animi skrev:
Petrix skrev:
Animi skrev:Så øh... Hende der den anden pige, skrev så lige tilbage at ja hun kendte godt til mig, så det skulle jeg ikke bekymre mig om. Med en lille glad smiley til sidst.
Jeg kan virkelig ikke engang blive vred på hende, for helt seriøst, så tror jeg virkelig ikke at hun helt forstår situationen.


Måske skal du lade være med at bekymre dig om ham og hende.
"Grimme mennesker" er som propper og vil altid flyde ovenpå. Selvom du prøver at advare hende, så vil der altid være en næste.


Selvfølgelig burde jeg ikke bekymre mig om dem - men det er jo trods alt lidt nemmere sagt end gjort.


Det forstår jeg, men hvis du foragter ham, så fortjener han ikke at være i dit sind.


Nu ved jeg godt at du nok skriver det her i bedste mening - men altså, igen, sådan fungerer det bare ikke. Det gør skide ondt, og jeg er ked af det, og jeg har egentlig bare brug for at være ked af det lige nu.


Og det har du fuldstændig lov til! Mon ikke du når til 'fuck ham den nar' engang. Det håber jeg for dig.
Men lige nu er det da klart, at det er en stor sorg, at dit virkelighedsbillede sådan blev ændret med et slag. Kram.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 20. aug 2016, 08:31

Animi skrev:Så øh... Hende der den anden pige, skrev så lige tilbage at ja hun kendte godt til mig, så det skulle jeg ikke bekymre mig om. Med en lille glad smiley til sidst.
Jeg kan virkelig ikke engang blive vred på hende, for helt seriøst, så tror jeg virkelig ikke at hun helt forstår situationen.


Ej... det er altså bare en virkelig underlig reaktion fra hendes side? Kan godt forstå, du tænker, hun ikke rigtigt fatter, hvad det er, du fortæller hende :wacko:
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 20. aug 2016, 08:34

Jeg er også stadig single :) Og jeg har egentligt også sådan "opgivet" kærligheden. Jeg er rigtig glad for mit liv, og de ting, jeg gerne vil, indebærer ikke en mand. Det kunne da nogle gange være skønt at møde en, og jeg savner kys og sex, men ellers giver det mig sgu ikke rigtigt noget, udover bekymringer og irritation. Og jeg har alligevel aldrig oplevet mindblowing sex.
Så jeg er stadig bare den mærkelige marsvinekvinde, der spiser rigeligt med chokolade og nyder livet alene :wave:
9
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 20. aug 2016, 08:39

Jeg pakker kuffert igen, for i morgen går turen til Kreta med min mor :banan:
Det skal nok blive rigtig, rigtig godt. Trænger til at komme afsted (igen) for mit frivillige sejler og min hjerne kører derfor på højtryk. Min søde samarbejdspartner har taget over og i går sagde han, at hvis det hele er fuldstændig fucked så ringer han, men ellers skal jeg bare holde ferie, slappe af og hygge. Han har styr på det, og holder mig løbende opdateret. Han er sgu i sandhed et godt menneske :lun:


Det havde da gjort turen bedre, hvis jeg skulle have været afsted med en sød mand :lun: men omvendt så glæder jeg mig helt åndsvagt til, at mig og min mor skal rejse sammen for første gang siden vinteren 2009 :love: :ivrig:
7
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 20. aug 2016, 09:28

Viskelæder skrev:
Animi skrev:Så øh... Hende der den anden pige, skrev så lige tilbage at ja hun kendte godt til mig, så det skulle jeg ikke bekymre mig om. Med en lille glad smiley til sidst.
Jeg kan virkelig ikke engang blive vred på hende, for helt seriøst, så tror jeg virkelig ikke at hun helt forstår situationen.


