Den vildeste historie om bedrag

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 20. aug 2016, 15:46

Kan ikke bare blokere. Hun har en fake profil på facebook jeg ved hun bare vil benytte sig af når monstret er ved at æde hende op af tvivl
0
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 20. aug 2016, 15:49

DetSorteCirkus skrev:Det er en uge siden, at sagens fulde omfang gik op for dig?
I så fald har du min fulde forståelse for, at du lige nu ikke nødvendigvis gør alting 100% rationelt.
Det ville være fantastisk, hvis man det øjeblik, hvor det gik op for en, at man har været udsat for noget komplet urimeligt og mærkeligt oveni, kunne lukke helt ned for det hele, men her 35 år inde i mit liv har jeg stadig til gode at møde en, der har formået at gøre sådan fra den ene dag til den anden.


Jeg opdagede søndag aften lige inden sengetid og inden første dag på arbejde efter 3 ugers ferie. Det var en 6-21 med arbejde og møde med spisning. Behøver jeg sige jeg var grædefærdig i bilen på vej hjem? Det var fandme slemt.
Jeg ved godt det alle siger er det mest rigtigte, men jeg kan ikke tvinge mig selv til næste stadie. Jeg skal have lov at være ked af det nu, heldigvis er det ikke "jeg savner dig og tænk jeg aldrig skal se dig igen" sorgen som sidst, men synes nu ikke skuffelsen jeg står med nu er meget bedre
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32469

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf icelady » 20. aug 2016, 15:54

Chanel skrev:Kan ikke bare blokere. Hun har en fake profil på facebook jeg ved hun bare vil benytte sig af når monstret er ved at æde hende op af tvivl


Så må du være stærk og afvise hende.



Jeg kan udmærket forstå, du vil have en afklaring og en forklaring fra ham. Det er så indlysende logisk at du vil det.

Min erfaring er desværre bare, at hvis du virkelig er opsat på en forklaring, så ser du dig blind på noget, du ikke burde bruge tid på.

Nu ved jeg godt det er kort tid siden du har fundet ud af det, og derfor er du slet ikke i nærheden af at tænek rationelt. Men hvis det var din bedste veninde, der kom og fortalte dig samme historie, hvad ville du så råde hende til?
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 20. aug 2016, 15:55

Desuden er jeg 100 % sikker på han ikke kontakter mig igen. Han er jo ikke opdaget af mig før og nu er han altså lige blevet gift for 2 uger siden, så han har jo valgt hende og har dermed ikke mere at gøre med mig. Vi har i flere år talt om vi ville prøve at have et venskab når en af os fandt en anden, men det er jo slet ikke noget jeg ønsker efter det her og ville heller ikke kunne ske med hans valg af kone.
Men jeg er bare sikker på hun nok skal give lyd
0
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 20. aug 2016, 15:57

Jeg har opgivet at få en forklaring og ved godt jeg ville tænke det alligevel var løgn hvis han gjorde. Jeg er bare stadig skuffet over han kunne lade som om der intet var sket og jeg ikke fortjente en forklaring. Thats all
0
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 20. aug 2016, 16:25

Jeg har skrevet den sidste besked til hende nu om jeg forventer hun ikke kontakter mig igen næste gang hun tror han er her. Håber jeg går fri for mere at deres drama.
En ting er jeg ikke fatter ham, noget andet er at hun kan tilgive det her, det er fandme sindssygt.
1
Blonderella
Indlæg: 124
Tilmeldt: 20. mar 2016, 20:19
Kort karma: 21
Likede indlæg: 287

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Blonderella » 20. aug 2016, 17:43

Nu har du skrevet til hende.. Men.. du kunne altså godt blokere hende.. og hvis hun skrev fra sin fake profil kan du altid afvise beskedanmodninger.
0
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 20. aug 2016, 17:46

Muligvis, men jeg er også nødt til at gøre hvad der føles rigtigt for mig, så jeg kan komme videre på bedste vis
0
Blonderella
Indlæg: 124
Tilmeldt: 20. mar 2016, 20:19
Kort karma: 21
Likede indlæg: 287

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Blonderella » 20. aug 2016, 17:48

Klart - det var også bare for at beholde bolden på egen halvdel.
0
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 20. aug 2016, 17:56

Det synes jeg nu også jeg har. gen, så tror jeg det er umuligt at sætte sig ind i den følelse man står tilbage med når man bliver svigtet for groft.
0
Petrix
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3646

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Petrix » 20. aug 2016, 18:23

