Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 20. aug 2016, 19:55

At jeg er så vanvittigt lækkersulten, at jeg ville være i stand til at begå mord for en snickers :(
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. aug 2016, 19:58

Jeg græder næsten og det er pga jeg ikke har noget kage :(
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19076

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 20. aug 2016, 20:08

Dirtylittledevil skrev:Måske tænkes der på ordet "Ditched" :)


Ah ja. Det kan meget vel være :gogo:
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 20. aug 2016, 20:08

At jeg hver gang jeg skal skrive et indlæg herinde kommer til at trykke på noget, der sender mig op i søgefeltet øverst på siden. Every fucking time!
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 20. aug 2016, 20:08

FruDulle skrev:
kidkomb skrev:
FruDulle skrev:
FruDulle skrev:Totalt uorganiserede mennesker som inviterer til arrangement med en uges varsel og 4 timer inden spørger til hvordan man laver hvad ift allergi. Altså tak for omtanken ift allergi... Men det kan du jo ikke nå at indordne dig under nu


Jeg skyndte Mig jo så at bage boller jeg kunne tage med så der også var til barnet. Jeg havde 2 pressede timer til det hvor jeg også skulle bage en brunsviger jeg skulle have med. For så at komme til fødselsdag og opdage at hun havde helt droppet boller og vi skulle nøjes med kage...den kage jeg havde med :rulle:

Undskyld. Jeg grinede højlydt :blush:
Hvor er det grotesk og sjovt på samme tid :stoned:


Og det T Y P I S K hende. Altid. Vi var inviteret til kl 13 og der sagde hun at hun skulle til at bage boller, men kunne ikke lige overskue det, så det var droppet. Så der blev lavet te og kaffe og sag kage frem. Vi var 12. Det var sønnens fødselsdag.

Vi skulle ud på noget naturområde og grille burgere senere. "Ups, jeg har glemt at min søster i 40 år har været vegetar og sørge for et eller andet end kød hun kan putte i burgeren."

Hun er SÅ uorganiseret det menneske. Det er så vildt.


Jeg kender også sådan en. Det er min bror.
Hvert år får jeg opringningen om ikke jeg liiige kan bage nogle boller til hans fødselsdag og hvordan var det nu forresten man lavede lagkage?
Dyyyyyb indånding. Hvis jeg er i godt humør får han et ja, hvis han selv køber ind til det
Får også en opringning på dagen om ikke jeg kan komme lidt før for han kan ikke nå det hele (selvom jeg har bagt bollerne og lavet lagkage). Og med et menes der støvsugning.

Det er fordi han er en hattenål og dybt uorganiseret
Og det giver mig grå hår

Han kommer endda for sent til juleaften fordi han skulle jo liiiige skal.... Det ringer han og siger på det klokkeslet vi er inviteret til.
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. aug 2016, 20:15

Min bror er også sådan. Ringer læææænge før jul og kræver GRUNDIGE ønskesedler fra ALLE i familien, der skal mindst være 5 ønsker så han kan vælge det han mener er allerbedst og stakkels dem som ikke giver ham den skide ønskeseddel uha uha drama!

Juleaften: Værsgo alle i familien, her er helt ens hvide kuverter med pengesedler i til jer alle.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 20. aug 2016, 20:22

Dirtylittledevil skrev:Min bror er også sådan. Ringer læææænge før jul og kræver GRUNDIGE ønskesedler fra ALLE i familien, der skal mindst være 5 ønsker så han kan vælge det han mener er allerbedst og stakkels dem som ikke giver ham den skide ønskeseddel uha uha drama!

Juleaften: Værsgo alle i familien, her er helt ens hvide kuverter med pengesedler i til jer alle.


Min bror oppede sig et år. Der fik vi ikke alle et gavekort til Matas "for så kan i jo selv finde noget i kan lide", min mor fik en oplevelses gave som jeg havde sagt han skulle købe til hende. Ellers havde hun nok igen fået eet gavekort til matas
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Bøtte » 20. aug 2016, 20:32

ShuruQ skrev:At GPS'en, samt GPS'erne i begge vores mobiler ikke kan finde rundt i Jellinge. Vi bliver sendt i ring til den samme vej der ikke tillader kørsel. Bliver vanvittig :stoned:


Det har vi også prøvet to gange. Tror ikke det er opdateret endnu. :rulle:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Bøtte » 20. aug 2016, 20:52

ShuruQ skrev:
Bøtte skrev:
ShuruQ skrev:At GPS'en, samt GPS'erne i begge vores mobiler ikke kan finde rundt i Jellinge. Vi bliver sendt i ring til den samme vej der ikke tillader kørsel. Bliver vanvittig :stoned:


Det har vi også prøvet to gange. Tror ikke det er opdateret endnu. :rulle:


Jeg troede først det bare var os der var enten uheldige eller dumme, men vi besøgte så min kammerat i Vogne på vejen hjem og han fortalte han havde oplevet præcis det samme, og det har i så også. Nu tør jeg tro på at skidtet mangler updates.


Det var tilbage i 14 vi oplevede det første gang. Anden gang var for 2-3 måneder siden. Så de har da haft tid nok til at opdatere det.
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 21. aug 2016, 12:07

Jeg vågnede her til morgen med en slørret plet for det ene øje, da det forsvandt efter en halv times tid blev det erstattet af en kæmpe hovedpine. Jeg har kun cornflakes i huset, og det larmer at spise...

Det er heldigvis ikke migræne, bare hovedpine
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 21. aug 2016, 13:39

Argh, jeg får slæbt mig ned i den lokale rema for at købe noget mindre højlydt mad og finder bl.a kartofler. Da jeg kommer hjem er de rådne. De er både våde og slimede, og lugten... oh lord call the preacher.
De var i en lukkede pose og så fine, om end våde, ud.

Jeg ringer derned og siger at de nok skal fjerne samtlige af den slags kartofler, "ja ja" var svaret. Hun spurgte ikke engang om hvilke kartofler det var.
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. aug 2016, 23:48

Når en vittighed eller et sjovt citat skal placeres over en Minion, som om det lige sætter prikken over i'et mht sjovhed.

Eksempel:

fbui.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf IrmaPigen » 22. aug 2016, 00:06

Det sportsfly som nu i flere timer har kredset over min bopæl og har vækket mig. Kl. er to om natten, for helvede, og det er sommer og folk sover med åbne vinduer.
0
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf didas » 22. aug 2016, 01:58

IrmaPigen skrev:Det sportsfly som nu i flere timer har kredset over min bopæl og har vækket mig. Kl. er to om natten, for helvede, og det er sommer og folk sover med åbne vinduer.


Hvis det er det på Amager, så er det først stoppet nu :rulle: Det var et af politiets fly åbenbart. Ingen fare på færde, så hvorfor fuck kredser man rundt på et ukristeligt tidspunkt natten til en hverdag.
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 22. aug 2016, 04:57

Jeg har sovet virkelig dårligt i nat med lange, vågne perioder - og vi skal have taget personalefotos i dag. Jeps!
0

Tilbage til "Generelt"