Den vildeste historie om bedrag

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf DetSorteCirkus » 20. aug 2016, 18:39

icelady skrev:[
Måske hun ikke er lige så stærk som dig. Du har valgt at du ikke vil holdes for nar; hun har måske bildt sig selv ind, at han inderst inde er et godt og ærligt menneske.

Måske hun ikke forlader ham, fordi hun elsker ham og virkelig håber, at han nu falder til ro og kun vil have hende.


Og så er hun gift med stodderen. Det gør det nok også lettere at overbevise sig selv om, at deres forhold er og hele tiden har været "det rigtige". Det, der så kom afvigelser fra.
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Ado » 20. aug 2016, 18:39

Jeg har intet klogt at sige. Med jeg føler med dig. DIn historie minder på mange områder om min. Det er otte år siden og det gør stadig ondt i perioder.
Sådanne mænd er nogle syge svin.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf icelady » 20. aug 2016, 18:42

Chanel skrev:Det handler ikke om at historien er enestående, men at jeg har lov til at være i sorgen når der kun er gået 1 uge! Det er altså de færreste der har levet i 7 år med løgn og bedrag. Jeg er blevet svigtet før, har haft en anden eks der gik tilbage til hende før og det kan IKKE måle sig med at have investeret 7 år i en der ikke har sagt et sandt ord i alle de år



Jeg tror du misforstår folks indlæg. De skriver ikke for at sige, at "dine følelser betyder ikke noget/så specielt er det nu ikke." For jo, dine følelser betyder alt pt og det her forhold har været meget specielt for dig. :)

Tværtimod tror jeg at folk skriver for at prøve at få dig til at holde fokus på, du IKKE falder i og tager ham tilbage/tager kontakt med ham.

Og når det kun er en uge siden, er det klart dine følelser er som en yo-yo. Det ene øjeblik er man vred, fordi man lod sig narre, næste øjeblik ked af det fordi man er blevet pisset på, det tredje øjeblik er man grædefærdig for man har ofret en hel masse for ingenting.

Og jeg synes du skal fortsætte med at lade dine tanker og følelser komme ud på skrift; det hjælper umiddelbart mere, end man tror.
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 20. aug 2016, 18:42

Ja helt bestemt. Det har det jo også kan man sige. Det hun havde det sværest ved i telefonen var at skulle sige til venner og familie at de lige havde været til bryllup, men nu var det slut. Det ville jeg godt nok heller ikke bryde mig om.
Tænker bare der må være andre der er mistænkelige her.
Hans søster ansøgte mig på facebook for et års tid siden, jeg vidste ikke det var hende, men da jeg spurgte ham sagde han at han aldrig havde set hende før, SURPRISE.. Eksen sagde hun havde set billeder og ville kommentere, men anmodningen forsvandt efter jeg havde spurgt ham, så ved ikke hvad der skete, men hun har i hvert fald vidst jeg så ham.. :/
0
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 20. aug 2016, 18:46

Ado, kommer man nogensinde til at stole på en mand igen?
Jeg tror også folk misforstår mig, men vi kender jo heller ikke hinanden. Jeg er typen der IKKE finder mig i at blive snydt sådan. Jeg har taget ham tilbage tit, men uden at vide hvad der foregik. Jeg kunne ALDRIG finde på at prøve igen efter det jeg ved han har gjort. Jeg synes han er det usleste menneske og kan ikke kigge på et billede uden at væmmes og se hans falske smil og blik i det. MEN jeg er ikke kommet over svigtet og at jeg ønsker ham alt ondt i verden og håber karma rammer ham lige imellem øjnene
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Ado » 20. aug 2016, 18:50

Chanel skrev:Ado, kommer man nogensinde til at stole på en mand igen?
Jeg tror også folk misforstår mig, men vi kender jo heller ikke hinanden. Jeg er typen der IKKE finder mig i at blive snydt sådan. Jeg har taget ham tilbage tit, men uden at vide hvad der foregik. Jeg kunne ALDRIG finde på at prøve igen efter det jeg ved han har gjort. Jeg synes han er det usleste menneske og kan ikke kigge på et billede uden at væmmes og se hans falske smil og blik i det. MEN jeg er ikke kommet over svigtet og at jeg ønsker ham alt ondt i verden og håber karma rammer ham lige imellem øjnene

Ja, det gør man. Eller jeg gjorde. Bare ikke på samme måde igen. Men jeg har efterfølgende haft et forhold, der varede i tre år.

Jeg kan virkelig godt forstå dig. Jeg har det på samme måde. Så da jeg opdagede af "mit svin" var blevet forladt af sin snart eks-kone og sad og havde det elendigt i sjælen, der fik jeg en følelse af glæde i mig. Karma, dit røvhul! Og må det gøre ondt længe.

Jeg hader ham inderligt. Og jeg får stadig et klamt sug i maven, hvis jeg tror jeg ser ham.