Jeg tror nu sagtens man kan sætte sig ind i dine følelser Chanel og jeg tror vi alle har følt dem.
Nogle gange bilder man bare sig selv ind, at éns situation er "enestående" hvilket gør, at man har svært ved at give slip.
2
27102021
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 20. aug 2016, 18:27

Det handler ikke om at historien er enestående, men at jeg har lov til at være i sorgen når der kun er gået 1 uge! Det er altså de færreste der har levet i 7 år med løgn og bedrag. Jeg er blevet svigtet før, har haft en anden eks der gik tilbage til hende før og det kan IKKE måle sig med at have investeret 7 år i en der ikke har sagt et sandt ord i alle de år
5
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf ManicNinja » 20. aug 2016, 18:28

Chanel skrev:
DetSorteCirkus skrev:Det er en uge siden, at sagens fulde omfang gik op for dig?
I så fald har du min fulde forståelse for, at du lige nu ikke nødvendigvis gør alting 100% rationelt.
Det ville være fantastisk, hvis man det øjeblik, hvor det gik op for en, at man har været udsat for noget komplet urimeligt og mærkeligt oveni, kunne lukke helt ned for det hele, men her 35 år inde i mit liv har jeg stadig til gode at møde en, der har formået at gøre sådan fra den ene dag til den anden.


Jeg opdagede søndag aften lige inden sengetid og inden første dag på arbejde efter 3 ugers ferie. Det var en 6-21 med arbejde og møde med spisning. Behøver jeg sige jeg var grædefærdig i bilen på vej hjem? Det var fandme slemt.
Jeg ved godt det alle siger er det mest rigtigte, men jeg kan ikke tvinge mig selv til næste stadie. Jeg skal have lov at være ked af det nu, heldigvis er det ikke "jeg savner dig og tænk jeg aldrig skal se dig igen" sorgen som sidst, men synes nu ikke skuffelsen jeg står med nu er meget bedre


Det gode er, at skuffelsen noget nemmere bliver til vrede. Og vrede er en energi, som du kan bruge til en masse konstruktivt i sådan en situation. :) Raseriet dukker op på et tidspunkt.

Og selvfølgelig kan du ikke tvinge dig selv til at gøre alt "det rigtige". Men i en vis udstrækning er du stadig nødt til at bruge fornuften og prøve at tage fat i dig selv, når du føler trang til at gøre eller spekulere meget over ting, som du inderst inde ikke fører nogen vegne. Det er i den udfordring, at selve muligheden for udvikling ligger. Vi skal udfordres og møde noget modstand for at lære at gøre noget andet end det, der føles nemmest.

Jeg håber i øvrigt ikke, du er alene med dette. Har du ikke gode venner, der kan støtte dig i den næste tid?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32469

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf icelady » 20. aug 2016, 18:31

Chanel skrev:Jeg har skrevet den sidste besked til hende nu om jeg forventer hun ikke kontakter mig igen næste gang hun tror han er her. Håber jeg går fri for mere at deres drama.
En ting er jeg ikke fatter ham, noget andet er at hun kan tilgive det her, det er fandme sindssygt.


Måske hun ikke er lige så stærk som dig. Du har valgt at du ikke vil holdes for nar; hun har måske bildt sig selv ind, at han inderst inde er et godt og ærligt menneske.

Måske hun ikke forlader ham, fordi hun elsker ham og virkelig håber, at han nu falder til ro og kun vil have hende.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 20. aug 2016, 18:37

Ja det er klart. Jeg har kun sagt det til min mor og bedste veninde, de har så også lyttet i timer dagligt, det er rart.
Jeg er kommet dertil hvor jeg er vred, det skifter bare lidt. Det er svært at styre tankerne og de husker konstant lige et eller andet der pludselig giver mening, men ikke gjorde før.
Dengang jeg stod i det var jeg så frustreret over ikke at få svar på det med facebook fx. Jeg kunne jo ikke bevise at det VAR hans, det KUNNE jo godt være det var hende osv, men nu er jeg jo 20 kg lettere på mange punkter, fordi mine mange tvivl er blevet løst. Og hellere den hårde sandhed en uvished.
Det vides ikke.. Hun nåede at svare hun bor hos en veninde pt for at få det på afstand. Det letter mig at han i det mindste skal svede lidt. Jeg er sikker på de ender sammen igen, og sådan er det, men det at hun ikke var SÅ nem at overtale igen, det glæder mig.
0

Tilbage til "Forhold og sex"