Ej... det er altså bare en virkelig underlig reaktion fra hendes side? Kan godt forstå, du tænker, hun ikke rigtigt fatter, hvad det er, du fortæller hende :wacko:


Ja, især også fordi hun først skrev og spurgte om jeg var fra Danmark - og jeg ligesom troede at det var gået op for hende, at han havde en pige herhjemme også. Men næh nej, da jeg svarede ja, skrev hun tilbage sådan "Åh, fedt, jeg har selv lige været i Danmark." Øh ja, det ved jeg da godt? Jeg så da godt at de her i sommers har hygget sig rigtig meget i DK.
Så enten er hun virkelig iskold - eller fuldkommen blank :lol2: Men altså, for lige en sidste gang at skære det ud i pap for hende, svarede jeg tilbage at jeg da var glad for at høre at jeg så var den eneste han havde løjet for :ninja:

Men jeg er glad for at jeg skrev til hende, uanset det lidt mærkelige udfald :lol2: Nu skal jeg trods alt ikke tænke på det længere, og jeg kan fokusere på at komme videre.
Endnu engang tak for alle jeres søde svar og kort :kys:
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Singletråden

Indlægaf Chanel » 20. aug 2016, 10:05

Animi skrev:Han har fandme været sammen med en, samtidig med mig! Det fucking svin!
Det er ikke bare noget jeg tror, jeg ved det. Smart som han var, var der nogen taggede billeder af ham som en eller anden grund ikke endte op på hans fb? I hvert fald nogen jeg ikke kunne se. Men nu fandt jeg dem. Og der er intet at misforstå. Fuck fuck fuck fuck FUCK HAM!!! :cuss:
Jeg er i chok. Og så alligevel ikke. Der var en ting, jeg på et tidspunkt fandt mistænksom. Men han forklarede det, og på det tidspunkt havde jeg ingen grund til ikke at tro ham.
Men altså... jeg stolede på ham. Og han løj overfor mig. Og jeg spurgte ham endda direkte, om han så nogen samtidig med mig. Han sagde nej. Aldrig, sagde han. Og jeg troede på ham.

Jeg har grædt de sidste to timer. Grædt fordi jeg var rasende, vred og følte mig utrolig dum. Men nu er det som om at det er .... nemmere, på en eller anden måde. Før savnede jeg ham, håbede det blev os to igen. Men nu vil jeg jo absolut IKKE være sammen med ham. For han er et fucking svin.

Det er bare vildt synes jeg, at han var sådan. Det havde jeg aldrig troet om ham.

Jeg ved ikke om hun kender til mig. Højst sandsynligvis ikke. Kan se at de har kendt hinanden i et par år, og det virker som om at de har været sammen lidt on/off. Jeg ved heller ikke om de rent faktisk er kærester, eller om det er noget mere løst. Men jeg overvejer at skrive til hende. Ikke som hævn, for det vinder jeg alligevel ikke noget på. Men hvis hun ikke har nogen anelse om, at han har set mig samtidig burde hun vide det, synes jeg. Problemet er bare at jeg har intet "bevis" for det, for jeg har slettet alle vores beskeder. Men fuck, tænk hvis hun heller ikke aner det.


Aaaarh! Jeg er så pisse hamrende fucking lorte rasende lige nu!!!


Hvis du har brug for at snakke med en, så sig til. Jeg har lige fundet ud af jeg er blevet bedraget af en psykopat i 7 år. Ja. 7 ÅR :8:
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 20. aug 2016, 10:06

Viskelæder skrev:Jeg er også stadig single :) Og jeg har egentligt også sådan "opgivet" kærligheden. Jeg er rigtig glad for mit liv, og de ting, jeg gerne vil, indebærer ikke en mand. Det kunne da nogle gange være skønt at møde en, og jeg savner kys og sex, men ellers giver det mig sgu ikke rigtigt noget, udover bekymringer og irritation. Og jeg har alligevel aldrig oplevet mindblowing sex.
Så jeg er stadig bare den mærkelige marsvinekvinde, der spiser rigeligt med chokolade og nyder livet alene :wave:

Hehe, jeg er det samme - bare uden marsvin :lol:
1

Tilbage til "Forhold og sex"