Knus til dig.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 20. aug 2016, 18:54

Jeg håber, men er bange for jeg ender med at kvæle nye forhold af mistro :(
Præcis, det handler ikke om jeg vil have ham, men han skal bare ikke have nogen af os, han skal sidde alene i en klam lejlighed et sted i stedet for sit dejlige hus han elsker over os begge
2
Petrix
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3646

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Petrix » 20. aug 2016, 19:02

Så får han jo nok bare en anden og han er sikkert kold i røven.
Han mestrer jo stadig at kapre dine stærkeste følelser.
0
27102021
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 20. aug 2016, 19:04

Ja sikkert, men det må han jo så gøre. Man kan kun håbe det er en der læser ham hurtigere.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf DetSorteCirkus » 20. aug 2016, 19:07

Petrix skrev:Så får han jo nok bare en anden og han er sikkert kold i røven.
Han mestrer jo stadig at kapre dine stærkeste følelser.


Ja og? Efter en uge.
Jeg synes godt nok, at du sidder på den høje hest i denne tråd.
5
Petrix
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3646

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Petrix » 20. aug 2016, 19:18

DetSorteCirkus skrev:
Petrix skrev:Så får han jo nok bare en anden og han er sikkert kold i røven.
Han mestrer jo stadig at kapre dine stærkeste følelser.


Ja og? Efter en uge.
Jeg synes godt nok, at du sidder på den høje hest i denne tråd.


Nu har jeg bare givet min mening tilkende i denne tråd. Det er muligt den er ilde hørt og hvis Chanel bliver ked af det jeg skriver, vil jeg da gerne trække mig herfra.
Jeg ønsker hende på ingen måde noget ondt og forstår så udmærket godt at hun er såret og ckokeret.
0
27102021
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 20. aug 2016, 19:42

Jo helt sikkert. Jeg håber jeg kan ende med at grine over han ikke turde fortælle sandheden. Men lige nu er jeg bare fucking bitter. Hvilken idiot får kæresten til at købe julegave til den anden kæreste? Det er fucking sygt !
Senest rettet af Chanel 20. aug 2016, 19:48, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Fru Sunshine » 20. aug 2016, 19:43

Chanel skrev:Jeg håber, men er bange for jeg ender med at kvæle nye forhold af mistro :(
Præcis, det handler ikke om jeg vil have ham, men han skal bare ikke have nogen af os, han skal sidde alene i en klam lejlighed et sted i stedet for sit dejlige hus han elsker over os begge

Ting tager tid, og det du har været ude for kræver sikkert lang tid, før du kan møde en mand med tillid.
Men det kan lade sig gøre.
Og det er OK at ønske det værste for det svin.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 21. aug 2016, 06:33

Det er jo også helt sikkert at det ekstra job han tog som vagt om natten var for at finde noget der var vigtigt nok til vi ikke kunne ses over brylluppet. Jeg var ved at blive mistænksom over hans tilbagetrækken uden grund, i starten bildte han mig jo ind det var fordi jeg altid spurgte om det samme, brokkede mig osv. Kunne ødelægge en aften i stedet for vi bare hyggede os. Hvis jeg nævnte jeg ikke synes vi så hinanden nok, ville han ALDRIG svare på det, men i stedet sige "kan du ikke bare være glad for jeg er her nu, eller er det ligemeget"'
I de perioder der gik et par uger før vi så hinanden før vi så hinanden var det svært ikke at tage snakken hvis vi var ude at spise, for hvornår skulle jeg så komme ud med det jeg følte? Så blev han sur og mente jeg ødelagde aftenen og når han så gik var jeg bange for han ikke gad ses igen foreløbig, fordi jeg igen havde gjort noget forkert. Han har brugt min frygt for at miste ham mod mig og det samme med hende
Men man er jo helt syg når man tager et arbejde for at have et alibi. Han opsiger nok et af dem inden længe, når han ikke skal bruge mig mere.
Ud over det er han afhængig af tatoveringer, jeg spurgte maaange gang om han ikke ville få lavet et hjerte til mig. Bare et lille et. Den ene dag kom han så med et hjerte der var i flammer med horn. Jeg synes det var sødt og tænkte at så han hende, kunne han ikke bortforklare den, men det kunne han. Til hende sagde han det skulle være en par tattoo :gisp:
Han har fået svær 2. gradsforbrændning på indersiden af håndleddet af olie for et par år siden, han synes ikke det gjorde specielt ondt. WHAT, han har ar for livet og synes ikke det var slemt :nerve:
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf IrmaPigen » 21. aug 2016, 08:30

Hvad vil du egentlig opnå med denne tråd?

Koge mere suppe på noget der til alle tider har været et råddent forhold.

Jeg fatter ikke at man på noget tidspunkt gider være i et forhold af den type. Og ja, jeg trækker faktisk kun på skuldrene og tænker at nogle kvinder vil bedrages. Jeg skriver ikke at han ikke har været en nar, og måske er han også pskykopat, men du har haft masser af chancer og muligheder for at vælge ham fra. Den eneste du kan takke for at det et gået så galt er at du ikke har kunne finde ud af at sætte dine egne grænser for dig selv.

Jeg tror det bedste for dig selv ville være at få lukket tråden, og så finde dig en psykolog du kan bearbejde oplevelsen med og som kan hjælpe dig med at finde dit selvværd igen. Så du for fremtiden ikke overskrider dine egne grænser i parforholdets hellige navn.
2

Tilbage til "Forhold og sex"